Sari la conținut

Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)


DanMohor
 Share

Postări Recomandate

Salut! Mi-am luat si eu carnetul la varsta de 34 ani, sunt sofer cat b de 16 ani; teribilist doar in conditii propice, de exemplu' ca sa am "cheful necesar sa calc pedala la masina sa ajung sa merg cu 255kmh(atat duce tigaia mea) trebuie sa indeplinesc anumite conditii cum ar fi:

-glisiera beton

-minim 2 benzi

-fara trafic

-singur in masina

-sunt treaz intotdeauna(nu beau) si daca am redbull la bord, sageata sunt; doar probleme cu ficatu' si ma apuca plictiseala/oboseala cam repede si cedez in fata adrenalinei. 


 

In schimb pe motor sunt mai atent, mai lenes, mai prudent si mult mai sahist; pana cand stiu ca voi invata, ma voi obisnui cu viteza si atunci o mierlesc.. dar nu vreau asta, vreau sa constientizez ca nu sunt dzeu, oasele se rup si altii pot muri din cauza mea..

 

Motocicleta va fi folosista oras70%, autostrada 30%. Am 178cm si 81cm lungimea interioara. Si 17 mijlocie(nu iau pasageri) si nu kawasaki 650 ca ma doare acvariul si pompita implicit. 

Voiam motor nou dar m-am razgandit. Sau cine stie..

 

Ce am incercat de noi

Honda Rebel 1100. Acceleratie misto, turatii line, fuge pana unde mi se face frica (90kmh). La plecari si frane, bonus mare ca sting jos, mentin rectiliniu. Am simtit o un pic cam barca, mi era frica ca la fiecare curba  cad/alunec. Nu mi place pozitia picioarelor in fata, mi-ar placea ceva mai naked si cu ghidonul la fel de sus plus oglinzile la nivelul ochilor si coloana dreapta ci nu cocosat.

 

Honda rebel 500 : usoara, articulatiile coxofemurale parca erau mai lejere(rezervor mai mic, unghi mai strans intre genunchi) dar simt ca o voi dovedi repede. 

 

Honda hornet 750 : cam bifeaza ce am nevoie doar ca simt ca trebuie sa ma aplec cam mult sa vad in oglinzi sau sa mentin o pozitie cam inghesuita si e un pic cam inalta, stau pe varf cu un picior si celalalt la podea.imi face viata grea la frane si plecari de pe loc, sunt in zig zag. In curbe se duce fix unde ma uit cu ochii, pozitia o simt stransa pe motor, simt ca sunt una cu motorul. 

 

Ce mi-ar placea sa incerc : honda cb650r / nc750 / triumph rocket 3 (vechi) / harley low s/ sportser/ triumph 660.

 

Ce recomandari, solutii sa pot adapta (mi ar placea rebel 1100 cu controlul mai spre mid, gen unde e cadrul mai in spate de scarite si sa pot odihni picioarele pe ele) 

Sa stau drept

Oglinzile sa fie la nivelul ochilor cand mentin pozitia dreapta

Nu vreau pasageri cu mine! 

Nu caut viteza maxima, ceva gen 130km max dar sa accelereze suta sub 4sec. 

Cat de cat comfortabila, maxim 2 ore as sta pe ea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e prea inalta. Eu am 1.70 m si merg pe motociclete de inaltimea Transalpului de 15 ani. Mi-a fost un pic mai greu la inceput la manevre cu picioarele pe jos, dar m-am obisnuit repede. Si vneam de pe cruiser foarte scund. Tu o sa te simti pe ea exact cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos domnilor! O sa caut un transalp 750 sa vad cum ma simt pe el. Seara frumoasa! 

 

Ps: pareri pro si contra foarte multe prin surse externe dar cfmoto 700clx este acceptabil!? Imi convine ca este nou si bugetul imi permite sa imi iau si o a doua moto mai tarziu si sa pastrez si prima moto. Sunt prost ca ma atasez de fiare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și-a luat un prieten NCX750 nou, vreo 8200 euro (prin vară). Șmecheră motoretă pentru începător, fără mișto. Fix ce trebuie. În plus, are roți normale, tubeless (parcă TA are cu spițe?!), centrul de greutate jos, pare foarte ușoară, merge și la touring, iar chestia mișto e spațiul de depozitare în locul rezervorului. N-am avut ocazia să merg cu ea, dar sigur cred că e plăcută la condus. Nici nu pot recomanda ce am eu, consider că îi va face probleme (fostul proprietar nu prea ajungea cu picioarele pe sol, avea 1,75 și chiar a scapat-o în fața porții, mi-a arătat filmarea). 

