bogdan simson Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 Buna ziua tuturor. Vreau sa cumpar un Minsk 125 pentru excursii sosea+off road. Ii rog pe cei care au avut sau au marca asta sa-mi dea citeva informatii : e rezistent?, se incinge la deal cu viteza mica?, viteza de croaziera, viteza max, consum sosea, se gasesc piese?, ce piesa ma poate "lasa" sa stiu sa o am cu mine. Turnati aici fratilor tot ce va lasa inima ! Daca stiti un motor BUN de vinzare va rog dati-mi de stire. Numai sa nu ma trombonesc cu vre-un junghi "vopsit" frumos. Multumesc anticipat si trag speranta la voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 cicilistica e de cacao , motorul si electrica is bine concepute dar calitatea pieselor e proasta , altceva ... daca nu tragi tare de el te tine , nu mai vb de intretinerea necesara ca sa te tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 daca tot vrei sa-ti iei motor din aceeasi categorie, eu iti mai propun mz etz 125 sau 150. Eu am 10 000 de km cu al meu in 2 ani, timp in care nu i-am facut nimik, in afara de consumabile(cablu ambreiaj, acceleratie,cauciuc spate) daca vrei mai multe detalii despre acest model iti dau eu, da un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 cicilistica e de cacao , motorul si electrica is bine concepute dar calitatea pieselor e proasta , altceva ... daca nu tragi tare de el te tine , nu mai vb de intretinerea necesara ca sa te tina mai nene...tu tare nemultumit esti de minsku tau deci, din ce am muncit la minsk de mi-au sarit capacele, si nu numai munca ci si plimbare, ca pasager, stiu cam asa...30 de mii de km facuti in mare parte in blana(cu amestec ceva mai marisor de 25% daca vrei sa il forjezi, si fullsintetic in cutie, si, binenteles, aranjat inainte de drumuri zdravene) adica 70-80...atat ducea minsku omului cu bagaj duzina si nevasta in carca...lua si 90, solo...deci, o viteza buna... s-a urcat la babele cu el si a rezistat bine, dar, nevasta cu telecabina, si motorul solo un drum bucuresti brasov sibiu ianapoi bucuresti si apoi vama veche facut in blana cu aceeasi incarcatura si minsu s-a descurcat fara reparatii...a...o pana de cauciuc e adevarat ca dupa un astfel de drum desfaci motoru si vericfici(discurile de ambreiaj aratau beton rau apoi ) si il pregatesti de urmatorul drum, da atat muncesti mai mult la el...ca se mai strica una-doua cate odata ca la o comunista gandita stupid la unele lucruri, nu e mare jale... e adevarat, piesele sunt destul de proaste, dar, cu discuri de ambreiaj pe pluta, ulei bun la cutiuta, etc te duce de n-ai treaba unde vrei...apropo...se simte foarte bine in viteza mai mare ca se raceste motoru...la o parada exista riscul sa faca poc datorita mersului bara-n bara prin bucale crezi ca am spus destule?e un motor dragut la care mai mesteresti cate ceva, mesteresti mai mult inainte de o mare deplasare, verifici dupa deplasare, dar, se descurca piese se gasesc pt ca minskul inca se mai fabrica...nu lua tampenii strungarite pt ca nu e scump ca piesaraie...si inca ceva si termin...e foarte fiabil in exploatare Belbody ar putea sa ma completeze daca am gresit cu ceva si daca vede topicul...avea o sectiune la poze in care povestise frumoasa excursie pe minsk...cred ca i-a placut tare mult motoreta...o vindea...o recomand cu placere daca o mai are...nu am vaz personal, da il stiu priceput, si minsku arata f bine...inca ceva...daca iti cumperi, nu te lua dupa aspect bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 nu era numai o singura excursie cu MInskul... am fost cu el la: mare de 2 ori, Bacau, Bucuresti, Calvini (BZ) + Siriu, si de multe ori la pescuit in varianta enduro... mi-a placut foarte mult si ma bucur ca a incaput pe maini bune (este la o fata pe care o va ajuta sa invete sa mearga bine) apropos pt toata lumea... (am facut actele cu NAE, cel de pe topicul dedicat mie de Masterus) Minskul e cea mai buna motocicleta in clasa ei... poa sa spun oricine ce-o spune... fuge cu 90 cu pinion de