Sari la conținut

Nu Porneste


hihi
 Share

Postări Recomandate

am un suzuki gsx550ef din 84. in vara a pornit fara probleme, dupa ce am scos 7 litri de ulei din ea si i-am schimbat bujiie. de atunci a mai iesit la plimbare de cateva ori, dar a stat pe bara cam 1 luna, in frig.

bateria am incarcat-o, bujiile le-am curatat.

 

problema nr1: bujiile au scanteie mica si albastra. am pus bujiile astea pe alta motocicleta (suzuki gsx750f '90) unde aveau scanteie mai mare. exista vreun condensator pentru a mari scanteia ?

problema nr2: nu-i vine benzina. asta ramane de vazu, de cercetat traseul. cu toate ca i-am bagat benzina in carburatoare, n-a pornit. daca ar fi avut scanteie mai mare, ar fi pornit ?

 

heeeelpp :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vine benzina in cilindri sau nu? Scoate bujiile dupa ce incerci sa o pornesti si vezi daca sunt umede. Daca nu sunt inseamna ca n-ai benzina. Daca sunt invarte de cateva ori motorul cu bujiile scoase si lasa-l 5-10 minute cu ele scoase sa se usuce. Daca motorul nu are compresie buna si scanteia nu e suficient de puternica, nu o sa porneasca, posibil nici impinsa in cazuri nasoale. Incearca si cu o baterie de masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vine benzina in cilindri sau nu? Scoate bujiile dupa ce incerci sa o pornesti si vezi daca sunt umede. Daca nu sunt inseamna ca n-ai benzina. Daca sunt invarte de cateva ori motorul cu bujiile scoase si lasa-l 5-10 minute cu ele scoase sa se usuce. Daca motorul nu are compresie buna si scanteia nu e suficient de puternica, nu o sa porneasca, posibil nici impinsa in cazuri nasoale. Incearca si cu o baterie de masina.

este corect ce ai spus ,dar fara baterie de masina ! bateria are dublu sau chiar mai mult nr.de aperi si nu este ok,am mai vazut greseli din astea ,care sau soldat cu arderea CDI :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se arde nimic daca pui o baterie de masina in paralel* cu cea a motorului. Bateria nu debiteaza mai multi amperi, ci are capacitate mai mare, adica poate duce electromotorul mai mult timp fara sa-i cada tensiunea la o valoare la care nu mai are forta scanteia.

*Daca pui bateria de masina in locul bateriei motocicletei si o deconectezi in mers intr-adevar ai sanse sa arzi ceva, fie aprinderea fie regulatorul.

A, mai e si varianta in care ai probleme la instalatia electrica, si pierde curent pe undeva, caz in care e posibil sa arzi ceva in momentul in care ii pui o baterie de capacitate mai mare.

Editat de bcristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se arde nimic daca pui o baterie de masina in paralel* cu cea a motorului. Bateria nu debiteaza mai multi amperi, ci are capacitate mai mare, adica poate duce electromotorul mai mult timp fara sa-i cada tensiunea la o valoare la care nu mai are forta scanteia.

*Daca pui bateria de masina in locul bateriei motocicletei si o deconectezi in mers intr-adevar ai sanse sa arzi ceva, fie aprinderea fie regulatorul.

A, mai e si varianta in care ai probleme la instalatia electrica, si pierde curent pe undeva, caz in care e posibil sa arzi ceva in momentul in care ii pui o baterie de capacitate mai mare.

tu stii mai bine ! :crack: eu doar am vrut sa spun ca ,alti baieti ca si tine, au ignorat acest lucru si acum cauta CDI.Apropo unul din primele vizate la supra solicitare este chiar electromotorul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vine benzina in cilindri sau nu? Scoate bujiile dupa ce incerci sa o pornesti si vezi daca sunt umede. Daca nu sunt inseamna ca n-ai benzina. Daca sunt invarte de cateva ori motorul cu bujiile scoase si lasa-l 5-10 minute cu ele scoase sa se usuce. Daca motorul nu are compresie buna si scanteia nu e suficient de puternica, nu o sa porneasca, posibil nici impinsa in cazuri nasoale. Incearca si cu o baterie de masina.

