Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

* “TRANQUILITY - It’s an unconventional concept,” I say, “but conventional reason bears it out. The material object of observation, the bicycle or rotisserie, can’t be right or wrong. Molecules are molecules. They don’t have any ethical codes to follow except those people give them. The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn’t any other test. If the machine produces tranquility it’s right. If it disturbs you it’s wrong until either the machine or your mind is changed. The test of the machine’s always your own mind. There isn’t any other test.”

 

(Zen and the Art of Motorcycle Maintenance – Robert M. Pirsig)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Cica Buell e mort...RIP Buell!

 

Chiar nu poti compara un Buell cu un Suzuki, pe bune acum, Suzuki are premii castigate in MotoGP si alte competitii. Harley se poate compara la orice altceva inafara de performate cu "rice burner"-urile, capitol la care e departe tare...

 

Imi place HD, nu dati cu pietre, dar pe bune, lasati-l acolo unde este si nu mai comparati performatele...chiar nu are!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai aprins degeaba, nu conteaza.

Tu ai facut comparatie din punct de vedere al performantei unui HD cu un Suzuki aparent de aceleasi caracteristici. Pe urma ai plusat la HD cu nu stiu ce supape si nu mai stiu ce chestii de tunning care sa faca din tantzar armasar. Pai ce s-ar intampla daca fac tunning la Suzuki, sa-i pun nu stiu ce piese de Hayabusa pe el? Ce mai face HD atunci?

Iar performata ca sa fie certificata trebuie pusa in valoare in competitii si din pacate pentru HD si pentru tine, SINGURELE competitii care sunt in materie de motoare sunt Superbike-ul si Moto GP, ca reflecta PERFORMANTE REALE.Cate HD -uri sunt in aceste competitii si cate Suzuki-uri?

Iar faptul ca pe tine te lasa rece astfel de competitii si iti fac doar impresia de RECLAMA, ma face sa am indoiesc de capacitatile tale in materie de motoare, si tehnica moto in general...

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok Shobolane, am inteles care-i treaba cu tunatu. Pot sa-ti spun cu mana pe inima ca insusi conceptul de tunat care-l am eu in cap ma duce cu gandul la Harley, la Kuryakin, Screemin' Eagle. Corect aici ai dreptate, nu am gasit motoare tunate (ma refer la choppere aici) decat Harley si asta asa este. Rar vezi cate un VN tunat, sau Suzuki VL...

In Romania conceptul de tuning la astfel de motare este unul tabu, putina luma cunoaste cum se face lucrul acesta si din acest motiv lumea are motare Stock.

Si eu mi-as tuna EN-ul daca as avea destui bani si daca as cunoaste o persoana care sa-mi faca lucrul acesta. Pana sa am eu garajul meu si sculele mele o sa mai treaca ceva vreme, asa ca pot doar sa sper ca acest lucru se va intampla cat mai curand!

Nu te supara ca nu ai de ce, ti-am zis ca-mi plac Harley-urile asa cum sunt, iar daca tu spui ca se pot tuna "pana la cer" atunci e si mai bine! Sper sa am si io asa ceva, indiferent cat sunt de fiabile sau nu sau indiferent cat ar consuma!

Bafta si motoare tunate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nou unul care vorbeste fara sa inteleaga sau sa cunoasca nimic. Hai sa comparam scula cu prefectura si motoarele de GP cu EN-ul din dotare, ca doar tot Kawasaki... heheheh! vai de opincile noastre!

Ai vre-o idee ce curba de torque are un Harley? Cai putere? Despre ce vorbesti? ce model? ce motorizare? Ce ani? Vorbesti ca sa nu taci?

 

Iar reclama aia e a patra oara aruncata! Tu esti inteligent , spalat si utilat cu tehnologie moderna, iar eu sunt un prost red neck care a aruncat banii pe geam pentru un rahat de vechitura care abia se taraie pe strada la vre-o 90 de cai. Intr-adevar in curbe intruderele de 1500 zboara pe langa mine pentru ca sunt de o sportivitate sublima si tenologie.pfff.... hahahahah.... in what fuckin world is this happening?! Observi ca eu compar doua motoare similare Softail de 1450 si Intruder de 1500. Asta pt ca nu sunt destul de stupid, gurist si spalat pe creier de reclame ca sa compar firme!

