marius317 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 budd nene ... acu incepi sa ma enervezi ,mi se pare ca esti prost .sau cel putin faci pe prostul . eu iti pot spune din proprie experienta , am avut vn900 si am avut si cateva sportstere . deci,chiar nu are nici cea mai mica sansa vn900 sa bata un sportster ..poate ..un 883 de prin 90-94 cred ca vara trecuta,m-am dat cu ambele ... sportsterul 883L sau C (al userului blackwidow) si fostul meu vn900 clasic si era diferenta mare ... sa nu mai pun,ca in acelasi an m-am dat cu un 883R (eram curios pt ca eu aveam 1200R) ..si R , chiar bate rau de tot vn900 ... deci,daca vrei sa dai exemplu,un vulcan care se poate bate cu un 883 .. poti sa incerci cu un vn800A din 95 -97 ...dar sa nu incurci literele A nu B . iar marius tiganu' .... esti prea prost ca sa incerc sa iti explic mai detaliat,dar poti sa fi sigur,ca nu sunt sanse ca femeia sau fica unui cioperist(nu nene proprietar de cruiser/cioper/bobber) sa se uite dupa un papagal colorat care se da pe o ascutitoare in jurul blocului sau isi petrece weekendul pe o terasa cu motorul in fata . pt aia ca tine,sunt pustoaicele maneliste de bucuresti(le mai gasesti si prin provincie) Alt balbait...Nu sunt tigan...desi chiar si tiganii au mai multa cultura si personalitate decat ce vrei tu sa pari... Ce crezi ca va aprecia ala care citeste interventiile tale sau ale aluilalt balbait vis-a-vis de cine e mai prost ? De ce nu iti dai nici o sansa ? Sunteti niste copilasi frustrati care nu pot sa mai faca altceva decat sa jigneasca...Ramai la jigniri, garcon. Dar nu incerca sa pari vreun destept ca nu ai nici o sansa. Forumul asta iti pune la dispozitie o singura posibilitate sa ne arati cine, ce sau cat esti: scrisul si ce exprimi cu el. Vedem cat puteti. Macar baiatul ala -HD- e pasionat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dequiallo Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 eu ti-am spus punctul meu de vedere. nu prea am ce sa schimb la el,chiar daca tu vrei sa povestesti mai mult decat e cazul(adica sa iei la (cuvant urat) sportsterul) sunt fan vn800 . am avut multe(daca vreo 4 bucati e ok sa le numesc multe) intre ele,am avut si unu de 900 . si multe alte modele ..a fost o vreme cand aduceam motoare .. am probat shadow de 600/750/1100 ... intruder 600/750/800/1400 marauder 800 virago 250/535/1100...cred ca nici nu imi pot aduce aminte de toate ...dintre toate cel mai bun/frumos/util/ a fost vn800 ... cred ca iti dai seama dupa modelele enumerate,ca in afara de vn900,toate au fost pe carburator ,iar anii nu prea incepeau cu 2 ... deci,pt mine,asa un nene fara multe pretentii [abs,injectii,dublu disc(desii pe 1200r imi placea),si multe alte hi techuri] ... vn800 a fost cea mai reusita japoneza pe care m-am dat iar faptul ca am trecut dupa la harley(si am ramas acolo) ...cred ca spune destule tigane ... stii franceza? esti din aia pe care i-a trimis guvernul frantei acasa cu 3000 euro sa scape de ei ? cu banii aia ai luat zx6r si costumu colorat ? pacat ca nu ti-au mai ramas de benzina,si acu il tii in fata carciumii din cartier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) VN800 nu m-a inspirat foarte tare, admit. Nu stiu de ce. Poate pentru ca incercau sa-i copieze pe harli prea mult la look. 900-le deja se distanteaza ca look de harli iar ca feel e mult peste (iarasi parere proprie). Cred ca am avut/venit cu idei preconcepute pe porkster altfel nu cred ca eram atat de dezamagit. Ca sa sumarizez : - ma asteptam