Rares1907 Postat Miercuri la 04:31 Share Postat Miercuri la 04:31 Salutare De cand am permis am mers numai pe supermoto/adventure pentru ca sunt relativ inalt (190cm), dar anul asta ma gandeam sa schimb putin registrul si sa incerc ceva nou, dar nu stiu daca mi se potrivește motocicleta in cauza, GSXR 600 k6/750. Stiu ca pot sa fac un mic test ride in vederea cumpararii daca ma interesează, dar un test ride nu bate opinia unui rider care a mers luni/ani pe asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 05:49 Share Postat Miercuri la 05:49 (editat) Cam asa ai arata pe acea moto…..cam inghesuit….. La 1,90 doar Cruiser sau Adventure Editat Miercuri la 05:53 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Miercuri la 06:17 Share Postat Miercuri la 06:17 (editat) Potrivitul motoretei are mai putin legatura cu inatimea , la 190. Nu te incadrezi la ciudatenii ale naturii. Cu inaltimea te descurci absolut sigur daca iti place ce fel de distractie iti ofera tipul ala de motoreta, cum arata, caracterul motorului, sunetul , tot ce se schimba fata de ce erai obisnuit. Defapt la 190 ai un mare avantaj ca poti avea o pozitie mult mai relaxata cand vrei sa o lalai iar cand vrei sa ii dai tare te uiti la clipuri cu oregami si inveti sa te impachetezi . Aia pitici nu au optiunea sa trataze o motoreta sport ca pe una sport-touring. . Nu vad la profilul tau din ce oras esti. Daca esti din Buc., putem tine legatura pe pm si poate iti pot aranja un test drive mai prelungit pe o spotiva ca sa te lamuresti. Editat Miercuri la 06:18 de Tomy_k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares1907 Postat Miercuri la 07:04 Autor Share Postat Miercuri la 07:04 Acum 47 minute, Tomy_k a spus: Potrivitul motoretei are mai putin legatura cu inatimea , la 190. Nu te incadrezi la ciudatenii ale naturii. Cu inaltimea te descurci absolut sigur daca iti place ce fel de distractie iti ofera tipul ala de motoreta, cum arata, caracterul motorului, sunetul , tot ce se schimba fata de ce erai obisnuit. Defapt la 190 ai un mare avantaj ca poti avea o pozitie mult mai relaxata cand vrei sa o lalai iar cand vrei sa ii dai tare te uiti la clipuri cu oregami si inveti sa te impachetezi . Aia pitici nu au optiunea sa trataze o motoreta sport ca pe una sport-touring. . Nu vad la profilul tau din ce oras esti. Daca esti din Buc., putem tine legatura pe pm si poate iti pot aranja un test drive mai prelungit pe o spotiva ca sa te lamuresti. Sunt din buc, da Mi ar face placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 10:05 Share Postat Miercuri la 10:05 (editat) Acum 3 ore, Tomy_k a spus: Potrivitul motoretei are mai putin legatura cu inatimea , la 190. Nu te incadrezi la ciudatenii ale naturii. Cu inaltimea te descurci absolut sigur daca iti place ce fel de distractie iti ofera tipul ala de moto…… Defapt la 190 ai un mare avantaj ca poti avea o pozitie mult mai relaxata cand vrei sa o lalai iar cand vrei sa ii dai tare te uiti la clipuri cu oregami si inveti sa te impachetezi . Aia pitici nu au optiunea sa trataze o motoreta sport ca pe una sport-touring. Daca a sta chircit,cu genunchii in carene…..inseamna relaxat…… Poti sa te impachetezi ca la circ,daca stai cu coatele pe genunchi e ridicol. Eu sunt mai pitic,am avut SS si stateam chiar bine. Cel de la care am luat eu Moto Guzii,a vandut-o dupa 2700 km pt ca avea 1,75 si atingea cu genunchii de motor(V-transversal) La 1,90 nu ma gandesc cum ar fi aratat. Site-ul ala “Cycle-ergo “ala e chiar bun,reflecta realitatea. Mai depinde si cat va merge cu acel GSX-R…daca o ia pt.Victoriei,Constitutiei si retur nu e problema,ca se relaxeaza cat sta la semafor,daca se duce pana la CT sa bea o cafea si se si intoarce in aceeasi zi e mai nasol…. Acum 10 minute, ALEX-Guzzista a spus: Daca a sta chircit,cu genunchii in carene…..inseamna relaxat…… Poti sa te impachetezi ca la circ,daca stai cu coatele pe genunchi e ridicol. Editat Miercuri la 10:07 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares1907 Postat Miercuri la 10:22 Autor Share Postat