black widow Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Marc, de tura asta, nu citim aceleasi capitole din manualul de bancuri si/sau manualul de utilizare. Cu alte cuvinte, recomand sa ne retragem in liniste, fiecare cu linia lui. Pupaza... esti o pupaza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 imi curge benzina pe supraplinul carb-ului...care ati mai desfacut carb de sporty? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 imi curge benzina pe supraplinul carb-ului...care ati mai desfacut carb de sporty? pai cred ca e un keihin cvk-40.... daca a inceput brusc, poate a prins ceva mizerie la cuiul pontou, daca a inceput mai incet si s-a agravat, tot cuiul pontou, dar nu mai inchide ca-i uzat... dupa cum ti-o fi norocul de desfacut e simplu, cred ca-i cel mai simplu carb pus pe unmotor serios 2 membrane, 2 jigleoare si niste canale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 (editat) merci,l-am desfacut...avea mizerie,acuma e curat si merge ok. din pacate,nu am putut demonta plutitoru,sa scot cuiul pontou sa-l verific. Editat Septembrie 24, 2012 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Am patit asa acum cativa ani si era gaurit plutitorul, din doua in doua zile am curatat carburatorul pana m-am prins. E plutitor de plastic sau de metal? Daca mai face, scutura-l la ureche - daca nu se aude cum se misca benzina inauntru e OK si poate e altceva de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Doc,e de plastic si parea ok...oricum nu l-am putut demonta,dar oricum acuma merge ok....o sa vad pe viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Nu umbla la plutitor ca in spate are un fel de lamela de la care se regleaza nivelul,deci las-o asa!Si mie imi curgea demult,lovesti un pic cu simt si isi revine,daca tot curge are in partea de jos o membrana vacuum care se mai rupe cu anii,se gaseste cu 43 de lei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 da Csaky,am vazut si stiam ca de la lamela de metal reglez pozitia cuiului...membrana de vacuum pare ok.merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 da Csaky,am vazut si stiam ca de la lamela de metal reglez pozitia cuiului...membrana de vacuum pare ok.merci. nici nu-i cazul sa mai desfaci daca era mizeria, ai scos-o, amu da-i gaz ca-i motor fain si merge tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Apropos de Sportstere: Un tovaras de-al meu si-a luat un Sportster Sport din 99. Am dat o tura sa-l testez: Uau! Sprinten motorasul, un tren in miniatura! Motorul e de Lightning X1 Buell : doua bujii pe cilindru, compresie de 10.0 (!!!!) , stock cu Edelbrock heads, ported si cu supape marite. Stockul e limitat puternic de esapament, priza de aier si jigloare, avand pe hartie numai vre-o 5 cai peste XL-ul stas. dar cine dreacu isi ia Harley sa-l tina stock??? Cu mici (infime) modificari ajunge la un ametitor 80 de cai, cu o ciclistica de Sportster... Tot ce trebuie e kitul S&S de filtru de aier, plus un kit de jigloare de performanta. Apoi tobe performante , sau stokul golit de baffles - optez pentru V&H all the way. In fine , motorasul in cauza era deja "steroidat" asa ca fuge ca un dement! Dublul disc pe fata opreste motorul mai bine decat orice alt HD pe care am avut placerea sa pun poponeata... poate nu chiar ca XR-ul asta nou, dar pe aproape. Intra in curbe superb, ajutat de o turatie putin mai mare decat ceea cu care sunt eu obisnuit , deci ai control mai bun