mult, dar mult mai multe de la un cadru scurt cum are porksterul. ala care a mutat profilul atat de jos pe un astfel de cadru ar trebui dat afara de la harli. - mobra (aia de 1200, da!) e un porc underpowered. Trecem peste caracterul v-twinului harli (pe care unii o considera miezul dar nu intram in detalii aici, fiecare cu gusturile sale). Dureaza cam 2 saptamani ca sa build up ceva power si cand in sfarsit apare intra rev limiterul, like wtf? Apoi desi cuplul este decent spre foarte bun nu inteleg de ce dracu' motorul protesteaza sub 3-3500 rpm? Sa fie jointurile de cauciuc? Nu stiu. Tremura ca un epileptic. - franele sunt o gluma. Dar o gluma nesarata. Poate sunt eu obisnuit cu frane prea bune. Pe de alta parte pot spune ca franele sunt ok pentru ca nu ajungi niciodata la viteza sau puterea ca sa-ti trebuiasca o frana sanatoasa. Dar daca ajungi la viteza aia, Allah cu tine pentru ca fac pariu ca nu opresti in timp util. - handling. Hmmm, nu stiu cum sa compar cu altceva decat cu un porc pe skateboard sau pe role. Chiar atat de rau se simte. Cred ca e din cauza pozitiei aia de-i spun ei low rider altfel, repet, nu pot sa-mi dau seama cum un sasiu atat de scurt se misca precum o vaca ce se intoarce de la pasune. Pe bune. Ala trebuie dat afara de la harli. Partea buna este ca pozitia prost aleasa pentru kick stand si evacuare face toti banii cand te inclini si scoti scantei Bine, nu ca te poti inclina prea mult, e o masina pentru drum intins. - calitate. Depinde. Controalele sunt superb facute si aranjate ca la toate harliurile. Insa cromul cel nou e de ca cat. La fel si suruburile galvanizate folosite la care deja se vedea oxidarea. Bordul simplu si care nu-ti intra-n ochi. Like! - Maintenance? Habar n-am. Aici ar fi fost misto daca un proprietar de XL12 venea si ne spunea care-i jmenu' cu garantia, maintenance etc. Din pacate am auzit doar ragaieli si injuraturi de la shobolanul ejectat din NZ. Editat Noiembrie 5, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) V-ati lungit prea mult.... Editat Noiembrie 5, 2012 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 - ...ala care a mutat profilul atat de jos pe un astfel de cadru ar trebui dat afara de la harli. - mobra (aia de 1200, da!) e un porc underpowered. - franele sunt o gluma. Dar o gluma nesarata. Poate sunt eu obisnuit cu frane prea bune. - handling. Hmmm, nu stiu cum sa compar cu altceva decat cu un porc pe skateboard sau pe role. - calitate... cromul cel nou e de ca cat. La fel si suruburile galvanizate folosite la care deja se vedea oxidarea. Daca tot ai facut mizerie pe Topicul de Sportster, sa facem in continuare. Stiu, tu ai BMW K1200S... Jmecherie mare de motocicleta... Total OffTopic (sper sa nu fie sterse aceste randuri pana nu sunt sterse si mizeriile lui Budd): The following SUSPENSION:REAR recall/defect on 2005-2008 BMW K1200 S vehicles was reported to the National Highway Traffic Safety administration on 2010-10-08. Build Years/Makes/Models: 2005 - 2008 BMW K1200 S 2005 - 2008 BMW K1200 R 2005 - 2008 BMW K1200 GT 2009 - 2011 BMW K1300 S 2009 - 2011 BMW K1300 R 2009 - 2011 BMW K1300 GT UNits affected: 4100 Recall Number: 10V488000 Summary: BMW IS RECALLING CERTAIN MODEL YEAR 2005-2011 MOTORCYCLES. THE BEARINGS COULD BE SUBJECT TO CORROSION. THIS COULD LEAD TO REDUCED MOVEMENT OF THE LINK LEVER. Consequence: THIS COULD AFFECT THE HANDLING OF THE MOTORCYCLE INCREASING THE RISK A DRIVER MAY LOSE CONTROL OF THE VEHICLE RESULTING IN A CRASH. The following STEERING recall/defect