Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Acum , eu vorbesc ceva concret si tu Foxule bagi banuieli....

Din nou, nu cant dupa ureche!

Eu am vazut Sportster stergand pe jos cu un VT1000R... lumea e mare si frumoasa! Asta nu inseamna ca orice sportster o sa rada un VTR, ci doar ca Sportsterul in cauza dadea la buci la un VTR, period!

 

Shobolane, unii nu vor intelege niciodata ce le spui.

Eu, ca de fiecare data pe acest Forum, vorbesc din proprie experienta.

Am pornit de la comuniste, am ajuns la japoneze si apoi la Harley.

Dupa mai multe japoneze mici, gen FZR600, am ajunz la CBR1000, VTR1000F. Cand am zis ca-mi iau Harley toti au ras de mine, ca o sa ma simt ca si cu caruta, ca este un regres in viata mea de motociclist.

...Depinde mult de felul in care este "lucrat" acel Harley. Harley-urile sunt concepute de fabricant sa poata fi imbunatatite foarte mult ca performante fata de modelele stock.

Si am mers cu cateva Sportstere care pur si simplu nu au fost cu nimic mai prejos decat VTR-ul, poate chiar peste.

Iar 1200 Sportster Sport este tatal lor.

Eu nu stiu cati de aici s-au dat vreodata cu un 1200S... Dar vorbesc, vorbesc, vorbesc, de chiar incepi sa crezi ca stiu despre ce vorbesc.

Iar aia care n-au auzit in viata lor de PM-uri si inca mai cred ca Brembo sau Tokico sunt frane, sa se calmeze.

In concluzie, Harley-ul se poate bate la orice ora de la egal la egal cu orice alta marca.

Si NU, NU are nevoie sa participe in niciun campionat de motociclism viteza, pentru ca nu mai are nevoie de reclama.

 

 

"

Warner Riley rode this highly modified Harley-Davidson ironhead Sportster race bike to 16 land speed records in the 1970’s. Many of those records were in excess of 200 mph. Warner is a 200 mph club member."

...

200mile/h... Adica 321km/h in 1970, cu un amarat de Sportster.

post-54267-0-35706800-1350417700_thumb.jpg

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Shobolane, unii nu vor intelege niciodata ce le spui.

Eu, ca de fiecare data pe acest Forum, vorbesc din proprie experienta.

Am pornit de la comuniste, am ajuns la japoneze si apoi la Harley.

Dupa mai multe japoneze mici, gen FZR600, am ajunz la CBR1000, VTR1000F. Cand am zis ca-mi iau Harley toti au ras de mine, ca o sa ma simt ca si cu caruta, ca este un regres in viata mea de motociclist.

...Depinde mult de felul in care este "lucrat" acel Harley. Harley-urile sunt concepute de fabricant sa poata fi imbunatatite foarte mult ca performante fata de modelele stock.

Si am mers cu cateva Sportstere care pur si simplu nu au fost cu nimic mai prejos decat VTR-ul, poate chiar peste.

Iar 1200 Sportster Sport este tatal lor.

Eu nu stiu cati de aici s-au dat vreodata cu un 1200S... Dar vorbesc, vorbesc, vorbesc, de chiar incepi sa crezi ca stiu despre ce vorbesc.

Iar aia care n-au auzit in viata lor de PM-uri si inca mai cred ca Brembo sau Tokico sunt frane, sa se calmeze.

In concluzie, Harley-ul se poate bate la orice ora de la egal la egal cu orice alta marca.

Si NU, NU are nevoie sa participe in niciun campionat de motociclism viteza, pentru ca nu mai are nevoie de reclama.

 

 

"

Warner Riley rode this highly modified Harley-Davidson ironhead Sportster race bike to 16 land speed records in the 1970’s. Many of those records were in excess of 200 mph. Warner is a 200 mph club member."

...

200mile/h... Adica 321km/h in 1970, cu un amarat de Sportster.

 

Ba, eu stiam si nu din auzite ca motociclistii is mari mincinosi, dar voi astia cu Harley ii intreceti pe toti, la doua statii de autobuz distanta, nu una.

