Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

pai ce drac ii faci , mah?!...rezervor de forthy eight..ape cat Furcile Caudine..plm...ma enervezi! da saua aia e cam ciudatica..ori o arzi cu o sa old school adevarata ori nu!..pai aia e ca perna mea de groasa! :)))..daca nu simti fiecare groapa in poponeata..nu poti spune ca o arzi oldscuul!..ca sa aibe si rima!

Ahoi!

Momentan e in stadiu incipient, decamdata e prioritar cuibul de randunica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are careva si nu i mai trebuie air box ul stock pt ca al meu are flansa aceea din plastic din spate niste probleme de fisura-ruptura..pe bani bineinteles!. sa fie de pe un Sportster pe carburatie. iau cutia cu totul ca banuiesc ca doar capacul din spate nbu l gasesc separat!


» Post actualizat in 25 Mar 2016 20:32

Are careva si nu i mai trebuie air box ul stock pt ca al meu are flansa aceea din plastic din spate niste probleme de fisura-ruptura..pe bani bineinteles!. sa fie de pe un Sportster pe carburatie. iau cutia cu totul ca banuiesc ca doar capacul din spate nbu l gasesc separat!

am gasit..caz rezolvat!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* intrebare ptr. experti:

(ca am ajuns si la ceea ce ma speria mai tare: probleme cu electrica :( )

 

cum se face contactul de la maneta frana la stopul de pe spate? am senzatia ca l-am blocat cumva pe "on" ca sta tot timpul frana aprinsa, fara sa trag de maneta de frana.

 

problema e urmatoarea: mi-au zis mai multi tovarasi de drum (care mergeau in spatele meu) ca imi ramane becul frana aprins cam mult timp, iar eu nu franez tot drumul, Doamne fereste! am facut probe azi, intradevar, becul de pe spate e cu doua filamente, unul ptr. pozitie si altul ptr. frana. cand am testat pe loc, becul ramane aprins pe "faza lunga" (adica filamentul de frana), cum pun cheia in contact. deci e blocat in pozitia aia! am desfacut sigurantele, am vazut ca era una galbena topita, am schimbat-o, am pus contactul din nou - la fel! deci, cum rasucesc cheia in contact se aprinde becul pe spate ca si cum as frana ("faza lunga"). partea proasta e ca becul ala, in cateva secunde dupa ce dau contact (ca nu l-am tinut mai mult) se incinge ca dracu'...! adica nu pot pune mana pe el, ca arde. asa ca daca o sa stea el aprins permanent cum pornesc motorul si plec, o sa topeasca ceva, cu siguranta :(

 

vreu sfat? vreo idee?

 

multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am Harley dar chestia este universal valabila, in zona manetei de frana este un intrerupator (switch) care trebuie schimbat sau demontat si curatat.

Pana rezolvi problema poti desface unul din firele de la intrerupator ( trebuie sa fie cu papuc electric si il extragi usor) asta ca sa nu iti topeasca ceva acolo in stop si folosesti pedala de frana pentru a semnaliza franarea.

Editat de Bazil88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* intrebare ptr. experti:

(ca am ajuns si la ceea ce ma speria mai tare: probleme cu electrica :( )

 

cum se face contactul de la maneta frana la stopul de pe spate? am senzatia ca l-am blocat cumva pe "on" ca sta tot timpul frana aprinsa, fara sa trag de maneta de frana.