Nakedul nu-i pentru autostrada, dpmdv, deși era unul care spunea că se poate face touring cu gsxs1000 (modelul naked, că au făcut alții turul lumii cu cbr1000). Dacă prinde gustul plimbărilor cu un ncx750 (sau modelul de 700), poate face ulterior pasul spre un sport-touring gen VFR800 ABS (dacă se va împăca bine cu V-TECH). Dar asta după câteva 10-20.000 de km cu prima mobra, dacă se prinde pasiunea de el. De chopper nu zic nimic, poziție nașpa etc.

No, strict părerea mea.

Acum 1 minut, sprike a spus:

Fa un drive test cu un BMW C 400 GT 

Nu-i cam mic?

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, sprike said:

Fa un drive test cu un BMW C 400 GT 

Am stat pe un forza750, nu m-a incantat ideea de a nu-ti folosi si genunchii/proptirea picioarelor in scarite(desi cred ca e fatala situatia cand se rupe o scarita) in controlul inclinarii. Mi s-a reprosat ca nu exista ce spun eu, e doar un feeling si ca totul dicteaza bazinul. Totusi ideea ca simt ca nu am control total nu imi place pentru inceput.

In concluzie o sa incerc transalp 750,ulterior daca imi place, sa si gasesc ceva 2018+ sub 20k km fara accident ce-mi poate pune viata in pericol. 

Mi-am propus buget 6k max pentru prima moto ca este noua sau sh. 

Nu inteleg de ce isi mentin preturile atat de sus; sunt moto cu 20.000km sau chiar 50.000km cu 3 mii de euro mai ieftine decat cele noi. Asta ma impinge catre o foarte veche moto sau sa cumpar ceva nou. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, DanMohor a spus:

Multumesc frumos domnilor! O sa caut un transalp 750 sa vad cum ma simt pe el. Seara frumoasa! 

 

Ps: pareri pro si contra foarte multe prin surse externe dar cfmoto 700clx este acceptabil!? Imi convine ca este nou si bugetul imi permite sa imi iau si o a doua moto mai tarziu si sa pastrez si prima moto. Sunt prost ca ma atasez de fiare.


Chinezarie. Mai bine o marca consacrata sh decat o mizerie noua, atata timp cat sh-ul e in mintile ei, evident. De chinezarie n-o sa apuci sa te atasezi, se detaseaza ea repede.

Acum 47 minute, sprike a spus:

Fa un drive test cu un BMW C 400 GT 

Credeam ca vorbim de mobre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Speedy.K a spus:

 

Credeam ca vorbim de mobre...

 S-a specificat mai sus ca se va merge 70% in oras - cel mai bun pt oras este un  maxiscoter

 Pt drumuri lungi, concedii - un alt motor (putere mai mare, carenaj etc...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nc750/transalp 750 sunt atractive dpdv al pozitiei. Iar portbagajul ala la nc750, foarte folositor imi ridica si intrebarea de ce naiba nu l-au facit rezervor; atatia km autonomie... 

 

Am gasit ceva, sper ca este si prim proprietar. 2 bucate de Nc750; 15000km; 4500euro, miroase a victorie. Anii 2020, respectiv 2015. 

Transalp nu gasesc sub 20.000km si ieftin. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Lucian_M said:

Mergi, stai pe ea, dacă vremea e potrivită, fă o probă, vezi dacă îți place. Grijă mare la aderență, că deja au început băieții să le beștelească.

Multumesc pentru sfaturi! Daca vremea nu tine cu mine (uscat si 8c+) probabil o sa ii rog sa o transporte ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, sprike a spus:

 S-a specificat mai sus ca se va merge 70% in oras - cel mai bun pt oras este un  maxiscoter

 Pt drumuri lungi, concedii - un alt motor (putere mai mare, carenaj etc...)


Dupa parerea mea pentru oras cel mai bun e un supermoto. Urmat de un adventure mic sau mediu si abia apoi un scuter mic, nu maxi. Maxi e bun cand ai de facut naveta 20-30 km dus pana la munca, nu pe Stefan cel Mare la ora de varf. Verificat, vazut, concluzionat.