Zic voi ca am intalnit cativa posesori de asa utilaje si 99 % minteau de inghetau apele in toiu verii la 38 de grade Celsius.

Eu nu stiu de ce vreti voi sa-i convingeti pe altii care sa zic, si au japoneze, ca motoreta asta Harley, e cea mai si cea mai dintre toate.

Sa zica unu ca vulcanu meu de la Kawasaki e de cacao si ma doare fix in pl de ce zice, imi place mie, asta e, nu trebuie sa conving pe nimeni si nici sa ma dau interesant ca nu-i nici o motoreta mai buna decat kawasakili...

 

 

Zicea unu ca l-a facut pe un guguvet cu GSXR de 750, pai ala sigur nu i-a dat a doua.Ca avea o statie de autobuz in fata, bai, mai minte omu, da nici chiar in halul asta, sa-mi fuck una..., ala facuse turu orasului, tu poate erai la o statie inainte dupa ce el le terminase pe toate, eu asta cred.

 

 

Mi-a rupt si mie un sportster capu, cat un shadow de 600, nimic mai mult, daca tot veni vorba de ruptu capului....

 

Mintiti ma dar mai cu masura, asa sa nu bata la ochi.

 

Inchei cu o minciuna a unui vitezist posesor de GSXR 600, care spunea:"Ma, in viteza intai, am 80 km/h... si ..iti dai seama ca am 6 viteze, nu?"

Unii pot ajunge si la 480km/h, pentru cine ii cred....

Toate bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai catas_him nu vrei tu sa ne pupi in ...ce vrei tu ... pe noi astia cu Harley care TOTI MINTIM? Asa ca sa vezi daca intradevra toti mintim sau nu. Ce zici? Te bagi?

 

:-L

Editat de RENEGADE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportsterul meu tot asa dublu disc are pe fata cum ai si tu la K1200S, despre ce fel de frane de lemn vorbesti?

 

Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra. Nu te baga unde nu stii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai catas_him nu vrei tu sa ne pupi in ...ce vrei tu ... pe noi astia cu Harley care TOTI MINTIM? Asa ca sa vezi daca intradevra toti mintim sau nu. Ce zici? Te bagi?

 

:-L

Ha, ha, ha, de cand ti-ai luat Harlîc, crezi ca o ai si mare?

Pana la urma, chiar ai Harley sau minti si cu ce ai scris la profil?

Mai Renegatule, mars in p.u.l.a mea de agarici mincinos.

Eu dau, nu iau, ce zici o vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha, ha, de cand ti-ai luat Harlîc, crezi ca o ai si mare?

Pana la urma, chiar ai Harley sau minti si cu ce ai scris la profil?

Mai Renegatule, mars in p.u.l.a mea de agarici mincinos.

Eu dau, nu iau, ce zici o vrei?

sunteti lamentabili prin saritul calului. Si de o parte si de alta. Cristi, fa te rog curatenie sa mentinem topicul curat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCRIU CU CAPSLOCK,POATE ASA VEDETI:

 

ACESTA ESTE TOPIC DE SPORTSTER,NU DE CONTRE CU JAPONEZE!!!!CUI NUI PLACE,SA SE CARE DE AICI PE TOPICURILE DE JAPONEZE.

ACESTA ESTE UN AVERTISMENT,DACA NU VA CONFORMATI,LUATI SUSPENDARE!

 

Gata ma retrag, va las sa va mintiti intre voi.

Ma duc pe topicul de choppere japoneze ca-s mai putini mincinosi pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SCRIU CU CAPSLOCK,POATE ASA VEDETI:

 

ACESTA ESTE TOPIC DE SPORTSTER,NU DE CONTRE CU JAPONEZE!!!!CUI NUI PLACE,SA SE CARE DE AICI PE TOPICURILE DE JAPONEZE.

ACESTA ESTE UN AVERTISMENT,DACA NU VA CONFORMATI,LUATI SUSPENDARE!

 

 

Parerea mea dupa ce m-am dat o zi cu Sportsterul de 1200 e ca e o mobra de rahan in ceea ce priveste ciclistica, franele, puterea, cadrul si comfortul. Nu cred ca sportsterul este flagship-ul HD. Parerea mea.