 

Pt ca da, GP-ul este reclama! RECLAMA! Pentru labagii care stau in parcare si se lafaie cu un motor care are scris pe rezervor acelasi lucru cu motorul care tocmai a casticat GP-ul,pentru ca au foarte multe in comun... daaa...

Si acuma ca esti mai destept cu 3 minute te sfatuiesc sa lasi filmuletele frustratilor la care Harley le-a taiat macaroana, pentru ca sunt o insulta la posesorii si pasionatii de Harley. Daca vrei sa ma insulti fa-o franc in fata nu in spatele unor filmulete imbecile!

 

Si serios, gandeste, citeste, studiaza, googaleste si dupa aia scrie, ca sa nu mai vorbesti imbecilitati.

 

 

ai de p.m. !!!

ce aveti mai baieti? La Sturgis nu te da afara nimeni daca apari cu un Intruder

 

pe la noi aia care baraiau nu stiu ce comuniste are pretentii acum

am mai vazut niste greseli jenante si care nu vin de la viteza de scris, tre' sa te gandetsi bine sa adaugi :))))))))))))))))))))

 

eu am un Intruder de 1400, si doar asa si exclusiv pt. week-end-uri ca trebuie sa si traim, imi doresc SI un Harley FXSTC, si mi-as lua si unul Springer din anii 90 (tocmai ce am povestit sapt. trecuta cu un austriac care a trecut pe la mine prin oras si are unul asa, a avut VS1400 din '87 si a sarit de suta de mii de km si merge de rupe cica ... l-a lasat la nevasta ca a prins un chilipir cu asta, era superb, cu ape hanger mediu) sau un FXDB sau chiar un FXDWG (... Renegade)

daca as avea banii as face un chopper dintr-un VN2000 sau dintr-un VL1500, cu kit springer de la demonscycle roata de 21 si apes ... nu mi-ar fi rusine cu unul asa

 

revin la al meu de 1400, nu mi-e rusine cu el langa nici un Harley, da intradevar sound-ul e altceva, HATS OFF Harley ... dar stiu ca modelul meu e o legenda too si chiar cand o sa-mi iau Harley sau Big Dog, ceea ce se va intampla exact fiindca inca sunt un motociclist de duminica ..., pe asta tot mi-o tin ... in ciuda p.

 

Intruder-ul de 1500? care nu a ramas "gura casca" in fata lui prin 98-99, eu il vedeam aproape zilnic pe cel din Cluj (Motoland, Manstur, alb-galben, ...) asa ca numai ipocritii il fac acum praf ... l-au facut toti praf ca-i mare pana s-au scos altele mai mari care nu au deranjat si deranjeaza pe nimeni :))))))))))

 

in anii 80 Harley a avut o problema reala cu Intruder-ele in USA, se poate verifica

 

prietenul meu din Bucuresti (in HOG de mult rau) a fost incantat de VS1400

intrebati-l pe Adorlith despre Intruder, si lui ii plac EVO-urile ...

 

cuplu au si Intruder-ele, au si Harley-urile, upgrade-uri se pot face la toate ... nu stiu de ce, dar se pot, nu dau 2 bani pe caii putere, nu-mi trebuie ...

comparati 1340 cu 1360 si 1450 cu 1470 ... si ar trebuie sa placa si unele si altele ... nu stiu cum se face, dar cum arata in trafic cele VS750/800/600 putine vezi ... chopperesque

nu critica nimeni VN1500, este cea mai aproape de Harley vizual, sta mai prost la cuplu si calitate, dar vad ca Intruder-ele chiar deranjeaza ... e drept, si afirmatiile care au pornit asta erau un pic fortate, dar cand vezi atata aroganta la unii, iti pierzi controlul

 

daca vreti performante, introduceti in ecuatie Honda Magna si alti dinozauri japonezi si vedeti cum ii fac praf pe big boys, clasa medie acum :))))))))))

 

as vrea sa fie cat mai multe Harley-urri pe la noi, si fara basini in capul posesorilor ... cei de la Cluj sunt de nota 10 baietii ... si fetele :)))), ca majoritatea banuiesc ...

