Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

2. Omule, din nou dovedesti ca nu stii ce ai in motorul pe care-l calaresti. Lantul ala din motorul tau antreneaza pompa de ulei, nu pompa de apa. Sunt incurcate tare lucrurile in capul tau.

Asa,ulei. M-am incurcat in lungimea posturilor tale. Dar nu te lasa intrerupt de ignoranta mea. Spune de ce e antrenata de lant pompa. Te intreb de o luna si e clar ca nu scrie pe gugle ca altfel ai fi raspuns :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

* intrebare intrebatoare: la Sporty-ul meu, care e pe carburatie, e mai bine sa las peste iarna gazul inchis ...sau nu? adica sa pun switch-ul de la rezervor pe off ? cineva asa mi-a zis, ca sa nu stea benzina in carburator pana il scot din garaj iara.

 

rog neavenitii sa se abtina. si pe cei care calaresc alte mobre, ca nu ma intereseaza cum functioneaza mobrele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa de ulei se afla imersata in baia de ulei evitandu-se astfel sa traga aer "fals" si este actionata de lant fiindca altfel nu se poate. Ea pompeaza ulei in arborele cotit care ulterior prin intermediul unor gauri si cu ajutorul fortei centrifuge transporta uleiul acolo unde trebuie (lagare, rulmenti, cilindri, etc). Din acest motiv pompa de ulei functioneaza la presiuni scazute. Corect?

 

Acum sa vorbim despre Sportster.

 

PS: oare de ce budd avea impresia ca in postul meu anterior era vorba de el? Hmmm... buba? Eu vorbeam de Grigore...apropitar de bembe.

 

____________________

 

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate carburatoarele sunt la fel. Este bine sa stea benzina in carburator, daca o scoti se usuca carburatorul si de aici alte probleme. Lasa benzina in carburator, robinetul de la rezervor il pui pe OFF. Iar la primavara drenezi carburatorul, ii dai benzina din rezervor si gata. Asta desigur, daca vrei sa accepti sfat de la unul care calareste alta mobra.

 

* da, iau in considerare. ai motor in V (motorul ala de SV era si in Intruderul meu, o versiune a lui adica, tot pe carburatie). deci, merci! :) mie mi-era de unii cu motoare in linie sau boxer ;) oricum, ..mai rar carburatie la motoarele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa,ulei. M-am incurcat in lungimea posturilor tale. Dar nu te lasa intrerupt de ignoranta mea. Spune de ce e antrenata de lant pompa. Te intreb de o luna si e clar ca nu scrie pe gugle ca altfel ai fi raspuns :wink:

 

Ma, omule, ti-am raspuns deja la intrebarea asta, dar voalat, ca sa nu te simti prost. Acum ti-o spun direct: Pompa de ulei este antrenata de lant ca sa ai tu mai multe probleme si mai multe motive ca sa ajungi la service. Este treaba aia cu societatea de consum.

Tu chiar crezi ca astia de la BMW sau oricare alta firma nu sunt in stare sa faca un motor aproape indestructibil? Dar ce rost ar avea sa faci un motor care sa dureze 1 milion de kilometri fara probleme? Interesul este sa vinzi motocicleta si apoi piese pentru ea. Ca sa vinzi piese, trebuie sa se mai si strice, asa ca-i faci niste puncte slabe. Si cel mai usor este sa umpli motorul cu lanturi... Poate omul isi aduce aminte ca are lant de distributie si nu-l lasa sa se rupa, sa sara de la punct si sa buleasca motorul. Hai sa-i mai punem un lant si pentru pompa de ulei, ca poate de ala uita, se rupe si nu mai are ungere.

Lamurit?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect?

Nu. Iti dau totusi un hint : http://realoem.com/b...573&hg=11&fg=13 . (in configuratia aia e de la sine inteles de ce)

 

Ma, omule, ti-am raspuns deja la intrebarea asta, dar voalat, ca sa nu te simti prost. Acum ti-o spun direct: Pompa de ulei este antrenata de lant ca sa ai tu mai multe probleme si mai multe motive ca sa ajungi la service. Este treaba aia cu societatea de consum.