Acum 20 minute, DanMohor a spus:

Nc750/transalp 750 sunt atractive dpdv al pozitiei. Iar portbagajul ala la nc750, foarte folositor imi ridica si intrebarea de ce naiba nu l-au facit rezervor; atatia km autonomie... 

 

Am gasit ceva, sper ca este si prim proprietar. 2 bucate de Nc750; 15000km; 4500euro, miroase a victorie. Anii 2020, respectiv 2015. 

Transalp nu gasesc sub 20.000km si ieftin. 


De ce ai vrea sub 20.000 km?! Ori zero im, ori sh in stare buna indiferent de km.Ca are 10.000 sau 50.000 e irelevant, contaza cum s-a mers si cum s-a avut grija de ea. Motocicleta anterioara am luat-o la 52.000 si am dat-o pe la 122.000. Inca merge fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, Speedy.K said:


Dupa parerea mea pentru oras cel mai bun e un supermoto. Urmat de un adventure mic sau mediu si abia apoi un scuter mic, nu maxi. Maxi e bun cand ai de facut naveta 20-30 km dus pana la munca, nu pe Stefan cel Mare la ora de varf. Verificat, vazut, concluzionat.


De ce ai vrea sub 20.000 km?! Ori zero im, ori sh in stare buna indiferent de km.Ca are 10.000 sau 50.000 e irelevant, contaza cum s-a mers si cum s-a avut grija de ea. Motocicleta anterioara am luat-o la 52.000 si am dat-o pe la 122.000. Inca merge fara probleme.

Ai dreptate, dar in conditiile in care iti dau un exemplu: transalp750 nou este 11k si tu ceri 9k pe unul la 50.000, ce ma impiedica sa iau nou!? Da, platesc 9k pentru ceva gen 10.000 km ca prim proprietar, verificare revizii, cadru samd. Dar la 50.000 sincer nu as da mai mult de 5k si asta luand in calcul ca un motor in tarisoara noastra ar rezista in medie 100.000 deja pretul jumatate este scazut, uzura generala, educatia moto, soferia samd. nu cred ca sunt absurd; pe langa faptul ca cel cu 10.000 are putere de vanzare mai mare peste 5 ani decat cel de 50.000. Personal da, mi se pare mult sa dau 20% in minus diferenta de nou pentru un kilometraj implicit uzura peste 50% din viata motocicletei. Sunt si exceptii cu 2-3 sute de mii de km, dar exceptii. 

 

Ps: ca sa cumpar cu 50k km, as merge pe recomandari. Dar nu cred ca s-ar lipsi cineva de un transalp in conditii de uzura normale, fara cazaturi la un pret rezonabil fiindca in spatele hobbyului este si teama ca am dat de ceva bun si pastrez pana nu mai e bun. 

 

Editat de DanMohor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, DanMohor a spus:

Ai dreptate, dar in conditiile in care iti dau un exemplu: transalp750 nou este 11k si tu ceri 9k pe unul la 50.000, ce ma impiedica sa iau nou!? Da, platesc 9k pentru ceva gen 10.000 km ca prim proprietar, verificare revizii, cadru samd. Dar la 50.000 sincer nu as da mai mult de 5k si asta luand in calcul ca un motor in tarisoara noastra ar rezista in medie 100.000 deja pretul jumatate este scazut, uzura generala, educatia moto, soferia samd. nu cred ca sunt absurd; pe langa faptul ca cel cu 10.000 are putere de vanzare mai mare peste 5 ani decat cel de 50.000. Personal da, mi se pare mult sa dau 20% in minus diferenta de nou pentru un kilometraj implicit uzura peste 50% din viata motocicletei. Sunt si exceptii cu 2-3 sute de mii de km, dar exceptii. 

 

Ps: ca sa cumpar cu 50k km, as merge pe recomandari. Dar nu cred ca s-ar lipsi cineva de un transalp in conditii de uzura normale, fara cazaturi la un pret rezonabil fiindca in spatele hobbyului este si teama ca am dat de ceva bun si pastrez pana nu mai e bun. 

 


Absolut, preturile sh-urilor au luat-o razna, mai ales pt ca cine-si ia un adventure nou se apuca si pune pe ea toate accesoriile disponibile si da pe ea, pana la urma, nu 11, ci 14000. Dupa care descopera ca de fapt a fost un moft motociclismul pt el si vrea sa-si scoata banii cerand 10.000. Asa am ajuns eu anul asta sa-mi iau Transalpul nou, desi vroiam un sh. Aceeasi problema e la Tenere, Tuareg, nu mai vorbesc de BMW.