 

problema e urmatoarea: mi-au zis mai multi tovarasi de drum (care mergeau in spatele meu) ca imi ramane becul frana aprins cam mult timp, iar eu nu franez tot drumul, Doamne fereste! am facut probe azi, intradevar, becul de pe spate e cu doua filamente, unul ptr. pozitie si altul ptr. frana. cand am testat pe loc, becul ramane aprins pe "faza lunga" (adica filamentul de frana), cum pun cheia in contact. deci e blocat in pozitia aia! am desfacut sigurantele, am vazut ca era una galbena topita, am schimbat-o, am pus contactul din nou - la fel! deci, cum rasucesc cheia in contact se aprinde becul pe spate ca si cum as frana ("faza lunga"). partea proasta e ca becul ala, in cateva secunde dupa ce dau contact (ca nu l-am tinut mai mult) se incinge ca dracu'...! adica nu pot pune mana pe el, ca arde. asa ca daca o sa stea el aprins permanent cum pornesc motorul si plec, o sa topeasca ceva, cu siguranta :(

 

vreu sfat? vreo idee?

 

multam fain!

Ahoi!

Buna @Cria_p fix aceasta problema am avut-o anul trecut, e de la intrerupator care in mod normal intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) iar problema e intrerupatorul (ori a ramas blocat ori sa miscat tot suportul si ramane intrerupatorul comutat pe circuit cuplat) Trebuie verificat care e situatia la intrerupator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sistemul este identic. Si la japoneze functioneaza pe acelasi principiu

intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul)


» Post actualizat in 27 Mar 2016 02:39

* multumesc frumos, Bazil. ma ocup saptamana urmatoare :) ...sa vad de unde gasesc firele alea de la intrerupator.

poate te ajuta filmuletul asta:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* da, asa m-am gandit si eu, lordule, da' nu stiam pe unde sa caut ...intrerupatorul ala!
asa e cu Sporsterele astea, mai ales alea pana in 2006, ca vibreaza raaaau si mereu se slabesc suruburile, contactele, etc. ufff...! :D saptsamana trecuta am observat ca si butucul ala de la cheie, unde e contactul, sta asa, putin atarnat, ca s-o fi slabit surubul (unul singur e!) care il tine. problema cu asta e ca surubul de fixare e pus in partea cu rezervorul, dedesubt, iar eu ca sa il strang, cred ca trebuie sa dau rezervorul jos...! :)) sau, nu stiu, o sa merg la mecanic, poate are el un imbus mai potrivit. ;)

 

Ahoi!

Buna @Cria_p fix aceasta problema am avut-o anul trecut, e de la intrerupator care in mod normal intrerupe circuitul electric cand e in standby iar cand tragi de frana pentru spate se inchide circuitul si se aprinde becul (e fix invers fata de japoneze sistemul) iar problema e intrerupatorul (ori a ramas blocat ori sa miscat tot suportul si ramane intrerupatorul comutat pe circuit cuplat) Trebuie verificat care e situatia la intrerupator.


» Post actualizat in 27 Mar 2016 06:40

* gata! m-am lamurit deplin acuma. merci inca o data, Bazil! esti de nadejde.

ma duc azi sa vad daca gasesc butonul ala pe post de comutator pe care il apasa clapetaia aia mica de la maneta cand trag frana...

cheers!

 

 

Sistemul este identic. Si la japoneze functioneaza pe acelasi principiu


» Post actualizat in 27 Mar 2016 02:39

poate te ajuta filmuletul asta:


» Post actualizat in 27 Mar 2016 18:10

* raport de activitate:

 

am desfacut maneta de frana si am curatat clapeta aia care inchide switch-ul de la stop (frana) si tot sta aprins becul pe "faza lunga", deci cred ca e de fapt, de la celalat senzor de franare, de dedesubt, de pe conducta (dupa pompa de frana). acolo n-am umblat, ca trebuia sa rtidic motorul si nu am cu ce. il duc saptamana asta la mecanic. sa vedem ce e si p-acolo, oricum, sper sa nu fie stricat, doar muradar...