PS: din pacate nici macar zgomotul stock nu e mai cool ca (sa zicem) VROD-ul stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea dupa ce m-am dat o zi cu Sportsterul de 1200 e ca e o mobra de rahan in ceea ce priveste ciclistica, franele, puterea, cadrul si comfortul. Nu cred ca sportsterul este flagship-ul HD. Parerea mea.

PS: din pacate nici macar zgomotul stock nu e mai cool ca (sa zicem) VROD-ul stock.

agree. si recunosc. nu m-am dat cu varianta S atat de multa laudata din gama Sportster, dar m-am dat cu cateva "tunate" din gama Sportster si nu m-au impresionat. dar voi face rost de o asemenea oportunitate si dupa aia trag si eu concluziile de rigoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catas_him: nici sa vorbesti doua cuvinte nu poti fara sa faci pe cineva mincinos. Acum i-ai facut si pe chopperistii japonezi ca fiind mincinosi. E drept mai putin ca noi dar mincinosi. Asa ca du-te tata cat vezi cu ochii si cand obosesti pune mana si citeste cate o carte. Nu-ti strica! Ca nu stii de tine!

Drum bun! Si sa te intorci cand te-om chema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra. Nu te baga unde nu stii.

Mai Budd tu de unde sti ce etriere am eu pe motocicleta mea? Te bagi in seama pe forumul chopper-istilor.Habar n-ai despre Harley si habar n-ai despre modificari, tu ai un stock bike BMW, mai bine taci din gura! Treci pe forumul BMW

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Budd tu de unde sti ce etriere am eu pe motocicleta mea? Te bagi in seama pe forumul chopper-istilor.Habar n-ai despre Harley si habar n-ai despre modificari, tu ai un stock bike BMW, mai bine taci din gura! Treci pe forumul BMW

 

Io cred ca stiu mai multe despre HD decat tu despre BMW. De fapt sunt chiar sigur de asta. Mare grija daca te sui pe un R1200C (fara ABS, I give you that) sa nu o iei in cap de la piscat frana.

Da' auzi, tu nu cumva ai si tu un Porkster? Ca daca ai si nu te-ai dat cu altceva de la harli e logic sa nu vezi evidenta.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca stiu mai multe despre HD decat tu despre BMW. De fapt sunt chiar sigur de asta. Mare grija daca te sui pe un R1200C (fara ABS, I give you that) sa nu o iei in cap de la piscat frana.

Da' auzi, tu nu cumva ai si tu un Porkster? Ca daca ai si nu te-ai dat cu altceva de la harli e logic sa nu vezi evidenta.

BMW K40 ai tu ( dublu disc fata cu cate 2 pistonase 32/36mm ), cand ajungi in Romania sau Ungaria si ai nevoie de piese anuntama ! Daca tu asa simti ca sti mai multe despre motoare hai sa fie asa, dar nu judeca pana cand nu sti cu cine stai de vorba. Eu zic sa terminam discutia si in caz ca ai ceva de discutat cu mine hai pe PM.

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW K40 ai tu ( dublu disc fata cu cate 2 pistonase 32/36mm ), cand ajungi in Romania sau Ungaria si ai nevoie de piese anuntama ! Daca tu asa simti ca sti mai multe despre motoare hai sa fie asa, dar nu judeca pana cand nu sti cu cine stai de vorba. Eu zic sa terminam discutia si in caz ca ai ceva de discutat cu mine hai pe PM.

One word: servo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catas_him: nici sa vorbesti doua cuvinte nu poti fara sa faci pe cineva mincinos. Acum i-ai facut si pe chopperistii japonezi ca fiind mincinosi. E drept mai putin ca noi dar mincinosi. Asa ca du-te tata cat vezi cu ochii si cand obosesti pune mana si citeste cate o carte. Nu-ti strica! Ca nu stii de tine!

Drum bun! Si sa te intorci cand te-om chema!