si mai accurate. Motorul este montat rigid pe sasiu, nasol pentru iubitorii de confort dar, un must pentru iubitorii de Harley classic. Nu rupe capul ca un Vrod, nici lopata de la Twincam nu e acolo, dar trage ca un ... ca un tren. Parca e un mic diesel fara moarte. Nu descoperi pana sus in peste sasemii si ceva "oboseala" si raspunde la milisecunda la acceleratie. Ca uns e cuvantul! Wheely, stopie, easy! Am uitat suspensiile reglabile pe aier... Un adevarat motor pentru pasionati! Ce mai incolo incoace, o mica bestie! De as avea destui bani pentru toate care-mi plac! Ajunge!!! Revino pe pamant,deoarece acolo,sus,in slavile HD risti sa ramai fara "aier"... Un high-tech in haine de old-school... Sportsterul e high-tech!? Pai atunci si Dacia 1300 e hi-tech deghizata in old school Editat Septembrie 25, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Alt habarnist care considera ca lipsa lui de cunostinte nu trebuie sa il impiedice in a debita tampenii! In primul rand imi exprimam opinia despre un fapt concret - tura mea pe el. Tu ce vorbesti? Ce ti-o soptit un frate cocalar? Bitangii care intrebau cu muci'n nas "lelea, da cat baga harleiu'" acuma sunt toti experti. Au vazut si ei un Sportsteras distrus din 90, furat si adus de ceva bisnitar local, si toti "cunosc" Ia frumos DL-ul din dotare si bagati-l in koor, pentru ca iti garantez - si eu stiu ce vorbesc - ca un Sportsteras bine tunat iti da fum si croseteaza mancatorul de orez, fara problema(pana in 140km/h). Tot ce stiti voi e sa frecati tastatura si 2-3 trasee invatate pe derost. Ai vazut buda ta deschisa? Miraculos de complicata si diferita de un umil si invechit Sportster... hahahahahah... fugi cu presu! Oricum, daca vrei sa guiti , te rog vorbeste de ceva ce cunosti, daca nu... carne! Si inca ceva... iti place V-ul? hahahahahahahahh. Daca macar aveai un TL1000R poate macar iti dadeam circumstante atenuante. Dar asa, esti un om fix poola, cu un motor fix poola, care comenteaza fix poola. Poola mea de navetisti... pt reply-ul tau la ce am scris, nu m-as fi obosit sa-ti raspund... dar prostu nu-i prost destul daca ....nu insista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nu inteleg, omul nu are Sportster si nici nu-i place - ce cauta oare pe topicul asta? Iar comparam animale cu plante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Sportsterul e high-tech!? Pai atunci si Dacia 1300 e hi-tech deghizata in old school Multi, ca si tine (tu doar din auzite), fac greseala de a compara Harley-urile stock, cu care se dau pe la diferite ocazii (cum ar fi la Harley Demo Truck sau cum ii spune), cu japonezele din ograda lor sau a altora. Din nefericire, ce nu cunoasteti voi este ca in America exista niste reguli foarte stricte cu privire la poluare si acolo Legile chiar se aplica. Tocmai din aceasta cauza Harley-urile sunt facute sa mearga foarte sarac. Normal ca daca mergi mai mult cu aer decat cu benzina nu obtii nici prea mari performante. Cu astfel de Harley-uri va dati voi de obicei si vi se par niste porcarii. Pana la urma, cum sa compari un Sportster stock de 1200cc, care consuma 3,5L/100km cu o japoneza de 1000cc, care consuma 10L/100km? Normal ca japoneza va merge mai bine. Si eu vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca am avut atat comuniste, japoneze, cat si Harley-uri. In schimb, exista foarte multe firme care produc piese de performanta pentru Harley, piese care chiar ajuta, nu cum sunt