Shobolanu' Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Sa fiti iubiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Marton,am trimis eu mail pt senzor,sa vedem ce imi zic baietii. "Approximately 16.95 usd to send item. That is an estimated quote. The actual packaged weight may change that estimate and change the actual cost. When invoiced for the shipping price, the actual cost may be more or less. If you are grossly overcharged, you will be refunded the difference. Thank you and please let me know if I can help you further. Charlene, shipping coordinator Pinwalll Cycle Parts Inc 635 Third Street NW Massillon, Ohio 44647" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Iunie 6, 2011 Autor Share Postat Iunie 6, 2011 am condus un heritage. e asemanator cu al meu. doar ca aveti "impresia" ca are cuplu mare la HD, Eu zic ca iti prajesc bizonul cu un poket bike de 1200 pe carburatie fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Eu zic ca iti prajesc bizonul cu un poket bike de 1200 pe carburatie fara nici o problema. nu te supara ca te intreb cu frumosu... Esti inginer mecanic?! daca nu... ar fi cazu sa nu aberezi in continuare. daca da, spune motivul cel mai bun! (fii mai explicit, detalii tehnice, etc), nu sa vii la mine zicand "....te prajec X cu Y ..." cu aroganta. si.... cu mare atentie!!!! sa citesti cum trebuie... mai pune mana pe o carte ca sa ai o cultura pe alt nivel mai ridicat! am zis ca e "asemanator" adica nu e diferenta mare. explica-mi ce naiba am condus eu la reprezentanta HD o motocicleta Heritage? o chinezarie?! nornal ca nu... e HD autentic, atunci de ce nu am o parere foarte buna... ci doar asa .... sa zic "potrivit" ? HD au motocilete frumoase si ca motor .. zic ca e bunicel (nu e mare grozavie) ai condus macar peste 1 an o motocicleta cruiser japoneza/nemteasca/britanica/etc este si valabil Indian, Victory etc... de o capacitate intre 1500-2200 cmc ...?????? (sunt si oameni care au condus asemenea motociclete si au preferat sa cumprere HD pt ca e o legenda, nu pentru performante) PS: te rog frumos ... io m-am saturat de oameni aroganti, care se cred destepti si au 00-le mari. PS2: am spus ca HD e naspa rau?! PS3: sunt o persoana neutra. adica nu-s maniac pe anumita marca. PS4: ........ PS5: ontopic pt tine "easybiker" un filmulet numai pt tine ca sa fiu cacotas (nu pt alti) cine e ultimu?!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Eu zic ca iti prajesc bizonul cu un poket bike de 1200 pe carburatie fara nici o problema. eu zic sa o lasati toti naibii mai moale cu masuratul care o are mai lunga ca doar nu sunteti baietei. fiecare isi alege mobra pe care o doreste, niciunul din voi nu are dreptul sa emita judecati critice decat asupra propriei persoane. Cum nu suntem perfecti nici mobrele noastre nu sunt. Obisnuiti-va cu gandul asta, calariti-le, bucurati-va de ce va place la ele. restul e caca maca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Iara plangi mai injerelule? Nu te potolesti? Si mai spui ca eu aberez. Ce are injineria mecanica cu performantele motoarelor? Ce Heritage ai calarit tu care sa fie neinteresant fata de "bizon"? Unul din 90 handranit, cu 200 de mii de km si cu 200 de cc mai mic decat rumegatoarea ta? Toata lumea abereaza numai tu esti la obiect. Marsh! Ai calarit 3 motoare la viata ta si esti miez. Fi patent aici: am avut 2 ani un Vulcan de 1500 ( ala power cruiser nu full dresserul inutil de 3 tone) si vre-o 4 un Sportster de 1200. Vreau sa spun ca Sportsterul i-ar fi tras-o la Vulcan din orice directie. Si ca sa nu te crizezi din nou mititico , ma refer la cai si torque. Poate esti prea necopt ca sa sti ca diferenta dintre motorul de Sportster si motorul de Buell sunt arcurile de supapa , supapele si camele. Toate interschimbabile! Practic au acelasi