solo Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 la un rm de 250 butelia de gaz cu ce e umpluta cu aer...sau e cu NO3 ceva...??? si daca e umpluta cu NO3 de unde fac rost...daca o umplu cu aer ce are ...strica cu ceva..??? vreau raspunsul de la niste expertzi nu doar pareri Multumesc trebuia sa postez la servis ....dar asta e legata mai mult de enduristi...ca ei stiu mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 la un rm de 250 butelia de gaz cu ce e umpluta cu aer...sau e cu NO3 ceva...??? si daca e umpluta cu NO3 de unde fac rost...daca o umplu cu aer ce are ...strica cu ceva..??? vreau raspunsul de la niste expertzi nu doar pareri Multumesc trebuia sa postez la servis ....dar asta e legata mai mult de enduristi...ca ei stiu mai multe E umplut cu un gaz pe baza de nitrogen,din cauza ca nitrogenul are proprieteti de racire, se poate compresa,avand rol de amortizor de socuri.De obicei fiecare amortizor scapa dupa un timp gazul(fdin cauza uzurii si pierde mult din proprietati) si trebuie reconditionat adica refacut etanseitatea si reumplut cu gaz+ulei+schimb garnituri,dar recomand sa umble cineva cu aparatura adecvata(din cauza accidentelor),scule speciale pt umplut,si montat-demontat.suna la nr-ul asta 0266310015(pana raspunde cineva),e un service specializat in offroad in Ciuc(cu peste 15 ani vechime),seriosi,au de toate ce-ti trebuie,iti ofera garantie,sunt corecti 100%,se poate trimite amortizorul prin posta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 butelia ar trebui sa fie umpluta cu azot pentru ca azotul nu isi modifica volumul foarte tare pe masura cecreste temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matei Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 nu induceti ba copilu; in eroare. ala e un Primus! il desurubezi, ii pui arzatorul si-ti faci o cafea calda am si eu, si merge de minune! cand e foarte frig il mai folosesc sa incalzesc si motorul, ca sa plece mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Bai mistocarilor, omul are o problema aici Am desfacut si reparat/reincarcat diverse amortizoare , totusi pt cele cu gaz recomand sa il duci la un meserias care are si scule si know-how puse la punct. Incearca sa iei legatura cu Cata M de pe forum, stie el unul care lucreaza bine si nu ia pielea de pe tine. La nevoie se poate trimite amortizorul prin posta/curier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Bai mistocarilor, omul are o problema aici Am desfacut si reparat/reincarcat diverse amortizoare , totusi pt cele cu gaz recomand sa il duci la un meserias care are si scule si know-how puse la punct. Incearca sa iei legatura cu Cata M de pe forum, stie el unul care lucreaza bine si nu ia pielea de pe tine. La nevoie se poate trimite amortizorul prin posta/curier. pt. cei din Bucuresti... Vasile 0765500588 la un amortizor spate de YZ 250 din '85, schimbat tot ce a fost uzat in interior, ulei + azot = 200 lei (reglajul soft-hard merge impecabil) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 E umplut cu un gaz pe baza de nitrogen,din cauza ca nitrogenul are proprieteti de racire, se poate compresa,avand rol de amortizor de socuri.De obicei fiecare amortizor scapa dupa un timp gazul(fdin cauza uzurii si pierde mult din proprietati) si trebuie reconditionat adica refacut etanseitatea si reumplut cu gaz+ulei+schimb garnituri,dar recomand sa umble cineva cu aparatura adecvata(din cauza accidentelor),scule speciale pt umplut,si montat-demontat.suna la nr-ul asta 0266310015(pana raspunde cineva),e un service specializat in offroad in Ciuc(cu peste 15 ani vechime),seriosi,au de toate ce-ti trebuie,iti ofera garantie,sunt corecti 100%,se poate trimite amortizorul prin posta. Garantez eu pt Fazi si baietii lui din Ciuc....f corecti-0266310015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Ianuarie 31, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2007 (editat) de unde se poate face rost de nitrogen...?? ca 2 mil e cam mult il desfac eu schimb garnituri dar de unde sa fac rost de nitrogen de (N azot ) simplu gaz ....am mai vb cu un amic un chimist meserias ...si am aflat ca nu are nimica decat ca N nu si mareste prea tare volumul in functie de temp...in timp ce aerul i si mareste volumul...asa ca la cross nu e mare bai cand o sa fie cald o sa mai desunflu butelia... Editat Ianuarie 31, 2007 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Eu am desfacut amortizorul spate la un RM'96 si l-am trimis la M.Ciuc, la Mandula Motocross(Zoli 074447211)si in 2 zile l-am primit reparat si reglat , platind pentru asta 50 Euro. Are garantie 6 luni. Si merge , ma suporta cu toate kilogramele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 1, 2007 Autor Share Postat Februarie 1, 2007 (editat) l am desfacut si acum nu stiu ce presiune trebuie sa aiba in butelie??...:D si da avetzi drepatate ca trebuie un expert... daca nu golesti aerul...poate sa ti sara in cap o tija de metal Editat Februarie 1, 2007 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 l am desfacut si acum nu stiu ce presiune trebuie sa aiba in butelie??...:D si da avetzi drepatate ca trebuie un expert... daca nu golesti aerul...poate sa ti sara in cap o tija de metal acu-i chestiunea de bagadau ... adica mai bine-ti bagai un desht-n poponeata acu' dupa ce l-ai desfacut nu mai stii ... da' ce? ai stiut înainte si ai uitat pe parcurs? spre norocul tau, e înca vreme de fecale si vara-i departe sa lasam caterinca ... cauta NEAPARAT un specialist (cum ai mai fost învatat) cu nou-hau, nu trepadusi ce se dau zvîrlavi, ca dai banii dijaba si nu cred ca-ti permiti nu te-ar ajuta cu nimic de-ai sti cîti bari bagi în bomba ... ca nitrogen nu-i creu de procurat - da' ce te faci de kit-ul de o-ring-uri, garnituri, simeringuri etc. ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 2, 2007 Autor Share Postat Februarie 2, 2007 (editat) acu-i chestiunea de bagadau ... adica mai bine-ti bagai un desht-n poponeata nu te-ar ajuta cu nimic de-ai sti cîti bari bagi în bomba ... ca nitrogen nu-i creu de procurat - da' ce te faci de kit-ul de o-ring-uri, garnituri, simeringuri etc. ... o-ringurile le am schimbat si simiringurile ...si am bagat si un ulei mai gros .. ...eu am bagat 6atm o sa vad dupa ce o sa l montez pe motor...sa vad daca am bagat destul Editat Februarie 2, 2007 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 eu am aer in amotizor si nu am nici o problema+ ca pot sa-l umflu sau sa-l dezumflu fara nici o problema in functie de incarcatura pe care o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.