Miercuri la 10:22 Acum 15 minute, ALEX-Guzzista a spus: Daca a sta chircit,cu genunchii in carene…..inseamna relaxat…… Poti sa te impachetezi ca la circ,daca stai cu coatele pe genunchi e ridicol. Eu sunt mai pitic,am avut SS si stateam chiar bine. Cel de la care am luat eu Moto Guzii,a vandut-o dupa 2700 km pt ca avea 1,75 si atingea cu genunchii de motor(V-transversal) La 1,90 nu ma gandesc cum ar fi aratat. Site-ul ala “Cycle-ergo “ala e chiar bun,reflecta realitatea. Mai depinde si cat va merge cu acel GSX-R…daca o ia pt.Victoriei,Constitutiei si retur nu e problema,ca se relaxeaza cat sta la semafor,daca se duce pana la CT sa bea o cafea si se si intoarce in aceeasi zi e mai nasol…. Nu sunt eu de victoriei/consti... folosesc moto foarte mult pt a ma deplasa mai rapid prin oras, la facultate, sală etc... si de cateva ori pe luna pentru drumuri giurgiu/ruse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Miercuri la 10:22 Share Postat Miercuri la 10:22 @ALEX-Guzzista Sunt femei albe ( de obicei grase) care se fuck cu negrii , oricat de mare ar fi stigma. Cand gasesti o placere deosebita gasesti solutii sa iti scarpini mancarimea. Sunt oemeni in scaun cu rotile care joaca basket. Acolo handicap , nu un rahat de 4-5 cm peste ideal. Daca ai fi inteles placerea motoretei sport pe bune, nu mai aveai niciun comentariu. Da, poate ai mers cu sportiva la viata ta , dar nu ai stiu sa o exploatezi cu adevarat ca sa poti sa ii intelegi farmecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 12:31 Share Postat Miercuri la 12:31 (editat) Acum 2 ore, Rares1907 a spus: Nu sunt eu de victoriei/consti... folosesc moto foarte mult pt a ma deplasa mai rapid prin oras, la facultate, sală etc... si de cateva ori pe luna pentru drumuri giurgiu/ruse Adica drumuri scurte,nu vei avea mult de stat in pozitia culcat pe rezervor,ca aia ar fi incomoda. Acu….tu stii cel mai bine,eu doar mi-am exprimat parerea. Acum 2 ore, Tomy_k a spus: @ALEX-Guzzista Sunt femei albe ( de obicei grase) care se fuck cu negrii , oricat de mare ar fi stigma. Cand gasesti o placere deosebita gasesti solutii sa iti scarpini mancarimea. Sunt oemeni in scaun cu rotile care joaca basket. Acolo handicap , nu un rahat de 4-5 cm peste ideal. Daca ai fi inteles placerea motoretei sport pe bune, nu mai aveai niciun comentariu. Da, poate ai mers cu sportiva la viata ta , dar nu ai stiu sa o exploatezi cu adevarat ca sa poti sa ii intelegi farmecul. Eu doar mi am exprimat parerea ca la 1,90 ar sta chinuit pe o sportiva,mai ales la un drum lung,nu ca este imposibil !! …..nu are legatura cu diametrul celei “albe”si lungimea celui”negru” sau faptul ca inaltimea e un handicap…. Pt.plimbari scurte prin oras sau pana in o ora de mers continuu este cat de cat ok. Eu cu sportiva am mers,am exploatat-o cat sa putut la limita supravietuirii in trafic,atunci cand am avut eu,nu cred ca ducea radarul politiei cat mergeam eu,camere fixe si alte alea nu erau…..eram tanar si tămpit…recunosc Era foarte obositoare la drum intins,din prisma pozitiei culcat pe rezervor. Si acum m-as da cu ce am avut atunci,dar pana la mare raman sigur de 4-5 ori fara permis….. In oras nu ai ce exploata la o sportiva…..decat sa pozezi cu ea,schimbi tr 1 si 2 si tre sa opresti….poti sa mergi si numai cu tr.1…. Editat Miercuri la 12:31 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Miercuri la 13:42 Share Postat Miercuri la 13:42 1 hour ago, ALEX-Guzzista said: Era foarte obositoare la drum intins,din prisma pozitiei culcat pe rezervor. Asa crezi tu dar in realitate era foarte obositoare doar pentru ca nu ai intalnit persoana potrivita care sa te invete cateva despre cum se merge cu o sportiva la alt nivel decat habarnistul obisnuit. Si din perspectiva asta ( drum lung)esti foarte avantajat daca esti mai inalt. 