on 2007 BMW K1200 S vehicles was reported to the National Highway Traffic Safety administration on 2008-07-25. Build Years/Makes/Models: 2007 BMW F800 ST 2007 BMW K1200 R SPORT 2007 BMW R1200 R 2007 BMW F800 S 2007 BMW K1200 GT 2007 BMW K1200 R 2007 BMW K1200 S UNits affected: 428 Recall Number: 08V342000 Summary: BMW IS RECALLING 428 MY 2007 F800 S, F800 ST, R1200 R, K1200 S, K1200 R, K1200 R SPORT, AND K1200 GT MOTORCYCLES. IT IS POSSIBLE FOR THE COATING TO SEPARATE FROM THE INSIDE FACE OF THE STEERING DAMPER HOUSING. IF THIS HAPPENED, THE COATING COULD PARTIALLY CLOG THE OIL BORES WITHIN THE DAMPER. Consequence: IF THIS OCCURRED, THE STEERING DAMPER COULD BECOME STIFF INCREASING THE RISK OF A CRASH. The following SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:FOUNDATION COMPONENTS:DISC recall/defect on 2008 BMW K1200 S vehicles was reported to the National Highway Traffic Safety administration on 2008-06-04. Build Years/Makes/Models: 2008 BMW K1200 GT 2008 BMW K1200 S UNits affected: 548 Recall Number: 08V245000 Summary: BMW IS RECALLING 548 MY 2008 K1200 S AND GT MOTORCYCLES. THE FASTENERS USED TO SECURE THE FRONT BRAKE-DISC MAY NOT BE LONG ENOUGH TO ENSURE A SECURE MOUNTING. OVER TIME, THESE FASTENERS COULD LOOSEN. IF THAT HAPPENED, THE BRAKE DISC WOULD NO LONGER BE SECURELY MOUNTED. Consequence: FAILURE TO OBSERVE THE FOLLOWING PRECAUTIONS, IN CONJUNCTION WITH TRAFFIC AND ROAD CONDITIONS, AND THE RIDER'S REACTIONS, COULD INCREASE THE RISK OF A CRASH. Remedy: DEALERS WILL INSPECT AND INSTALL A LONGER FRONT BRAKE DISC FASTENERS AND REROUTE THE SENSOR CABLE FREE OF CHARGE. THE RECALL BEGAN DURING AUGUST 2008. OWNERS MAY CONTACT BMW AT 1-800-831-1117. The following ENGINE AND ENGINE COOLING:ENGINE recall/defect on 2008 BMW K1200 S vehicles was reported to the National Highway Traffic Safety administration on 2008-06-02. Build Years/Makes/Models: 2008 BMW K1200 GT 2008 BMW K1200 S UNits affected: 39 Recall Number: 08V239000 Summary: BMW IS RECALLING 30 MY 2008 K1200 S AND K1200 GT MOTORCYCLES. A SET SCREW MAY NOT HAVE BEEN INSTALLED AT ITS SPECIFIC LOCATION WITHIN THE OIL DUCT. CONSEQUENTLY, AN ADEQUATE SUPPLY OF OIL MAY NOT CIRCULATE WITHIN THE ENGINE. Consequence: IT IS POSSIBLE THAT CONNECTING ROD AND CRANKSHAFT DAMAGE COULD OCCUR. IF THIS HAPPENED, THE ENGINE COULD SEIZE. IF THE MOTORCYCLE WAS IN GEAR, ENGINE SEIZING COULD RESULT IN LOCK-UP OF THE REAR TIRE, INCREASING THE RISK OF A CRASH. The following SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:ANTILOCK recall/defect on 2005-2006 BMW K1200 S vehicles was reported to the National Highway Traffic Safety administration on 2006-05-15. Build Years/Makes/Models: 2004 - 2006 BMW R1200 GS 2005 - 2006 BMW K1200 S 2006 BMW R1200 RT 2005 BMW R 1200 ST 2006 BMW K1200 R UNits affected: 13200 Recall Number: 06V164000 Summary: ON CERTAIN MOTORCYCLES, UNDER RAPID, REPEATED, AND UNUSUALLY HARSH BRAKING, LOSS OF ABS CAPABILITY COULD TEMPORARILY OCCUR. Consequence: TEMPORARY LOSS OF ABS BRAKING COULD INCREASE THE RISK OF A CRASH. The following SERVICE BRAKES, HYDRAULIC:ANTILOCK recall/defect on 2005 BMW K1200 S vehicles was reported to the National Highway Traffic Safety administration on 2005-08-19. Build Years/Makes/Models: 2005 BMW K1200 S UNits affected: 331 Recall Number: 05V363000 Summary: ON CERTAIN MOTORCYCLES, THERE COULD BE A PROBLEM WITH THE ROUTING OF THE INTEGRAL ANTI-LOCK-BRAKE SYSTEM (IABS) SENSOR CABLE IF SERVICE HAS BEEN PERFORMED ON THE MOTORCYCLE, FOR EXAMPLE, A FRONT