motor, dar la Buell e tunat mai agresiv. Deci schimbi una alta si tadaaaaaaaa ai performante de Buell. Asta schimba parca datele problemei asa-i? Cine te face pe tine asa expert? ce ai facut ca sa ai basinile astea in cap? Ai vazut ce motoare a facut Easybiker? Nu te mai basica atata ca nu vine nimeni in gradina ta sa-ti spuna de boulean ca e rahat(chiar daca e) in schimb tu bati campii dincolo de ograda ta! Acuma mergi si te bate in piept la putziflocii care se cracaneaza cand vi cu savoniera cromata de 15 tone in plina "viteza" prin parcare. Aici nu entuziasmezi pe nimeni atata timp cat nu aduci nici un argument, si nu faci nimic ci doar te crizezi ca tzatzele. P.S. Cine a inceput cu aroganta mititelule? Daca scuturi pomul si-ti pica o nuca in cap nu e vina pomului. Editat Iunie 7, 2011 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 * “TRANQUILITY - It’s an unconventional concept,” I say, “but conventional reason bears it out. The material object of observation, the bicycle or rotisserie, can’t be right or wrong. Molecules are molecules. They don’t have any ethical codes to follow except those people give them. The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn’t any other test. If the machine produces tranquility it’s right. If it disturbs you it’s wrong until either the machine or your mind is changed. The test of the machine’s always your own mind. There isn’t any other test.” (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance – Robert M. Pirsig) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cica Buell e mort...RIP Buell! Chiar nu poti compara un Buell cu un Suzuki, pe bune acum, Suzuki are premii castigate in MotoGP si alte competitii. Harley se poate compara la orice altceva inafara de performate cu "rice burner"-urile, capitol la care e departe tare... Imi place HD, nu dati cu pietre, dar pe bune, lasati-l acolo unde este si nu mai comparati performatele...chiar nu are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Din nou unul care vorbeste fara sa inteleaga sau sa cunoasca nimic. Hai sa comparam scula cu prefectura si motoarele de GP cu EN-ul din dotare, ca doar tot Kawasaki... heheheh! vai de opincile noastre! Ai vre-o idee ce curba de torque are un Harley? Cai putere? Despre ce vorbesti? ce model? ce motorizare? Ce ani? Vorbesti ca sa nu taci? Iar reclama aia e a patra oara aruncata! Tu esti inteligent , spalat si utilat cu tehnologie moderna, iar eu sunt un prost red neck care a aruncat banii pe geam pentru un rahat de vechitura care abia se taraie pe strada la vre-o 90 de cai. Intr-adevar in curbe intruderele de 1500 zboara pe langa mine pentru ca sunt de o sportivitate sublima si tenologie.pfff.... hahahahah.... in what fuckin world is this happening?! Observi ca eu compar doua motoare similare Softail de 1450 si Intruder de 1500. Asta pt ca nu sunt destul de stupid, gurist si spalat pe creier de reclame ca sa compar firme! Pt ca da, GP-ul este reclama! RECLAMA! Pentru labagii care stau in parcare si se lafaie cu un motor care are scris pe rezervor acelasi lucru cu motorul care tocmai a casticat GP-ul,pentru ca au foarte multe in comun... daaa... Si acuma ca esti mai destept cu 3 minute te sfatuiesc sa lasi filmuletele frustratilor la care Harley le-a taiat macaroana, pentru ca sunt o insulta la posesorii si pasionatii de Harley. Daca vrei sa ma insulti fa-o franc in fata nu in spatele unor filmulete imbecile! Si serios, gandeste, citeste, studiaza, googaleste si dupa aia scrie, ca sa nu mai vorbesti imbecilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Te-ai aprins degeaba, nu conteaza. Tu ai facut comparatie din punct de vedere al performantei unui HD cu un Suzuki aparent de aceleasi caracteristici. Pe urma ai plusat la HD cu nu stiu ce supape si nu mai stiu ce chestii de tunning