170-185 este idealul dar se pot adapta foarte bine oameni cu cca 5cm +/-. La super inalti sau pigmei intervine nevoia de a adpta motoreta nevoile tale cu inspe mii de pise si optiuni aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 14:06 Share Postat Miercuri la 14:06 Asa o fi daca zici tu… Daca imi poti spune pe scurt cum sa mergi la +200 in alta pozitie decat culcat pe rezervor,as fi tare curios ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Miercuri la 14:08 Share Postat Miercuri la 14:08 3 hours ago, ALEX-Guzzista said: Poti sa te impachetezi ca la circ,daca stai cu coatele pe genunchi e ridicol. Am fost in situatia respectiva de nenumarate ori si ma distram maxim . Nu stiu cum se vede din exterior si nu ma intereseaza. Daca nu iti place nu te uiti. Stiu sigur ca am trait momente fabuloase si in situati in care realizam ca imi odihnesc coatele pe genunchi. 6 minutes ago, ALEX-Guzzista said: Asa o fi daca zici tu… Daca imi poti spune pe scurt cum sa mergi la +200 in alta pozitie decat culcat pe rezervor,as fi tare curios ? Chiar si la 240-260 nu se intampla absolut nimic rau daca scoti capul din bula de aer creata de parbriz. Incepi sa simti neplaceri doar daca intorci capul . Cand merg cu pasagera si am cca 250 stau aproape drept ca sa imi protez pasagera si singura chestie ciudata care se intampla este ca din cand in cand ti se mai misca capul putin lateral in mod involuntar ( ca un indian care da din cap in timp ce vorbeste ). Marele avantaj pe care il ai cand esti inalt are legatura cu faptul ca te poti folosi de vant sa iti elimini total presiunea de pe incheieturi chiar si la viteze mici. Pentru mai multe info imi platiti o ora de instruire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 15:22 Share Postat Miercuri la 15:22 1 oră în urmă, Tomy_k a spus: Am fost in situatia respectiva de nenumarate ori si ma distram maxim . Nu stiu cum se vede din exterior si nu ma intereseaza. Daca nu iti place nu te uiti. Stiu sigur ca am trait momente fabuloase si in situati in care realizam ca imi odihnesc coatele pe genunchi. Chiar si la 240-260 nu se intampla absolut nimic rau daca scoti capul din bula de aer creata de parbriz. Incepi sa simti neplaceri doar daca intorci capul . Cand merg cu pasagera si am cca 250 stau aproape drept ca sa imi protez pasagera si singura chestie ciudata care se intampla este ca din cand in cand ti se mai misca capul putin lateral in mod involuntar ( ca un indian care da din cap in timp ce vorbeste ). Marele avantaj pe care il ai cand esti inalt are legatura cu faptul ca te poti folosi de vant sa iti elimini total presiunea de pe incheieturi chiar si la viteze mici. Pentru mai multe info imi platiti o ora de instruire. Am inteles. Nu imi mai iau SS deci varianta cu ora de instruire iese din calcul. Multumesc pt.oferta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Miercuri la 17:24 Share Postat Miercuri la 17:24 Acum 3 ore, Tomy_k a spus: Cand merg cu pasagera si am cca 250 stau aproape drept ca sa imi protez pasagera Cat de "bine" suna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Miercuri la 17:55 Share Postat Miercuri la 17:55 Acum 12 ore, ALEX-Guzzista a spus: Cam asa ai arata pe acea moto…..cam inghesuit….. La 1,90 doar Cruiser sau Adventure Cat are Rossi? 1,87? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Miercuri la 18:00 Share Postat Miercuri la 18:00 181cm 38 minutes ago, MirceaB said: Cat de "bine" suna asta. Cu tot respectul , daca fraza respectiva va produce sentimente neplacute , inseamna ca discutia nu vi se adreseaza. Aveti un alt registru de experienta si experiente si o sa aveti o opinie pertinenta cu alta ocazie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Miercuri la 18:28 Share Postat Miercuri la 18:28 (editat) Cred ca ne va lamuri inițiatorul topicului,dupa drive-test ,doar el va putea constata daca i se potriveste un GSX-R sau alta sportiva,sau rămane la genul cu care a mers pana acum. Noi,ceilanti,ca foști sau actuali proprietari ,doar ne putem da cu parerea. Parerile sunt diferite,este normal,fiecare stie cum se simte pe o anumita motocicleta si ce vrea sa facă cu ea. Editat Miercuri la 18:29 de ALEX-Guzzista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Miercuri la 18:52 Share Postat Miercuri la 18:52 Acum 50 