Zacopilu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 .....ai ingustat vechiul rezervor.frumos a iesit.era mult prea lat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Scuzati dar nu am avut rabdare.... Mare este Gradina Domnului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Mare este Gradina Domnului... Dar mai mare e gradinita Domnului! Mesaj completat Scuzati dar nu am avut rabdare.... Cum iti place asa trebuie facut, oricum de indata ce ii gata jucaria ma duc sa o vad, spor la treaba in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 am uitat sa vierific si e-bayu' hehMesaj completat Am reusit in fine sa iau un Sportster pentru nevasta mea. E din 99 stare super, am luat dintr-un atelier HD. Acum la noi ninge, dar cand reusesc fac un filmulet si poze sa vedeti si voi despre ce vorbesc. Din pacate are un rezervor urat, dar avem noi flex Ma gandesc sa schimb si amortizorul spate, sa fie mai joasa pentru nevasta. He ... alta viata! Mesaj completat Am gasit o poza din anunt. Mai multe maine sau spre seara urata mobra . S-o stapaneasca sanatoasa si fara pic de incidente! In alta ordine de idei, cine imi poate spune ceva despre Softail Springer Classic? Avem sosele ca in Romania. merita sa chinui un springer pe asfaltul nostru? am auzit pareri si contra, dar niciunul care sa se fi dat pe vreunul. Musiu Shobo, ceva pareri din Noua Zeelanda? Tin sa precizez ca optiunile mele pentru viitoare achizitie s-au redus doar la doua motociclete, ambele cu iz retro: Springer Classic-ul de 1450 si un Indian Chief din '99. Fiecare are bubele sale, dar ma pot impaca cu ele, insa nu ma pot decide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 urata mobra . S-o stapaneasca sanatoasa si fara pic de incidente! In alta ordine de idei, cine imi poate spune ceva despre Softail Springer Classic? Avem sosele ca in Romania. merita sa chinui un springer pe asfaltul nostru? am auzit pareri si contra, dar niciunul care sa se fi dat pe vreunul. Musiu Shobo, ceva pareri din Noua Zeelanda? Tin sa precizez ca optiunile mele pentru viitoare achizitie s-au redus doar la doua motociclete, ambele cu iz retro: Springer Classic-ul de 1450 si un Indian Chief din '99. Fiecare are bubele sale, dar ma pot impaca cu ele, insa nu ma pot decide Multumesc mult! Mai avem putin si scoatem la soare. Despre springer eu am auzit numa pareri pro (de la oameni care chiar au incercat) si contra (de la oameni care habar n-au) Si eu am fost hotarat sa comand un springer de la MasOyama dar pana la urma am decis sa vand vulcanu' si sa trec la H-D. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Salve. Nu stiu cum mai sunt drumurile in romania dar ultima data cand am fost la Cluj erau semiumane. Oricum springerul e cool. O sa mai driblezi din cand in cand fata ca la baschet dar nimic critic - glumesc. In nici un caz nu este o suspensie sportiva, dar am vazut oameni cu tura in jurul lumii pe springer asa ca nu vad care ar putea fi problema. Iar furcile HD sunt pe departe cele mai frumoase furci produse de specia umana (asa cum sportsterul are cel mai fain tank) - parere personala. Nu lua Indianul - e cu motor S&S! Toti boccii se cracaneaza la S&S-uri dar cauta sa gasesti motor peste 50-60 mii de km... nimic. Basca la 35 de mii motoare refacute in draci. ce sa mai zic de faza Indian cu motor de copie Harley .... uuuu... jignire mai mare nu exista Mesaj completat Ce springer este Bad boy sau Heritage? Mesaj completat Phonixule tare fana linie o iesit la tank! Sexi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Salve. Nu stiu cum mai sunt drumurile in romania dar ultima data cand am fost la Cluj erau semiumane. Oricum springerul e cool. O sa mai driblezi din cand in cand fata ca la baschet dar nimic critic - glumesc. In nici un caz nu este o suspensie sportiva, dar am vazut oameni cu tura in jurul lumii pe springer asa ca nu vad care ar putea fi problema. Iar furcile HD sunt pe departe cele mai frumoase furci produse de specia umana (asa cum sportsterul are cel mai fain tank) - parere personala. Nu lua Indianul - e cu motor S&S! Toti boccii se cracaneaza la S&S-uri dar cauta sa gasesti motor peste 50-60 mii de km... nimic. Basca la 35 de mii motoare refacute in draci. ce