Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Ia un Thunderslide Dynojet pt carby - cel mai bun kit. Si K&N highflow cu un kit de spalat - singurul filtru de care o sa aiba nevoie! Sau daca vrei mai mult, cel mai tare filtru inventat e S&S-ul iar cel mai tare carby e Mikuni.

Plus, e extrem de simplu si ieftin sa-l ridici la 1200cc. Apoi sunt came hot, supape mai mari, arcuri de supapa mai lungi...etc

Daca te gandesti ca motorasul asta e pe Buell intelegi ca cerul ti-e limita la cata putere poti sa-l faci sa aiba! Am vazut grafice cu Sportsteras care o scos pe Dyna 180 de cai la roata din spate...

 

Bine ai venit intre mainiacii HD. Ma bucur de kilometrii pe care o sa ii ai de facut si de cati oameni de cunoscut calare pe fierataniile astea nefiabile si neperformante!

 

Icelord , pentru mine vibratiile alea sunt miezul! Motor rigid pe cadru si carburat... priceless!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu zic ca nu mi-ar place unu, cred-ca un 48 cu un apehanger ar fi bestial si niste aripi lungi m-ar rupe la inima! Dar dragostea mea mare e Indian si de la Yamaha Wild Star si Dragstar Classic, astea sunt preferintele mele si respect alegerea fiecaruia mai ales pe cei care aleg cu inima asa ca respect @phoenix27 si @sobolanu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primul meu HD :) xl1200r din 2005

Super Ozz, sa-l stapanesti sanatos si sa-l modifici cum place la pipota ta ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe ebay, dar culmea, am fost uimit de cat de ieftine au fost piesele la reprezentanta HD de aici.

Nu demult am luat un free flow tap (robinet de benzen fara actionare cu vacuum) cu 50 de parai (circa 25 de euro), ulei HD cu 5 para mai ieftin decat V Twin-ul pe care-l foloseam pana atunci ( ca deh, ma gandeam ca uleiu Harley e scump ca doar radio santz e baza!).

Dar s-ar putea insa in Romania sa fie complet pe dos, asa ca Ebay-ul e sfant. Am obiceiul sa-mi cumpar piesele in avans. Ca un om sarac, le iau cand le gasesc ieftine de la oameni care nu le mai au nevoie si le vand - dar noi noute. Asa gasesti la preturi modice lucruri cu adevarat scumpe. Macar odata pe saptamana imi pierd timpul cautand la modelul meu tot ce este pe ebay. Dar sa fi atent ca 98% sunt magazine care nu neaparat sunt f ieftine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe ebay, dar culmea, am fost uimit de cat de ieftine au fost piesele la reprezentanta HD de aici.

Nu demult am luat un free flow tap (robinet de benzen fara actionare cu vacuum) cu 50 de parai (circa 25 de euro), ulei HD cu 5 para mai ieftin decat V Twin-ul pe care-l foloseam pana atunci ( ca deh, ma gandeam ca uleiu Harley e scump ca doar radio santz e baza!).

Dar s-ar putea insa in Romania sa fie complet pe dos, asa ca Ebay-ul e sfant. Am obiceiul sa-mi cumpar piesele in avans. Ca un om sarac, le iau cand le gasesc ieftine de la oameni care nu le mai au nevoie si le vand - dar noi noute. Asa gasesti la preturi modice lucruri cu adevarat scumpe. Macar odata pe saptamana imi pierd timpul cautand la modelul meu tot ce este pe ebay. Dar sa fi atent ca 98% sunt magazine care nu neaparat sunt f ieftine.

Stiu si eu ebay-ul, dar ma gandeam ca gasesc pe cineva, care are legaturi bune, si i-mi aduce piesa intr-o saptamana max. Ca daca comand din Sua... pierd sezonul. Am scris si pentru HD romania dar nu am primit raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit piese si intr-o luna dar si in 5 zile de pe ebay. Depinde cat vrei sa dai pe shipping

http://www.easternperformance.com/

Un site cu pretur f mici (3 sfert cat la magazin) care iti vin la usa.