mansoanele si scaritele Rizoma pentru japoneze. ...Si de aici incolo lucrurile se schimba si Harley-ul ajunge sa dea m u c u l la orice ora japonezelor. Normal ca la o japoneza n-ai ce mare lucru sa-i faci... In primul rand ca mai toate sunt pe cuzineti si n-ar rezista sa li se modifice ceva la motor fata de fabrica. Doua explozii mai puternice, pentru ca ai micsorat o camera de ardere si te p.si pe el de motor. Ai idee cam ce se afla intr-un motor de Harley? De fapt cred ca nici intr-unul de japoneza nu prea stii. Iti spun eu: La Harley gasesti numai rulmenti, pinioane, tije impingatoare si 2 sau 3 feluri de ulei. La japoneze gasesti numai cuzineti, lanturi de distributie si un singur fel de ulei. Da, la Harley ai ulei separat pentru motor, ulei separat pentru transmisia primara si ulei separat pentru cutie. Da, la japoneza merg toate componentele in acelasi ulei ars. MINUNAT!!! HIGH TECH!!! Si sa stii ca in ANUL 2012 Harley nu mai face motociclete cu frane pe tambur (nu mai face de acum multa vreme), doar japonezii mai fac. 2012 Intruder M800: Front suspension: Inverted telescopic, coil spring, oil damped Rear suspension: Link type, coil spring, oil damped Front tyre dimensions: 130/90-M16 Rear tyre dimensions: 170/80-M15 Front brakes: Single disc. 2-piston caliper Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches) Rear brakes: Expanding brake (drum brake) Editat Septembrie 26, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Shobolane...Stiu mai multe despre motociclete decat iti inchipui.Eu am interveni,doar datorita faptului ca ce spuneai tu,acolo,cu atata aplomb erau simple divagatii impanate cu neologisme fancy,retinute de pe te miri ce forumuri,adica gargara,in "neo zeelandeza".Si inca ceva:pe langa alte 2 motociclete pe care le detin,a treia,adica Sporsterul meu din 06 e in Ungaria,unde tocmai i se monteaza kitul de 1,2 Screamin'Eagle(inclusiv chiuloasele de 1200,supapele,alte arcuri la supape,alta diafragma la ambreiaj,carb tuning,big sucker,apehanger,etc).Deci nu-mi vorbi tu mie de Harley sau motociclete,in general...Puteam sa ma apuc eu de treaba asta,dupa o noapte de stat pe forumuri si sa mai fac si pe Mafalda,cum faci tu...Dar prefer sa apelez la profesionisti.Nu inteleg dece m-ai injurat ca la usa cortului(cei ce au citit postul imi vor da dreptate).Eu nu am nici o vina ca ai facut sintaxa si morfologia limbii romane cu femeia de servici.La fel cum sunt indreptatit sa cred,dupa vocabularul etalat,ca ai fost crescut langa porci,la bloc.Si cu asta hai sa nu ne mai tiganim aici,ca ar fi pacat de restul baietilor din topic.PS.Daca esti cuminte poate o sa iti arat niste poze la final Multi, ca si tine (tu doar din auzite), fac greseala de a compara Harley-urile stock, cu care se dau pe la diferite ocazii (cum ar fi la Harley Demo Truck sau cum ii spune), cu japonezele din ograda lor sau a altora. Din nefericire, ce nu cunoasteti voi este ca in America exista niste reguli foarte stricte cu privire la poluare si acolo Legile chiar se aplica. Tocmai din aceasta cauza Harley-urile sunt facute sa mearga foarte sarac. Normal ca daca mergi mai mult cu aer decat cu benzina nu obtii nici prea mari performante. Cu astfel de Harley-uri va dati voi de obicei si vi se par niste porcarii. Pana la urma, cum sa compari un Sportster stock de 1200cc, care consuma 3,5L/100km cu o japoneza de 1000cc, care consuma 10L/100km? Normal ca japoneza va merge mai bine. Si eu vorbesc in cunostinta