Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

@Dracusor.

 

Nasol ghinion... eu am luat o super transee la viteza dar vaz ca nu curge nimic... inca. Oricum lumea a zis ca am prea tare fata semn ca e cam vechi oleiul din furci cel putin...

Placute de frina ma intereseaza si pe mine oarecum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Placute de frana am schimbat eu pe fata de curand. Am luat SBS si sunt foarte multumit de ele. Ca si raport calitate/pret cred ca sunt una din cele mai bune optiuni. Mi-a placut la ele ca "s-au asezat" repede pe santurile discurilor de frana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:huh: ce de plimbareti, numai eu nu am mai iesit weekendul asta, nu fiindca inca ma durea capul dupa nunta de sambata ci pt ca am ceva probleme tehnice la mobra

- groapa de joi de pe Iancu de Hunedoara chiar mi-a plesnit un simering (o jamba e plina de ulei) 'gamiash :D

- placutele de frana fata zicea mecanicul ca mai tin cam 1000 de km - se pare ca am facut deja 700 si tre'sa le schimb - recomandari? (de care, cat, de unde)

- duminica am schimbat o siguranta de 10A, ca nu mai aveam lumini de vineri(murisera fazele), sa fie de la faptul ca am trecut pe xenoane ? (claudiu*?, xcite?)

Saptamana usoara evribadi

 

 

Stai linistit nu esti singurul care nu a iesit week-end-ul asta. Io nu am semnat condica, desi doamna ma tot impingea de la spate se ies, din motive tehnice personale: nu mai pot lua si pasagera ! :P :cheers:

Mesaj completat

Ca tot vorbim de xcite ... aveti grija ca e SATANIST ... mare. Daca pana si sotia lui i-a spus ca e maniac .. va imaginati.

 

 

Si cand imi aduc aminte ca erai de partea lui la complotul impotriva mea!!!!! El se tot pitea dupe unul dupe altul dar pana la urma si-a dat arama pe fata ( ca vacuta scapata in lucerna), in special cand are capacul ptr monopost !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in special cand are capacul ptr monopost !!!

Si eu am remarcat ca mobra mea e mai turbata cand are scaritele din spate ridicate. Cred ca e o legatura pe undeva intre scaritele spate si cablul de acceleratie.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oamenii buni! Am citit topicul, doar vreo 400 de pagini recunosc, dar nu m-am lamurit de un service bun sau daca e vreun baiat care sa faca treaba buna pe Honde.

Eu trebuie sa ii schimb pneul pe spate, lantul si uleiul plus o surubareala generala. Unde ma sfatuiti sa ma duc in ideea ca mai bine dau un ban dar sa am incredere ca se face treaba bine?

 

Multumesc pentru orice info! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: ce de plimbareti, numai eu nu am mai iesit weekendul asta, nu fiindca inca ma durea capul dupa nunta de sambata ci pt ca am ceva probleme tehnice la mobra

- groapa de joi de pe Iancu de Hunedoara chiar mi-a plesnit un simering (o jamba e plina de ulei) 'gamiash :huh:

 

GROAPA?...eu am luat un canal pe ploaie in BV shi "buff" semeringurile

 

Damage report? = 250 lei (all inclussssive)

 

Mesaj completat

SERVICE: -STR Viilor, MyMoto...sa nu te sperii ca nu e cabinet chirurgical. Nicu_Profesoru'

Editat de inefabilul220
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt proaspat posesor CBR 600 F4 Sport din 2001.

 

In curand o sa vin si cu poze.

 

Am o intrebare: unde gasesc si eu niste crash-pad-uri pentru modelul meu?

 

Multumesc

 

Adi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt proaspat posesor CBR 600 F4 I Sport din 2001.

 

In curand o sa vin si cu poze.

 

Am o intrebare: unde gasesc si eu niste crash-pad-uri pentru modelul meu?

 

Multumesc

 

Adi

Ce sa faci cu ele? sau esti incepator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa faci cu ele? sau esti incepator?

 

mah de ce esti rau? o mai lasa omu' pe-o parte o mai scarpina pe burtica, ce-are?