Ma Renegatu lu peste prajit, Lorențo, Lorica, sau cum sa-ti mai zic, pe nici un topic de cruisere sau choppere japoneze nu o sa citesti, atata labareala, scuze lauda de sine, cat e pe topicu asta de halîci.

Ai reactionat primul la replica mea cu mincinosii, inseamna ca ai un ca.ca.toi mare pe caciula, te-ai aprins ca te-am atins.Si eu mint, toata lumea minte referitor la performantele unui motor, e o tenta de modestie dusa-n lauda, dar sunt unii care chiar intrec masura.

Sporsterul la capitolu rupt capu e ca shadow japonez de 600, nimic mai mult, asta nu-i o problema, e doar o comparatie, atata poate.

Pe langa faptul ca esti idiot mai esti si fudul, ai replici de doi bani si mai cred ca manaci seminte in timp ce citesti topicu asta.

Esti suparat ca te ineaca astia cu japonezele cu fum, mergi tot timpul din urma lor?

 

 

Ma duc sa pun mana pe o carte, m-au chemat niste prieteni la un poker.

 

Dupa atitudine si felul de a scrie chiar ca esti doar detinator de harley, cunoscator nu.

 

P.S.Vezi ca deja mi-am luat un avertisment, ca te-am facut de cacao, asa ca ramane sa te faci singur de ras, eu nu o sa-ti mai pot scrie, sigur imi iau un ban, is simpatic lu "cavaleru intunecat".Pe tine sigur nu te avertizeaza ca ai harley si va laudati unu pe altu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra. Nu te baga unde nu stii.

 

Degeaba discutam aici despre performante la Harley, ca apare cate unul care a mers cu un Sportster stock, gatuit si lenevit pentru a respecta normele de poluare chiar draconice din diferite State ale Americii, om care nu va spune niciodata altceva decat ca Harley este o masinarie depasita.

Un astfel de om nu va putea intelege niciodata cum unui Harley, pe langa faptul ca i se pot imbunatati foarte mult si chiar usor performantele motorului, tot la fel i se pot imbunatati si performantele in ceea ce priveste franarea. Si dau din nou exemplu franele "PM", pentru ca le-am dat si mai sus, dar unii nu citesc sau se fac ca nu vad sau... pur si simplu nu inteleg despre ce se vorbeste in propozitie. Dar, daca nu inteleg, macar sa nu mai spuna: "Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra".

PM-urile sunt folosite de multi ca sa echipeze motociclete custom de 1700cc-2000cc. Sunt frane menite sa opreasca adevarate camioane pe doua roti, nu albine de 200kg.

Multi dintre noi, posesorii de Harley, folosim aceste frane.

Nu stii nimic, nu ai habar, dar te pricepi sa ne pui la punct: "Nu te baga unde nu stii".

 

Aproape ca-mi vine sa pun la punct o intrecere pe distanta de 400m, iar ca premiu sa fie motocicleta. Cine castiga cursa, primeste ca premiu motocicleta pierzatorului.

Eu vin cu un Sportster, iar voi cu... ceva vitezane, pentru ca n-am ce sa fac cu chopperele japoneze.

Numai ca noi, romanii, nu prea stim sa pierdem si mi-e ca va iesi un mare taraboi...

Stai domnule ca eu am venit obosit de pe drum si de-aia m-ai facut... Stai ca mie mi-a alunecat cauciucul la plecare... Stai ca tu ai cuplu mare si 400 de metri sunt prea putini... Stai ca tu ai pietre in buzunare si de-aia ai aderenta mai buna...

Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta.

 

Pana atunci... Fara frane, fara tehnologie, fara chestii asistate electronic, doar prin forte proprii:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine se pricepe stie, ca in istoria de drag-racing profesionist Harley-urile Top Fuel au facut si fac legea. Punct. Iar despre tuning si alte chestii: Harley nu este high tech. Motoarele Harley cu racire de aer sunt de fapt chiar simple, dar FOARTE robuste si de foarte inalta calitate. Constructia lor permite un tuning performant cu costuri relativ low budget. Iar cu mai multi bani poti sa faci o capodopera enginereasca din ele, tocmai pentru ca permite asta constructia lor. N-am nimic cu japonezele, admir calitatea si logica lor, dar un motor japonez nu poate fi tunat asa de tare cum se poate Harley-ul. Nu pentru asta sunt facute. Si un Harley tunat la maxim iti da o alta senzatie, senzatie care nu poti sa traiesti riding o japoneza. Cuplul este esenta de HD. Iar cine zice ca nu fuge Porksterul: procentul victoriilor mele in liniutele cu japonezele supersport sunt cam 50%. Nu mint si inca nu am stage 3. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum am spus si mai devreme: imi place harley, imi doresc harley :D