de cauza, pentru ca am avut atat comuniste, japoneze, cat si Harley-uri. In schimb, exista foarte multe firme care produc piese de performanta pentru Harley, piese care chiar ajuta, nu cum sunt mansoanele si scaritele Rizoma pentru japoneze. ...Si de aici incolo lucrurile se schimba si Harley-ul ajunge sa dea m u c u l la orice ora japonezelor. Normal ca la o japoneza n-ai ce mare lucru sa-i faci... In primul rand ca mai toate sunt pe cuzineti si n-ar rezista sa li se modifice ceva la motor fata de fabrica. Doua explozii mai puternice, pentru ca ai micsorat o camera de ardere si te p.si pe el de motor. Ai idee cam ce se afla intr-un motor de Harley? De fapt cred ca nici intr-unul de japoneza nu prea stii. Iti spun eu: La Harley gasesti numai rulmenti, pinioane, tije impingatoare si 2 sau 3 feluri de ulei. La japoneze gasesti numai cuzineti, lanturi de distributie si un singur fel de ulei. Da, la Harley ai ulei separat pentru motor, ulei separat pentru transmisia primara si ulei separat pentru cutie. Da, la japoneza merg toate componentele in acelasi ulei ars. MINUNAT!!! HIGH TECH!!! Si sa stii ca in ANUL 2012 Harley nu mai face motociclete cu frane pe tambur (nu mai face de acum multa vreme), doar japonezii mai fac. 2012 Intruder M800: Front suspension: Inverted telescopic, coil spring, oil damped Rear suspension: Link type, coil spring, oil damped Front tyre dimensions: 130/90-M16 Rear tyre dimensions: 170/80-M15 Front brakes: Single disc. 2-piston caliper Front brakes diameter: 300 mm (11.8 inches) Rear brakes: Expanding brake (drum brake) Ok.O motocicleta care are 3 uleiuri in ea nu e high-tech.E arhitectura de pe vremea cand uleiurile nu erau atat de performante.Eu prin high-tech inteleg inalta tehnologie,adica un motor care are drive by wire,ABS,TCS,K-Trac,EXUP,afisaje la tot ce iti trece prin cap,faruri directionale,air bag,etc,etc,etc...Un exempul elocvent e BMW K 1600 GTL,Honda Golwing,Ducati si altele.Si vezi tu,toate au un singur ulei.Deci sunt fix p...a in comparatie cu Harley,nu?Intelege ca eu am Harley din 2009 si oricat de mult imi place sunt altele mai reusite.Am mers in Ungaria cu Black Line 103 CI deja 2013.E mai japonez decat japonezele,din pacate....Apropo,tocmai citesc ceva legat de Harley.Si cu asta basta.... Editat Septembrie 26, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Eu prin high-tech inteleg inalta tehnologie,adica un motor care are drive by wire,ABS,TCS,K-Trac,EXUP,afisaje la tot ce iti trece prin cap,faruri directionale,air bag,etc,etc,etc... Da, CHIAR NU TE PRICEPI LA MOTOARE!!! Esti doar un consumator. Iti doresti sa ai la o motocicleta 1000 de lucruri, de r a h a t u r i electronice care sa se strice. Din nefericire si baietii de la Harley au luat-o pe partea asta cu consumul (societatea de consum)... Vrei sa-ti spun cat costa o injectie pentru Harley? Sau cum se regleaza ea cu laptopul in brate? Tocmai de-aia baietii destepti aleg carburatia, aleg Sportstere mai vechi cu motorul prins rigid pe cadru, eventual cauta un Sportster mai rar cum este Sportsterul Sport (cred ca nici nu stiai ca exista asa ceva), etc. Sporsterul meu din 06 e in Ungaria... ... Intelege ca eu am Harley din 2009... Hotaraste-te! Luna 06, anul 2009 sau... ?! Eu cred ca nici nu stii ce ai. De fapt cred ca n-ai. Sporsterul meu din 06 e in Ungaria... Deci nu-mi vorbi tu mie de Harley sau motociclete,in general... prefer sa apelez la profesionisti. Daca preferi sa apelezi la profesionisti si nici macar n-ai habar ca exista si in Romania unii, nu stiu de ce ne mai spui sa nu-ti vorbim noi tie despre Harley. Singur ne spui ca nu te pricepi, ci apelezi la altii. Si, cum spuneam, daca erai cat de cat in tema, ai fi aflat ca exista si in Romania oameni profesionisti in domeniu. Deci iti vorbim despre Harley, pentru ca stim, iar tu nu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Nu va mai certati. Luati-va un Indian Chief din '46... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 (editat) Apropo,tocmai citesc ceva legat de Harley.Si cu asta basta.... Citesti o povestioara despre modelele Harley. Abia acum? Eu citeam inca de cand visam la Harley... Si mi-au trebuit multi ani sa ajung la unul. Asa se intampla cu astia ca tine, care au si ei niste bani cu care n-au ce face si isi iau un Harley, pe care nu stiu apoi sa-l aprecieze. Nu va mai certati. Luati-va un Indian Chief din '46... Ba, imi aduc aminte ca mai era un ... din asta, care-si luase un Sportster (Brontozaurul ii spunea el) si era nemultumit de tot felul de idiotenii. De exemplu, se suparase el foarte tare, tare, tare, ca-i ruginisera doua spite la Harley. El se astepta ca spitele de Harley sa fie high-tech cu tehnologie NASA, sa se pi.se cainii pe ele zeci de ani si sa fie ca noi. Editat Septembrie 26, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 Tare... Propunere de injuratura: rugini-ti-ar spita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Motorul e din 2006 dar l-am cumparat in 2009(din Stuttgart).Pentru mine tot ce are doua roti e bine-venit,indiferent ce scrie pe ea.Multi dintre cei care ma iau la misto si-au uitat ranjetul de pe mutra,atunci cand prima lor motocicleta a fost o umila japoneza iar dupa ce si-au luat o Harley,gata!Au ajuns la concluzia ca ei sunt cei mai cei si restul motoarelor si motociclistilor sunt doar niste gunoaie...Unde erati,in anii 80 cand eu fugeam de Militie cu harbul meu de MZ 250 Trophy?Cineva,de aici spunea ca nu am habar de istoria Harley si ca citesc povesti...Pot sa te intreb cine e Nicolae Glaja?Normal ca habar n-ai,de aceea iti spun eu:Nicu Glaja e romanul care a pus la punct motorul Evo in ceea ce priveste supraincalzirea.Actualmente e bossul de la Polaris,centru de cercetare-dezvoltare.Datorita lui azi sunteti mari zmei pe Harley,dar normal ca habar nu aveti,voi astia,cativa. Si da,una e un motor high tech si alta e un motor relativ simplu care poate fi tunat,dar orice i-ai face unui motor Evo tot nu poti sa-l bagi la clasa high-tech.Daca era high tech poate ca il vedeam si prin MotoGP sau stabilind cine stie ce recorduri...Nici macar la state-of-the-art nu prea merge(poate astea noi).Nu inteleg dece ma atacati asa,cand eu nu am facut decat sa atrag atentia ca prostia,ignoranta si traducerile din engleza la modul furculision nu au ce cauta aici....Si sunt ferm convins ca sunt si baieti adevarati aici,nu doar papagali gen copy-paste din"almanahe".Eu va stimez pe toti si va respect parerile...Mai era unul pe care il freca grija ca am nu stiu ce bani si ca sunt doar un cocalar cu Harley.Gresit!Am un motor de viteza,cand am chef si un tourer,la fel cand am chef.Ce e rau in a avea mai multe motoare?Am avut multe motociclete la viata mea,dar in propria-mi viziune,Harley-ul e una din putinele motoare care intotdeauna are de soptit ceva nostalgic,frumos si sexy la urechea celor care o cunosc si si-au dorit-o cu adevarat,nu si la