hihi Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 am un suzuki gsx550ef din 84. in vara a pornit fara probleme, dupa ce am scos 7 litri de ulei din ea si i-am schimbat bujiie. de atunci a mai iesit la plimbare de cateva ori, dar a stat pe bara cam 1 luna, in frig. bateria am incarcat-o, bujiile le-am curatat. problema nr1: bujiile au scanteie mica si albastra. am pus bujiile astea pe alta motocicleta (suzuki gsx750f '90) unde aveau scanteie mai mare. exista vreun condensator pentru a mari scanteia ? problema nr2: nu-i vine benzina. asta ramane de vazu, de cercetat traseul. cu toate ca i-am bagat benzina in carburatoare, n-a pornit. daca ar fi avut scanteie mai mare, ar fi pornit ? heeeelpp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Pai vine benzina in cilindri sau nu? Scoate bujiile dupa ce incerci sa o pornesti si vezi daca sunt umede. Daca nu sunt inseamna ca n-ai benzina. Daca sunt invarte de cateva ori motorul cu bujiile scoase si lasa-l 5-10 minute cu ele scoase sa se usuce. Daca motorul nu are compresie buna si scanteia nu e suficient de puternica, nu o sa porneasca, posibil nici impinsa in cazuri nasoale. Incearca si cu o baterie de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Pai vine benzina in cilindri sau nu? Scoate bujiile dupa ce incerci sa o pornesti si vezi daca sunt umede. Daca nu sunt inseamna ca n-ai benzina. Daca sunt invarte de cateva ori motorul cu bujiile scoase si lasa-l 5-10 minute cu ele scoase sa se usuce. Daca motorul nu are compresie buna si scanteia nu e suficient de puternica, nu o sa porneasca, posibil nici impinsa in cazuri nasoale. Incearca si cu o baterie de masina. este corect ce ai spus ,dar fara baterie de masina ! bateria are dublu sau chiar mai mult nr.de aperi si nu este ok,am mai vazut greseli din astea ,care sau soldat cu arderea CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 (editat) Nu se arde nimic daca pui o baterie de masina in paralel* cu cea a motorului. Bateria nu debiteaza mai multi amperi, ci are capacitate mai mare, adica poate duce electromotorul mai mult timp fara sa-i cada tensiunea la o valoare la care nu mai are forta scanteia. *Daca pui bateria de masina in locul bateriei motocicletei si o deconectezi in mers intr-adevar ai sanse sa arzi ceva, fie aprinderea fie regulatorul. A, mai e si varianta in care ai probleme la instalatia electrica, si pierde curent pe undeva, caz in care e posibil sa arzi ceva in momentul in care ii pui o baterie de capacitate mai mare. Editat Ianuarie 28, 2007 de bcristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Nu se arde nimic daca pui o baterie de masina in paralel* cu cea a motorului. Bateria nu debiteaza mai multi amperi, ci are capacitate mai mare, adica poate duce electromotorul mai mult timp fara sa-i cada tensiunea la o valoare la care nu mai are forta scanteia. *Daca pui bateria de masina in locul bateriei motocicletei si o deconectezi in mers intr-adevar ai sanse sa arzi ceva, fie aprinderea fie regulatorul. A, mai e si varianta in care ai probleme la instalatia electrica, si pierde curent pe undeva, caz in care e posibil sa arzi ceva in momentul in care ii pui o baterie de capacitate mai mare. tu stii mai bine ! eu doar am vrut sa spun ca ,alti baieti ca si tine, au ignorat acest lucru si acum cauta CDI.Apropo unul din primele vizate la supra solicitare este chiar electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Ianuarie 28, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2007 Pai vine benzina in cilindri sau nu? Scoate bujiile dupa ce incerci sa o pornesti si vezi daca sunt umede. Daca nu sunt inseamna ca n-ai benzina. Daca sunt invarte de cateva ori motorul cu bujiile scoase si lasa-l 5-10 minute cu ele scoase sa se usuce. Daca motorul nu are compresie buna si scanteia nu e suficient de puternica, nu o sa porneasca, posibil nici impinsa in cazuri nasoale. Incearca si cu o baterie de masina. Benzina din rezervor nu ajunge in cilindri. Am verificat bujiile si erau uscate. Cand i-am bagat benzina in carburator, atunci a ajuns in cilindri si bujia era umeda. Compresie buna are, dar scanteia nu e suficient de mare. Treaba cu bateria o facusem deja . Sunt sigur ca daca ar avea scanteie buna, cu benzina injectata in carburator ar trebui sa porneasca, si la scurt timp sa se opreasca. Atunci as sti ca trebuie doar sa verific circuitul rezervor - carburator. Exista vreun condensator pentru marirea scanteii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Benzina din rezervor nu ajunge in cilindri. Am verificat bujiile si erau uscate. Cand i-am bagat benzina in carburator, atunci a ajuns in cilindri si bujia era