 

niste review-uri de la vremea lor gasiti mai jos:

VS1400 - http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_vs1400gl_intruder%2091.htm

FXSTC - http://www.motorcyclespecs.co.za/model/h-d/harley_davidson_fxstc_sof%20cus%2086.htm

cautati un pic si gasiti si altele ...

 

sau review-urile de pe www.motorcyclecruiser.com

 

cum va spuneam, mie imi plac si unele si altele, insa la vremea mea n-am avut 11000 eur sa dau pe un Harley, m-am multumit cu chopper-ul care pt. cativa ani le-a stat ca o sula-n coaste, n-a reusit rau dar nici nu i-a batut ca de ...

 

sper sa nu ajungeti la asa ceva http://www.youtube.com/watch?v=DqtCq3K5Ed0

 

:)))))))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU TE-AM JIGNIT !!! de ce o faci ? dar daca trebuie ... m-am bagat si eu in seama fiindca l-am vazut pe unu' ca desfiinteaza Intruder-ele din cauza unuia care a spus ceva, poate gresit ... sau poate esti ... Oh My GOD ! cumva si le stii pe toate ...

 

poate ti-a f...te odata "fata tatii" vreo doua de n-o sa le poti duce !

 

habar n-am bineinteles ! ai tu ca tu ai construit toate Harley-urile

 

da' sigur tu nu esti cu toate acasa ... gata, te las, continua sa improsti cu rahat pe toata lumea desteptule, stai ca-mi pun din nou toate info la ID ... nu prea vad la tine multe insa decat ca, daca chiar esti prin NZ, sigur acolo nu te baga nimeni in seama ... si se vede ca suferi ...

 

 

 

si uite asa ma cert si io cu motociclistii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... citeam pe un topic "vecin" despre puscatul in carburator.

 

Singura neplacere ce mi-o "confera" bestia e puscatul in, as zice eu, filtrul de aer, in accelerare, trepte de viteza 2,3, pana se incalzeste corespunzator.

Carburatorul l-am curatat/reglat (nici o imbunatatire dupa aceasta manopera); urmeaza sa-i schimb filtrul de aer; tobe screaming eagle II; cu reglaj coresponzator al amestecului.. oare scap; o fi suficient?

Editat de black widow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele nu sunt scurte si nici goale (amortizoarele sunt inca la purtator); cum ziceam... e pe carburator (carburator ce-a fost curatat si reglat de curand); in urma reglajului, in frana de motor tobele au inceput sa puste (nu f tare; inteleg ca amestecul e mai bogat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor racit cu aer trebuie intotdeauna sa mearga cu un amestec un pic mai bogat decat unul racit cu apa - o parte din racirea capului cilindrului e realizata de vaporizarea combustibilului; de aceea cam ies din fabricatie pe masura ce se inaspresc legile ecologice. Rateul in carburator sigur e datorat unui amestec prea sarac sau un avans reglat prea tarziu; practic arderea nu s-a incheiat in momentul in care se deschide supapa de admisie. HD-urile astea noi pe unde au senzori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca schimbarea filtrului de aer e inutila? sa mai umblam la reglaje?

(mentionez ca dupa 10 min de incalzit la relanti si 5 km parcursi nu mai da nici un rateu)

(aia cu senzorii ma depaseste :D)

Editat de black widow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui un filtru mai sport, mai nerestrictiv, lasi mai mult aer sa intre, amestecul devine mai sarac, asa ca ar trebui sa mai umbli la reglaje, eventual sa pui jigloare mai mari - acel re-jetting cum se mai spune. Dar cum motorul tau e original inca, cred ca e doar chestie de reglat ceva - verifici in ordine jocul supapelor, aprinderea si reglajul carburatorului. Cel mai probabil ca aprinderea e pe CDI, deci nu prea ai ce umbla la ea.

 

Mi-ai zis ieri ceva de filtrul de aer - ai unul mai sport cumva acum?