care sa faca din tantzar armasar. Pai ce s-ar intampla daca fac tunning la Suzuki, sa-i pun nu stiu ce piese de Hayabusa pe el? Ce mai face HD atunci? Iar performata ca sa fie certificata trebuie pusa in valoare in competitii si din pacate pentru HD si pentru tine, SINGURELE competitii care sunt in materie de motoare sunt Superbike-ul si Moto GP, ca reflecta PERFORMANTE REALE.Cate HD -uri sunt in aceste competitii si cate Suzuki-uri? Iar faptul ca pe tine te lasa rece astfel de competitii si iti fac doar impresia de RECLAMA, ma face sa am indoiesc de capacitatile tale in materie de motoare, si tehnica moto in general... Editat Iunie 7, 2011 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 o discutie inutila, cu competitiile, cand discutia p-aici ii despre chopper/cruiser Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 studiu de caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Oricum nu conteaza datele si dovezile clare cand in cap la noi ideea e fixata puternic de Gogu din spatele blocului care e espert in motoare! Intrebi ce are de-a face firma HD daca trebuie sa il tunezi singur? Heheheh... Pai asta e cea mai cool faza! Exista un departament special al firmei Harley care se ocupa cu piese pentru ridicarea pana la luna a performantelor. De la frane , suspensii pana la came, arcuri de supape, supape, crank shaft-uri, pistoane si cilindrii sa-ti cresti compresia sau cilindreea sau ambele pana la dimensiunii colosale, tot ce tine de performanta intr-un cuvant, you name it they got it. Se numeste Screamin' Eagle. Daca esti motorist de duminica, calaresti motorul stas. Daca esti biker, iti faci un motor dupa preferintele tale. Bine inteles ca la marea majoritate a "paturistilor" asta li se pare nasol, pentru ca ei vor sa calareasca un motor care asa cum iese de pe linia de productie asa moare. Nu pot decat sa ii compatimesc! Deci chiar si cifrele de mai sus(care oricum sunt mai mult decat destul pentru o comparatie "a cui e mai mare") sunt irelevante , pentru ca media de cai e muult mai mare in medie la toate modelele de Harley din afara fabricii, posesorii tunand (de f multe ori radical) motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Ok Shobolane, am inteles care-i treaba cu tunatu. Pot sa-ti spun cu mana pe inima ca insusi conceptul de tunat care-l am eu in cap ma duce cu gandul la Harley, la Kuryakin, Screemin' Eagle. Corect aici ai dreptate, nu am gasit motoare tunate (ma refer la choppere aici) decat Harley si asta asa este. Rar vezi cate un VN tunat, sau Suzuki VL... In Romania conceptul de tuning la astfel de motare este unul tabu, putina luma cunoaste cum se face lucrul acesta si din acest motiv lumea are motare Stock. Si eu mi-as tuna EN-ul daca as avea destui bani si daca as cunoaste o persoana care sa-mi faca lucrul acesta. Pana sa am eu garajul meu si sculele mele o sa mai treaca ceva vreme, asa ca pot doar sa sper ca acest lucru se va intampla cat mai curand! Nu te supara ca nu ai de ce, ti-am zis ca-mi plac Harley-urile asa cum sunt, iar daca tu spui ca se pot tuna "pana la cer" atunci e si mai bine! Sper sa am si io asa ceva, indiferent cat sunt de fiabile sau nu sau indiferent cat ar consuma! Bafta si motoare tunate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Nu-i problema barbate! Sa sti ca sunt ultimul din lume care sa sustina ca Harley-ul este cel mai tare si mai mare! Dar fiind pasionat de ele ma oftic atunci cand oamenii le fac cu ou si cu otzet fara sa cunoasca realitatea obiectiva. Cu tunningul uite cam cum sta treaba: Iei un model stas de 88 CI (1450 cc) cu compresie de cam 9 si vre-o 64 de cai. Fara sa vorbim de schimbatul tobelor, jigloare sau EFI, filtrului de aier si alte maruntisuri care iti sar motorul de 70 de cai direct la iesirea din magazin. Poti sa schimbi camele si aici