Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Ideea este ca dupa ce am descris exact experienta mea pe un porkster au sarit cu lanturile la bataie. Am povesti similare cu mobre de la alte marci. Tot ce am vrut a fost sa previn un eventual cumparator de harli sa se orienteze spre alt model. Sau spre un SH (mullt) mai vechi de XL1200. Chiar daca per ansamblu senzatia in curba e identica macar cu aftermarket pe el suna si arata mult mai decent. Imi mentin in continuare parerea ca intre R12C si XL12 nu exista competitie. Tehnic si exclusivist, R12C face deja parte din alta clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pai este greu sa nu sari la bataie cand vine cineva si se ia de pasiunea ta, asta ca sa ma exprim finut. Daca tie si multor altora nu ti-a spus nimic, asta este, ai trecut mai departe. Ce nu inteleg este de ce ai da pe altii inapoi... Mai ales ca pina la urma vorbim de feeling pe acel motor. Iar ala nu il ai citind pe forum. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pasiunea noastra ar trebui sa fie mobrismul si datul pe mobra in general ma gandeam. N-am avut pasiune (si cred ca nimeni de aici) un model anume pentru ca sa fim seriosi, la prima oportunitate TOTI, dar absolut toti isi vor schimba mobra pe alta mai buna. Ori despre ce pasiune vorbim noi aici? Nu vreau sa ii dau inapoi deloc. La urma urmei nu sunt banii mei. Vreau sa-i fac sa incerce si alte modele care chiar pot fi achizitionate in pretul unui porkster nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 O mobra ''mai buna'' este o chestie relativa. Daca m-ar da banii afara din casa as cumpara un WLA sau un Ariel. Banuiesc ca nu la asta te gandeai cand spuneai mai buna. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 O mobra ''mai buna'' este o chestie relativa. Daca m-ar da banii afara din casa as cumpara un WLA sau un Ariel. Banuiesc ca nu la asta te gandeai cand spuneai mai buna. Bafta Exemplu fortat pentru ca nu vei iesi in fiecare zi pe strada cu un WLA sa un Ariel facand km la greu. La fel cum ai face cu un Vincent, BSA sau Zundapp. Banuiesc ca nu la asta te gandeai cand spuneai ca ai cumpara "o mobra". Flexx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Anomalia consta in faptul ca un motor in V are cilindrii dispusi sub forma literei V (de aici si numele), iar motorul boxer, face si el parte din categoria V twin (am auzit multa lume vorbind de asta) desi blocul motor nu are cilindrii dispusi sub forma literei V. Este cum ai zis tu, flat twin. Pai nu e chiar anomalie. V twin are in afara de pozitia cilindrilor o caracteristica importanta fata de flat twin : pistoanele sunt pe acelasi crankpin pe arbore pe cand la flat fiecare piston este opus celuilalt, fiecare pe crankpinul sau. E si vizibil de altfel cand te uiti de sus la un boxer, un cilindru este mai in fata. Editat Octombrie 30, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Am vazut si eu un porkster de-asta xl1200 in parcare la Tesco intr-o zi, si fumand in asteparea cuiva m-am uitat asa la el, la detalii, la suruburi, la chestii de finete... si mi-am adus aminte de dragostea mea din tinerete, motocicleta Minsk 125 2T. Ohooo ce vremuri, mi-am sters o lacrima, m-a cuprins nostalgia cateva minute. .. apoi cand a venit proprietarul impielat s-o incalece m-am trezit ca dintr-un vis urat si m-am bucurat ca nu mai sunt pe vremurile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 ...De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar? Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie. Ba, frate, lasa-ne! Nu intelegi nimic. Noi am trecut, prietene, prin IJ-uri, M-uri, Dnepr-uri, cu atas si fara, am dat la pedala pe vremuri de ne-a iesit pe nas, am calarit si BMW-uri si japoneze garla, zeci de mii de kilometri, asa ca nu mai ai tu ce ne invata. Bag mana in foc ca n-ai avut in viata ta o motocicleta cu pornire la pedala, pentru ca tu te-ai facut motociclist nu din pasiune, ci din fitele pe care ti le ofera o motocicleta cu ABS si cu MUUULTA ELECTRONICA. Pentru noi, pasiunea a inceput foarte de timpuriu si apreciem altfel unele lucruri. Normal ca tu te infigi la V-Rod, o motocicleta facuta sa se bata cu japonezele. Este o motocicleta frumoasa si foarte buna, dar are axele cu came in chiuloase si lanturi de distributie si injectie si... Noi preferam tijele impingatoare, carburatia si... N-ai, frate, cum sa intelegi. Crede-ma ca te depaseste fenomenul!!! Ma uit la tine cum te dai cunoscator si ne inveti sa ne luam Shovel si FXR... Ai tu oare idee ce neajunsuri au motoarele astea?! ... O sa spui acum: A, uite, deci recunosti si tu ca Harley-ul este naspa! Nu, frate, la mine, ca si la altii de aici este vorba despre pasiune. Noi vedem lucrurile ca niste pasionati si le intelegem astfel. Tu nu intelegi nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Logic. Evident. Cum dreq de nu m-am gandit? Argumentul suprem : nu intelegi. Altceva? Deci despre porkster, nimic? La urma urmei despre asta e topicul, nu despre harli. PS: tocmai am dat o mobra cu kickstart. PPS: nu am spus ca harliu' e naspa, te rog frumos. Am spus de porkster ca e naspa. E cu totul altceva. Editat Octombrie 30, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Ba, frate, lasa-ne! Nu intelegi nimic. Noi am trecut, prietene, prin IJ-uri, M-uri, Dnepr-uri, cu atas si fara, am dat la pedala pe vremuri de ne-a iesit pe nas, am calarit si BMW-uri si japoneze garla, zeci de mii de kilometri, asa ca nu mai ai tu ce ne invata. Bag mana in foc ca n-ai avut in viata ta o motocicleta cu pornire la pedala, pentru ca tu te-ai facut motociclist nu din pasiune, ci din fitele pe care ti le ofera o motocicleta cu ABS si cu MUUULTA ELECTRONICA. Pentru noi, pasiunea a inceput foarte de timpuriu si apreciem altfel unele lucruri. Normal ca tu te infigi la V-Rod, o motocicleta facuta sa se bata cu japonezele. Este o motocicleta frumoasa si foarte buna, dar are axele cu came in chiuloase si lanturi de distributie si injectie si... Noi preferam tijele impingatoare, carburatia si... N-ai, frate, cum sa intelegi. Crede-ma ca te depaseste fenomenul!!! Ma uit la tine cum te dai cunoscator si ne inveti sa ne luam Shovel si FXR... Ai tu oare idee ce neajunsuri au motoarele astea?! ... O sa spui acum: A, uite, deci recunosti si tu ca Harley-ul este naspa! Nu, frate, la mine, ca si la altii de aici este vorba despre pasiune. Noi vedem lucrurile ca niste pasionati si le intelegem astfel. Tu nu intelegi nimic! Care voi ati trecut?Prin furtuni, uragane, cutremure si alunecari de teren, despre care pasiune de a calari un harley fie el si sporster vorbesti tu aici, ca in afara de a te da artist cu Harleyu tau ca intreci japonezele, nu am citit mai nimic despre pasiunea ta maniaca, obsesiva, de a avea un Harley, fie el si un sportster.Observ ca pasiunea ta e de fapt lauda ca ai intrecut GSX R de 750, atata tot. Budd iti / va vorbeste despre tehnologie, un pas urias, de la pamant la luna, intre doua tipuri de motoare, asta vrea sa-ti spuna, ramai in anii 70, dar nu lauda ca acea tehnologie e cea mai buna, adica nu mai prosti lumea, evoluam sa stii. Te faceai de cacao