Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intradevar interesant , se pare ca are numar lateral din fabrica... http://www.harley-davidson.com/wcm/Content...;#/model/xl883n

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Burduf de cauciuc la suspensiile fata! Ca la Mobra :laugh:

Dar 900 de dolari in plus pentru niste modificari totusi minore parca nu s-ar merita. Ar fi timpul sa afle si The Motor Company de la customizatorii obisnuiti ca aftermarketurile nu prea cresc pretul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,este cu numar lateral,pentru piata americana.Modelul acela este prezentat pe site. Dupa cum vedeti are suspensii hugger si numar lateral rabatabil. In Europa se vand cu suspensii pe spate mult mai inalte(arata ca (cuvant urat)) si cu numar pe aripa. Din cata stiu eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Nu nu, ala e un 1200 modificat de proprietar.

 

 

Da ,este cu numar lateral,pentru piata americana.Modelul acela este prezentat pe site. Dupa cum vedeti are suspensii hugger si numar lateral rabatabil. In Europa se vand cu suspensii pe spate mult mai inalte(arata ca (cuvant urat)) si cu numar pe aripa. Din cata stiu eu...

 

Buna observatia cu numarul, intr-adevar versiunea europeana are suportul sub aripa, insa suspensiile par la fel. Cel putin din fotografii. Vedeti mai jos am facut un gif animat. De asemenea se mai observa niste capace de protectie pe evacuari. Se pare ca americanilor le place sa se friga :laugh:

 

h2.gif

 

Clipul oficial Iron 883

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare,

 

Dupa multi ani de asteptari si salivatii indelung exersate se pare treaba ca ma indrept luna aceasta spe realizarea unui mare vis al meu: DA imi iau HARLEY!

In cele din urma am ajus la un Sportster Custom de 1200 din 2006 cu doar 5000 de km la bord, unic proprietar, tevi si filtru de aer schimbate (Screaming Eagle) si care costa undeva la vreo 7000 de euroi. Acum as dori sa schimb unele parei cu proprietarii de asa ceva ma intereseaza ce bube poate avea motorul,modelul sfaturi manuale tot tacamul. Nu ma intereseaza consum, cai putere, raport kg/cai nu de asta vreau Harley. Mentionez ca motorul a avut un unic proprietar care a tinut la el ca la ochii din cap. AS mai dori ceva sfaturi la cumparare la ce ar trebui sa ma uit cand il iau, unde sa caut sa vad defecte etc etc.

 

Multam fain si astept raspunsurile voastre!

 

P.S: Locuiesc in Suedia si spar ca macar voi sa aveti parte de vrceme buna ca aici a plouat mai mereu in vara asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vainamoinen, la 5000 de km motorul ar trebui sa fie nou asha ca nu vad ce probleme ar putea avea.

 

Iar Sporsterasul din Ungaria ... uaaaaauuu... cineva a investit o avere in el, dar a facut-o cu cap si in piese mai putin comune (in afara de far). Bestiale inaltatoarele de ghidon , sau mai bine zis coboratoarele de ghidon si ghidonul cu comenzile! In rest putin cam prea polishat... parca aluneci pe el si parca tot cromul ala deranjeaza ... putzin prea mult! Dar stima si mandria pentru un look inedit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Dupa multi ani de asteptari si salivatii indelung exersate se pare treaba ca ma indrept luna aceasta spe realizarea unui mare vis al meu: DA imi iau HARLEY!

In cele din urma am ajus la un Sportster Custom de 1200 din 2006 cu doar 5000 de km la bord, unic proprietar, tevi si filtru de aer schimbate (Screaming Eagle) si care costa undeva la vreo 7000 de euroi. Acum as dori sa schimb unele parei cu proprietarii de asa ceva ma intereseaza ce bube poate avea motorul,modelul sfaturi manuale tot tacamul. Nu ma intereseaza consum, cai putere, raport kg/cai nu de asta vreau Harley. Mentionez ca motorul a avut un unic proprietar care a tinut la el ca la ochii din cap. AS mai dori ceva sfaturi la cumparare la ce ar trebui sa ma uit cand il iau, unde sa caut sa vad defecte etc etc.