umeda. Compresie buna are, dar scanteia nu e suficient de mare. Treaba cu bateria o facusem deja . Sunt sigur ca daca ar avea scanteie buna, cu benzina injectata in carburator ar trebui sa porneasca, si la scurt timp sa se opreasca. Atunci as sti ca trebuie doar sa verific circuitul rezervor - carburator. Exista vreun condensator pentru marirea scanteii ? ar trebui sa ne spui cum ai bagat benzina in carb?pentru ca daca e prea putina,sau prea multa nu e bine,cit despre condensator, am vazut undeva un dispozitiv pentru optimizarea aprinderi,si se foloseste la moto de curse,ca si tuning.Dar nu asta ar trebui sa te intereseze pe tine ,pentru ca daca totul este in regula cu motorul tau ,nu ai avea nevoie de asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Bujiile in ce stare sunt? Sunt cele recomandate pt modelul asta? Distanta este corecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 In primul rand zi ce fel de aprindere ai. Eu am un motor asemanator cu al tau doar ca e de generatie mai veche ( 1978) si are aprindere pe platina. In cazul asta scanteia poate fi slaba din cauza condensatorilor( cate unul pt fiecare platina adica 2) Daca ai aprindere electronica e ceva mai complicat. Circuitul dintre rezervor si carburi consta intr-un singur furtun de alimentare conectat intre robinet si un conector aflat intre carburile 2 si 3. Mai exista un furtun de vacuum care ajunge in robinet. Verifica in primul rand daca-ti curge benzina din rezervor, pozitionand robinetul pe PRI. Daca curge verifica si furtunul de alimentare ( ala mai gros) dar asta nu prea se infunda. O alta smecherie pe care poti sa o mai incerci este sa sufli putin pe furtunasele de prea plin ale carburatoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 asa am facut si eu am suflat ideea e ca trebuie sa o lasi pe pri daca e frig caci normal sigur o sa o ia dupa un lung chin schimba bujiile si apoi e ok din aprindere e sigur, chiar si cu o compresie scazuta motorul tot tre sa porneasca. Bafta multa. Btw manual nu ai ca m-ar interesa si pe mine unul pt ca si eu detin o motoreta ca asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 te rezolv eu nu te mai chinui vezi si anuntul meu 0723446040 msi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Am ceva manuale pt GS-uri. Zi-mi exact ce model ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Ianuarie 28, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2007 Am ceva manuale pt GS-uri. Zi-mi exact ce model ai Suzuki GSX 550 EF 1984. Daca ai un manual, as fi recunoscator daca mi l-ai trimite pe mail (hihisteinensen [arond] yahoo.com). Tin sa va spun ca intr-un final l-am pornit. Dupa ce am incalzit bujiile, reglat juglerele la carburatoare, cu greu, a luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Ti-am gasit filmuletul pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Ianuarie 29, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2007 Mda, ieri a pornit. Azi de dimineata pe la 10 a pornit. Azi pe la 13 n-a mai pornit. Cel mai sigur este de la bujii. Acum are niste bujii pe care scrie NGK R. Stie cineva ce bujii i-ar trebui ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Conform sitului www.ngk.de la search bujii motorcyle am gasit GSX 550 EF (I) 550 0,9 SD05F DP9EA-9 DP9EVX-9 DPR9EIX-9 Details DP9EA-9 este bujia standard distanta electrozi 0,9 mm si cea mai ieftina DP9EVX-9 DPR9EIX-9 sunt bujii cu platina sau iridiu astea sunt mai scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 este corect ce ai spus ,dar fara baterie de masina ! bateria are dublu sau chiar mai mult nr.de aperi si nu este ok,am mai vazut greseli din astea ,care sau soldat cu arderea CDI GRESIT cu G mare. Poti sa te legi cu motorul la centrala atomica daca gasesti o priza de 12volti. Bateria este sursa de tensiune. Demarorul tot atat o sa consume. Numai ca tine mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 GRESIT cu G mare. Poti sa te legi cu motorul la centrala atomica daca gasesti o priza de 12volti. Bateria este sursa de tensiune. Demarorul tot atat o sa consume. Numai ca tine mai mult Cooorect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Cooorect Da, e ca si cum ai gandi ca daca pui in Walkman acumulatori de 2500mA in loc de acumulatori de 1500mA, se va arde Same shit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 some shit, dar daca pui de 2500mA pe walkman asculti mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hihi Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 Niste NGK uri mai calde (7) si a pornit la prima cheie. Problema a fost remediata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.