De la ei mi-am luat Mikuni-ul si mi-a ajuns in 5 zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au venit piese si intr-o luna dar si in 5 zile de pe ebay. Depinde cat vrei sa dai pe shipping

http://www.easternperformance.com/

Un site cu pretur f mici (3 sfert cat la magazin) care iti vin la usa.

De la ei mi-am luat Mikuni-ul si mi-a ajuns in 5 zile.

Multumesc pentru link, o sa salvez, dar momentam am nevoie de un senzor de viteza, pe care nu prea gasesc pe site-uri.

 

Uite despre ce e vorba

Senzor

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vorbeste cu oamenii aia si spune-le ca ai nevoie de el instant si sa-l trimita caatare. Daca raspund, lovesti buy now-ul si gata.

 

Oricum , merge motorul si fara... hehehhe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vorbeste cu oamenii aia si spune-le ca ai nevoie de el instant si sa-l trimita caatare. Daca raspund, lovesti buy now-ul si gata.

 

Oricum , merge motorul si fara... hehehhe

 

Sigur ca merge, dar explica asta pentru sotia mea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD Sportster Custom 883… in fiecare zi imi suprinde simturile cu ceva!

… as zice asa despre sportster (dupa ce m-am dat pe black widow, shadow 600, vulcan clasic si custom, en 500; nu vorbesc despre softail… asta e din alta dimensiune!!!):

- sunetul face toti banii; la relanti... mmm, my perfect imperfect sweet music :D!!!

- vibreaza… simti ca traieste sub tine… ma apuca rasul cand vad cilindrii cum danseaza la relanti;

- are forta.. trage de rupe asfaltul;

- se aseaza la drum si pe curbe ireal de frumos (chiar aveam o strangere in spate gandindu-ma ca are centrul de greutate mai sus… dar nu i-a trebuit mult pana sa-i pun scarita jos).

- consum: 3,3% (1/4 din drum in oras; restul afara).

- duci pasager… nici nu-l simti.. n-are nici o treaba.. nu trage mai greu, nu-l controlezi mai greu…

- franeaza… chiar l-am solicitat… i-am blocat si roata :D… nu ma simt in nesiguranta din cauza franelor;

- dezavantaj: fiind un pic mai inalt si mai greu… trebuie sa ma feresc sa dau in marsalier in panta :D

- chestie enervanta: alarma din fabrica, pe care as dezactiva-o maine!!!

 

Concluzie: “the real thing”… pana nu te dai n-ai cum sa intelegi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marton,am trimis eu mail pt senzor,sa vedem ce imi zic baietii.

 

Multumesc! :cheers:

 

HD Sportster Custom 883… in fiecare zi imi suprinde simturile cu ceva!

… as zice asa despre sportster (dupa ce m-am dat pe black widow, shadow 600, vulcan clasic si custom, en 500; nu vorbesc despre softail… asta e din alta dimensiune!!!):

- sunetul face toti banii; la relanti... mmm, my perfect imperfect sweet music :D!!!

- vibreaza… simti ca traieste sub tine… ma apuca rasul cand vad cilindrii cum danseaza la relanti;

- are forta.. trage de rupe asfaltul;

- se aseaza la drum si pe curbe ireal de frumos (chiar aveam o strangere in spate gandindu-ma ca are centrul de greutate mai sus… dar nu i-a trebuit mult pana sa-i pun scarita jos).

- consum: 3,3% (1/4 din drum in oras; restul afara).

- duci pasager… nici nu-l simti.. n-are nici o treaba.. nu trage mai greu, nu-l controlezi mai greu…

- franeaza… chiar l-am solicitat… i-am blocat si roata :D… nu ma simt in nesiguranta din cauza franelor;

- dezavantaj: fiind un pic mai inalt si mai greu… trebuie sa ma feresc sa dau in marsalier in panta :D

- chestie enervanta: alarma din fabrica, pe care as dezactiva-o maine!!!

 

Concluzie: “the real thing”… pana nu te dai n-ai cum sa intelegi!!!

 

Mda... cam asta asi putea si eu sa zic despre sporty. Ma rog al meu nu are alarma :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca 2 aspecte:

- are treptele de vitezele f lungi; e f straniu sa te dai prin oras cu 60 / ora si sa fii in a 3-a;

m-am dat si eu cu Iron 883 in zilele de teste de la Harley.