TIRE CHANGE. Consequence: THE SENSOR CABLE CAN COME INTO CONTACT WITH, AND RUB AGAINST, THE FRONT BRAKE DISK. IF THE CHAFING BECOMES SEVERE, IT IS POSSIBLE TO LOSE THE ABS FUNCTION INCREASING THE RISK OF A CRASH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Pai mizerie faci tu mah.Deschide un topic de K1XXX. nu inteleg ce are asta de a face cu topicul asta. Am K1200S acum, maine s-ar putea sa am alta mobra. Like wtf? PS: hai ca acum ai vazut ca mobra mea a primit recall, te bagi la o liniuta? Sau ai sa fugi iarasi ca o fetita mica ce esti la taticu' ? Editat Noiembrie 5, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 Pai mizerie faci tu mah.Deschide un topic de K1XXX. nu inteleg ce are asta de a face cu topicul asta. Am K1200S acum, maine s-ar putea sa am alta mobra. Like wtf? PS: hai ca acum ai vazut ca mobra mea a primit recall, te bagi la o liniuta? Nu, nu, mizerie faci tu. Eu ti-am explicat tehnic multe lucruri OnTopic despre Sportster, dar te-ai facut ca nu le vezi, pentru a putea arunca in continuare cu norori in stanga si in dreapta. Ii dai inainte cu "Traiasca!", vorbind despre modelele anului 2020 de la Harley, cand noi iti vorbim despre modele mult mai vechi. Ori te faci ca nu intelegi, ori esti putin... ciudat. Am discutat aici despre modelul 1200 Sportster Sport, model care nu se mai fabrica din anul 2003 si tot ce ai vut de spus despre acest model a fost ca este de r.a.h.a.t, pentru ca ai mers tu cu un Sportster pe injectie din 2010, care nu ti-a placut. Pai stii tu cu ce se mananca S-ul asta?! Tu nu stii nici macar ce ai in motorul de BMW pe care-l calaresti... AI O POMPA DE ULEI ACTIONATA DE UN LANT. Ar trebui sa te puna pe ganduri informatia asta primita de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 (editat) Asta-i culmea. Pai pana acum cateva posturi injurai si te dadeai de ceasul mortii ca nu inteleg. Cat despre porksterul facut mileniul trecut nu comentez. Vorbesc despre cel pe care-l cunosc. PS: si care-i jmenu' ca pompa mea de ulei este actionata de lant? Stii de ce e asa? Stii unde se afla releul de semnalizare de la K12S? Sau siguranta de la becul spate? Poate ma ajuti tu. PPS: si nu te mai da ranit. Te astept cu porksterul tau sa facem liniuta aia de 400. Ca sa-mi iei mobra pentru ca stii cu ce se mananca. PPPS: e o idee sa stai on topic. Aaaaa, nu poti. Nu poti pentru ca nu te-ai suit pe modelul 2012. Mda. Editat Noiembrie 5, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Noiembrie 5, 2012 Share Postat Noiembrie 5, 2012 tigane ... stii franceza? esti din aia pe care i-a trimis guvernul frantei acasa cu 3000 euro sa scape de ei ? cu banii aia ai luat zx6r si costumu colorat ? pacat ca nu ti-au mai ramas de benzina,si acu il tii in fata carciumii din cartier Sunt ce vrei tu ma baiatule, ce iti da tie siguranta sau speranta sa o iei de la capat si ziua urmatoare. Esti sarac copile, din pacate...pe toate planurile... Scuze de off. Inceteaza mai -HD- ! Bucura-te de mobra pe care o ai si respecta-i si pe restul! Lasa BMW-urile. Sunt convins ca nici macar Harli nu asteapta asta de la fanii lor. De unde si de ce atata zel ? Exista niste competitii in sportul asta. Daca Harli ar fi vrut sa concureze cu alte branduri s-ar fi aflat in aceste competii, nu e nevoie sa le inventezi tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 VN800 nu m-a inspirat foarte tare, admit. Nu stiu de ce. Poate pentru ca incercau sa-i copieze pe harli prea mult la look. 900-le deja se distanteaza ca look de harli iar ca feel