 

in alta ordine de idei, voi ce siguante aveti pe Sporty? ca la mine, vad ca-s de 3 culori: albe, galbene si albastre. adica de 25, 20 si 15. e normal sau trebuie sa fie toate de acelasi fel (in afara de aia principala, care stiu ca trebuie sa fie de 20)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta o am si eu uneori..dar imping maneta inapoi dupa ce pun frana..dar voi nu sunteti old school ca mine...:))))))))))))))


» Post actualizat in 30 Mar 2016 19:41

Am de vanzare embleme HD metalice pe albastru si crom de vanzare, sunt de sportster. 15o lei. eu mi am pus de la skull pe rezervor. sunt impecabile. normal se vand cu 200 lei. si daca cineva are nevoie de air box ul complet cromat cu filtru de aer incorporat il am si p ala..da negociem pretul. :)) e de pe un 1200 custom din 2006. n am chef de pus si poze acum..alea pe mess pt cine este interesat. spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema asta o am si eu uneori..dar imping maneta inapoi dupa ce pun frana..dar voi nu sunteti old school ca mine... :))))))))))))))

» Post actualizat in 30 Mar 2016 19:41

Am de vanzare embleme HD metalice pe albastru si crom de vanzare, sunt de sportster. 15o lei. eu mi am pus de la skull pe rezervor. sunt impecabile. normal se vand cu 200 lei. si daca cineva are nevoie de air box ul complet cromat cu filtru de aer incorporat il am si p ala..da negociem pretul. :)) e de pe un 1200 custom din 2006. n am chef de pus si poze acum..alea pe mess pt cine este interesat. spor!

Ahoi!

Te caut pe FB!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

* gata saua! :)

 

intre timp am rezolvat problema cu electrica, temporar. pe termen lung o sa aplic o solutie "constructiva", in sensul ca cel care se ocupa de ea o sa-i puna un redresor pe circuit, asa sper sa nu se mai prajeasca sigurantele (ca se tot topesc, desi sunt puse corect, etc.).

am mai schimbat doi rulmenti din oala de ambreiaj, exact la timp ca sa nu "rupa" lantul de la primara, ca va mai spusesem ca tot aud zgomote prin cutia aia... e, undeva e o prindere cu nituri, iar alea iesisera din gaurile lor si intrasera peste tot. in rulmenti, intre placile alea de la ambreiaj, etc. devenisera pilitura, au facut sentulete pe placi si faceau si zgomot. asa ca - sfatul meu - daca auziti zgomote nefiresti, nu stati sa va minunati de "ce frumos suna...!", duceti-va la garaj si desfaceti "cutia groazei", acolo e un mecanism destul de sensibil si fara doar si poate se deranjeaza de la gropi, vibratii, etc. eu, fara sa vreau, am luat anul asta niste hopuri, sleauri si gropi, unele in viteza, ca nu le-am vazut, de am crezut ca o sa zbor, desi nu eram la enduro... in curand tre' sa inlocuiesc si placile de ambreiaj.

 

 

 

post-17655-0-87385200-1463203197_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Are cineva prin garaj o pedala de la schimbatorul de viteze precum cea din imagine? Este de pe un sportster custom din 2004. Nu stiu daca se potrivesc si de la alte modele.

post-60281-0-10393000-1464234258_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sudat-o anul trecut. Acuma a cedat si sudura... Am impresia ca nu sunt comenzi avansate. Daca nu ma insel,modelul custom vine din fabrica cu comenzile astfel.

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general,zgomotul apare de la lant/patina intinzatoare....dar daca zici ca e intins cum trebuie,atunci nu prea are ce sa fie.

mai grav e daca ti-se desface piulita de stringere a pinionul de pe vibrochen sau suruburile de la ambreiaj....dar atunci e mai grav,poate lovi in capac si oricum sunetul e mai puternic.

mai apare zgomot si de la curea,daca nu e aliniata bine sau slabita,si se aude exact in cutia primarului.succes.

 

@Iusuf...englezoii is niste ignoranti si ipocriti.