sa mai zic de faza Indian cu motor de copie Harley .... uuuu... jignire mai mare nu exista Mesaj completat Ce springer este Bad boy sau Heritage? Mesaj completat Phonixule tare fana linie o iesit la tank! Sexi! salut. Asta vroiam sa stiu cum se comporta furca. Pt mine e superba. Modelul e Heritage. cat despre Indian , sunt constient ca astia care au incercat sa resusciteze vechea fabrica au furat cu nesimtire de la Harley, dar macar daca furau bine si faceau modelul Chief mai fiabil. In schimb, designul e superb. Multam pt info. sunt pe drumul cel bun: O sa ma duc la reprezentanta Harley, sa vad cum se comporta furca la Cross Bones Editat Aprilie 20, 2011 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 O sa ramai uimit ce bino o sa te simti pe ea! Fara nici un fel de indoiala sa iei Springerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 salut. Asta vroiam sa stiu cum se comporta furca. Pt mine e superba. Modelul e Heritage. cat despre Indian , sunt constient ca astia care au incercat sa resusciteze vechea fabrica au furat cu nesimtire de la Harley, dar macar daca furau bine si faceau modelul Chief mai fiabil. In schimb, designul e superb. Multam pt info. sunt pe drumul cel bun: O sa ma duc la reprezentanta Harley, sa vad cum se comporta furca la Cross Bones * haide, bre, foxule odata, ca io nu mai am rabdare! ...nu stiu tu cata mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 model mai frumos ca asta nu exista. apentru drumurile din Romanica e prea joasa, oricit de frumoasa ar fi. Cross bone insa e si softail si cu arcuri la sa si mai inalta, ce tine de springer de felul cum lucreaza nu am habar, fiindca nu m-am dat cu vre-una, ca parere , sigur ai vre- 10cm max cursa calatorie arcuri in plus are amortizor, arcurile de sus sunt pe post de amortizor la un springer, arcuri care fac revenirea adica cele care opresc efectul de roler coster, ei bine la cros bone(cred ca si heritage n-am fost atent) are si arcuri si amotizor (cu toate ca arcurile ale sunt mai mult de stou), asa ca nu are cum sa nu lucreze bine, in plus cilistica e buna cu un springer, au "trail" =0 sau aproape de 0. ps: pastreaza vulcanu si bani si iti confectionez eu un springer(de bani economisiti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) :D No Comment! Editat Aprilie 20, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Phonixule, ceva planuri cu aripa pe spate? Ca vad ca e data jos. Nu stiu dupa tine , dar mie imi place aripa standard de la XL... parca e gata taiata! Tremura carnea pe tine sa tai in metal ha? hehehhehehhe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Phonixule, ceva planuri cu aripa pe spate? Ca vad ca e data jos. Nu stiu dupa tine , dar mie imi place aripa standard de la XL... parca e gata taiata!Tremura carnea pe tine sa tai in metal ha? hehehhehehhe Heh din pacate nu e mobra mea, nu eu decid. Acum piesele sunt la Zoli, la vopsit, sper ca la sfarsit de saptamana pot sa va arat poze. Sincer si mie-mi place aripa. O sa vedem ce aduce viitorul. Pssst, ieri am asistat la ansamblatul unui vn800 brutal, dar las pe Zoli sa va prezinte. Mesaj completat Gata oameni buni. Rezervor facelift si vopsit de Zoli bĂĄcsi. Rezultatul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Heh din pacate nu e mobra mea, nu eu decid. Acum piesele sunt la Zoli, la vopsit, sper ca la sfarsit de saptamana pot sa va arat poze. Sincer si mie-mi place aripa. O sa vedem ce aduce viitorul. Pssst, ieri am asistat la ansamblatul unui vn800 brutal, dar las pe Zoli sa va prezinte. Mesaj completat Gata oameni buni. Rezervor facelift si vopsit de Zoli bĂĄcsi. Rezultatul: BETON a iesit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Foarte finutz si cu bun gust. Nici prea prea nici foarte foarte. Numai cum trebuie. Cred ca a ta e in al nouale-a cer! Editat Aprilie 27, 2011 de Shobolanu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Multumesc! O sa mai apare modificari minore, dar mai incolo. (Oglinzi, semnalizari...) A fost important sa fie gata de drum, restul nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 * frumusel tare! sa-l stapaneasca sanatoasa mandra si sa aiba multe aventuri placute cu/pe el acuma, incotro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Va