cand dadeai la pedala la dnepra?Iti stirbea imaginea?Eu cred ca ai sarit direct pe sportster si mergi tantos, admirandu-te prin vitrine ce bine iti sade, esti fals, asta nu e pasiune, e fala de fals pasionat. Cursa aia, pe cand?Te-ai basit cu sportsteru tau ca faci cursa si apoi ai fugit ca cateaua cu coada intre picioare. Scrie-mi despre orice, in afara de pasiunea si "filingurile"tale in ce priveste motoretele. P.S.Mai degraba respect pasiunea femeilor de a goblena, decat pasiunea ta pt motorete, pe bune. ATITUDINE SI MAI PUTIN RESPECT, ce zici,te caracterizeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pai nu e chiar anomalie. V twin are in afara de pozitia cilindrilor o caracteristica importanta fata de flat twin : pistoanele sunt pe acelasi crankpin pe arbore pe cand la flat fiecare piston este opus celuilalt, fiecare pe crankpinul sau. E si vizibil de altfel cand te uiti de sus la un boxer, un cilindru este mai in fata. Crankpin - fusul maneton, pentru o precizie mai romaneasca. E un sistem ciudat - daca stai sa te gandesti ca baietii de la Indian au pus bielele mai putin rural, cam tot in aceeiasi perioada. Unii ii spun originalitate, altii o considera o erezie a mecanicii; defineste insa HD. Iti place sau nu - desi probabil ca majoritatea celor care isi cumpara un HD poate nici nu stiu aceste aspecte. Cred ca doar non-americanii polemizeaza asa de tulburati despre diferentele dintre lumea HD si lumea altor motociclete, probabil e un efect secundar a marketingului HD orientat tocmai pe aceasta diferenta ( favorizat si de lipsa de inspiratie si de tact a celor care au incercat prima oara sa vanda motociclete japoneze in USA intr-un mod "politic corect" exact in perioada in care acest concept era cel mai detestat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Esti confuz. Ultima intrebarea era asta. Ahahahaha ... si... de unde sa-mi dau seama ca-mi este adresata ? Cat despre starea mea de confuzie.... am depasit-o din momentul in care aveam 2 motociclete in acelasi timp ( BMW 1100RT ... si HD Sporster 1200 Custom ) Ia ghici? Am depasit starea ? Deci o comparatie intre porkster si un BMW, Kawa si de ce nu Yamaha sau Triumph. Modele similare, se intelege. Eh? Am avut...Kawa VN 800A... Yamaha dragstar 1100 clasic si BMW 1100 RT ... de ce as vrea sa comparam ceva ce singur am comparat ...si de putinii bani disponibili am ales HD ? Am in acest moment si Kawa vn 800 A... si m-am urcat dupa ce am mers cu HD -ul meu.... M-am dat jos de pe una si m-am urcat pe cealalta... si invers... Ai facut tu vreo comparatie similara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Aveam de gand sa-mi iau un custom, unicat etc. Sunt modele superbe in jurul la 5-6k sa ies si io la plimbare asa de dragul mobrei. Insa am vazut ca pot lua cu 4.5k altceva mai dragut (nu dau numele pentru ca iar se nasc polemici). Eu nu am facut comparatie intre R1100RT si porkster Ar fi un pic deplasat. RT-ul este motocicleta, porksterul e un morman de suruburi. Un VN Custom/Clasic se misca mai natural decat porksterul nou. La urma urmei e normal, e gandit cu injectia in cap. Ai cuplu imediat cum schimbi viteza, il simti nu il cauti ca la XL. Iar de bicicleta nu vorbesc. Pe ambele mobre m-am simtit la fel, tot descoperit depasit fiind de tiruri pe A13. Destul de nasol. Deci comparatie first hand, cutia, bicicleta net superioara la VN (vorbesc de asta de 900). Finisare clar mai buna la porkster. Dragstar de 1100 nu comentez, am sa cer un test la Midnightul nou de 1300 insa trebuie sa o fac dupa ce m-am dat jos de pe