ai mai multe optiuni , de la came cu deschidere mare la came cu timpul lung, depinde daca vrei torque sau cai putere, turatie mare sau forta la turatie mica. Poti sa pui arcuri de supapa mai tari, mai lungi , mai usoare, titanium si alte aliaje arhaice... ntz ntz. Supape mai lungi sau mai mari. Scaune de supape diferite cu diferite calitati si materiale . Tije impingatoare asortate, de la cele mai suparate aluminiumuri la aliaje costisitoare la portofel. Apoi optiunea de a schimba vibrochenul ca sa ai cursa mai lunga la pistoane, castigand torque si capacitate cilindrica. Ajungi la 96 CI - motorul se numeste stroker atunci. 80 -110 cai depinde ce combinatii folosesti. Apoi ai kitul de 95 CI. Care fara sa maresti cursa pistoanelor iti ofera cilindree mai mare. Ai optiuni intre pistoane cu dom (high compression peste 10) flat top (medium 9,5) sau normale. Ai 2 variante la fiecare - forjat sau turnat, depinde de turatia maxima pe care o doresti. Plus 3 grosim de garnituri din diferite aliaje, care o sa-ti modifice in continuare compresia. Tot in jur de 100 de cai si la varianta asta. Apoi ai kitul de 103CI, de 110CI, de 120CI, 127CI ... etc... Throttle body-uri de 40, 44, 50 Aprinderile sunt programabile pe calculator astfel ca poti schimba curbele de putere si torque, turatia maxima, etc... O sa comenteze carcotasii ca sunt scumpe toate jmecheriile astea. da! Sunt scumpe! Sunt cat niste genti de piele pentru un cruiser japonez: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Scream-Eagle-110ci-Kit-2007-Dyna-Models-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem2564846118QQitemZ160600187160QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories Asta pt : Kit includes: 4" big bore pistons and cyclinders, SE-255 camshafts (.550 lift), SE cyclinder heads w/ Automatic compression release (ACR wiring harness not included)(Heads feature "Screamin' Eagle 110" logo), Stage 1 air cleaner kit, CVO catalyst mufflers Gasket kit (excluding primary and trans interface gaskets), and all harware required to install. Adica pistoane, cilindrii, headuri SE portate cu decompresor, filtru de aier, came hot... plus tot ce iti trebuie ca sa le pui sus, la 500 de euro... scumb si neperformant nu? Ca orice Harley... In fine eu lucrez la un 95 la al meu. Cu sudoare , bani si bataturi. Sunt la 90 de caluti si ochesc putin peste 100 peste foarte putin timp. Sa comenteze ala cu un cruiser de aceasi cc dar cu herghelie mai mare! ca la torque nici nu mai are rost sa discutam pt ca japonezele sunt fix pix! Atunci intelegi dece ma oftic cand vine cineva si spune " harley-ul nu are performante, ii numai frumos"! fara sa cunoasca realitatea? Numai pentru ca a auzit pe "unu" care era la randul lui habarnist sau spalat pe creier de reclamele japonezilor? Tu nu ai exploda in locul meu? Tot ce am scris sunt facts! Hard facts nu bagatura din top sau texte. Scuze baietilor si fetelor cu Sportstere pentru offtopicul masiv! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Marton,am trimis eu mail pt senzor,sa vedem ce imi zic baietii. Si? nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Si? nimic? pai tia raspuns mai in fata,uita-te...pag.23. "Approximately 16.95 usd to send item" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 pai tia raspuns mai in fata,uita-te...pag.23. "Approximately 16.95 usd to send item" ce dracu... urmaresc topicul zilnic heh. Ma scuzati. Mersi mult domle FatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leahuadrian Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Zi-le Domnu Geo... good work Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Confederate Rider Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Din nou unul care vorbeste fara sa inteleaga sau sa cunoasca nimic. Hai sa comparam scula cu prefectura