 

* pe scurt, ce s-a intamplat: niturile de la placuta de ambreiaj a mai grasa si mai robusta au cedat (de la vibratii?) si s-au amesteca cu uleiul si s-au frecat de celelalte placute din oala aia de ambreiaj si ...s-au facut pilitura, care pilitura a frecat discul ala mare si a format niste santuri in metal, de ziceai ca-s torentii de pe Piscul Dragonului Rosu!!! asa ca acuma sunt comandate urmatoarele: kitul de placute de transfer + discul ala mare cu nituri. cam maine ajung la Razvan, apoi saptamana viitoare ajung la service si apoi in we. alalalt ajung la mare, cu tot cu mine si cortul nou luat de la promotie, profi ;) intre timp si niste mansoane schimbate, ca nu am reusit sa-mi lungesc destele sa ajung la manete mai bine, desi am incercat cu diverse exercitii fizio-terapeutice toata iarna... asa ca am luat cele ami subtiri masnoane, de cauciu, pe care le-am gasit in calatog. daca vrea cineva niste mansoane dure, cromate si masculine, sa-mi dea semn pe privat.

 

zgomote, zgomote, da' cand e cu frecare, e jale!

 

a la votre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* pe scurt, ce s-a intamplat: niturile de la placuta de ambreiaj a mai grasa si mai robusta au cedat (de la vibratii?) si s-au amesteca cu uleiul si s-au frecat de celelalte placute din oala aia de ambreiaj si ...s-au facut pilitura, care pilitura a frecat discul ala mare si a format niste santuri in metal, de ziceai ca-s torentii de pe Piscul Dragonului Rosu!!! asa ca acuma sunt comandate urmatoarele: kitul de placute de transfer + discul ala mare cu nituri. cam maine ajung la Razvan, apoi saptamana viitoare ajung la service si apoi in we. alalalt ajung la mare, cu tot cu mine si cortul nou luat de la promotie, profi ;) intre timp si niste mansoane schimbate, ca nu am reusit sa-mi lungesc destele sa ajung la manete mai bine, desi am incercat cu diverse exercitii fizio-terapeutice toata iarna... asa ca am luat cele ami subtiri masnoane, de cauciu, pe care le-am gasit in calatog. daca vrea cineva niste mansoane dure, cromate si masculine, sa-mi dea semn pe privat.

 

zgomote, zgomote, da' cand e cu frecare, e jale!

 

a la votre!

Ahoi!

Cat te costa kitul de ambreaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Cat te costa kitul de ambreaj?

 

 

* cel mai ieftin, evident la Metricmotion, e ~200 lei. include discurile alea (multe) de kevlar. separat am luat si discul ala mare metalic, singurul cu prinderile cu nituri (ca lui ii sarisera niturile in oala). asta e cam scump, adica mai scump decat astea mici si multe - ~260 lei. deci in total platesc acum 460 lei (+ manopera) ...pentru zgomotul ala, pe care nu l-am bagat in seama de la inceput. ...viiiiiibraaaatiiiiiiiileeeeeeeee!! :D

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

aveți cumva careva 1 bucată dreapta(sau pereche) suport OEM montare scărițe pasager,rămase după vre-o customizare??? cu scariță sau nu...mulțumesc

Si eu asi cumpara doua scarite pasager (fara suport)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* cel mai ieftin, evident la Metricmotion, e ~200 lei. include discurile alea (multe) de kevlar. separat am luat si discul ala mare metalic, singurul cu prinderile cu nituri (ca lui ii sarisera niturile in oala). asta e cam scump, adica mai scump decat astea mici si multe - ~260 lei. deci in total platesc acum 460 lei (+ manopera) ...pentru zgomotul ala, pe care nu l-am bagat in seama de la inceput. ...viiiiiibraaaatiiiiiiiileeeeeeeee!! :D

E bun, iar acele discuri sunt 6 la numar. Asa stiu ca cele originale sunt doar 5. Ai idee ce si cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avem vreun utilizator de ghidon Biltwell Keystone 1" pe aici ?

vreau sa comand unul , as vrea sa stiu daca sunteti multumiti de feeling , de schimbarea posturii de mers si a directiei ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...