Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mare este Gradina Domnului...

Dar mai mare e gradinita Domnului!

Mesaj completat

Scuzati dar nu am avut rabdare....

Cum iti place asa trebuie facut, oricum de indata ce ii gata jucaria ma duc sa o vad, spor la treaba in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D am uitat sa vierific si e-bayu' heh

Mesaj completat

Am reusit in fine sa iau un Sportster pentru nevasta mea. E din 99 stare super, am luat dintr-un atelier HD. Acum la noi ninge, dar cand reusesc fac un filmulet si poze sa vedeti si voi despre ce vorbesc. Din pacate are un rezervor urat, dar avem noi flex :D

Ma gandesc sa schimb si amortizorul spate, sa fie mai joasa pentru nevasta.

 

He ... alta viata!

Mesaj completat

Am gasit o poza din anunt. Mai multe maine sau spre seara

kp%20002.jpg

urata mobra :( . S-o stapaneasca sanatoasa si fara pic de incidente! In alta ordine de idei, cine imi poate spune ceva despre Softail Springer Classic? Avem sosele ca in Romania. merita sa chinui un springer pe asfaltul nostru? am auzit pareri si contra, dar niciunul care sa se fi dat pe vreunul. Musiu Shobo, ceva pareri din Noua Zeelanda? Tin sa precizez ca optiunile mele pentru viitoare achizitie s-au redus doar la doua motociclete, ambele cu iz retro: Springer Classic-ul de 1450 si un Indian Chief din '99. Fiecare are bubele sale, dar ma pot impaca cu ele, insa nu ma pot decide :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

urata mobra :( . S-o stapaneasca sanatoasa si fara pic de incidente! In alta ordine de idei, cine imi poate spune ceva despre Softail Springer Classic? Avem sosele ca in Romania. merita sa chinui un springer pe asfaltul nostru? am auzit pareri si contra, dar niciunul care sa se fi dat pe vreunul. Musiu Shobo, ceva pareri din Noua Zeelanda? Tin sa precizez ca optiunile mele pentru viitoare achizitie s-au redus doar la doua motociclete, ambele cu iz retro: Springer Classic-ul de 1450 si un Indian Chief din '99. Fiecare are bubele sale, dar ma pot impaca cu ele, insa nu ma pot decide :D

 

Multumesc mult! Mai avem putin si scoatem la soare. Despre springer eu am auzit numa pareri pro (de la oameni care chiar au incercat) si contra (de la oameni care habar n-au) :D Si eu am fost hotarat sa comand un springer de la MasOyama dar pana la urma am decis sa vand vulcanu' si sa trec la H-D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve. Nu stiu cum mai sunt drumurile in romania dar ultima data cand am fost la Cluj erau semiumane. Oricum springerul e cool. O sa mai driblezi din cand in cand fata ca la baschet dar nimic critic - glumesc.

In nici un caz nu este o suspensie sportiva, dar am vazut oameni cu tura in jurul lumii pe springer asa ca nu vad care ar putea fi problema. Iar furcile HD sunt pe departe cele mai frumoase furci produse de specia umana (asa cum sportsterul are cel mai fain tank) - parere personala.

 

Nu lua Indianul - e cu motor S&S! Toti boccii se cracaneaza la S&S-uri dar cauta sa gasesti motor peste 50-60 mii de km... nimic. Basca la 35 de mii motoare refacute in draci.

ce sa mai zic de faza Indian cu motor de copie Harley .... uuuu... jignire mai mare nu exista

Mesaj completat

Ce springer este Bad boy sau Heritage?

Mesaj completat

Phonixule tare fana linie o iesit la tank! Sexi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve. Nu stiu cum mai sunt drumurile in romania dar ultima data cand am fost la Cluj erau semiumane. Oricum springerul e cool. O sa mai driblezi din cand in cand fata ca la baschet dar nimic critic - glumesc.

In nici un caz nu este o suspensie sportiva, dar am vazut oameni cu tura in jurul lumii pe springer asa ca nu vad care ar putea fi problema. Iar furcile HD sunt pe departe cele mai frumoase furci produse de specia umana (asa cum sportsterul are cel mai fain tank) - parere personala.