e mult peste (iarasi parere proprie). Cred ca am avut/venit cu idei preconcepute pe porkster altfel nu cred ca eram atat de dezamagit. Ca sa sumarizez : - ma asteptam mult, dar mult mai multe de la un cadru scurt cum are porksterul. ala care a mutat profilul atat de jos pe un astfel de cadru ar trebui dat afara de la harli. - mobra (aia de 1200, da!) e un porc underpowered. Trecem peste caracterul v-twinului harli (pe care unii o considera miezul dar nu intram in detalii aici, fiecare cu gusturile sale). Dureaza cam 2 saptamani ca sa build up ceva power si cand in sfarsit apare intra rev limiterul, like wtf? Apoi desi cuplul este decent spre foarte bun nu inteleg de ce dracu' motorul protesteaza sub 3-3500 rpm? Sa fie jointurile de cauciuc? Nu stiu. Tremura ca un epileptic. - franele sunt o gluma. Dar o gluma nesarata. Poate sunt eu obisnuit cu frane prea bune. Pe de alta parte pot spune ca franele sunt ok pentru ca nu ajungi niciodata la viteza sau puterea ca sa-ti trebuiasca o frana sanatoasa. Dar daca ajungi la viteza aia, Allah cu tine pentru ca fac pariu ca nu opresti in timp util. - handling. Hmmm, nu stiu cum sa compar cu altceva decat cu un porc pe skateboard sau pe role. Chiar atat de rau se simte. Cred ca e din cauza pozitiei aia de-i spun ei low rider altfel, repet, nu pot sa-mi dau seama cum un sasiu atat de scurt se misca precum o vaca ce se intoarce de la pasune. Pe bune. Ala trebuie dat afara de la harli. Partea buna este ca pozitia prost aleasa pentru kick stand si evacuare face toti banii cand te inclini si scoti scantei Bine, nu ca te poti inclina prea mult, e o masina pentru drum intins. - calitate. Depinde. Controalele sunt superb facute si aranjate ca la toate harliurile. Insa cromul cel nou e de ca cat. La fel si suruburile galvanizate folosite la care deja se vedea oxidarea. Bordul simplu si care nu-ti intra-n ochi. Like! - Maintenance? Habar n-am. Aici ar fi fost misto daca un proprietar de XL12 venea si ne spunea care-i jmenu' cu garantia, maintenance etc. Din pacate am auzit doar ragaieli si injuraturi de la shobolanul ejectat din NZ. Butt tu chiar nu ai inteles nimic din motoarele alea doua!!!Cu mana pe inima pot afirma ca esti un habarnist ! In ce univers paralel ciclistica VN-ului e mai buna? hahahahahahah... Ca e mai confortabil la cruising, indubitabil(VN-ul) - nu poti sa le ai pe ambele! Dar sa susti ca manevrabilitatea XL-ului e mai slaba (fucking hell) decat cea a VN-ului frizeaza... ba nu , este prositie maxima! Nici nu are rost sa mai comentez ca ... nu are rost! Vibratiile la 3000-3500 sunt obisnuite la motoarele limitate din fabrica, si nu deranjeaza (motorul e pe tampoane de cauciuc)... ba nu deranja nici cand motorul era fix pe cadru. Oricum, daca pui un filtru cat de cat si aierisesti putin tobele ai scapat de mult din ele. Dar asta e deja pt pasionati nu pt paturisti de duminica. (poate ne explici tu cu vaca ta bavareza ce inseamna vibratii enervante) Franele... aici trebuie sa iti dau dreptate pt Sportsterele cu un singur disc. Cele cu doua insa sunt BRICI! Ca putere, VN-ul are cai mai multi dar fara nici un caracter - motor electric! Izbucnirile de torque ale Sportsterului sunt net mai spectaculoase si mai pline de caracter. Pana se intinde VN-ul la drum... fix piula! Cand te apropii insa de motoarele in cauza diferentele insa apar... VN-ul e o plasticaraie ieftina... motorul parca e o savoniera lipsita de stil, iar piesele sunt si arata ca un plastic cromat!