Cbr1000 Postat Vineri la 20:46 Share Postat Vineri la 20:46 Am comandat niste discuri de pe ebay, grosime buna, recunosc ca le am primit si nu le-am verificat. Am scos roata fata, am montat discurile, am echilibrat roata si recunosc ca am neglijat procesul de aliniere a rotii la montare, doar am pus roata si atat (placute noi). E posibil ca dupa nici 10 km de mers cu motorul sa le fi deformat eu, destul de rau chiar sau probabil erau deformate dinainte? IMG_0423.mov IMG_0424.mov Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Sâmbătă la 00:44 Share Postat Sâmbătă la 00:44 momentul ala cand faci "economie" punand chinezarii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Sâmbătă la 02:31 Autor Share Postat Sâmbătă la 02:31 1 hour ago, MotoS Garage said: momentul ala cand faci "economie" punand chinezarii... Yutaka, de fapa, cele OEM….dosr ca din dezmembrări Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Sâmbătă la 04:31 Share Postat Sâmbătă la 04:31 Roata aia e frânată, freacă! Oi fi inversat distanțierele de la ax? Discurile sunt flotante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Sâmbătă la 06:03 Admin Share Postat Sâmbătă la 06:03 Mamă, ce abatere au! Mi-e greu să cred că se deformează așa după 10 km de mers și frânare normală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Sâmbătă la 06:29 Autor Share Postat Sâmbătă la 06:29 1 hour ago, ENEOS said: Roata aia e frânată, freacă! Oi fi inversat distanțierele de la ax? Discurile sunt flotante? Nup, nu le am inversat, da, sunt flotante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Sâmbătă la 06:48 Share Postat Sâmbătă la 06:48 Eu le-as demonta ,le-as pune pe o suprafata perfect plana,o masa sticla,o fereastra,ceva si acolo se vad daca sunt deformate. Zic asta ca poate nu s-au asezat bine pe butuc la montare sau nu au fost stranse in cruce,progresiv. Daca sunt deformate amandoua la fel,posibil moto "donatoare"a fost accidentata si cine le-a vandut ori nu a stiut,ori a mers la prosteala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Sâmbătă la 07:25 Autor Share Postat Sâmbătă la 07:25 31 minutes ago, ALEX-Guzzista said: Eu le-as demonta ,le-as pune pe o suprafata perfect plana,o masa sticla,o fereastra,ceva si acolo se vad daca sunt deformate. Zic asta ca poate nu s-au asezat bine pe butuc la montare sau nu au fost stranse in cruce,progresiv. Daca sunt deformate amandoua la fel,posibil moto "donatoare"a fost accidentata si cine le-a vandut ori nu a stiut,ori a mers la prosteala.. De deformat, sigur sunt deformate. Eu am comandat alte discuri, noi tura asta. Doar voiam sa imi dau seama daca puteam sa le deformez eu in cativa km de mers cu ele deoarece recunosc ca la montarea rotii nu am mai pus motorul jos sa o apas in furic sa se aseze axul. Doar am pus axul cu distantierele, corect puse, am strans prindererele axului pe furca jos si axle bolt-ul si m am pus la drum. imi vine greu sa cred ca puteam sa le deformez chiar asa in cativa km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Sâmbătă la 09:44 Admin Share Postat Sâmbătă la 09:44 Acum nu mai contează. Important este că vechile discuri plus cele noi, costă la final mai mult decât ai fi luat din start o pereche de discuri noi, performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Sâmbătă la 09:53 Autor Share Postat Sâmbătă la 09:53 8 minutes ago, l.u.v said: Acum nu mai contează. Important este că vechile discuri plus cele noi, costă la final mai mult decât ai fi luat din start o pereche de discuri noi, performante. Cat traim, invatam, nu o sa mai fac greseala asta Conteaza pentru mine ca vreau sa vorbesc cu cel de la care am cumparat si nu vreau sa fie vina mea si sa fac si papagalul mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Sâmbătă la 17:52 Share Postat Sâmbătă la 17:52 Acum 10 ore, Cbr1000 a spus: la montarea rotii nu am mai pus motorul jos sa o apas in furic sa se aseze axul. Doar am pus axul cu distantierele, corect puse, am strans prindererele axului pe furca jos si axle bolt-ul si m am pus la drum. imi vine greu sa cred ca puteam sa le deformez chiar asa in cativa km Nu tre sa asezi roata pe sol inainte sa o strangi,trebuie doar strans corespunzator axul,prin rotire,infiletare pana la capat si blocat prin strangerea surubului din partea taiata a furcii. Tolerantele sunt mici,intre ax si furca si intre ax si cei doi rulmenti din butuc. Si sa vrei nu poti pune roata intr-o parte,ca nu intra axul. Discurile alea,ori au fost incinse excesiv ori roata pe care au fost a fost trosnita bine,nu doar o simpla groapa. Asta e riscul cu piesele din dezmembrari,mai ales de pe afara unde e complicat si scump sa le dar retur si sa primesti si banii inapoi. Tu sa fii sanatos !