si motoarele de GP cu EN-ul din dotare, ca doar tot Kawasaki... heheheh! vai de opincile noastre! Ai vre-o idee ce curba de torque are un Harley? Cai putere? Despre ce vorbesti? ce model? ce motorizare? Ce ani? Vorbesti ca sa nu taci? Iar reclama aia e a patra oara aruncata! Tu esti inteligent , spalat si utilat cu tehnologie moderna, iar eu sunt un prost red neck care a aruncat banii pe geam pentru un rahat de vechitura care abia se taraie pe strada la vre-o 90 de cai. Intr-adevar in curbe intruderele de 1500 zboara pe langa mine pentru ca sunt de o sportivitate sublima si tenologie.pfff.... hahahahah.... in what fuckin world is this happening?! Observi ca eu compar doua motoare similare Softail de 1450 si Intruder de 1500. Asta pt ca nu sunt destul de stupid, gurist si spalat pe creier de reclame ca sa compar firme! Pt ca da, GP-ul este reclama! RECLAMA! Pentru labagii care stau in parcare si se lafaie cu un motor care are scris pe rezervor acelasi lucru cu motorul care tocmai a casticat GP-ul,pentru ca au foarte multe in comun... daaa... Si acuma ca esti mai destept cu 3 minute te sfatuiesc sa lasi filmuletele frustratilor la care Harley le-a taiat macaroana, pentru ca sunt o insulta la posesorii si pasionatii de Harley. Daca vrei sa ma insulti fa-o franc in fata nu in spatele unor filmulete imbecile! Si serios, gandeste, citeste, studiaza, googaleste si dupa aia scrie, ca sa nu mai vorbesti imbecilitati. ai de p.m. !!! ce aveti mai baieti? La Sturgis nu te da afara nimeni daca apari cu un Intruder pe la noi aia care baraiau nu stiu ce comuniste are pretentii acum am mai vazut niste greseli jenante si care nu vin de la viteza de scris, tre' sa te gandetsi bine sa adaugi ))))))))))))))))))) eu am un Intruder de 1400, si doar asa si exclusiv pt. week-end-uri ca trebuie sa si traim, imi doresc SI un Harley FXSTC, si mi-as lua si unul Springer din anii 90 (tocmai ce am povestit sapt. trecuta cu un austriac care a trecut pe la mine prin oras si are unul asa, a avut VS1400 din '87 si a sarit de suta de mii de km si merge de rupe cica ... l-a lasat la nevasta ca a prins un chilipir cu asta, era superb, cu ape hanger mediu) sau un FXDB sau chiar un FXDWG (... Renegade) daca as avea banii as face un chopper dintr-un VN2000 sau dintr-un VL1500, cu kit springer de la demonscycle roata de 21 si apes ... nu mi-ar fi rusine cu unul asa revin la al meu de 1400, nu mi-e rusine cu el langa nici un Harley, da intradevar sound-ul e altceva, HATS OFF Harley ... dar stiu ca modelul meu e o legenda too si chiar cand o sa-mi iau Harley sau Big Dog, ceea ce se va intampla exact fiindca inca sunt un motociclist de duminica ..., pe asta tot mi-o tin ... in ciuda p. Intruder-ul de 1500? care nu a ramas "gura casca" in fata lui prin 98-99, eu il vedeam aproape zilnic pe cel din Cluj (Motoland, Manstur, alb-galben, ...) asa ca numai ipocritii il fac acum praf ... l-au facut toti praf ca-i mare pana s-au scos altele mai mari care nu au deranjat si deranjeaza pe nimeni ))))))))) in anii 80 Harley a avut o problema reala cu Intruder-ele in USA, se poate verifica prietenul meu din Bucuresti (in HOG de mult rau) a fost incantat de VS1400 intrebati-l pe Adorlith despre Intruder, si lui ii plac EVO-urile ... cuplu au si Intruder-ele, au si Harley-urile, upgrade-uri se pot face la toate ... nu stiu de ce, dar se pot, nu dau 2 bani pe caii putere, nu-mi trebuie ... comparati 1340 cu 1360 si 1450 cu 1470 ... si ar trebuie sa placa si unele si altele ... nu stiu cum se face, dar cum arata in trafic cele VS750/800/600 putine vezi ... chopperesque nu critica nimeni VN1500, este cea mai aproape de Harley vizual, sta mai prost la cuplu si calitate, dar vad ca Intruder-ele chiar deranjeaza ... e drept, si afirmatiile care au pornit asta erau un pic fortate, dar cand vezi