 

de la louis.de poti sa-ti iei 10022041 impreuna cu 10021971 sau impreuna cu 10022009

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta personala... :cheers: ... carenele sint super tari la amortizat socuri...

 

 

cind am cumparat mobra l-am intrebat pe domunu de la magazin: de ce nu au facut din fabrica crashpaduri?... Inainte sa imi dea raspunsul... am inteles din ezitarea lui...

 

NU AI NEVOIE DE ASA CEVA... carenele sint pentru asta...

 

vechea poveste... omu face masa... apoi fata de masa... apoi musamaua... apoi fundul de taiat painea... apoi painea feliata... etc etc... you have to let go man... everything flows... :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e sa o tavalesti se rascheteaza cu tot cu crash-paduri si apoi mai tre sa le si schimbi, bani aruncati :cheers:

 

mai bine casti ochii ca sa nu belesti carenele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu deja am "vizionat" noile crash paduri pentru viitor... niste... crash paduri din teflon care se lipesc pe carene... atit. Se sparg carenele? Zi sarumina.... Oh... si genunchiere... sa nu uit sa imi iau la salar... :cheers:

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu tampeniile. Crashpad-urile au rolul lor. La cazaturi usoare isi merita toti banii. Eu am zgariat capul crashpad-ului cand am lasat-o pe jos. Sa il inlocuiesc (din motive estetice) m-a costat 30 de lei; cat m-ar fi costat o carena sparta ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cat m-ar fi costat o carena sparta ???

Alea sparte sunt ieftine... Alea intregi sunt putin mai scumpe :cheers:

 

Si eu voiam la un moment crash paduri... Dar nu cred ca se merita sa iti indoi cadrul doar ca sa salvezi o carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea sparte sunt ieftine... Alea intregi sunt putin mai scumpe :cheers:

 

Si eu voiam la un moment crash paduri... Dar nu cred ca se merita sa iti indoi cadrul doar ca sa salvezi o carena.

 

 

Prefer sa dau banii pe repararea unei carene zgariate,decat pe una noua sau lipirea celei vechi ! Prefer ca daca o tavalesc la viteza mica sa am mai putine daune la mobra s-anume o carena varza ,decat carena praf,capac alternator si ce s-o mai intampla in timpul asta ! A...si sa nu uitam..prefer sa imi salveze crashpad-ul piciorul in caz ca mi-l prind sub mobra decat sa se lase vreo 200 de kile pe piciorul meu ! Deci eu consider ca investirea intr-un crashpad e o investitie buna ! In majoritatea cazurilot crashpad-ul se rupe din surub si nu iti indoaie cadru ! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu tampeniile. Crashpad-urile au rolul lor. La cazaturi usoare isi merita toti banii. Eu am zgariat capul crashpad-ului cand am lasat-o pe jos. Sa il inlocuiesc (din motive estetice) m-a costat 30 de lei; cat m-ar fi costat o carena sparta ???

 

A discuta o chestiune nu inseamna "timpenii"... chiar daca se intimpla sa nu fii de acord.

 

Eu am avut doua cazaturi usoare si nu s-a spart nici o carena... asta unu la mina.

Doi la mina... nu e vorba de costurile carenei... sigur ca o carena e mai scumpa dar protejeaza mai bine decit niste crashpaduri... that's the catch. Protejeaza motorul... Si chiar pe tine pentru ca nu degeaba iese in zona genunchilor vreo 3 degete in exterior peste cadru.

 

"Crashpadurile au rolul lor"... sigur... depinde care crezi ca e pentru tine. Pentru mine e doar o musama pusa peste o fata de masa cu dantela, iar fata de masa a fost pusa initial sa protejeze masa. Uriteste mobra, strica carena (daca nu e de ala kool ca la Alex31), in caz de crash poate sa iti strimbe cadrul pentru ca toata energia impactului este concentrata intr-un punct, daca se rupe, la impact mai mare (vezi doamne, sa nu strimbe cadrul.... treaba calculata... aiurea), praf face carena pentru ca se smulge din ea si mai ai si un cui acum care se joaca pe linga genunchiul tau.