Deci ai perfecta dreptate in chestia asta.

Mai ai si varianta firmelor care vand sh-uri. De ex Motomus. Oamenii le verifica oricum mai bine decat ai putea tu s-o faci la experienta ta si dau garantie la partea de motor-cutie. Eu am fost aproape sa iau un V-Strom de la ei, dar pana la urma nu mi-a placut mobra asa mult pentru ce vroiam eu de la ea.

NC-ul nu e o mobra rea, dar nu pot sa spun decat din auzite, n-am mers decat foarte putin cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.01.2025 la 20:49, DanMohor a spus:

Salut! Mi-am luat si eu carnetul la varsta de 34 ani, sunt sofer cat b de 16 ani; teribilist doar in conditii propice, de exemplu' ca sa am "cheful necesar sa calc pedala la masina sa ajung sa merg cu 255kmh(atat duce tigaia mea) trebuie sa indeplinesc anumite conditii cum ar fi:

-glisiera beton

-minim 2 benzi

-fara trafic

-singur in masina

-sunt treaz intotdeauna(nu beau) si daca am redbull la bord, sageata sunt; doar probleme cu ficatu' si ma apuca plictiseala/oboseala cam repede si cedez in fata adrenalinei. 


 

In schimb pe motor sunt mai atent, mai lenes, mai prudent si mult mai sahist; pana cand stiu ca voi invata, ma voi obisnui cu viteza si atunci o mierlesc.. dar nu vreau asta, vreau sa constientizez ca nu sunt dzeu, oasele se rup si altii pot muri din cauza mea..

 

Motocicleta va fi folosista oras70%, autostrada 30%. Am 178cm si 81cm lungimea interioara. Si 17 mijlocie(nu iau pasageri) si nu kawasaki 650 ca ma doare acvariul si pompita implicit. 

Voiam motor nou dar m-am razgandit. Sau cine stie..

 

Ce am incercat de noi

Honda Rebel 1100. Acceleratie misto, turatii line, fuge pana unde mi se face frica (90kmh). La plecari si frane, bonus mare ca sting jos, mentin rectiliniu. Am simtit o un pic cam barca, mi era frica ca la fiecare curba  cad/alunec. Nu mi place pozitia picioarelor in fata, mi-ar placea ceva mai naked si cu ghidonul la fel de sus plus oglinzile la nivelul ochilor si coloana dreapta ci nu cocosat.

 

Honda rebel 500 : usoara, articulatiile coxofemurale parca erau mai lejere(rezervor mai mic, unghi mai strans intre genunchi) dar simt ca o voi dovedi repede. 

 

Honda hornet 750 : cam bifeaza ce am nevoie doar ca simt ca trebuie sa ma aplec cam mult sa vad in oglinzi sau sa mentin o pozitie cam inghesuita si e un pic cam inalta, stau pe varf cu un picior si celalalt la podea.imi face viata grea la frane si plecari de pe loc, sunt in zig zag. In curbe se duce fix unde ma uit cu ochii, pozitia o simt stransa pe motor, simt ca sunt una cu motorul. 

 

Ce mi-ar placea sa incerc : honda cb650r / nc750 / triumph rocket 3 (vechi) / harley low s/ sportser/ triumph 660.

 

Ce recomandari, solutii sa pot adapta (mi ar placea rebel 1100 cu controlul mai spre mid, gen unde e cadrul mai in spate de scarite si sa pot odihni picioarele pe ele) 

Sa stau drept

Oglinzile sa fie la nivelul ochilor cand mentin pozitia dreapta

Nu vreau pasageri cu mine! 

Nu caut viteza maxima, ceva gen 130km max dar sa accelereze suta sub 4sec. 

Cat de cat comfortabila, maxim 2 ore as sta pe ea. 

 

Salut,

 

Ai uitat sa zici și un buget maxim. Ai pus acolo și HD sportster dar una e nou si alta e sh. 

 

Am avut și eu dilema cu Rebel 1100 pentru oraș dar motoreta este foarte slabă: in afara de motor care este ăla luat de pe Africa Twin și care e misto + DCT in rest este sub orice critica. Frane slabe, suspensii foarte slabe, poziție inumană. 