~ Arata exact cum este: aparente ieftine menite sa insele ochiul. Daca susti ca Iron-ul e mai urat ca VN900, nu ma mai mir de nimic! In fine, in universul meu, e unul dintre cele mai frumoase motoare de serie - intrecut poate numai de 48... un alt Sportster! Mai ieftin, mai bun, mai de calitate, mai manevrabil, mai varlav... decat Vulcanul, care este doar comod(pentru cine isi doreste)... si atunci te intrebi cum puii mei sunt unii care....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Butt tu chiar nu ai inteles nimic din motoarele alea doua!!!Cu mana pe inima pot afirma ca esti un habarnist ! Usor cu mobila pe scari. Ne suim amadoi pe mobre, luam dealurile la colindat si vedem cat de habarnist e unul sau celalalt. Daca susti ca Iron-ul e mai urat ca VN900, nu ma mai mir de nimic! Daca ai fi fost atent de-a lungul topicului nu m-am referit niciodata, dar absolut niciodata la frumusete, estetica etc. Astea sunt treburi subiective unde fiecare are dreptate. Sau n-are. Editat Noiembrie 6, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Lame... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Lame... Budd. Incantat de cunostinta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Eu tot nu pricep cum voi afirmati ca motorul x e mai bun ca y. Fiecare motor are plusuri si minusuri, lasand cumparatorului libertatea de alegere. Eu mi-as lua un Sportster si i-as pune un etrier cu 3 pistoane, o pompa radiala si un furtun metalic si am rezolvat problema franelor. dublu disc - etriere cu 4 pistoane si esti in dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 ce de cacaturi p-aici.... bah...pan' la urma mobra NU se alege cu capu' ci cu sufletul, asa ca sa nu va mai fwta grija de ce ala vrea Porkster (nu inteleg de ce e ofensiva porecla asa, mie mi se pare alint, si am auzit cativa posesori de porkster folsind alintul asta), Hayabusa, R6, Transalp sau Ducati Monster. Si ontopic, ORICE Porkster e mai bun ca VN800A-ul...mobra aia arata bine (copie Softail Custom) si e confortabila dar cam atat...cand ajungi cu ea pe curbe atingi cu toate alea pe jos, e limitatnta in draci si daca ai sub 65 ani si-ti place sa te dai cu mobra nu numai sa te plimbi cu ea...o s-o vinzi cat poti de repede...eu deja mergeam ca dementu' cu ea, ca sa-mi ofere si mie niste senzatii mai speciale. Sobolane, XR1200 e mai mult naked decat cruiser....cre'ca a fost gandit special pt ioropeni, ca ei sunt innebuniti cu nakedurile, ca sa muste harley si din piata asta si ca sa suplineasca putin din golul lasat de sutul in poponeata dat lu' Buell. Mobra arata bine, suna bine...o s-o incerc in viitorul apropiat, dar na tot nu ajunge X1 Fulger decat poate la frane... ma rog, si astea-s unpic diferite daca e o luam in SUB-categorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) O sa fi uimit ce motor e XR-ul. Si e tot Sportster, fie el naked(DISCUTABIL) sau cruiser(la fel de discutabil)... ca de ele vorbeam. E in traditia XR-urilor, care a scot animale sportive din motorizarea Sportster - iar Buell ca vrea sau nu, a fost mare cat s-a incadrat si el in ea, dupa aia.... se vede! A se vedea XR750, etc... linia e continuata, fara sa fie nevoie de "europenizari". Ba chiar poti observa clar de unde vine acest motor Iar cu Porkster e ca si cu negrii, e bine sa-i lasam pe posesori sa-si alinte motorul in felul asta, asa cum e bine sa-i lasam doar pe negrii sa-si zica negrii! Dublu disc cu pistoane mono si esti in dinti! Am un tovaras cu asa ceva (Sportster Sportul de care povesteam) si daca apuc sa calaresc in spatele lui e