Trage la fel in orice viteza te-ai afla: 1, 2, a3-a... trage de la relanti pana cand sus de tot cat te tine sufletul sa tragi de acceleratie. Vibreaza-n draci, dar cred ca te poti obisnui cu asta.

E o motocicleta placuta. Un singur lucru e enervant: butoanele pentru semnalizare.

 

sa vezi tractoru de 1200

probabil 1200 = 883x3

 

HD Sportster Custom 883

ceva poze ai cu el? Varianta "custom" are si rezorvorul mai mare, nu te oresti prea des la adapat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am dat si eu cu Iron 883 in zilele de teste de la Harley.

Trage la fel in orice viteza te-ai afla: 1, 2, a3-a... trage de la relanti pana cand sus de tot cat te tine sufletul sa tragi de acceleratie. Vibreaza-n draci, dar cred ca te poti obisnui cu asta.

E o motocicleta placuta. Un singur lucru e enervant: butoanele pentru semnalizare.

 

probabil 1200 = 883x3

 

ceva poze ai cu el? Varianta "custom" are si rezorvorul mai mare, nu te oresti prea des la adapat.

Nu fi lenes si da inapoi cu 3-4 pagini. :cheers: Oricum rezevorul nu e original, dar intra cam 12-15 litri, nu sunt sigur.

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

De curand mi-am cumparat un Sporster 1200 L/2005 cu 5000 mile/bord. Problema care ma macina este suspensia spate...si anume, daca mai iau un pasager (50-60 kg) la cele mai mici denivelari se duce pana in capat...

V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat:)

Multam!

 

 

progressive suspension... clar !

 

Ahoi! Am reusit si eu sa calaresc un sporster 883 cu ajutorul nevestei lui @phoenix27 si am ramas cu o impresie dura si ciudata in acelasi timp de ce:

1. Ciudate mi s-au parut vibratiile pe care le avea fata de toate motoarele pe care le-am calarit pana amu' (si nu-s putine) pot sa zic ca e un un minus din partea mea vibratia asta (sau poate e chestie de obisnuinta);

2. Dur - sunetul pe care il are efectiv te unge la inima (noroc cu esapament custom);

3. Per total placut impresionat dar nu total, tin sa mentionez ca daca o sa mai am ocazia sa mai calaresc asa ceva categoric a-si fii curios de 48 sau un sporster de 1200cc sau ceva mai mare!

 

Si tind sa multumesc nevestei lui @Phoenix27 si lui pentru ocazia pe care mi-a oferit-o!

 

 

Am vazut un 883R preparat(tobe, fuelpak, hypercharger) care s-a luat la tranta cu 1200R si mai preparat...diferenta mica in favoarea celui de 1200;

concluzia mea ... cu un pic de ajutor poti face un 883 sa rupa asfaltul sub tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* recunosc, eu cu bemveul abia m-am tinut dupa 883 ;)

si am tras de el destul de tare, da' na, nu eram la competitie. (motorul asta twin tine 70 CP in cei 800 cmc)

ceva ce nu-mi da pace la Harley-urile astea: cuplul! oricata tehnologie pun nemtii si japonezii in motoarele lor, nu reusesc sa egaleze un V-Twin clasic :)

iar injectia sucks!

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva ce nu-mi da pace la Harley-urile astea: cuplul! oricata tehnologie pun nemtii si japonezii in motoarele lor, nu reusesc sa egaleze un V-Twin clasic :)

iar injectia sucks!

 

ai incercat cu Yamaha V-Max?

(dar are V4) :grinbandit:

 

http://www.moto123.com/motorcycles-specs/Harley-Davidson/2011,FLSTN.spy?make2=Kawasaki&model2=Vulcan%201600%20Classic&year2=2008

 

nu ai incercat cu o motocicleta de aceasi capacitate?

 

am condus un heritage. e asemanator cu al meu. doar ca aveti "impresia" ca are cuplu mare la HD,

 

daca am gresit sa ma corecteze.