 

Daca tot îți plac cruiserele uită-te și la Indian Scout care at merge și pentru oraș întrucât este mai subțire. 

 

Daca ai buget ca lumea atunci orientează te spre 2: una de oraș si una pentru afara. 

 

Și nu în ultimul rând: ia ce-ți place ție. Daca atunci când te dai jos de pe mobra nu te uiți la ea sa o admiri degeaba ai luat-o. Mobra nu trebuie sa fie utilitara și nici să facă prea multe compromisuri. 

Honda NC este una din cele mai urâte chestii pe 2 roti. 

Nici celelalte modele nu se poate spune că sunt foarte arătoase 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, DonFlamingo said:

 

Salut,

 

Ai uitat sa zici și un buget maxim. Ai pus acolo și HD sportster dar una e nou si alta e sh. 

 

Am avut și eu dilema cu Rebel 1100 pentru oraș dar motoreta este foarte slabă: in afara de motor care este ăla luat de pe Africa Twin și care e misto + DCT in rest este sub orice critica. Frane slabe, suspensii foarte slabe, poziție inumană. 

 

Daca tot îți plac cruiserele uită-te și la Indian Scout care at merge și pentru oraș întrucât este mai subțire. 

 

Daca ai buget ca lumea atunci orientează te spre 2: una de oraș si una pentru afara. 

 

Și nu în ultimul rând: ia ce-ți place ție. Daca atunci când te dai jos de pe mobra nu te uiți la ea sa o admiri degeaba ai luat-o. Mobra nu trebuie sa fie utilitara și nici să facă prea multe compromisuri. 

Honda NC este una din cele mai urâte chestii pe 2 roti. 

Nici celelalte modele nu se poate spune că sunt foarte arătoase 😁

Bugetul este pana in 15k; deocamdata nc750 noua, bifeaza ce vreau (astept modelul 2025) sa vad inaltimea in sa. 

De preferat 2, dar preturile la sh lasa de dorit; multe importate.

 

11 minutes ago, DanMohor said:

Bugetul este pana in 15k; deocamdata nc750 noua, bifeaza ce vreau (astept modelul 2025) sa vad inaltimea in sa. 

De preferat 2, dar preturile la sh lasa de dorit; multe importate.

 

Toata lumea ma indruma catre honda. "Nu vezi vreodata o honda sa stea".

 

Eram fan Harley, american dream dar "nu cred ca iti place sa te joci cu uleiul" a fost replica..

 

 

 

Indian nu imi plac sub nicio forma, parca sunt scoase din filme cu mexicani.. dar nu caut sa-mi placa estetic, caut sa mi fie perfecta pentru mers. 

 

-Pozitia coloanei sa fie dreapta(scaun ergonomic) 

 

-picioarele in pozitie comfortabila, sa mi ofere stabilitate si control; sa ma proptesc in scarite si sa am mobilitate in genunchi cand strang rezervorul intre coapse.(asa simt eu ca am control) poate peste mii de km se vor schimba niste pareri.

 

-nu ma intereseaza pasagerii

 

- sa nu mi intre rezervorul in oua

 

-oglinzile la nivelul ochilor, sa nu ma intind sau aplec sa vad in ele

 

-nu ma intereseaza viteze de peste 130km

 

-acceleratia sa fie modulara, adica sa pot si invata dar si infige cand vreau. 

 

-sa ma bucur de el in mers cu revizii la timp, nu sa stau sa repar anual cate ceva. 

-sa fie customizabila in limita bunului simt(poate o incalzire in sa/mansoane) ; nu ma apuc sa modific suspensii daca schimb aerodinamica motorului. 

 

 

 

Cam atat cer de la un motor. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.01.2025 la 19:49, DanMohor a spus:

.......Sa accelereze suta sub 4sec...... 

Hmmmmm

Atunci ai nevoie de un sport tourer, parerea mea

 

Dar dpmdv, nici jumate din chilotii care au astfel de mobre, nu fac suta sub 4s

Sa faci suta sub 4s tre sa le ai cu chilotajul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, DanMohor a spus:

Bugetul este pana in 15k; deocamdata nc750 noua, bifeaza ce vreau (astept modelul 2025) sa vad inaltimea in sa. 

De preferat 2, dar preturile la sh lasa de dorit; multe importate.