 

Multam fain si astept raspunsurile voastre!

 

P.S: Locuiesc in Suedia si spar ca macar voi sa aveti parte de vrceme buna ca aici a plouat mai mereu in vara asta.

 

La 5000 de Km nu ai ce sa verifici. Pretul este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite unul pe care l-am facut pt un prieten. 883 cu conversie de 1200, came de buell, sectiune rigida facuta de noi(drop seat), conversie pe lant, discuri de frina duble pe fata, rezervor de ulei facut dintr-o teava de esapament de vulcan 900, aripa de spate ''adjstata'' circumferinta, comenzi si ghidon (clip-on) de motocicleta de viteza, la scaun inca se lucreaza, o sa schimbam rezervorul cu unul de hoinar

post-7361-1250642132_thumb.jpg post-7361-1250642143_thumb.jpg

 

post-7361-1250642174_thumb.jpg post-7361-1250642179_thumb.jpg

 

post-7361-1250642189_thumb.jpg post-7361-1250642195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Are cineva idee cum se poate modifica instalatia pe spate ca sa pastrez doar semnalele (in genul Iron, Nightster, Forty-Eight)? Se pare ca exista ceva numit "Run, Brake, Turn Signal Module Kit" in doua variante (in functie de anul de fab. si tipul de Harley) dar nu stiu daca merge si la alte tipuri de moto.

 

Idei?

 

post-3357-1268066558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Are cineva Sportster-ul Custom , ce are roata pe 21", sau orice alt Harley ce are roata pe 21" ? Daca da, se poate pune ruleta si sublerul pentru a se afla dimensiunile spitelor? Ma intereseaza in primcipal lungimea totala + diametrul exterior al niplului. Vreau sa-mi cumpar spite twisted sa le pun la o roata de vulcan pe 21", insa nu stiu daca se si potrivesc . De 2 zile ma tot chinui sa aflu dimensiunile :cheers: , si nu am gasit nimic pe net , si nici nu mi-au raspuns la intrebari cei ce le comercializeaza!

Editat de darkflames
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut! As dori sa-mi schimb motoreta, as vrea sa-mi iau un cruiser pt a face drumuri lungi prin europa, etc...

Tot oscilez intre XVS 1100 Classic si H D Sportster 1200.

Un lucru foarte decisiv pentru mine este consumul. Am un XV750 care suge in stiluri... cred ca ar trebui sa merg la "relanti"sa-mi ia sub 6.5%... asta e cam nasol. Rezervorul e mic (12l), consumul e mare... fac 200km cu un plin...

 

Rugamintea mea este sa-mi spuneti ce consumuri reale aveti voi pe Sportster 1200.

Am auzit o gramada de povesti, dar niciuna de la un posesor.

 

Drum, Oras, Solo riding, Pasager + bagaje.

 

Mentionez ca ma intereseaza consumul de drum la viteza de max 120km/h.

 

A, si inca un lucru: ce ma sfatuiti sa-mi iau daca-i vorba de Sportster... unul pana in anul 2000 sau unul cat mai recent? Am auzit si referitor la asta o gramada de povesti cum ca motocicletele (nu conteaza marca) trecute de anul 200x ar fi proaste, ca se strica repede, ca-s pline de plastic si de tampenii... voi ce ziceti?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu stiu cat consuma!

Povestile de la radio sant sunt ca de obicei foarte "adevarate". Ia unul dupa 2000 clar, dupa 2003 la sportster cu king tank - daca vrei touring. Am vazut sportstere echipate de touring dar.... nu prea sunt specifice. Motorul e facut pr altceva- o sa fi inghesuit cu pasager si bagaje. Mai bine ai opta pt un Dyna 96-99, dar e cu putin mai scump. Nici ea nu e pt touring dar e mult mai adecvata.