 

Singurul rol real pe care l-ar avea pentru mine (acum, pentru ca la inceput am vrut sa imi iau si eu si m-am lasat) ar fi protectia la genunchi in caza ca nu se rupe si mobra te prinde dedesubt. Caz rar intilnit... adica sa nu se rupa, sa te prinda si sa fie si impact mai grav.

 

Se poate vedea cum mobrele de stunt care sint mult mai expuse la cazaturi au bare de protectie peste tot... tocmai pentru ca niste simple crashpaduri ofera protectie in prea putine situatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaelu, vorbesti aiurea. Intreaba'l pe adidasu' ce damage'uri a avut la fostul F4i (pe care avea montat crashpad) cand a iesit in decor si cam care ar fi fost pagubele in lipsa de asa ceva. :cheers:

A, iar surubul in general nu se rupe ci se indoaie.

Problema cu pozitionarea la F4 este ca, daca se folosesc d'alea care se monteaza pe cadru si nu se gauresc carenele, e posibil sa indoi cadrul si e cam nasol. Insa majoritatea motoarelor de viteza au locuri dedicate de crashpaduri, si majoritatea dealerilor au craspaduri ca accesorii originale. :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai... am mai zis... cind incepeti argumentatia cu: "Cutare vorbesti prostii.... " sau "Cutare, vorbesti aiurea... " pe mine ma cam pierdeti de musteriu...

 

Cind cineva incepe asa... stiti voi... ca la sah... deschiderea... sau in avocateala "intimpinarea"... e clar pentru mine... weakness... incearca sa dea la gioale pentru ca argumentele sint subti.

 

Intrebare. Adidas a avut acelasi tip de accident ca sa poti sa faci o comparatie cit de cit? Ca eu stiu de un flip over de la un uilii... Nu pot sa iau ca si comparatie valida un accident intimplat si un accident presupus.

 

Cred ca putem cadea de acord ca un crash pad obisnuit nu ofera protectii decit intrun singur tip de accident - low side. Fie la viteza mica... fie chiar de pe loc. In rest... tine prea mult de hazard... cum se da dea dura, de ce se loveste si combinat cu damageul pe care incepe sa il ia omu... discutia despre integritatea carenelor devine inutila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am zis ca vorbesti aiurea, nu prostii, in sensul ca spui ceea ce iti imaginezi tu ca poate salva un crashpad, nu din experienta ta sau a altora. Si in urma argumentatiei tale pui stampila crashpad = prost/inutil/câh.

 

Uite, tipul care a luat de la mine fostul meu F4 a vrut sa'l ia musai cu crashpaduri montate ca e incepator. Mi'a dat bani ptr ele, le'am montat si a luat mobra. Dupa cateva saptamani s'au luat dupa el niste javre (ca si in cazul tau), omul s'a speriat putin si s'a varsat pe o parte la 10km/h. Damage? Crashpad'ul putin polizat, ATAT. O fi bun, nu o fi bun, nu stiu. Tu decizi. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asa am facut si eu... ai vazut damage-ul la mine?

 

Dar... la viteze mai mari ... parerea mea... si mereu am vorbit din punctul meu de vedere si (eventual) experienta proprie (care poate sa fie doar "imaginativa" dar... merge de multe ori :cheers: )... un crash pad protejeaza mai putin ba chiar devine periculos si pentru cadru, si pentru carena pe care o sparge cind se rupe, cit si pentru om care se poate trezi cu ciotul crashpadului in picior. La viteze mai mari damageul mobrei oricum nu se limiteaza la lateralele carenei si cum ziceam, apare damage la om care umbreste definitiv si final damageul la mobra.

 

Cum ziceam... din punctul meu de vedere protectia la genunchi pe care o ofera este discutabila si numai in cazul uni accident foarte usor cind crashpadul ramine in pozitie si esti prins sub ea.

 

Din cauza ca mi se pare periculos pentru viteze putin mai mari si discutabila protectia pentru genunchi la viteze mici mie... mi se pare un "no-no". Atit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...