Benzina din rezervor nu ajunge in cilindri. Am verificat bujiile si erau uscate. Cand i-am bagat benzina in carburator, atunci a ajuns in cilindri si bujia era umeda. Compresie buna are, dar scanteia nu e suficient de mare. Treaba cu bateria o facusem deja :crack:.

Sunt sigur ca daca ar avea scanteie buna, cu benzina injectata in carburator ar trebui sa porneasca, si la scurt timp sa se opreasca. Atunci as sti ca trebuie doar sa verific circuitul rezervor - carburator. Exista vreun condensator pentru marirea scanteii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina din rezervor nu ajunge in cilindri. Am verificat bujiile si erau uscate. Cand i-am bagat benzina in carburator, atunci a ajuns in cilindri si bujia era umeda. Compresie buna are, dar scanteia nu e suficient de mare. Treaba cu bateria o facusem deja :crack:.

Sunt sigur ca daca ar avea scanteie buna, cu benzina injectata in carburator ar trebui sa porneasca, si la scurt timp sa se opreasca. Atunci as sti ca trebuie doar sa verific circuitul rezervor - carburator. Exista vreun condensator pentru marirea scanteii ?

ar trebui sa ne spui cum ai bagat benzina in carb?pentru ca daca e prea putina,sau prea multa nu e bine,cit despre condensator, am vazut undeva un dispozitiv pentru optimizarea aprinderi,si se foloseste la moto de curse,ca si tuning.Dar nu asta ar trebui sa te intereseze pe tine ,pentru ca daca totul este in regula cu motorul tau ,nu ai avea nevoie de asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand zi ce fel de aprindere ai. Eu am un motor asemanator cu al tau doar ca e de generatie mai veche ( 1978) si are aprindere pe platina. In cazul asta scanteia poate fi slaba din cauza condensatorilor( cate unul pt fiecare platina adica 2)

Daca ai aprindere electronica e ceva mai complicat.

Circuitul dintre rezervor si carburi consta intr-un singur furtun de alimentare conectat intre robinet si un conector aflat intre carburile 2 si 3.

Mai exista un furtun de vacuum care ajunge in robinet.

Verifica in primul rand daca-ti curge benzina din rezervor, pozitionand robinetul pe PRI. Daca curge verifica si furtunul de alimentare ( ala mai gros) dar asta nu prea se infunda.

O alta smecherie pe care poti sa o mai incerci este sa sufli putin pe furtunasele de prea plin ale carburatoarelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am facut si eu

am suflat

ideea e ca trebuie sa o lasi pe pri daca e frig caci normal sigur o sa o ia dupa un lung chin

schimba bujiile si apoi e ok

din aprindere e sigur, chiar si cu o compresie scazuta motorul tot tre sa porneasca.

Bafta multa.

Btw manual nu ai ca m-ar interesa si pe mine unul pt ca si eu detin o motoreta ca asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ceva manuale pt GS-uri. Zi-mi exact ce model ai

Suzuki GSX 550 EF 1984. Daca ai un manual, as fi recunoscator daca mi l-ai trimite pe mail (hihisteinensen [arond] yahoo.com).

 

Tin sa va spun ca intr-un final l-am pornit. Dupa ce am incalzit bujiile, reglat juglerele la carburatoare, cu greu, a luat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform sitului www.ngk.de la search bujii motorcyle

 

am gasit

 

GSX 550 EF (I) 550 0,9 SD05F DP9EA-9 DP9EVX-9 DPR9EIX-9 Details

 

DP9EA-9 este bujia standard distanta electrozi 0,9 mm si cea mai ieftina

 

 

DP9EVX-9 DPR9EIX-9 sunt bujii cu platina sau iridiu astea sunt mai scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este corect ce ai spus ,dar fara baterie de masina ! bateria are dublu sau chiar mai mult nr.de aperi si nu este ok,am mai vazut greseli din astea ,care sau soldat cu arderea CDI :crack:

 

GRESIT cu G mare.

 

Poti sa te legi cu motorul la centrala atomica daca gasesti o priza de 12volti.

 

Bateria este sursa de tensiune. Demarorul tot atat o sa consume. Numai ca tine mai mult :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...