fuga, trage la fel indiferent de sarcina, urca la munte, consuma ...putin.. CONSUMUL este undeva intre 3 si 4 la suta, depinde de cum tragi de ea. recomand carburatorul pacco, care este f. fiabil si ofera un consum mai mic.... probleme pot aparea la cutia de viteze, daca are uzura prima cade treapta a II-a ... dar se schimba furca sau pinionul mobil si gata... pt orice probleme apelati pe forum, majoritatea celor mai "vechi" stiu sa repare un minsk. piese se gasesc noi, piston, segm, cutie de vit, etc... tot ce vrei, inclusiv manere ambreiaj frana, comenzi, stopuri, far, semnale, releu semnal, etc... la rusi la GaLaTi...nu recomand Tunaru... Oricum, eu intr-o vara n-am avut nici o treaba cu el... decat probleme minore... gen rupt cablu ambreiaj, o pana, THE MIGHTY MINSK.... http://www.thewanderyears.net/motorcycle_d..._journal01.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 Eu iti sugerez sa cauti un Voshod. E de 175 cmc dar se tine f bine si prin oras si la drumuri lungi. Eu am mers de cateva ori pe unul si am mers si pe minsk..si mult mai bine se conduce voshodul..e doar o parere..dar daca ai posibilitatea testeaza ambele motociclete si ai sa decizi tu singur..Spor la cautare..si asfalt uscat cand va fi vremea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 voshodul e mai greu de reparat ca minskul , un dezavantaj ar fi ca nu are fereastra de vizitare la cutia de viteze e f important asta , magnetoul original e o idee mai greu de reglat , roti mai mici ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 1, 2007 Share Postat Februarie 1, 2007 nu-i mai greu de reparat. si daca vrei sa umbli in cutie dai jos motoru', care dealtfel este usor. merge mai tare voshodu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 nu-i mai greu de reparat. si daca vrei sa umbli in cutie dai jos motoru', care dealtfel este usor. merge mai tare voshodu' mai putin practic ,. da fuge mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 2, 2007 Share Postat Februarie 2, 2007 (editat) eu tocmai am scapat de al meu...cine l-a luat de la mine vrea sa-l vanda (cu 500 de euro:P). am avut probleme cu el, nu pot spune ca nu, dar sunt extra multumit de el. te invata f multe, e f simplu de reparat (cred ca cea mai simpla din cate am vz), piese se gasesc si nu sunt scumpe (e adevarat ca nu de calitate superioara), dar se pot face multe modificari care sa-i imbunatateasca performantele. pe net am vz cu 250-300 de euro (cu acte) si pe cel care a fost al meu cu 500 de euro...e la cluj daca vrei sa-l iei ) e o motocicleta f buna daca ai 16-17 ani si vrei sa incepi cu inceputul. al meu m-a carat pe toate dealurile, vara si iarna...pe soare si pe viscol, indiferent de temperatura. porneste usor si e destul de puternic pt inceput. daca ai inceput demult si nu esti genul care merge cu gazul deschis la maxim permanent eu zic ca o sa te tina mult si bine. uite aici unul, nu stiu daca mai e valabil, dar suna bine: /index.php?showtopic=76235 Editat Februarie 2, 2007 de dantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan simson Postat Februarie 2, 2007 Autor Share Postat Februarie 2, 2007 daca tot vrei sa-ti iei motor din aceeasi categorie, eu iti mai propun mz etz 125 sau 150. Eu am 10 000 de km cu al meu in 2 ani, timp in care nu i-am facut nimik, in afara de consumabile(cablu ambreiaj, acceleratie,cauciuc spate) daca vrei mai multe detalii despre acest model iti dau eu, da un pm Multumesc pentru raspuns. De acord cu alternativa dar nu gasesc de vinzare in stare buna. Stii pe cineva care da asa ceva ? Te rog trimite detaliile despre acest model pentru ca eu nu am auzit de capacitatile astea la MZ ETZ. Te astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan simson Postat Februarie 3, 2007 Autor Share Postat Februarie 3, 2007 nu era numai o singura excursie cu MInskul... am fost cu el la: mare de 2 ori, Bacau, Bucuresti, Calvini (BZ) + Siriu, si de multe ori la pescuit in varianta enduro... mi-a placut foarte mult si ma bucur ca a