minute, Tomy_k a spus: Cu tot respectul , daca fraza respectiva va produce sentimente neplacute , inseamna ca discutia nu vi se adreseaza. Aveti un alt registru de experienta si experiente si o sa aveti o opinie pertinenta cu alta ocazie. Sa spunem ca "gandeam cu voce tare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Miercuri la 19:47 Share Postat Miercuri la 19:47 Acum 1 oră, Tomy_k a spus: 181cm Chiar si-asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat Miercuri la 19:47 Share Postat Miercuri la 19:47 57 minutes ago, ALEX-Guzzista said: Cred ca ne va lamuri inițiatorul topicului,dupa drive-test ,doar el va putea constata daca i se potriveste un GSX-R sau alta sportiva,sau rămane la genul cu care a mers pana acum. Noi,ceilanti,ca foști sau actuali proprietari ,doar ne putem da cu parerea. Parerile sunt diferite,este normal,fiecare stie cum se simte pe o anumita motocicleta si ce vrea sa facă cu ea. Aici sunt de acord cu tine 100%. In alta ordine de idei hai sa iti spun de ce opinia unuia care nu apreciaza foarte mult motoretele sportive este contraproductiva pentru unul care are curiozitati precum initiatorul acestui topic. Si aici se incadreaza aproape tot forumul . Majoritatea nu apreciaza sportivele si unii au chiar ostilitate , rea vointa , desconsiderare .... Sa luam un exemplu din lumea filmului. Daca vreau sa aflu despre filme horor o sa ma adresez doar unuia care gusta genul si le-a vazut pe aproape toate aparute in ultimii cativa ani buni. La ce mi-ar folosii sa aflu opinii de la unul care are repulsie fata de asa ceva si poate nu a vazut decat doua in ultimii 10 ani. De ex eu folosesc majoritatea timpului un naked , dar am si sportive si am avut multe sportive dealungul timpului si le apreciez la adevarata lor valoare si pot sa fiu si foarte obiectiv si putin subiectiv , dar totul venit din experienta personala reala si destul de consistenta. Cu ce ar putea sa contribuie mult peste unul care a avut doar o experienta fugitiva cu asa ceva ? Dar unul care nu manifesta decat desgust si lipsa de apreciere pt asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Joi la 04:36 Share Postat Joi la 04:36 Acum 8 ore, Tomy_k a spus: Aici sunt de acord cu tine 100%. In alta ordine de idei hai sa iti spun de ce opinia unuia care nu apreciaza foarte mult motoretele sportive este contraproductiva pentru unul care are curiozitati precum initiatorul acestui topic. Si aici se incadreaza aproape tot forumul . Majoritatea nu apreciaza sportivele si unii au chiar ostilitate , rea vointa , desconsiderare .... Eu apreciez orice vehicul, de la o bicicleta de firma la un Ferrari sau G Classe. Ca fapt divers daca m-ar enerva banii si as avea si timp... mi - as lua o Busa noua si o garsoniera cu garaj langa Autobahn in Germanica. Stiu ca Busa nu e chiar sportiva dar 299 tot prinde. La mine SS-ul a fost o nebunie de moment, o dragoste la prima vedere. Un amic, a adus un container cu moto din SUA,eu am dat-o jos, avea 6600 km, o bijuterie, 1000cmc,2 cil in V. Daca nu as fi luat-o poate as fi regretat. Am tinut-o vreo 3 ani.,dar nu era ce trebuie pt.mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Joi la 09:28 Share Postat Joi la 09:28 Chestia e că suntem toți diferiți. In principiu as fi de acord cu Alex, eu sunt tot pe acolo, 190, 191 cm și cu toate că îmi plac sportivele, nu mi-am luat niciodată, tocmai din cauza poziției care nu mă aranjează. Dar, am un amic, care are fix 190, și de nșpe ani de când ne știm a avut numai cbr900. Diverse variante/generații, dar doar cbr900. Într-o zi când am ieșit la o tură ne-am oprit să punem gaz și îmi zice dă să văd cum e cu mobra ta( Triumph sprint GT). I-am dat cheia și zic na, bagă. El îmi dă cheia lui, se urca pe mobra mea și face băăăă, ej nebun, ce-i poziția asta, e relax, iar eu pe mobra lui făceam băăăă, ej nebun, ce-i poziția asta chinuită Așa că cea mai bună variantă e sa se dea cu una și să vadă cum stă, și pe urmă e in funcție de toleranța lui la contorsionism, crampe,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.