Tu chiar crezi ca astia de la BMW sau oricare alta firma nu sunt in stare sa faca un motor aproape indestructibil? Dar ce rost ar avea sa faci un motor care sa dureze 1 milion de kilometri fara probleme? Interesul este sa vinzi motocicleta si apoi piese pentru ea. Ca sa vinzi piese, trebuie sa se mai si strice, asa ca-i faci niste puncte slabe. Si cel mai usor este sa umpli motorul cu lanturi... Poate omul isi aduce aminte ca are lant de distributie si nu-l lasa sa se rupa, sa sara de la punct si sa buleasca motorul. Hai sa-i mai punem un lant si pentru pompa de ulei, ca poate de ala uita, se rupe si nu mai are ungere.

Lamurit?!

 

Aidi breh, te-ai desumflat ca nu ai gasit pe gugle raspunsul?

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Aidi breh, te-ai desumflat ca nu ai gasit pe gugle raspunsul?

 

Eu ti-am dat raspunsul real, nu ceea ce ti se prezinta tie ca fiind o mare inovatie.

...

Ba, OK, am inteles, ai vrut sa-ti cumperi un Sportster, te-a dezamagit la test ride si te-ai lasat pagubas. Nu ti-a placut ca nu are frane bune, ca nu trage si ca nu sta bine in viraje. Ti s-a explicat ca toate aceste performante se pot imbunatati foarte usor, dar tu nu vrei sa crezi, pentru ca ti-ai format deja o parere (gresita din punctul meu de vedere), ti-a intrat in cap ca-i naspa si gata.

Ti-ai expus punctul de vedere si s-a luat la cunostinta. Consider ca nu mai ai nimic nou de adaugat, avand in vedere ca bati campii pe marginea subiectului inca de acum foarte multe pagini in urma. Acum poti merge linistit pe alt Topic.

Aici este Topic pentru Sportster!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Siguuuuuuuuuuuuur de asta nu si-a luat Sportsterul! Hahahahahahh

Daca citesti bine era revoltat de pret ( mai mic decat la Shadow... cred ca se astepta la 2000 de lei). Deci practic n-are destul loz, si sezonul de capsuni e terminat... deci poola. Si a intrat aici sa defuleze frustrarile lui de ratat!

Sa arate cat de acrii sunt strugurii.

 

P.S. Cat de fraier tre sa fi sa intri la reprezentanta HD si sa iei la "testride" un Sportster Low (barbat fiind, peste 1m 60)... hahahahahh fucking retard!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O eroare de paranoia, cu tot respectul... Cine crede ca un inginer de top de la o firma serioasa cum e de pilda BMW gândește ca un bisnitar din piata Chibrit e doar atins de mania persecutiei. Dacă motoarele de astăzi nu se mai fac cu antrenari indestructibile de tip tije impingatoare sau pinioane este pentru ca se urmareste performanța, consumul redus, confortul. Imperativele unei piețe actuale nu conțin fiabilitate in orice condiții pe următorii 50 de ani - sa nu mai spunem ca fiabilitatea rusească sau americană sau germana de acum 50 de ani se datora de cele mai multe ori unor supradimensionari (vezi motorul de pe Mercedes "Cobra", care scotea 65CP din 2,4L, cum sa nu țină o vestice, sau motoarele de peste 4L americane, practic de camion, cu turatii joase, puse pe autoturisme). Sau crede cineva ca dacă pica cdi-ul de pe un HD e mai puțin grav decât la o japoneza? Same shit, companeros... Va certati pentru o anume preferinta de design si de sunet, de feeling, nu pentru altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguuuuuuuuuuuuur de asta nu si-a luat Sportsterul! Hahahahahahh

http://www.youtube.com/watch?v=UcUwDFL0-zI

Daca citesti bine era revoltat de pret ( mai mic decat la Shadow... cred ca se astepta la 2000 de lei). Deci practic n-are destul loz, si sezonul de capsuni e terminat... deci poola. Si a intrat aici sa defuleze frustrarile lui de ratat!

Sa arate cat de acrii sunt strugurii.

 

P.S. Cat de fraier tre sa fi sa intri la reprezentanta HD si sa iei la "testride" un Sportster Low (barbat fiind, peste 1m 60)... hahahahahh fucking retard!!!!

 

Am mai pus si eu cateva filmulete din astea si n-au inteles de ce am facut asta.

Au spus ca stunt faci cu orice japoneza. Ce mare lucru sunt filmuletele astea?