Parerea mea e sa iti iei un Dragstar sau " ce fel de Star" se numesc ele acuma pt drumuri cu bagaje si pasager. Si un motor mai mare o sa iti consume mai putin in sarcina mare.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu stiu cat consuma!

Povestile de la radio sant sunt ca de obicei foarte "adevarate". Ia unul dupa 2000 clar, dupa 2003 la sportster cu king tank - daca vrei touring. Am vazut sportstere echipate de touring dar.... nu prea sunt specifice. Motorul e facut pr altceva- o sa fi inghesuit cu pasager si bagaje. Mai bine ai opta pt un Dyna 96-99, dar e cu putin mai scump. Nici ea nu e pt touring dar e mult mai adecvata.

Parerea mea e sa iti iei un Dragstar sau " ce fel de Star" se numesc ele acuma pt drumuri cu bagaje si pasager. Si un motor mai mare o sa iti consume mai putin in sarcina mare.

Bafta

 

Merci mult pentru informatii. Totusi un consum ceva imi poti da?

 

O sa ma uit la modelele specificate de tine si in final voi cantari si asta in decizia pe care o voi lua,.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai gandeste-te asa, Softailul meu de 1450 cc consuma cam 6,5 in oras si e pe carburator. Pe injectie ar consuma 6. I afara consuma undeva in jur de 5 si ceva. Cred ca te poti astepta la ceva in jur de 4 si ceva cu un 1200cc pe injectie in afara orasului daca nu tragi de el ca nebunul.

Faza e ca motoarele mele au fost asa de modificate tot timpul incat... nu te poti baza pt un calcul la cele de serie.

 

Culmea este ca, in momentul in care cresti performantele motorului stok i se micsoreaza consumul la drum lung si cruising. Dar in momentul in care incepi sa tragi tare bine inteles ca se face vartej in rezervor.

 

De exemplu eu mi-am cumparat ultimul model pe carburator pt ca la injectie imi prind urechile.

Schimbat jigloarele cu altele mai mari, am bagat amestec mai bogat (benzen mai mult) dar am pus filtru de aier high flow (plus gaurit air boxu-ul hehehehe) si tobe performante (si ilegale pt emisii). Ei, am consum muuult mai mic ( 1 litru diferenta) decat un amic cu motor stok exact acelasi model, dar e o diferenta de 20 de cai de la mine la el.

 

In schimb Sportsterul pe care l-am avut, asa tare l-am customizat ca sugea ca nebunul (undeva la 10 cand trageam ca disperatul) dar avea performante undeva la 40 de cai peste stock.

 

In fine vorba multa saracia omului, alegere placuta iti doresc!

 

P.S. Modelele de touring la Harley sunt altele, dar stiu ca sunt scumpe ( pixu scumpe... uite-te la Goldwing ...). Un motor care l-am avut si pot spune cu mana pe inima ca e facut sa inghita kilometri este Vulcanul de 1500 cc versiunea mai sport nu clasicu, cel cu jante de aluminiul. Vechi - deci ieftin - de prin 94 daca bine tin minte, era un motor care intra in curbe ultrasportiv si cruiseream cu undeva la 140 km /h. E mare fara sa fie urias, trage ca un maniac ... E urat ar spune unii... heheheheheh.... nu e asa urat si oricum nu le poti avea pe toate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult pt informatii domnilor!

 

@Shobolanu' - am o singura curiozitate... un filtru K&N + Tobe custom iti MARESC sau iti MICSOREAZA consumul?

 

@Kinzo_2004 - intotdeauna m-am intrebat daca exista un site pe care sa fie enumerate consumuri medii pt diferite mobre/masini. Acum ramane o singura problema.. Consumurile pe care le-ai vazut pe site ti se par veridice? Se potrivesc de exemplu cu consumul tau?

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...