jale... trebuie constant sa il evit la frane ca parca se implanta in ciment! Editat Noiembrie 6, 2012 de Rattus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) TURBO IRON, poze si clipuri : http://www.dwrenched...renched_31.html Editat Noiembrie 6, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Ce sa-ti povestesc! Ai ceva de spus sau ranjesti fasolea de pe margine scuipand cojile de seminte aprobator spre dejectiile shobolanului? Eu am fost respectuos cu tine, desi mi se pare ca esti extrem de infantil. Si nu-i stilul meu de a scuipa coji de seminte. Ceea ce nu inteleg, ce cauti Tu si ceilalti cu BMW-urile sau japonezele voastre aici. Asta e un topic pentru detinatori de HD. Poate ca am si eu niste nelamuriri sau intrebari, sau vreau sa postez poze cu niste SPORTSTERe fain modificate, dar nu mai pot din cauza postarilor voastre. Eu nu am fata sa ma duc la topicul de Ninje si sa scriu 5 pagini despre hibele lor. Pentru ca nu am avut o Ninja niciodata si nu vorbesc din auzite. Si habar n-am de ce sunteti asa de frustrati. Mie imi place HD si gata. Nu este cea mai buna motocicleta pa Pamant, dar asta imi place. Si daca scriu asta, zece imbecili posteaza imediat ca sunt un idiot. Sa fiu idiot, e dreptul meu. Cum am si dreptul sa iau ce motocicleta vreau si imi permit. Nici Tu, nici ceilalti cretini nu aveti nici-o legatura cu asta. Sa aveti drumuri asfaltate si ture faine cu motocicletele voastre, pe mine nu ma mai intereseaza nici japonezele, nici germanele. Dar am un respect fata de ele si nu zic, ca sunt de c.cat. Asta e diferenta intre noi. Raspuns pentru Budd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 (editat) Eu am fost respectuos cu tine, desi mi se pare ca esti extrem de infanti vs Tu, nici ceilalti cretini nu aveti nici-o legatura cu asta. Mno, e clar ca nu folosim aceeasi definitie a respectului. Io zic sa te adancesti in studierea DEX-ului poate ajungem la un numitor comun. Ceea ce nu inteleg, ce cauti Tu si ceilalti cu BMW-urile sau japonezele voastre aici. Asta e un topic pentru detinatori de HD. Ceea ce nu inteleg eu este de ce crezi tu ca ai exclusivitate aici? Daca vorbeam in necunostinta de cauza ti-as fi dat dreptate. Iote ca si astia cu japanese si bavareze se mai dau pe harli. Fiecare avem motivele noastre. Eu personal ma gandeam la o achizitie HD. Altii, de fapt majoritatea, o fac pentru a-si reaminti de ce nu trebuie sa cumpere evah un porkster. Sau un harli. Dar am un respect fata de ele si nu zic, ca sunt de c.cat. Asta e diferenta intre noi. Eu nu inteleg de ce sa nu ai voie sa zici despre bembe sau honda ca-s de ca cat? Care-i problema? Daca tie asa ti s-a parut dupa ce le-ai condus este foarte bine. Astfel invata si ceilalti colegi motoristi ce nu trebuie sa cumpere. Banul muncit e pacat sa fie aruncat doar pentru ca ti se pare ca ceva ar fi alegerea corecta. Nu vorbesc de fanaticii unui brand, pe aia nu ai cum sa-i schimbi. Cand se aduna mai multe topicuri cu multe modele unul care sta in cumpana are de unde lua informatii relativ corecte. Dar daca pe topicul cu porkster lumea zice doar : ia-l ca-i harli, legenda! atunci omul ala are o mica problema. Nu numai ca va da o carca de bani pe ceva de care vrea sa scape dar va incepe sa urasca brandul respectiv. Te salut cu farul si io! TURBO IRON, poze si clipuri : http://www.dwrenched...renched_31.html Cat costa mod-ul? Editat Noiembrie 6, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Pentru cel de 800 cred ca un etrier mai performant si o pompa adecvata