 

Nu lua Indianul - e cu motor S&S! Toti boccii se cracaneaza la S&S-uri dar cauta sa gasesti motor peste 50-60 mii de km... nimic. Basca la 35 de mii motoare refacute in draci.

ce sa mai zic de faza Indian cu motor de copie Harley .... uuuu... jignire mai mare nu exista

Mesaj completat

Ce springer este Bad boy sau Heritage?

Mesaj completat

Phonixule tare fana linie o iesit la tank! Sexi!

salut. Asta vroiam sa stiu cum se comporta furca. Pt mine e superba. Modelul e Heritage. cat despre Indian , sunt constient ca astia care au incercat sa resusciteze vechea fabrica au furat cu nesimtire de la Harley, dar macar daca furau bine si faceau modelul Chief mai fiabil. In schimb, designul e superb. Multam pt info. sunt pe drumul cel bun: O sa ma duc la reprezentanta Harley, sa vad cum se comporta furca la Cross Bones :(

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Asta vroiam sa stiu cum se comporta furca. Pt mine e superba. Modelul e Heritage. cat despre Indian , sunt constient ca astia care au incercat sa resusciteze vechea fabrica au furat cu nesimtire de la Harley, dar macar daca furau bine si faceau modelul Chief mai fiabil. In schimb, designul e superb. Multam pt info. sunt pe drumul cel bun: O sa ma duc la reprezentanta Harley, sa vad cum se comporta furca la Cross Bones :(

 

* haide, bre, foxule odata, ca io nu mai am rabdare! ...nu stiu tu cata mai ai :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

model mai frumos ca asta nu exista. apentru drumurile din Romanica e prea joasa, oricit de frumoasa ar fi.

Cross bone insa e si softail si cu arcuri la sa si mai inalta, ce tine de springer de felul cum lucreaza nu am habar, fiindca nu m-am dat cu vre-una, ca parere , sigur ai vre- 10cm max cursa calatorie arcuri in plus are amortizor, arcurile de sus sunt pe post de amortizor la un springer, arcuri care fac revenirea adica cele care opresc efectul de roler coster, ei bine la cros bone(cred ca si heritage n-am fost atent) are si arcuri si amotizor (cu toate ca arcurile ale sunt mai mult de stou), asa ca nu are cum sa nu lucreze bine, in plus cilistica e buna cu un springer, au "trail" =0 sau aproape de 0.

 

ps: pastreaza vulcanu si bani si iti confectionez eu un springer(de bani economisiti :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phonixule, ceva planuri cu aripa pe spate? Ca vad ca e data jos. Nu stiu dupa tine , dar mie imi place aripa standard de la XL... parca e gata taiata!

Tremura carnea pe tine sa tai in metal ha? hehehhehehhe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phonixule, ceva planuri cu aripa pe spate? Ca vad ca e data jos. Nu stiu dupa tine , dar mie imi place aripa standard de la XL... parca e gata taiata!

Tremura carnea pe tine sa tai in metal ha? hehehhehehhe

 

Heh din pacate nu e mobra mea, nu eu decid. Acum piesele sunt la Zoli, la vopsit, sper ca la sfarsit de saptamana pot sa va arat poze. Sincer si mie-mi place aripa. O sa vedem ce aduce viitorul.

 

Pssst, ieri am asistat la ansamblatul unui vn800 brutal, dar las pe Zoli sa va prezinte.

 

:(

 

Mesaj completat

Gata oameni buni. Rezervor facelift si vopsit de Zoli bĂĄcsi. Rezultatul:

 

:D

post-29000-1303796631_thumb.jpg

post-29000-1303796754_thumb.jpg

post-29000-1303796791_thumb.jpg

post-29000-1303797125_thumb.jpg

post-29000-1303797421_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh din pacate nu e mobra mea, nu eu decid. Acum piesele sunt la Zoli, la vopsit, sper ca la sfarsit de saptamana pot sa va arat poze. Sincer si mie-mi place aripa. O sa vedem ce aduce viitorul.

 

Pssst, ieri am asistat la ansamblatul unui vn800 brutal, dar las pe Zoli sa va prezinte.