ureche paroasa si jegoasa a unor inculti badarani si nevrotici. Nu va mai obositi sa imi raspundeti decat daca vreti sa vorbim cu adevarat despre Sporty,iar pentru parerile personale,din respect fata de ceilalti exista PM.Si tineti mine,unii in special: MENS ANTE LINGUA....si veti avea doar de castigat.Respectele mele,celor neimplicati!!!! Editat Septembrie 27, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 ... Tu si astia ca tine aveti impresia ca numai japonezele sunt motociclete. Habar nu aveai ca se poate si cu un Sportster stunt riding, nu-i asa? Da, dupa tine nu se poate stunt cu Harley, pentru ca orice imbunatatire i-ai aduce tot nu se ridica la nivelul unei japoneze. Nicu Glaja e romanul care a pus la punct motorul Evo in ceea ce priveste supraincalzirea. Datorita lui azi sunteti mari zmei pe Harley... Uite Zmeii pe Harley!!! Ceva ce tu nici nu visezi ca se poate, ca doar Sportsterul este low-tech, de abia isi taraie ba.sinile pe drum. Sportsterul e high-tech!? Pai atunci si Dacia 1300 e hi-tech deghizata in old school LOW-TECH SPORTSTER! http://www.youtube.com/watch?v=sypkCqMCD0k&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Fi antena Transilvania72 (daca atunci te-ai nascut, atunci in 80 fugeai de politie pe tricicleta), sunt vre-o 10 ani de cand am avut si am reconstruit - modificat harley-uri. Am mai multe ore in garaje cu motoare harley sau nu, desfacute, decat ai avut tu vacante la mare. Lasa-ma cu quiz-uri de trei lulele. Daca vrei si te chiar ceri, putem lua motoarele in discutie DL si precursorul Sportster Sportului din anul corespunzator lui.(XR-ul), sa vedem ce aliaje si "tehnologii" marete ii distanteaza - bleah! Din nou, daca vrei sa spui ceva concret, sustinut de argumente, zi , daca nu, numai sa arunci cu rahat, nu numai ca nu castigi nici unrespect dar pierzi orice urma pe care ai fi avut-o. Spune cu ce te-a nemultumit pe tine motorul Evo, sau Revolution, sau Sportsterul in cauza? Cand l-ai desfacut sa iti dai seama ce invechita e tehnologia? Sti care e diferenta intre Buell X1 lightnling (motorul folosit la Sportsterul Sport in discutie)si motorul stock? Daca nu, atuncea dece poola te bagi la musca? sincer... M-am bagat eu in seama la forumul tau de DL-uri, sa zic ce pas ingrozitor in spate a facut Suzuki=ul cu motorizarea asta? Ce motor absolut neimpresionant si aiurea au scos? Ce cutie de viteze prost conceputa? Nu! Pt ca le stiu din auzite si nu am erectii cand arunc cu jeg. Chiar daca am avut la viata mea GS500, GSX1100F si GSX1000R... si am calarit ba chiar placut maxim TL1000R-ul - motorul la care i-au scos muschiul, uratit si belit cutia ca sa scoata strutzo-camila pe care o calaresti tu. Satisfacut? PS... si nu inteleg, daca vorbeam de EXPERIENA MEA personala cu un motor, de unde masturbezi tu concluzia copy paste-ului? Bleah! Acuma ti-am citit respunsul de pe pagina 1: hahahahahahhaaaaaaaaaa Kitul SE este sau 1 sau 2.. sau ti le monteaza pe ambele deodata? Eu cred ca il monteaza pe 1 il dau jos, si il monteaza pe 2! Ar trebui sa sustii totul cu niste came ( arcurile si supapele ma refer) pentru ca altfel e fix poola ce faci - daca trebuie sa-ti explic atuncea degeaba vorbim. Ambreiajul nu are diafragma. Si da, e cazul sa apelezi la profesionisti! Si e cazut sa taci din gura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Csaky Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Cumpara-ti ma o viraga cu rezervorul sub sa si lasa-i pe japonezi,thailandezi,koreeni in pace sa se dea nici macar pe evo uri!Nu stii tu cum ii cu surubelnita in buzunar si cand suntem 4-5 deja ii o simfonie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Cumpara-ti ma o viraga cu rezervorul sub sa si lasa-i pe japonezi,thailandezi,koreeni in pace sa se dea nici macar pe evo uri!Nu stii tu cum ii cu surubelnita in buzunar si cand suntem 4-5 deja ii o simfonie! ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) Fi antena Transilvania72 (daca atunci te-ai nascut, atunci in 80 fugeai de politie pe tricicleta), sunt vre-o 10 ani de cand am avut si am reconstruit - modificat harley-uri. Am mai multe ore in garaje cu motoare harley sau nu, desfacute, decat ai avut tu vacante la mare. Lasa-ma cu quiz-uri de trei lulele. Daca vrei si te chiar ceri, putem lua motoarele in discutie DL si precursorul Sportster Sportului din anul corespunzator lui.(XR-ul), sa vedem ce aliaje si "tehnologii" marete ii distanteaza - bleah! Din nou, daca vrei sa spui ceva concret, sustinut de argumente, zi , daca nu, numai sa arunci cu rahat, nu numai ca nu castigi nici unrespect dar pierzi orice urma pe care ai fi avut-o. Spune cu ce te-a nemultumit pe tine motorul Evo, sau Revolution, sau Sportsterul in cauza? Cand l-ai desfacut sa iti dai seama ce invechita e tehnologia? Sti care e diferenta intre Buell X1 lightnling (motorul folosit la Sportsterul Sport in discutie)si motorul stock? Daca nu, atuncea dece poola te bagi la musca? sincer... M-am bagat eu in seama la forumul tau de DL-uri, sa zic ce pas ingrozitor in spate a facut Suzuki=ul cu motorizarea asta? Ce motor absolut neimpresionant si aiurea au scos? Ce cutie de viteze prost conceputa? Nu! Pt ca le stiu din auzite si nu am erectii cand arunc cu jeg. Chiar daca am avut la viata mea GS500, GSX1100F si GSX1000R... si am calarit ba chiar placut maxim TL1000R-ul - motorul la care i-au scos muschiul, uratit si belit cutia ca sa scoata strutzo-camila pe care o calaresti tu. Satisfacut? PS... si nu inteleg, daca vorbeam de EXPERIENA MEA personala cu un motor, de unde masturbezi tu concluzia copy paste-ului? Bleah! Acuma ti-am citit respunsul de pe pagina 1: hahahahahahhaaaaaaaaaa Kitul SE este sau 1 sau 2.. sau ti le monteaza pe ambele deodata? Eu cred ca il monteaza pe 1 il dau jos, si il monteaza pe 2! Ar trebui sa sustii totul cu niste came ( arcurile si supapele ma refer) pentru ca altfel e fix poola ce faci - daca trebuie sa-ti explic atuncea degeaba vorbim. Ambreiajul nu are diafragma. Si da, e cazul sa apelezi la profesionisti! Si e cazut sa taci din gura! 1,2=1200 stage 3.Ai dreptate!Al tau probabil ca merge fara Editat Septembrie 27, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Eu tot nu inteleg de ce va certati. Topicul asta e pentru detinatori si fani de Sportster. Eu nu sunt detinator si nici fan - cel putin nu in forma lui standard - dar m-am urcat pe cateva Sportstere si mai noi si mai vechi si pe lant si pe curea si mi s-au parut niste motociclete absolut decente, cu nimic mai prejos decat contemporanele japoneze. Nici macar pretul nu e prohibitiv, ca la restul gamei HD. In Romania au inceput sa apara chiar cateva motocicliste pe Sportster-uri 883 si de 1200. Cearta asta e total inutila si v-as ruga sa nu mai facem trolling fara rost - esti fanatic dupa tehnologia japoneza, deschide topic de Suzuki V-Strom, sau de ce iti place. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.