este suficient. La cel de 1200 intr-adevar, e nevoie de dublu disc. depinde ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeChamp Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=v-WcSon73ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 * buna seara! ma uit pe topicul asta si nu reusesc sa ma dumiresc care-i treaba. ca sunt multi frustrati, idioti, imbecili si negrii la suflet printre noi, stiam deja. da' nu-mi dau seama ce cauta ei aici, adica cum au ajuns?! asta era o sectiune (de forum) unde nu se petreceau asemenea discutii, era singurul loc unde ma mai simteam bine sa comunic cu alti pasionatii la fel ca mine. din ultimele 10 pagini nu am retinut nici o idee care sa-mi foloseasca, mie, posesor de Sporster. iar topicul are la intrare "firma" asta, da? e Harley Sporster (in toate variantele) - atunci hai sa vedem ce-i cu motorul asta. de ce sa scriu ceva despre el, daca nu sunt pasionat de modelul asta? e ca si cum as f*** o grasa, desi mie imi plac slabele. in ultimele 10 pagini pe care le-am frunzarit (cautam si eu niste informatii...), ce vad? ca dintre toti comentatorii, maxim 3 sunt posesori (sau au fost) de HD Sporster, restul calaresc alte clase de motoare, alte marci si pretind ca sunt "maestrii". banuiesc ca sunt in suferinta saracii, altfel de ce ar cauta aici companie? probabil ca in alta parte nu-i mai vrea nimeni... uuufff! luati-va bey o pisica, un caine, un papagal, daca va simtit asa de singuri si nu va iubeste nimeni. * acuma intre noi (chopperistii), am avut si eu un BMW si mi-a placut, chiar n-am avut nimic sa-i reprosez (in afara de look si ...linistea in mers ). am mers cu el pe un drum f. greu si prost si s-a comportat exemplat. da' la intoarcere, cand am primit un mesaj de la dealer, sa vin in service ca au gresit nu-stiu-ce la frane (al meu era din 2008, un GS 650 cu motorul de 800, twin), m-am albit la fatza (in Crimea, de unde venisem nu gasesti sa tragi cu tunu' un service de BMW!) si dupa ce am trimis mai departe mesajul noului proprietar, m-am gandit ce norocoasa sunt eu... ma luasese cu transpiratii cand m-am gandit ce-as fi putut sa patesc in tara aia, daca se defectau franele chiar atunci. In fine, ...am avut 3 choppere si am mers, slava Domnului! 5 ani cu ele fara sa am nici cea mai mica problema cu franele. P.S. welcome back, Sobolane! si ride hard! chopperistilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 ... Cat costa mod-ul? reglaje, instalat home made...turbo-ul nush de la ce vine, am sa-l intreb pe om. pana atunci, ceva precizari postate de el pe site: ''Thanks guys for the complements. its built to a 1200 including heads w the SE 551 cams, cutom 7.0 gps injectors and copper head gaskets. turbo is a custom build set up i put together , enjoy!'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 * buna seara! ... off topic ... In afara de faptul ca nu spui nimic de porkster si de faptul ca-ti ti echilibrul (cu greutate) pe doua roti ce hobby-uri ai mai gasit in ultimul timp in afara "cocking" -ului? reglaje, instalat home made...turbo-ul nush de la ce vine, am sa-l intreb pe om. pana atunci, ceva precizari postate de el pe site: ''Thanks guys for the complements. its built to a 1200 including heads w the SE 551 cams, cutom 7.0 gps injectors and copper head gaskets. turbo is a custom build set up i put together , enjoy!'' Da' nu prea zice cat castiga la powah. Banuiesc ca nu-i da grav in gura pentru ca pare motor stock ce are el in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.