 

:P

 

Mesaj completat

Gata oameni buni. Rezervor facelift si vopsit de Zoli bĂĄcsi. Rezultatul:

 

:P

BETON a iesit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

De curand mi-am cumparat un Sporster 1200 L/2005 cu 5000 mile/bord. Problema care ma macina este suspensia spate...si anume, daca mai iau un pasager (50-60 kg) la cele mai mici denivelari se duce pana in capat...

V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat:)

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
* frumusel tare! sa-l stapaneasca sanatoasa mandra si sa aiba multe aventuri placute cu/pe el :blbl:

 

acuma, incotro?

 

Mersi! Ca de acum incolo ce va fi.... cred ca las timpul sa aduca ce are de adus. Acum sunt concentrat sa vand pe al meu (fara rezultate deocamdata). Ce bucuros as fi fost, daca gaseam eu pe piata un astfel de motor ... Asta e

Mesaj completat

Va salut,

De curand mi-am cumparat un Sporster 1200 L/2005 cu 5000 mile/bord. Problema care ma macina este suspensia spate...si anume, daca mai iau un pasager (50-60 kg) la cele mai mici denivelari se duce pana in capat...

V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat:)

Multam!

 

Intrebare proasta, dar ai setat suspensia pe doua persoane? Daca da, probabil ai suspensie low. Ori primele semne facute de motor, sa plimbi numai tu si motorul hehe.

 

A aparut o problema la sportsterul sotiei. Nu mai functioneaza senzorul de viteza. Dupa sfaturile mai multor oameni, am scos, am curatat dar nici asa nu merge. Am verificat conexiunile... sunt ok.

 

Stie cineva cum se testeaza un senzor magnetic? Daca nu e nevoie, nu vreau sa iau alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Am reusit si eu sa calaresc un sporster 883 cu ajutorul nevestei lui @phoenix27 si am ramas cu o impresie dura si ciudata in acelasi timp de ce:

1. Ciudate mi s-au parut vibratiile pe care le avea fata de toate motoarele pe care le-am calarit pana amu' (si nu-s putine) pot sa zic ca e un un minus din partea mea vibratia asta (sau poate e chestie de obisnuinta);

2. Dur - sunetul pe care il are efectiv te unge la inima (noroc cu esapament custom);

3. Per total placut impresionat dar nu total, tin sa mentionez ca daca o sa mai am ocazia sa mai calaresc asa ceva categoric a-si fii curios de 48 sau un sporster de 1200cc sau ceva mai mare!

 

Si tind sa multumesc nevestei lui @Phoenix27 si lui pentru ocazia pe care mi-a oferit-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Am reusit si eu sa calaresc un sporster 883 cu ajutorul nevestei lui @phoenix27 si am ramas cu o impresie dura si ciudata in acelasi timp de ce:

1. Ciudate mi s-au parut vibratiile pe care le avea fata de toate motoarele pe care le-am calarit pana amu' (si nu-s putine) pot sa zic ca e un un minus din partea mea vibratia asta (sau poate e chestie de obisnuinta);

2. Dur - sunetul pe care il are efectiv te unge la inima (noroc cu esapament custom);

3. Per total placut impresionat dar nu total, tin sa mentionez ca daca o sa mai am ocazia sa mai calaresc asa ceva categoric a-si fii curios de 48 sau un sporster de 1200cc sau ceva mai mare!

 

Si tind sa multumesc nevestei lui @Phoenix27 si lui pentru ocazia pe care mi-a oferit-o!

Ceea ce iubesc la mobra asta:

-prin vibratii si sunet "simti" ce zice motorul. Nu are computer de bord, asa ca are nevoie de alte cai sa-ti transmita starea.

-la esapament n-am ce sa zic... mai astept filtrul nou si probabil modificam si carburatorul. Dupa aia mai vorbim...

 

In fine, eu am terminat cu japonezii (teoretic, pana vand al meu)

 

Multi motociclisti pun intrebarea: de ce dracu iei HD? Iti place sa te umbli la motor? Iti place sa ai probleme? Raspunsul e scurt: da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...