atata aroganta la unii, iti pierzi controlul daca vreti performante, introduceti in ecuatie Honda Magna si alti dinozauri japonezi si vedeti cum ii fac praf pe big boys, clasa medie acum ))))))))) as vrea sa fie cat mai multe Harley-urri pe la noi, si fara basini in capul posesorilor ... cei de la Cluj sunt de nota 10 baietii ... si fetele ))), ca majoritatea banuiesc ... niste review-uri de la vremea lor gasiti mai jos: VS1400 - http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vs1400gl_intruder%2091.htm FXSTC - http://www.motorcyclespecs.co.za/model/h-d/harley_davidson_fxstc_sof%20cus%2086.htm cautati un pic si gasiti si altele ... sau review-urile de pe www.motorcyclecruiser.com cum va spuneam, mie imi plac si unele si altele, insa la vremea mea n-am avut 11000 eur sa dau pe un Harley, m-am multumit cu chopper-ul care pt. cativa ani le-a stat ca o sula-n coaste, n-a reusit rau dar nici nu i-a batut ca de ... sper sa nu ajungeti la asa ceva http://www.youtube.com/watch?v=DqtCq3K5Ed0 )))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Nu inteleg ce vrei fata tati? Dece dai "reply" daca scrii balarii care nu sunt la obiect? Ti se pare ca raspunzi la ceva? Stii sa citesti? Cui ii pasa de intruderul tau si de visele tale de 3 lei? E un topic de Sporstere. Ai ceva legatura cu ele? A cui clona esti si ce cauti aici? Frustratii calare pe "scula din coaste" heheheh... patetic Scuze la sportsteristi pentru offtopice , dar nu pot sa ma abtin cand vad latraturi aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Confederate Rider Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 NU TE-AM JIGNIT !!! de ce o faci ? dar daca trebuie ... m-am bagat si eu in seama fiindca l-am vazut pe unu' ca desfiinteaza Intruder-ele din cauza unuia care a spus ceva, poate gresit ... sau poate esti ... Oh My GOD ! cumva si le stii pe toate ... poate ti-a f...te odata "fata tatii" vreo doua de n-o sa le poti duce ! habar n-am bineinteles ! ai tu ca tu ai construit toate Harley-urile da' sigur tu nu esti cu toate acasa ... gata, te las, continua sa improsti cu rahat pe toata lumea desteptule, stai ca-mi pun din nou toate info la ID ... nu prea vad la tine multe insa decat ca, daca chiar esti prin NZ, sigur acolo nu te baga nimeni in seama ... si se vede ca suferi ... si uite asa ma cert si io cu motociclistii ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 (editat) ... citeam pe un topic "vecin" despre puscatul in carburator. Singura neplacere ce mi-o "confera" bestia e puscatul in, as zice eu, filtrul de aer, in accelerare, trepte de viteza 2,3, pana se incalzeste corespunzator. Carburatorul l-am curatat/reglat (nici o imbunatatire dupa aceasta manopera); urmeaza sa-i schimb filtrul de aer; tobe screaming eagle II; cu reglaj coresponzator al amestecului.. oare scap; o fi suficient? Editat Iunie 21, 2011 de black widow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Ai tobe scurte si goale? E carburat sau injectie? Daca e carburat si ai tobe cu amortizoare, trebuie neaparat sa-ti faci amestecul mai bogat! Nu spun asta pentru puscaturi (practic nu fac paguba si sunt chiar cool) dar motorul care merge sarac se incalzeste prea tare, si cum vine vara... e rau! Chiar putin prea bogat , cu bubuieli in decelerarare (fara exagerari) este la fix. "Lean is mean" dar vara pe un motor racit cu aier , in oras e distrugator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black widow Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 tobele nu sunt scurte si nici goale (amortizoarele sunt inca la purtator); cum ziceam... e pe carburator (carburator ce-a fost curatat si reglat de curand); in urma reglajului, in frana de motor tobele au inceput sa puste (nu f tare; inteleg ca amestecul e mai bogat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.