incaput pe maini bune (este la o fata pe care o va ajuta sa invete sa mearga bine) apropos pt toata lumea... (am facut actele cu NAE, cel de pe topicul dedicat mie de Masterus) Minskul e cea mai buna motocicleta in clasa ei... poa sa spun oricine ce-o spune... fuge cu 90 cu pinion de fuga, trage la fel indiferent de sarcina, urca la munte, consuma ...putin.. CONSUMUL este undeva intre 3 si 4 la suta, depinde de cum tragi de ea. recomand carburatorul pacco, care este f. fiabil si ofera un consum mai mic.... probleme pot aparea la cutia de viteze, daca are uzura prima cade treapta a II-a ... dar se schimba furca sau pinionul mobil si gata... pt orice probleme apelati pe forum, majoritatea celor mai "vechi" stiu sa repare un minsk. piese se gasesc noi, piston, segm, cutie de vit, etc... tot ce vrei, inclusiv manere ambreiaj frana, comenzi, stopuri, far, semnale, releu semnal, etc... la rusi la GaLaTi...nu recomand Tunaru... Oricum, eu intr-o vara n-am avut nici o treaba cu el... decat probleme minore... gen rupt cablu ambreiaj, o pana, THE MIGHTY MINSK.... http://www.thewanderyears.net/motorcycle_d..._journal01.html Am vazut ca locuiesti in zona Galati. Mai aduc rusii/moldovenii Minsk 125 noi ? Piese se gasesc la ei tot timpul ? Sint sanse sa gasesti un Minsk bun prin Galati ?Intrebare delicata: de ce nu recomanzi furnizorul Tunaru, este scump sau alte motive ? Am pus cam multe intrebari dar sint dornic de piesa asta si de aceea sint cam insistent. Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Am vazut ca locuiesti in zona Galati. Mai aduc rusii/moldovenii Minsk 125 noi ? Piese se gasesc la ei tot timpul ? Sint sanse sa gasesti un Minsk bun prin Galati ?Intrebare delicata: de ce nu recomanzi furnizorul Tunaru, este scump sau alte motive ? Am pus cam multe intrebari dar sint dornic de piesa asta si de aceea sint cam insistent. Cu bine. da aduc piese rusii la noi si unele piese sunt mai ieftine ca la Tunaru , eu acu am luat de la ei un set de discuri de ambreiaj in genu cum sunt la japoneze , astea cica is facute de o firma din austria sub licenta , cel putin asa zicea pe cutie ..uitati si o poza sa va faceti o idee , de mers merg excelent nu patineaza deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 da, rusii de la galati au cam tot ce vrei si daca nu au iti aduc la comanda.. de Tunaru spun si eu din ce-am auzit pe forum, eu nici macar n-am gasit magazinul in bucuresti...si m-am invartit dupa el vreo 3 ore..prin Giulesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 da, rusii de la galati au cam tot ce vrei si daca nu au iti aduc la comanda.. de Tunaru spun si eu din ce-am auzit pe forum, eu nici macar n-am gasit magazinul in bucuresti...si m-am invartit dupa el vreo 3 ore..prin Giulesti... e o spalatorie auto pana in piata, pe stanga eu nu mor frate pt cateva zeci de mii, o suta, 2 sute...decat sa dau prin poste, etc sa stau la cozi sau mai stiu eu ce, ma duc la cristi daca are ce vreau si iau...tot ce am luat a fost ok pana acum... @csman: marfa discurile...ce material?nu stiu rusa din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan simson Postat Februarie 3, 2007 Autor Share Postat Februarie 3, 2007 Va multumesc pentru informare. Acum sa vad daca reusesc sa gasesc un Minsk intr-o stare "decenta" sau poate comand unul nou la "comerciantii" din Galati. Oare aduc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 e o spalatorie auto pana in piata, pe stanga eu nu mor frate pt cateva zeci de mii, o suta, 2 sute...decat sa dau prin poste, etc sa stau la cozi sau mai stiu eu ce, ma duc la cristi daca are ce vreau si iau...tot ce am luat a fost ok pana acum... @csman: marfa discurile...ce material?nu stiu rusa din pacate nu am idee , da imi place ca acum merge de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 nu am idee , da imi place ca acum merge de rupe e bine daca merg...forjeaza-le pana dupa intrunirea de comunisti din vara si vezi in ce stare sunt...daca inca sunt ok, imi iau si eu cred