este evident ca stock nu-s nu stiu ce, si la fel de evident ca se pot tuna cu bani putini pana la un anumit nivel, si cu bani mai multi peste acel nivel (in general nivelul peste care cruiserele metrice nici nu prea pot trece, indiferent de bani).

Dar pana atunci, io am facut cateva incercari de drag cu al meu vulcan, la care am modificat doar greutatea, golit tobele si pus filtru sport (la acel moment)

Sportstrerul 883 cu care m-am dat (ca asa mi se pare normal sa fie, echivalent cel putin ca si cilindree), avea tot asa bobberit, avea evacuari si carburator screaming eagle.

L-am facut de fiecare data, si destul de tare.

Dezavantajul lui major era oricum cutia in 4 trepte, si tot cuplul ala de jos nu reusea sa se ridice peste handicapul asta.

Da omu' deja are planuri de big bore, si alte chestii, cu un buget probabil sub 1000 de euro, dupa care ma mai dau cu el doar de fun, ca sanse nus tiu daca o sa mai am; mai am si eu cateva planuri de upgrade la vulcan, da mai mult de 7-8 cai nu ma astept sa castig.

Filmuletele care le-ati postat consider ca in mare masura nu sunt relevante, in special ultimul, care a mai fost postat de n ori. Motorul ala este ceea ce in domeniul auto se numeste sleeper: il vezi, nu dai 2 bani pe el, dar au fost bagati bani cu nemiluita si are performane mult peste ceea ce-si permite media :)

Sunt exceptii de la regula, dar un speed de 1000, cu cateva modificari mecanice si electronice, pilotat de cineva care se pricepe, are sanse foarte mici sa piarda in fata unui chopper/cruiser modificat. Repet, exceptii sunt, dar rare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut o plimbare cu sportsteru nevastei (inca nu m-am dat pe drum mai lung) si pot sa zic ca e motorul ce sta cel mai aproape de nevoile mele. Pot sa zic ca plimbare mai placuta nu am avut pana acum. Eu am un FXDX care e mult mai agresiv si mult mai ... altfel. Cu al meu trebuie sa mergi cum cere el. Cu Sporster am plimbat de nu-mi gasesc cuvinte. Asa ca o sa fac totul posibilul sa modific pana ajung la aceeasi senzatie. Asa am incercat sa fac si cu Vulcanu meu, dar intre timp a venit posibilitatea sa trec la HD. Restul nu ma intereseaza. Pana Sportsterul de 883 nu ma lasa fara putere in mijlocul depasirii, pana atunci imi e destul de puternic, si salut linistit restul motociclistilor si vitezanele, si-i doresc sanatate si sa ajunga acasa teferi.

 

PS. Nu pentru performanta, si nu pentru fite am luat HD. Am fost infectat si nici nu vreau sa ma vindec :)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana Sportsterul de 883 nu ma lasa fara putere in mijlocul depasirii, pana atunci imi e destul de puternic, si salut linistit restul motociclistilor si vitezanele, si-i doresc sanatate si sa ajunga acasa teferi.

 

PS. Nu pentru performanta, si nu pentru fite am luat HD. Am fost infectat si nici nu vreau sa ma vindec

 

Bafta!

 

:10:

iata! sa-mi aduci aminte ca trebuie sa bem o bere pt asta :))).

 

 

in rest... sa-si vada fiecare de frustrarea lui :rusinica: ; sa-si salveze energiile, ca le irosesc inutil incercand a ne convinge cat de nasoli/ mincinosi etc suntem cu harleyurile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...