denisrusa Posted May 5 Share Posted May 5 Salut ! De câteva săptămâni ma tot bate gandu sa mi iau un ktm excf 250 , m am mai dat pe motoare , deocamdată am un atv 4x4 . Poate sa mi spuna cineva despre întreținerea acestora , schimb ulei , schimn piston si sa stiu la cate ore se face servisarea mare cea cu cilindru etc etc . Eu am gasit pe olx un ktm excf cu motorul refacut 68 ore insa sunt curios daca imi poate spune cineva in cat timp se uzează cele enumerate mai sus ( ani luni , km ) . Am sa folosesc enduro ul le drumuri forestiere, camp , dealuri etc , nimic extrem ma scuzati pentru scrierea dezordonata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted May 6 Share Posted May 6 Piston la 200 ore, schimb ulei la 4 iesiri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted May 6 Share Posted May 6 aici e sectiunea potrivita, te-am notat in caiet cu o bere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denisrusa Posted May 6 Author Share Posted May 6 mircea.cazachevici daca fac toate astea la timp crezi ca poate duce motorul 2-3 ani ( ies la sfârșit de săptămâna) deci 2-3 iesiri maxim pe săptămâna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florin46p Posted May 6 Share Posted May 6 (edited) 1 oră în urmă, denisrusa a spus: mircea.cazachevici daca fac toate astea la timp crezi ca poate duce motorul 2-3 ani ( ies la sfârșit de săptămâna) deci 2-3 iesiri maxim pe săptămâna Duce mai mult de 2 anidaca schimbi uleiul regulat, filtre de aer curatate la fiecare cateva iesiri, vezi ca se schimba la un anumit numar de ore, toate inforamtiile astea le gasesti in manualul de intretinere al motociletei (il poti descarca gratuit de pe net). Acum ideal ar fi sa verifici putin motorul impreuna cu cineva care are putina idee legate de motoare, cele mai ieftine de pe olx sun asa ieftine cu un motiv. Cate ore are in total motocicleta pe care vrei sa o iei ? mai are bordul original sau doar un contor de ore ? Edited May 6 by florin46p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
denisrusa Posted May 6 Author Share Posted May 6 Eu am buget undeva la 3000 euro + - , gasesc un ktm 250 decent la banii astia? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florin46p Posted May 6 Share Posted May 6 Acum 58 minute, denisrusa a spus: Eu am buget undeva la 3000 euro + - , gasesc un ktm 250 decent la banii astia? Gasesti, dar nu generatie mai nou, probabil ceva 2011-2014. Repet incearca sa mergi cu cineva care se pricepe sa o verifice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mircea.cazachevici Posted May 8 Share Posted May 8 Enduro e un sport care costa. Pistonul dintr-un motor nu e singurul consumabil care se schimba. Gandeste-te ca un piston e 7-800 lei, plus munca. Dar un ambreiaj e 900-1000 lei. Un cauciuc spate decent porneste de la 450 lei (si pe astea, daca ai zona cu pietre, le schimbi chiar des). Un kit lant e 6-700 lei, samd. Ca si idee, poti sa calculezi daca iti permiti sa dai inca cel putin odata peste pretul benzinei. Adica daca iesi azi si consumi 5 litri de benzina, pe langa cei 35 lei pe benzina sa pui deoparte inca 35 lei pentru viitoarele cheltuieli. Daca iti permiti, atunci totul e OK. Cat despre meersul cu cineva care se pricepe, da, e perfect adevarat. Eu, desi ma pricep cat de cat, la un moment dat am luat un motor la care am spus "hei, e doar pistonul de schimbat, cu 700 lei scap". Si cand l-am desfacut am ajus sa schimb si cilindrul, vreo 3500 lei doar piesele. Update: de fapt, dubleaza suma cu combustibilul. Daca la o iesire consumi benzina de 35 lei, mai pui 70 lei deoparte pentru mentenanta. Ca numai consumabilele curente, cauciuc schimbat la 20 iesiri si ulei schimbat la 4 iesiri, si iti consuma jumatate din suma. Restul, sa ii ai pentru schimburile mari sau pentru ce mai rupi pe motor (manete, pompe frana, carene). Si vezi sa fie cu cat mai multe protectii. Sa nu te zgarcesti la o protectie de 7-800 lei de radiator, ca daca indoi radiatoarele, sub 1000 lei/buc nu gasesti. Valabil si la protectii ghidon, protectii pompa ambreiaj, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted May 8 Share Posted May 8 Nu cross le zicea la astaea cu mentenanță de nivel "femeie"? Poate viata asta fac și eu 1km pe off. Va invidiez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
florin46p Posted May 8 Share Posted May 8 Acum 1 oră, frigider a spus: Nu cross le zicea la astaea cu mentenanță de nivel "femeie"? Poate viata asta fac și eu 1km pe off. Va invidiez. nu neaparat, si la cele pentru "hard" enduro servisarea se face la numar de ore de functionare. Daca vrei ceva offroad lejer poti lua un crf300L, asta am facut eu de jumatate de an. mentenanta la numar de KM, similar cu cele de strada, consum infim (pe ultima tura, doar pe drumuri forestiere cu pasager am avut consum de 2.9%), dar daca vrei sa te bagi prin padure, drumuri foarte foarte grele o sa simti lipsa puterii si greutatea crescuta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frigider Posted May 8 Share Posted May 8 Acum 4 ore, florin46p a spus: nu neaparat, si la cele pentru "hard" enduro servisarea se face la numar de ore de functionare. Daca vrei ceva offroad lejer poti lua un crf300L, asta am facut eu de jumatate de an. mentenanta la numar de KM, similar cu cele de strada, consum infim (pe ultima tura, doar pe drumuri forestiere cu pasager am avut consum de 2.9%), dar daca vrei sa te bagi prin padure, drumuri foarte foarte grele o sa simti lipsa puterii si greutatea crescuta. ms de lamuriri. misto cu mentenanta la nr de km, pt chestii light. nu ma duc pe omu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.