salut, De curand mi-am cumparat un Sporster 1200 L/2005 cu 5000 mile/bord. Problema care ma macina este suspensia spate...si anume, daca mai iau un pasager (50-60 kg) la cele mai mici denivelari se duce pana in capat... V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat:) Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 * frumusel tare! sa-l stapaneasca sanatoasa mandra si sa aiba multe aventuri placute cu/pe el acuma, incotro? Mersi! Ca de acum incolo ce va fi.... cred ca las timpul sa aduca ce are de adus. Acum sunt concentrat sa vand pe al meu (fara rezultate deocamdata). Ce bucuros as fi fost, daca gaseam eu pe piata un astfel de motor ... Asta e Mesaj completat Va salut, De curand mi-am cumparat un Sporster 1200 L/2005 cu 5000 mile/bord. Problema care ma macina este suspensia spate...si anume, daca mai iau un pasager (50-60 kg) la cele mai mici denivelari se duce pana in capat... V-as fi recunoscator daca ma puteti ajuta cu un sfat:) Multam! Intrebare proasta, dar ai setat suspensia pe doua persoane? Daca da, probabil ai suspensie low. Ori primele semne facute de motor, sa plimbi numai tu si motorul hehe. A aparut o problema la sportsterul sotiei. Nu mai functioneaza senzorul de viteza. Dupa sfaturile mai multor oameni, am scos, am curatat dar nici asa nu merge. Am verificat conexiunile... sunt ok. Stie cineva cum se testeaza un senzor magnetic? Daca nu e nevoie, nu vreau sa iau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Ai aici o gramada de posibilitati(3 pagini): http://www.cyclespot.com/forums/showthread.php?t=2218 Braccio seteaza suspensia sau schimba amortizoarele. Sunt niste shocks tari pe aier pe ebay ieftine si beton! Se potrivesc alea de Vmax... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aisha Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 primul meu HD xl1200r din 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Hmmmm....Cooool. Twin disk pe fata! Sunt 4 pots callipers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Ahoi! Am reusit si eu sa calaresc un sporster 883 cu ajutorul nevestei lui @phoenix27 si am ramas cu o impresie dura si ciudata in acelasi timp de ce: 1. Ciudate mi s-au parut vibratiile pe care le avea fata de toate motoarele pe care le-am calarit pana amu' (si nu-s putine) pot sa zic ca e un un minus din partea mea vibratia asta (sau poate e chestie de obisnuinta); 2. Dur - sunetul pe care il are efectiv te unge la inima (noroc cu esapament custom); 3. Per total placut impresionat dar nu total, tin sa mentionez ca daca o sa mai am ocazia sa mai calaresc asa ceva categoric a-si fii curios de 48 sau un sporster de 1200cc sau ceva mai mare! Si tind sa multumesc nevestei lui @Phoenix27 si lui pentru ocazia pe care mi-a oferit-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 primul meu HD xl1200r din 2005 te-am vazut astazi prin oras,foarte fain hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Ahoi! Am reusit si eu sa calaresc un sporster 883 cu ajutorul nevestei lui @phoenix27 si am ramas cu o impresie dura si ciudata in acelasi timp de ce: 1. Ciudate mi s-au parut vibratiile pe care le avea fata de toate motoarele pe care le-am calarit pana amu' (si nu-s putine) pot sa zic ca e un un minus din partea mea vibratia asta (sau poate e chestie de obisnuinta); 2. Dur - sunetul pe care il are efectiv te unge la inima (noroc cu esapament custom); 3. Per total placut impresionat dar nu total, tin sa mentionez ca daca o sa mai am ocazia sa mai calaresc asa ceva categoric a-si fii curios de 48 sau un sporster de 1200cc sau ceva mai mare! Si tind sa multumesc nevestei lui @Phoenix27 si lui pentru ocazia pe care mi-a oferit-o! Ceea ce iubesc la mobra asta: -prin vibratii si sunet "simti" ce zice motorul. Nu are computer de bord, asa ca are nevoie de alte cai sa-ti transmita starea. -la esapament n-am ce sa zic... mai astept filtrul nou si probabil modificam si carburatorul. Dupa aia mai vorbim... In fine, eu am terminat cu japonezii (teoretic, pana vand al meu) Multi motociclisti pun intrebarea: de ce dracu iei HD? Iti place sa te umbli la motor? Iti place sa ai probleme? Raspunsul e scurt: da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.