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Sâmbătă la 19:11 Autor Share Postat Sâmbătă la 19:11 1 hour ago, ALEX-Guzzista said: Nu tre sa asezi roata pe sol inainte sa o strangi,trebuie doar strans corespunzator axul,prin rotire,infiletare pana la capat si blocat prin strangerea surubului din partea taiata a furcii. Tolerantele sunt mici,intre ax si furca si intre ax si cei doi rulmenti din butuc. Si sa vrei nu poti pune roata intr-o parte,ca nu intra axul. Discurile alea,ori au fost incinse excesiv ori roata pe care au fost a fost trosnita bine,nu doar o simpla groapa. Asta e riscul cu piesele din dezmembrari,mai ales de pe afara unde e complicat si scump sa le dar retur si sa primesti si banii inapoi. Tu sa fii sanatos !! Mersi, m ai linistit. Cat despre montajul rotii, difera la fiecare motocicleta, eu am facut cum spui tu, fara sa consult manualul, apoi am aflat ca conform manualului, inainte sa strangi furca pe ac din directia in care inteoduci axul, trebuie aa o pui pe pant si sa compresezi furca de vreo 10 ori….dar multumesc ca m ai linistit ca si eu gandesc la fel ca n ai cum sa le indoi asa tare de la o eroare de aliniere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Duminică la 07:29 Share Postat Duminică la 07:29 (editat) Acum 12 ore, Cbr1000 a spus: Cat despre montajul rotii, difera la fiecare motocicleta, eu am facut cum spui tu, fara sa consult manualul, apoi am aflat ca conform manualului, inainte sa strangi furca pe ac din directia in care inteoduci axul, trebuie aa o pui pe pant si sa compresezi furca de vreo 10 ori….dar multumesc ca m ai linistit ca si eu gandesc la fel ca n ai cum sa le indoi asa tare de la o eroare de aliniere Este ok cum spune manualul,pt.ca in momentul blocarii axului prin strangerea surubului M8 (asa imi pare din video)furca sa fie libera,nu pe stander,ca sa se poata alinia singura. Bagi,infiletezi si strangi axul pana la capat si poti face si o tura de parcare cu moto inainte sa blochezi axul,nu se intampla nici o tragedie,doar sa nu pierzi surubul de M8 !! Doar sa ai grijja,ca la montare,cu furca fiind pe stander,axul sa culiseze usor in partea unde furca este taiata,surubul ala M8 care strange sa fie slabit ,eventual poti baga si rasuci o surubelnita mare dreapta sau ceva ca o mica pana in acea taietura pt a o desface putin 1-1,5 mm. Daca axul intra greu,are tendinta de a apropia jambele furcii intre ele,chestie de 1-3 mm,dar strica cursa furcii la franare si revenire plus apar uzuri in interiorul furcii. Cel mai inportant,totul sa fie curat,impecabil,cand faci montajul !! Verifica si etrierul de frana sa nu ramana blocat,pt.ca atunci placutele freaca mereu pe disc,il incinge rau si se deformeaza . PS:Nu aveai cum sa strambi tu discurile ,chiar daca montai axul cu furca pe stander,si apropiai furcile. Am citit pe aci ca ai avut ceva pb si pe la etrieri ..... Editat Duminică la 07:38 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Duminică la 08:03 Share Postat Duminică la 08:03 Roata aia se învârte greu în filmulețele postate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cbr1000 Postat Duminică la 08:19 Autor Share Postat Duminică la 08:19 14 minutes ago, ENEOS said: Roata aia se învârte greu în filmulețele postate! Se invarte greu ca se freaca discurile de placute, dar daca desfac etrierii de invarte usor 50 minutes ago, ALEX-Guzzista said: Este ok cum spune manualul,pt.ca in momentul blocarii axului prin strangerea surubului M8 (asa imi pare din video)furca sa fie libera,nu pe stander,ca sa se poata alinia singura. Bagi,infiletezi si strangi axul pana la capat si poti face si o tura de parcare cu moto inainte sa blochezi axul,nu se intampla nici o tragedie,doar sa nu pierzi surubul de M8 !! Doar sa ai grijja,ca la montare,cu furca fiind pe stander,axul sa culiseze usor in partea unde furca este taiata,surubul ala M8 care strange sa fie slabit ,eventual poti baga si rasuci o surubelnita mare dreapta sau ceva ca o mica pana in acea taietura pt a o desface putin 1-1,5 mm. Daca axul intra greu,are tendinta de a apropia jambele furcii intre ele,chestie de 1-3 mm,dar strica cursa furcii la franare si revenire plus apar uzuri in interiorul furcii. Cel mai inportant,totul sa fie curat,impecabil,cand faci montajul !! Verifica si etrierul de frana sa nu ramana blocat,pt.ca atunci placutele freaca mereu pe disc,il incinge rau si se deformeaza . PS:Nu aveai cum sa strambi tu discurile ,chiar daca montai axul cu furca pe stander,si apropiai furcile. Am citit pe aci ca ai avut ceva pb si pe la etrieri ..... La etrier am fost eu prost, mi e si rusine, dar nu avea probleme etrierul…doar ca fiind abs combinat, pistonasul care credeam eu ca e blocat era de fapt actionat de frana spate si eu am crezut ca e blocat …l-am si schimbat degraba, dar l am luat ieftin si nu e problema, plus ca cel vechi arata rau estetic, decolorat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Duminică la 12:58 Share Postat Duminică la 12:58 (editat) Din greseli invatam.... E mai nasol cand gresesc altii pe banii nostri si care se mai dau si ''meseriasi''.... Editat Duminică la 12:59 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Duminică la 16:21 Share Postat Duminică la 16:21 Acum 8 ore, Cbr1000 a spus: Se invarte greu ca se freaca discurile de placute, dar daca desfac etrierii de invarte usor Freacă mult mai tare decât ar trebui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.