porkster. Vrei sa-ti zic de Speedmaster si America? Sunt paralel twins dar tot p-acolo se invart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Aveam de gand sa-mi iau un custom, unicat etc. Sunt modele superbe in jurul la 5-6k sa ies si io la plimbare asa de dragul mobrei. Insa am vazut ca pot lua cu 4.5k altceva mai dragut (nu dau numele pentru ca iar se nasc polemici). Eu nu am facut comparatie intre R1100RT si porkster Ar fi un pic deplasat. RT-ul este motocicleta, porksterul e un morman de suruburi. Un VN Custom/Clasic se misca mai natural decat porksterul nou. La urma urmei e normal, e gandit cu injectia in cap. Ai cuplu imediat cum schimbi viteza, il simti nu il cauti ca la XL. Iar de bicicleta nu vorbesc. Pe ambele mobre m-am simtit la fel, tot descoperit depasit fiind de tiruri pe A13. Destul de nasol. Deci comparatie first hand, cutia, bicicleta net superioara la VN (vorbesc de asta de 900). Finisare clar mai buna la porkster. Dragstar de 1100 nu comentez, am sa cer un test la Midnightul nou de 1300 insa trebuie sa o fac dupa ce m-am dat jos de pe porkster. Vrei sa-ti zic de Speedmaster si America? Sunt paralel twins dar tot p-acolo se invart. Vezi, probabil de asta nu ne intelegem: pentru unii "mormanul de suruburi" inseamna mai mult decat o "motocicleta-BMW" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Nah,faci ce faci si iarasi ajungi la brand ma' fre'nd. Aici vorbim exclusiv de porkster. Il comparam cu alte modele (chiar si de la alte firme, normal) de harli daca vreai. Spre deosebire de tine eu nu ma leg de un brand anume, mie imi plac MODELELE unui brand anume. Bembe are o tona de modele de rahan, unele misto la fel cum harli are o tona de modele de rahan si unele foarte misto. Eh, porksterul este un model de rahan la harli in opinia mea. Capisci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Eh, porksterul este un model de rahan la harli in opinia mea. Capisci? Salut Budd! Asta este parerea ta ca sportsterul este un rahat.Parerea mea este ca este un model perfect si acum vorbesd despre modelul Sportster Sport! Am modificat in asa fel sa fie perfect pentru mine... pe langa ca din fabrica are dublu disc pe fata cu cate 2 pistonase, telescoape fata reglabile in 3 trepte, telescoape spate pe gaz, transmisie sport, cate 2 bujii/cilindru am pus un ghidon LSL, semnalizar kellermann, furtune frana fata metalice TRW, telescoape spate progresive HD, comenzi avansate, carburator S&S si filtru aer K&N. Un sportster std sincer nu arata asa de bine dar suntem chopperisti si fie care isi modifica motocicleta cum poate si vrea pe placul lui! In nici un caz nu as lua un sportster pe injectie! B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Mecanica Sportsterului e super OK. Probabil nu-ti place pozitia sau tenta mai sportiva/cafe-racer. Sunt insa kituri sau pur si simplu iti iei un cadru Paughco de pe net, muti mecanica pe el si ai un chopper perfect. Sau uite ce a facut spaniolul nostru de Timisoara, cadru facut de el, furca springer tot asa si mecanica de Sportster - tare mi-ar place sa ma dau cu asa ceva. De VN800 doar de bine - un retro modern, mai ales Drifterul cu care ma dau in prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Ba, frate, lasa-ne! Nu intelegi nimic. Noi am trecut, prietene, prin IJ-uri, M-uri, Dnepr-uri, cu atas si fara, am dat la pedala pe vremuri de ne-a iesit pe nas, am calarit si BMW-uri si japoneze garla, zeci de mii de kilometri, asa ca nu mai ai tu ce ne invata. Bag mana in foc ca n-ai avut in viata ta o motocicleta cu pornire la