Adica au uitat cand spuneau ca Harley este o ba.si.na de motor care nu ia curbe, n-are frane, nu trage, un fel de caruta cu doua roti care abia se taraie din punctul A in punctul B. Acum li se pare normal sa se ridice pe o roata, sa fie destul de echilibrat incat sa poti face stunt.

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau crede cineva ca dacă pica cdi-ul de pe un HD e mai puțin grav decât la o japoneza? Same shit, companeros... Va certati pentru o anume preferinta de design si de sunet, de feeling, nu pentru altceva.

Apai nu de la asta a pornit. A pornit de la faptul ca cineva care s-a suit pe porkster l-a vazut in toata maretia lui : un produs din mileniul trecut (care era chiar ok intr-un fel) patchuit cu high tech (chinezesc :wink: ) care vrea sa-si pastreze carisma. Eh, daca nu esti lobotomizat ca shobolanu' cazi in capcana si-ti cumperi un pashopt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* intrebare intrebatoare: la Sporty-ul meu, care e pe carburatie, e mai bine sa las peste iarna gazul inchis ...sau nu? adica sa pun switch-ul de la rezervor pe off ? cineva asa mi-a zis, ca sa nu stea benzina in carburator pana il scot din garaj iara.

 

rog neavenitii sa se abtina. si pe cei care calaresc alte mobre, ca nu ma intereseaza cum functioneaza mobrele lor.

 

Nu am inchis niciodata robinetul si nu am avut nici o problema. Pleaca la sfert de cheie primavara fara sa fie inecata. Ar fi bine ca rezervorul sa fie full pe perioada iernarii. Acum ceva ani mai puneam si un aditiv, imi scapa numele, care, teoretic, elimina depunerile din benzina. Practic, inainte de iernat, faceam plinul, puneam un capacel de lichid minune, agitam putin topaind in furca, mai rulam 10 - 20 km sa il bage si in carburator si asta era. De vreo 3, 4 ani nu am mai pus, la fel, fara probleme. Este drept ca daca prind un week end uscat, o mai scot si iarna.

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Oricum avand robinetul actionat de vacuum, nu curge benzen aiurea, deci nu vad dece sa-l opresti.

 

Bah, apropos de iernat... acuma imi aduc aminte de o baterie explodata in vremuri demult apuse... adica inghetata bocna si puscata. Dar mai tin minte si de motor lasat toata iarna afara fara probleme ani la rand. E cazul sa-mi fac probleme?

(pasarile din tarile calde or uitat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reflexe de pe vremuri Shobolane. La Simson daca nu inchideam robinetul cand incheiam plimbarea, o gaseam inecata si cubaltoaca de benzina sub ea. Bateria nu am mai scos-o de ani de zile. Este drept ca sta in garaj cu temperatura relativ constanta pe toata perioada iernii.

 

Bafta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

Si io tin minte ca pe Nipran o lasam in motor toata iarna, folosind motorul cand nu era inghetat pe jos... deci.... dar e asa de mult de atunci, iar imaginea cu bateria puscata si inghetata (ceva MZ parca aveam atunci) e vie... De asta intrebam...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, omule, ti-am raspuns deja la intrebarea asta, dar voalat, ca sa nu te simti prost. Acum ti-o spun direct: Pompa de ulei este antrenata de lant ca sa ai tu mai multe probleme si mai multe motive ca sa ajungi la service. Este treaba aia cu societatea de consum.

Tu chiar crezi ca astia de la BMW sau oricare alta firma nu sunt in stare sa faca un motor aproape indestructibil? Dar ce rost ar avea sa faci un motor care sa dureze 1 milion de kilometri fara probleme? Interesul este sa vinzi motocicleta si apoi piese pentru ea. Ca sa vinzi piese, trebuie sa se mai si strice, asa ca-i faci niste puncte slabe. Si cel mai usor este sa umpli motorul cu lanturi... Poate omul isi aduce aminte ca are lant de distributie si nu-l lasa sa se rupa, sa sara de la punct si sa buleasca motorul. Hai sa-i mai punem un lant si pentru pompa de ulei, ca poate de ala uita, se rupe si nu mai are ungere.

Lamurit?!

[/quote

Uita-te la posturile ramase mai in urma...Cred ca tu sau cineva le fel de netot ca si tine sustinea ca exista Harley cu ....tineti-va bine:1,5 milioane de kilo.la bord...Ba,tu chiar ai probleme...Pana la urma cred ca tu esti un intrus pe topicul asta si nu cei non Harley....