 

Toata lumea ma indruma catre honda. "Nu vezi vreodata o honda sa stea".

 

Eram fan Harley, american dream dar "nu cred ca iti place sa te joci cu uleiul" a fost replica..

 

 

 

Indian nu imi plac sub nicio forma, parca sunt scoase din filme cu mexicani.. dar nu caut sa-mi placa estetic, caut sa mi fie perfecta pentru mers. 

 

-Pozitia coloanei sa fie dreapta(scaun ergonomic) 

 

-picioarele in pozitie comfortabila, sa mi ofere stabilitate si control; sa ma proptesc in scarite si sa am mobilitate in genunchi cand strang rezervorul intre coapse.(asa simt eu ca am control) poate peste mii de km se vor schimba niste pareri.

 

-nu ma intereseaza pasagerii

 

- sa nu mi intre rezervorul in oua

 

-oglinzile la nivelul ochilor, sa nu ma intind sau aplec sa vad in ele

 

-nu ma intereseaza viteze de peste 130km

 

-acceleratia sa fie modulara, adica sa pot si invata dar si infige cand vreau. 

 

-sa ma bucur de el in mers cu revizii la timp, nu sa stau sa repar anual cate ceva. 

-sa fie customizabila in limita bunului simt(poate o incalzire in sa/mansoane) ; nu ma apuc sa modific suspensii daca schimb aerodinamica motorului. 

 

 

 

Cam atat cer de la un motor. 

 

 

 

Daca te uiți pe recall-uri campioni sunt Honda, cred că au cele mai multe iar după ei Triumph, BMW, Yamaha. 

 

Daca observi la Africa Twin, până să o stabilizeze au avut nspe rechemări, printre care și rugină in rezervor ceea ce e cam nasol.

 

Da tot japonezii sunt numărul 1 la fiabilitate dar restul nu sunt prea in urma și nici nu sunt diferente atât de mari (excepție poate doar KTM).

 

Daca nu te interesează cum arată estetic atunci mai poți face următorul lucru: iei la rand toți dealerii și faci test drive cu diferite modele iar la urmă iei ce ți-a plăcut cel mai mult dar și unde dealerul te-a "vrăjit" mai tare. 

 

Dintre toți dealerii de pe la noi, mie cel puțin ăștia de la Honda și Kawasaki (United Motors) mi se par cei mai dezinteresați, la polul opus fiind BMW, Ducati, Piaggio. 

 

Astfel încât du-te și ia și pulsul dealerului și vezi unde te simți mai "ca acasă", contează mult și cum te înțelegi post-vanzare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 1 oră, DonFlamingo a spus:

 

Daca te uiți pe recall-uri campioni sunt Honda, cred că au cele mai multe iar după ei Triumph, BMW, Yamaha. 

 

Daca observi la Africa Twin, până să o stabilizeze au avut nspe rechemări, printre care și rugină in rezervor ceea ce e cam nasol.

 

Da tot japonezii sunt numărul 1 la fiabilitate dar restul nu sunt prea in urma și nici nu sunt diferente atât de mari (excepție poate doar KTM).

 

Daca nu te interesează cum arată estetic atunci mai poți face următorul lucru: iei la rand toți dealerii și faci test drive cu diferite modele iar la urmă iei ce ți-a plăcut cel mai mult dar și unde dealerul te-a "vrăjit" mai tare. 

 

Dintre toți dealerii de pe la noi, mie cel puțin ăștia de la Honda și Kawasaki (United Motors) mi se par cei mai dezinteresați, la polul opus fiind BMW, Ducati, Piaggio. 

 

Astfel încât du-te și ia și pulsul dealerului și vezi unde te simți mai "ca acasă", contează mult și cum te înțelegi post-vanzare. 

Daca isi completa toate datele de la avatar,puteam sti din ce oras este si i se dadeau poate sfaturi practice din punct de vedere loco. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 01.01.2025 la 20:49, DanMohor a spus:

Salut! Mi-am luat si eu carnetul la varsta de 34 ani, sunt sofer cat b de 16 ani; teribilist doar in conditii propice, de exemplu' ca sa am "cheful necesar sa calc pedala la masina sa ajung sa merg cu 255kmh(atat duce tigaia mea)     

Salutare,am o întrebare,ce tigaie conduci cu 255 km/h ? Nu de alta dar spui că pe motor la 90km/h te apucă frica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...