pedala, pentru ca tu te-ai facut motociclist nu din pasiune, ci din fitele pe care ti le ofera o motocicleta cu ABS si cu MUUULTA ELECTRONICA. Pentru noi, pasiunea a inceput foarte de timpuriu si apreciem altfel unele lucruri. Normal ca tu te infigi la V-Rod, o motocicleta facuta sa se bata cu japonezele. Este o motocicleta frumoasa si foarte buna, dar are axele cu came in chiuloase si lanturi de distributie si injectie si... Noi preferam tijele impingatoare, carburatia si... N-ai, frate, cum sa intelegi. Crede-ma ca te depaseste fenomenul!!! Ma uit la tine cum te dai cunoscator si ne inveti sa ne luam Shovel si FXR... Ai tu oare idee ce neajunsuri au motoarele astea?! ... O sa spui acum: A, uite, deci recunosti si tu ca Harley-ul este naspa! Nu, frate, la mine, ca si la altii de aici este vorba despre pasiune. Noi vedem lucrurile ca niste pasionati si le intelegem astfel. Tu nu intelegi nimic! Io ma intreb daca tot e atata pasiune involvata pe care nu o intelege oricine de ce nu ai ramas la IJ-uri, M-uri, Dnepre si alte ragalii si ai ales sa cumperi o galeata de fiare numita HD ca sa-ti satisfaci aceeasi pasiune? Adica, daca pasiunea ta e sa fii masochist sa inteleg ca o ghioaga de lemn nu te satisface suficient cand ti-o arde cineva pe spinare decat daca are incrustat pe ea vreo marca de renume (de ghioage)? Scuza-ma ca nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Mecanica Sportsterului e super OK. Probabil nu-ti place pozitia sau tenta mai sportiva/cafe-racer. Sunt insa kituri sau pur si simplu iti iei un cadru Paughco de pe net, muti mecanica pe el si ai un chopper perfect. Sau uite ce a facut spaniolul nostru de Timisoara, cadru facut de el, furca springer tot asa si mecanica de Sportster - tare mi-ar place sa ma dau cu asa ceva. De VN800 doar de bine - un retro modern, mai ales Drifterul cu care ma dau in prezent. Unde vezi tu pozitie de cafe racer la porkster (mai ales ala stock) ? Ce a facut Roby nu mai e porkster, bine, nu ca as vrea neaparat sa ma dau cu mobra aia. Insa da, daca as dori un porkster ar fi unul custom, modificat in genul asta (sau altul). E destul de ciudat (in opinia mea) un cafe racer cu v-twin/flat twin insa arata mult mai ok decat pe un scrambler sa zicem. Chiar si un flat tracker. Porksterul se numeste Sportster probabil ca e cea mai "sporty" (daca e ceva sporty la ea) harli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 (editat) Mama ce de romanisme idiotice in zona!!! Stati sa borasc putin in gura si dupa aia continui... asa... Sportsterul e motor (ca orice Harley) pentru parveniti si snobi sau pasionati veritabili. Indubitabil diferenta de regiune folclorica influienteaza mult procentajul ,Aici nu ma refer la prima categorie pt ca nu merita sa ii bagam in seama... chiar daca uneori, din grulup asta se mai nasc si pasionati - chiar aici pe site era un caz... era un topic de mare voga pe "motocicleta mea" despre asta; si foarte interesant a fost sa urmaresti schimbarea de la un cocalar parvenit tzafnos si ... in fine, la un pasionat veritabil ( cu indulgente) Acuma revenind la atacul asupra Sportsterului ... hahahahah... se poate observa cine il sustine... hahahhahaha Butt... Budd, in fine, cu motocicleta lui super, considera imbecilitate ca cineva sa arunce banul pe fereastra achizitionand un Sportster (sac) Hmmm... sa folosim alegea lui ca etalon al judecatii lui de valoare:performante: sa intelegem ca la banul dat pe o laba de tractor BMW K1200S, nu puteai sa cumperi un R1 si jumate(cel putin), pentru ca bagajul ereditar impiedica gandirea limpede la