ca au super priza la cum arata @bogdan simson: spor la cautari, si daca ai nevoie de ajutor, intreaba ca sunt multi minskari prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan simson Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 da, rusii de la galati au cam tot ce vrei si daca nu au iti aduc la comanda.. de Tunaru spun si eu din ce-am auzit pe forum, eu nici macar n-am gasit magazinul in bucuresti...si m-am invartit dupa el vreo 3 ore..prin Giulesti... Salut, Ce este cu carburatorul asta "PACCO" de care am auzit pe la cineva ? Se spune ca asta da rezultatele cele mai bune pe Minsk. Inca ceva. Minsk-ul are aprinderea pe magnetou, ca MOBRA ? Are si baterie incarcata de generator redresat (sau dinam) pentru ceilalti consumatori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Ce probleme am avut eu cu el pana acum... furca din cutia de viteze+crabotii uzati, (mai mult m-a costat sa le inlocuiesc decat piesa propriu zisa, pt ca dupa ce reusisem sa il fac sa mearga a iesit un crabot de la locul lui din cauza unui stift subdimensionat si l-am dat la cineva priceput sa-l faca calumea) garniturile si prinderile motorului pe cadru (problema frecventa la Minsk din cauza faptului ca sunt gandite si prost facute din fabrica) pentru care o sa fie nevoie de putina munca "ilfoc county choppers style", dar cred ca se rezolva si cam atat. In rest... ai grija de el, pune-i ulei destul (nu excesiv), nu-l forja la extrem, dar nici nu-l tine subturat, mai spala-l si unge-l din cand in cand si cam atat. In rest: "consumabile": becuri, garniturile care erau cele originale din 92 si erau ferfenitza. Le-am inlocuit pe cele mai multe din ele sezonul trecut, si vro doua cabluri de frana si 3 de ambriaj. Il am din 2005 si am mers ceva cu el. Per total am bagat foarte putini bani in el. Mai mult au fost uleiul, benzina, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Salut, Ce este cu carburatorul asta "PACCO" de care am auzit pe la cineva ? Se spune ca asta da rezultatele cele mai bune pe Minsk. Inca ceva. Minsk-ul are aprinderea pe magnetou, ca MOBRA ? Are si baterie incarcata de generator redresat (sau dinam) pentru ceilalti consumatori ? are pe magnetou dar nu are circuit de incarcare pt. baterie. luminile tot de acolo se alimenteaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Februarie 6, 2007 Share Postat Februarie 6, 2007 cateva linkuri promise celui care a dat start acestui topic /index.php?...mp;#entry625282 /index.php?showtopic=78065 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Va multumesc pentru informare.Acum sa vad daca reusesc sa gasesc un Minsk intr-o stare "decenta" sau poate comand unul nou la "comerciantii" din Galati. Oare aduc ? nu, nu aduc motociclete deloc.. nu cred ca se mai fabrica Minskul clasic... a avut @Toni din Galati o tentativa de a aduce Minskuri noi, cu motor 4T(licenta Honda) dar s-a lasat pagubas. Cu motor 2T nu se mai fabrica sigur... adica... cine stie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 minskul 2t se face si azi si are succes mult mai mare decat cel 4t! e si logic... desi e 2t e fiabil si are si putere fata de 4t 125.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 (editat) am gasit in Campulung, la un prieten de-al meu un Minsk inmatriculat, cu ITP valabil pana in 2008, in stare fff buna, in motor a bagat 80-90% piese noi (piston, segmenti, colivie, rulmenti, semeringuri, in cutia de viteze furcile si cateva pinioane + discuri de ambreaj de pluta), merge super, si mai da si un motor de schimb in care a bagat si in ala o droaie de bani....ala poti sa juri ca e nou la cum arata+numeroase piese de schimb...o aprindere electronica pt Minsk...etc...cere in jur de 500 de euroi neg (cred). il da pt ca vrea sa-si ia o enduroaica in 4T daca vrei sa-i dai asa ceva schimb cred ca o sa accepte Pt detalii scrieti-i proprietarului ca el va poate da mai multe : matryce_2@yahoo.com Editat Februarie 9, 2007 de dantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.