 

Agree. Urmeaza un nou test in primavara. Revin cu poze :wink:

Oricum avand robinetul actionat de vacuum, nu curge benzen aiurea, deci nu vad dece sa-l opresti.

 

Bah, apropos de iernat... acuma imi aduc aminte de o baterie explodata in vremuri demult apuse... adica inghetata bocna si puscata. Dar mai tin minte si de motor lasat toata iarna afara fara probleme ani la rand. E cazul sa-mi fac probleme?

(pasarile din tarile calde or uitat)

Daca scrie pe ea Harley eu cred ca nu tre sa iti faci griji....E acumulatorul suprem.Apropo!Am vazut prezervative si biberoane Harley....Chiar nu glumesc.Cred ca daca dai la buci cu prezervativele alea simti in c.ur "lopetile" Harley,alea mentionate de Rattus,pe cand se intitula Shobolanu....

 

Siguuuuuuuuuuuuur de asta nu si-a luat Sportsterul! Hahahahahahh

http://www.youtube.com/watch?v=UcUwDFL0-zI

Daca citesti bine era revoltat de pret ( mai mic decat la Shadow... cred ca se astepta la 2000 de lei). Deci practic n-are destul loz, si sezonul de capsuni e terminat... deci poola. Si a intrat aici sa defuleze frustrarile lui de ratat!

Sa arate cat de acrii sunt strugurii.

 

P.S. Cat de fraier tre sa fi sa intri la reprezentanta HD si sa iei la "testride" un Sportster Low (barbat fiind, peste 1m 60)... hahahahahh fucking retard!!!!

Ba,cred ca vezi ca nu are frane stoc,suspensii stoc,motor,ce sa mai zic?Stage n-spe.De bine ,de rau,o japo sau BMW,o dai jos din raft si o inhami pe-o roata....

HD,acum ai inca un companion...2 motociclisti de YouTube.......Geniilor!!!!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Uita-te la posturile ramase mai in urma...Cred ca tu sau cineva le fel de netot ca si tine sustinea ca exista Harley cu ....tineti-va bine:1,5 milioane de kilo.la bord...Ba,tu chiar ai probleme...

 

Avea 771.000 mile!!! Transforma tu in km, pentru ca eu sunt netot.

Am si explicat cum de este posibil asa ceva, ca eu nu arunc cu vorbele aiurea, ca tine... Este posibil, pentru ca la Harley exista cote de reparatie. Faci motorul, schimbi rulmentii la roti, in cutie si mergi mai departe. Sa stii ca pe Lumea asta sunt tari cu o suprafata mult mai mare decat a Romaniei. Acolo sunt motociclisti care fac 50-60.000 de km pe sezon. Stiu, pentru unii este greu sa inteleaga asa ceva, cand ei se plimba cu motocicleta precum gaina in jurul curtii. Mai ales cand la noi vezi motociclete vechi de 20 de ani cu 30.000 de km in bord.

50-60.000km in 20 de ani!!! Calculeaza tu cat inseamna, pentru ca eu sunt netot.

 

 

1. Ba,cred ca vezi ca nu are frane stoc,suspensii stoc,motor,ce sa mai zic?Stage n-spe.

2. De bine ,de rau,o japo sau BMW,o dai jos din raft si o inhami pe-o roata....

 

1. Cu ce siguranta afirmi ce afirmi. Tu esti din ala care minte cu atata nerusinare incat chiar crezi ca spune adevarul.

Bine... Ce fel de frane sunt, daca nu sunt stock? Adica, ce fel de etrieri si cu cate pistonase si cine i-a conceput? Banuiesc ca ti-ai dat seama, daca ai afirmat cu atata tarie...

Si de motor ti-ai dat tu seama ca nu este stock, cu ochiul ala al tau de vultur... "Stage n-spe" spui ca e? Ahaaa... Daaa... In fata atator argumente tehnice nici n-as avea ce sa mai comentez.

2. Si o japo sau BMW fac ce face Sportsterul din imagine tot daca le pui o foaie mai mare. Se pare ca nici cu stunt-ul nu prea le ai. De fapt, minti si in cazul asta.