urmasii parintilor ce sunt rude de gradul intai. O mai si batut toba(BMW-ul) ca bate Hayabusa.... hahahahahhaha... o laba de motor ca asta, sa bata Busa... hahahahha .Numai la greutate! Acolo da! Deci"Preformante"K1200S Relantiul e mai rau ca de Triumph T100 din '60. Oribil de handicapat~! Accelereaza greu si raspunsul la accelerare e oribil de incet - vrei sa depasesti schimbi 2 in jos - mai rau ca Sportsterul !!!Cuplu NU are!Vibreaza ca un Harley... dar nu este! hahahahha Manevrabilitatea este 0 - foarte stabila!!!! Facuta pentru viteze de 160 de km pe ora si autostrada jermana... in nici un caz performanta si agilitate.UN TRACTOR DE AUTOSTRADA. Dupa ce au copiat japonezii la motorizare (uite ca-i copiaza cineva si pe japonezi), bavarezii au dat cu stangul in dreptul guitzand prea repede si prea tare in reclama motorului. TOTI pasionatii care au trecut de la motoare adevarate la jegul asta au ramas impresionati de tzeapa primita! Ce sa vorbim la departamentul look: daca jegul asta de K, impreuna cu toti inaintasii lui (toata istoria modelului) nu sunt cele mai urate motociclete borate vre-odata de specia umana, apoi nici animalele de curte nu erau folosite pentru placeri personale in familia lui Budd!Sincer, K1200S-ul e unul dintre cele mai hidoase motoare! Poate K1000-le(tata lui) e mai hidos, dar si aici e vorba de uratzenie serioasa nu gluma. Nu inteleg cat de fucked up tre sa fii ca sa cumperi asa ceva?! Poate orb? Da atunci nu ai prieteni???? Piula mea?! Asa, si un "priceput" cu asa preferinte, comenteaza ceva????Hahahahahhahahahh Meri si culca-te! Iar BB-ule, cu toata simpatia, ce motor ai tu? P.S. Nu puteam sa nu revin din morti pt asa ceva... Editat Noiembrie 1, 2012 de Rattus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Shobolane, ti-ai luat ban? PS: spui si tu ceva de porkster sau ca toti harli uanabi incepi sa te iei de mobrele celor care arata cu degetul abominatia aia de metal chinezesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 @rattus...merti o medalie ptr romanismele afirmate mai sus care nu prea au nici un sens... vis a vis de sportster gama 2012 mi sa pare mult mai decenta fata de gama 2013 chiar cu acele mici diferente dar drumul celor de la fbrica il consider unul gresit parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubamara Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 @rattus...merti o medalie ptr romanismele afirmate mai sus care nu prea au nici un sens... vis a vis de sportster gama 2012 mi sa pare mult mai decenta fata de gama 2013 chiar cu acele mici diferente dar drumul celor de la fbrica il consider unul gresit parerea mea... Scuze ca intreb dar mai exista diferente in afara de culori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Noiembrie 1, 2012 Share Postat Noiembrie 1, 2012 Asta a devenit un topic de balacareala. Pacat de initiativa celui care l-a inceput dorind probabil un feedback de la cei care au asa ceva nu doar au mers asa pentru test. Ma rog, cert e ca si daca cineva ar incerca sa isi exprime aici un punct de vedere obiectiv fata de model si marca respectiva, la cati "bagatori de seama" au atras aici aceste discutii (ca mushtele la r...hat) nu mai are nici o sansa sa fie luat in seama. Eu propun ca moderatorul ori sa suspende topicul pana cand "bagatorii de seama" se vor maturiza ori sa-l lase si sa asistam la orice altceva decat la un schimb civilizat de opinii. Nu de alta dar cine doreste sa afle ceva interesant nu va avea succes din cauza "bagatorilor de seama". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.