 

PS: conteaza filtre de aer si tobele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repede cineva isi flexeaza muschiul... hehehe... Atunci sa ne flexam!

 

Ai gresit!

 

Am condus "bizon" de 1500 si mi s-a parut patetic de nesemnificativ. Nici putere nici cuplu - care e muuuuuuult sub twin cam, adica HD-urile de 1500 - doar greoi. Singurul loc unde este deasupra e la viteze peste 160 si ture extrem de mari - ceea ce pe mine ma lasa rece ca frigiderul. (termenul de compratie nu e Heritage ci un Road King sau ceva din clasa touring... care asa o sa i-o dea la "bizon" la popou ca nu o sa aiba unde sa intoarca)

 

Mai impresionat am ramas de 1400 - care intr-adevar se misca. Dar vreau sa te anunt, ca , motorul meu (1450) mediu modificat bate la poponeata un 1400 extramodificat ( ridicat la 1500 si came hot). iar daca o sa il ridic la 1500 o sa sar de 100 de caluti , pe care "bizonii" nici macar nu pot sa ii viseze (fara sa ma leg de cuplu care ... heheheh.... fara cuvinte)

 

Doi la mana aici se vorbea de Sportstere, care sunt alta mancare de peste complet.

 

Si Vmax-ul e un motor bestial... sa te dai mare si sa-l ti in garaj! Sa bagi o injectie cu adrenalina din cand in cand e perfect! Sa fi un motorist de duminica din 2 in doua saptamani cu cer senin si sa faci 4000 de km pe an e perfect.

In rest nu e motor. E nesigur si sinucigas la ture lungi, mult prea puternic pentru shasiul si ciclistica lui. nerecomandat pe ploaie, pe noapte, pe oboseala, pe drum rau, pe curbe, pe... Cuplul e "servit" in mod sinucigas si imposibil de stapanit - lovitura de lopata! Singurul mod de a-l stapani este sa mergi in bust continuu. Dar cat poti merge asa? In afara ca te dai mare nu ai ce face cu el. Nici macar la drag nu e bun.

Deci, ce spuneam?

 

Dece trebuie sa ne flexam muschii? Oamenii isi iubesc motoarele, sunt extrem de incantati de ele si nu au nevoie de cineva mai "luminat" care sa le deschida ochii cu privire la cate "optiuni mai bune" sunt.

 

Si ca paranteza, trei bizoni de-ai tai nu fac in ochii mei cat un sportster frumos modificat si bine tunat. Esti mirat? Cand ma urc pe cate un motor din asta "electric" parca ma urc in masina. Suspensiile sunt gretoase, motorul nu vorbeste cu mine, acceleratia e potolita de parca ii e frica sa arate ce poate, curbele sunt plictisitoare si monotone, simt nevoia sa pun dush si vana pe el. Parca ma prelig pe drum...

Tie-ti place, mie nu, culmea nu suntem la fel(sic). Nu vin la tine la intrudere sa cant: "bah fraierilor, apai voi nu stiti ce e ala motor adevarat! Ca Harley-ul e asa si pe dincolo..." In schimb tu nu esti prima data pe un topic despre Harley aberand.

Defapt cred ca stiu care e problema...

Editat de Shobolanu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-nl Sobolanu` nu vorbeam cu tine, ci cu D-na Cria ca nu am chef sa tastez pt. tine deoarece aberezi enorm. atat. (induci erori pe alti si ai o "manie enorma")

 

sanatate :grinbandit:

 

PS: On toppicut: nu pot sa calaresc Sportsteru, ..... parca conduc un PocketBike (atentie nu e vorba de tehnologie, ci marimea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Defapt cred ca stiu care e problema...

 

* :cheers:

da! si eu stiu care-i problema mea: nu am Harley ...inca :D

e drept ca pe Iron nu m-am simtit f. confortabil, dar l-as lua acasa, daca ar fi mai ieftin si daca ar avea carburator.

inca jubilez la ce motor o sa ma opresc. e drept ca nici nu m-am urcat pe multe, doar pe vreo 8-9. dar pe loc, ca n-am vrut sa le fac de ras, cum se lauda altii pe aici :P

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...