 

Din ce am mai citit, se pare ca daca pui si filtru si tobe Screaming Eagle, ti-ar trebui un jiglor principal de 170 si cel de mers in gol de 45, plus un reglaj. Unde esti, Shobolane, cand avem nevoie de tine?:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui un filtru mai sport, mai nerestrictiv, lasi mai mult aer sa intre, amestecul devine mai sarac, asa ca ar trebui sa mai umbli la reglaje, eventual sa pui jigloare mai mari - acel re-jetting cum se mai spune. Dar cum motorul tau e original inca, cred ca e doar chestie de reglat ceva - verifici in ordine jocul supapelor, aprinderea si reglajul carburatorului. Cel mai probabil ca aprinderea e pe CDI, deci nu prea ai ce umbla la ea.

 

Mi-ai zis ieri ceva de filtrul de aer - ai unul mai sport cumva acum?

 

Din ce am mai citit, se pare ca daca pui si filtru si tobe Screaming Eagle, ti-ar trebui un jiglor principal de 170 si cel de mers in gol de 45, plus un reglaj. Unde esti, Shobolane, cand avem nevoie de tine?:cheers:

 

multumesc pt idee. asta cu jiglorul cred ca-i problema. dau de stire cand are loc "interventia".

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

puscatul in tobe si puscatul in filtrul de aer ("tusitul" motorului)... 2 notiuni diferite, nu?; eu ma refer strict la "tusit";

- puscatul in tobe... pe langa aspectul practic... adica "e de bine"... e cel putin placut sa auzi tobele trosnind;

- puscatul in filtru de aer e deranjant; iar cand mai da cate-un rateu dintr-asta in curbe... :angryfire: ... ei, de asta as vrea sa scap... daca se poate :).

 

Si da... Harleyul nu-i japoneza (slava cerului! :laugh: )... m-am prins de unele manevre mai "brute"; i love it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- da; reglajul s-a facut doar din surubul de amestec; nu s-a umblat la jigloare (si parca ma strange in spate ideea de a le largi, vorba aia "sa nu trezesc tigrul"); si s-a curatat carburatorul;

- rateurile le are in primii ~ 5 -7 km (cand e rece afara mai mult)(dupa 10 min de incalzit motorul la relanti);

- filtul de aer (screaming eagle) e imbacsit; ma gandesc ca trebuie schimbat... si vreau sa revin la cel original;

- si da, dl ancalagon :), ai inteles bine.

 

multumesc.

Editat de black widow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, Man! :cheers: Chiar acum,la intrunirea noastra am reusit sa fac niste poze bune (in sfarsit). O sa le postez pe topic-ul Chopper, bobber, etc. fabricate in Romania. Iarna trecuta am modificat aripa spate, aripa fata, am pus pe Harley un dragbar, sea de pasager si rezervorul de IJ, care era pe Pannonia mea de acu' 12 ani. Are o linie muult mai frumoasa si se potriveste perfect ca aspect, dupa parerea mea. Toamna trecuta am inceput airbrushing, acuma incepe sa mearga binisor, deci am vopsit toata motocicleta: rezervorul slefuit, decorat cu candy orange hot-rod flames si cu un clown urat, aripile sunt facute in asa fel, ca la umbra se arata negru mat, la soare candy brown. Mai am de munca pe motocicleta, dar incepe sa aiba conturul final, un fel de hot-rod bobber, in stilul anilor '60.

 

Referitor la rateuri, si al meu dadea cand laseam gazul(am carburator S&S Super E), dar pe mine nu m-a deranjat. Saptamana trecuta am reglat putin carburatorul, acum are un amestec mai bogat, cu relantiu putin mai mare. Nu mai da rateuri, merge mult mai bine (consuma putin mai mult, dar dupa Ural who cares?), si cea ce este esential, e mai bine asa in caldura de vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e al unui tip Marius de la Sibiu, am stat la o bere cu el acum vreo 2 ani, furca e facuta de el (cu mesteri frezori si strungari), tevile is inox, jugurile prelucrate pe freza din aluminiu, foarte frumos motor, pacat ca-l vinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...