 

Dar minti in ambele cazuri din nepricepere. Te iert si de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inchis niciodata robinetul si nu am avut nici o problema. Pleaca la sfert de cheie primavara fara sa fie inecata. Ar fi bine ca rezervorul sa fie full pe perioada iernarii. Acum ceva ani mai puneam si un aditiv, imi scapa numele, care, teoretic, elimina depunerile din benzina. Practic, inainte de iernat, faceam plinul, puneam un capacel de lichid minune, agitam putin topaind in furca, mai rulam 10 - 20 km sa il bage si in carburator si asta era. De vreo 3, 4 ani nu am mai pus, la fel, fara probleme. Este drept ca daca prind un week end uscat, o mai scot si iarna.

 

Bafta :cheers:

 

* merci! asa am facut, rezervoru-i plin, garajul e in subsol de bloc (deci pereti de beton, nu intra frigul chair asa de capul lui... ;) ), aditive nu-i bag, ca la primavara vreau sa fiu si eu asa, mai hardcore, ..ca doar d-aia mi-am luat Harley, sa dau gaz in garaj si sa scol tot blocu' ala cand dau coltzu' ghioceii :D

 

Scoate bateria de pe motor si bag-o in casa daca nu mai mergi cu ea. Motorul acopera-l nu are ce sa se intample daca il lasi afara avand in vedere ca e racit pe aer deci lipsa de lichide. Doar sa nu oxideze in locurile unde vopseaua e sarita. Am un amic cu un cbr 125 caruia i-a cedat garnitura de la robinet si apoi avea baia+cilindrul pline de benzina.

 

* bateria nu i-as mai scoate-o, ca e noua, am cumparat-o asta primavara...

 

Oricum avand robinetul actionat de vacuum, nu curge benzen aiurea, deci nu vad dece sa-l opresti.

ie! ...m-au der

Bah, apropos de iernat... acuma imi aduc aminte de o baterie explodata in vremuri demult apuse... adica inghetata bocna si puscata. Dar mai tin minte si de motor lasat toata iarna afara fara probleme ani la rand. E cazul sa-mi fac probleme?

(pasarile din tarile calde or uitat)

 

* bine, nene, asa sa fie! ...m-au derutat colegii astia de garaj, ca-s enduristi si ei asa fac, ...le taie caprelor apa si mancarea pana la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Rattus

 

Daca scrie pe ea Harley eu cred ca nu tre sa iti faci griji....E acumulatorul suprem.Apropo!Am vazut prezervative si biberoane Harley....Chiar nu glumesc.Cred ca daca dai la buci cu prezervativele alea simti in c.ur "lopetile" Harley,alea mentionate de Rattus,pe cand se intitula Shobolanu....

 

 

Ba,cred ca vezi ca nu are frane stoc,suspensii stoc,motor,ce sa mai zic?Stage n-spe.De bine ,de rau,o japo sau BMW,o dai jos din raft si o inhami pe-o roata....

HD,acum ai inca un companion...2 motociclisti de YouTube.......Geniilor!!!!

 

Hahahahah... pizdulina scandaloasa, ti-e frica sa te prezinti ha? Hahhahhahahahh

Ce motor ai? Ca din Cluj esti, si ghici unde este si mandea? :hug:

 

In ceea ce priveste lopetile din protexurile Harley, trebuie sa o intrebi pe ma-ta! Si daca tot vorbim de frane, da, franele Sportsterului din videoul de mai sus nu sunt de cartier, ca personajul mai sus amintit, dar sunt stoc, si culmea.... tadaaaaaaaaa... nici macar dublu disc cum sunt cele sport (tot stoc la unele modele) ci dupa cum se vede, unul singur. :peace:

 

De ce spui asta?

Argumenteaza,te rog!

Multumesc anticipat.

 

Stai sa-mi iau popcorn si cola ca incepe distractia! De aici se aude cum sfaraie googelu'. Hahahahah Si asa o sa reuseasca sa scoata niste perle de facut tricouri! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

...franele Sportsterului din videoul de mai sus nu sunt de cartier, ca personajul mai sus amintit, dar sunt stoc, si culmea.... tadaaaaaaaaa... nici macar dublu disc cum sunt cele sport (tot stoc la unele modele)...

 

Trebuia sa-l mai lasi, ca-mi placea cum scria cu atata siguranta. Iti trebuie mult tupeu sa nu ai habar dar sa spui: "Ba,cred ca vezi ca nu are frane stoc,suspensii stoc,motor,ce sa mai zic?Stage n-spe".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...