ERU Posted November 6 Share Posted November 6 Cand spuneam acum doi ani dupa vizita @EICMA 2022 ca piata va fi dominata in curand de chinezi, nici macar eu nu credeam ca asta se va intampla atat de repede. Pe scurt inca un competitor in fosta asa numita clasa medie: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian M. Posted November 7 Share Posted November 7 Au si un 900, care are, ce sa vezi, se pare, fix acelasi model de 900 fabricatie loncin, ca si f900gs :)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted November 9 Author Share Posted November 9 Nu știu unde de îl au @EICMA nu este. https://vm.tiktok.com/ZGdNuoTeV/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeDy 'M Posted November 18 Share Posted November 18 De prin ianuarie-februarie, apăruseră primele teste cu 900.le, pe motorradtest. Era un test comparativ face to face cu 900GS, aproape sa crezi ca BMW este Fake.ul, cu fff mici diferențe. Până la urmă ce sa zicem? Se cumpără motoretă chinezească la preț de agregat chinezesc, Sau cumpără europenii motoreta fabricată în China cu sigla BMW la prețul celei chinezești +30% pt sigla albalbastră.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRG Posted November 18 Share Posted November 18 2 hours ago, TeDy 'M said: Se cumpără motoretă chinezească la preț de agregat chinezesc, Din ce citesc pe forumuri si cumva este si parerea mea personala, nu neaga nimeni ca mobrele chinezesti sunt tentante, mai ales ca ofera mai mult intr-un pret mai mic (cu toate ca CF Moto incepe sa salte preturile). Insa majoritatea se plang de doua chestii: lipsa fluxurilor de aprovizionare cu piese (astepti mult pana-ti vine piesa) si incertitudinea ca brandul respectiv va exista si peste 5 ani. . Si mobra se strica in sezon, nu iarna cand e in magazie, deci daca astepti o luna pentru un rahat de piesa e nasol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted November 18 Author Share Posted November 18 (edited) Acum 4 ore, TRG a spus: Din ce citesc pe forumuri si cumva este si parerea mea personala, nu neaga nimeni ca mobrele chinezesti sunt tentante, mai ales ca ofera mai mult intr-un pret mai mic (cu toate ca CF Moto incepe sa salte preturile). Insa majoritatea se plang de doua chestii: lipsa fluxurilor de aprovizionare cu piese (astepti mult pana-ti vine piesa) si incertitudinea ca brandul respectiv va exista si peste 5 ani. . Si mobra se strica in sezon, nu iarna cand e in magazie, deci daca astepti o luna pentru un rahat de piesa e nasol. Despre fluxul la piese de schimb pentru motoarele "europene", pot sa-ti spun, ca pentru un pinion fata la KTM, am asteptat trei saptamani si jumatate. BTW ce zici daca ti se duc camele in sezon ? Din ce am auzit de pe la amici, cu japonezele, e la fel de rau, ceea ce ma face sa cred ca nu e o problema a chinezilor, ci una globala. La treaba cu brandul, ai putea avea dreptate, dar, cica astia de la KTM stau sa dea faliment si sincer nu-i vad bine nici pe japonezi,avand in vedere ce livreaza chineziii, de europenii nu mai zic. Edited November 18 by ERU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted November 19 Share Posted November 19 Acum 23 ore, ERU a spus: pentru un pinion fata la KTM, am asteptat trei saptamani si jumatate. Puțin! Eu am stat 4 luni după un ornitoring (pt KKTM)... Cu piesele pt japoneze n-am avut probleme, totdeauna au venit în maxim 3 săptămâni, mai repede de cele mai multe ori (din depozitul Honda Europa ajung în câteva zile). Despre "FC"Moto: https://www.facebook.com/share/r/1DwP4d9cKp/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRG Posted November 19 Share Posted November 19 36 minutes ago, ENEOS said: https://www.facebook.com/share/r/1DwP4d9cKp/ Nu-s ce sa zic, s-au vandut o groaza insa nu prea gasesti sh, cel putin nu pe segmentu asta de touring-adventure. 450MT mai deloc chiar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted November 20 Author Share Posted November 20 La 19.11.2024 la 14:36, ENEOS a spus: Puțin! Eu am stat 4 luni după un ornitoring (pt KKTM)... Cu piesele pt japoneze n-am avut probleme, totdeauna au venit în maxim 3 săptămâni, mai repede de cele mai multe ori (din depozitul Honda Europa ajung în câteva zile). Despre "FC"Moto: https://www.facebook.com/share/r/1DwP4d9cKp/ Poate esti un caz fericit, am un amic cu Teneroaica noua [2024], ambreajul busit in garantie,[initial nu au vrut sa recunoasca, pana la urma au facut recall], a durat mai bine de 2 [doua] luni sa-i schimbe kitul de ambreaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.