Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Strumf, exista NGK pentru 954 la 50 ron/bucata? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Povestea asta e ca cea de la radio erevan:

este adevarat dar cu mici diferente, nu era ulei era vaselina si nu erau bujii erau discurile de frana:))

 

Serios vb..era doar o suspiciune care s-a dovedit a fi falsa, bujiile o luasera pe ulei cu o seara innainte cand bausera zdravan cu neste bujii sataniste de la un enduro, dar in rest erau doar fleasca de benzina; oricum carubaratia fiind muci in acel moment se imbatau penis odata la cateva zile...:D....problema s-a rezolvat de catre un inalt prelat al cheii de bujii si oadat cu reglajul in chestiune bujiile mele s-au lasat de bautura.

 

 

Inalt prelat al cheii de bujii. Cat de tare asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adidas, exista NGK, insa putin dublu fata de ce spui tu. De asemenea, vezi ca echiparea stoc dac nu ma insel este cu Denso, eu d'astea cica am.. :D

 

vezi la pagina 2, in pdf'ul asta:

 

954_17_ignition.pdf

 

Tipul care mi-a vandut-o a zis ca i-a pus bujii noi NGK simple, nu laser, nu iridium. Acum nu stiu ce naiba mi-a pus el acolo dar imi e si lene sa dau rezervorul jos si sa ma uit la ele. Ma gandeam sa-mi comand 4 x NGK IMR9C-9H Iridium. Acusi tre' sa-i schimb si uleiul, sa bag 7100 sau 300V? 15W50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am scos si 3,4-3,5% anul trecut pana la Brasov si inapoi :D dar asta nu e relevant pt ca am mers cu ea subturata tot timpul din cauza unei incepatoare

am facut acu 2 zile consumul pe o distanta de vro 800 de km si imi ia fix 7% cu mers constant la turatii mari ~8mii

 

 

:D :P cine o fi fost incepatoarea aia ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Din ambreiaj :P

 

Dupa care ia-i predat stafeta lui Lamaie... :D

 

Intrebare la dor, ultimele caractere(0906) ar reprezenta luna si anul de fabricatie?

Unde ma duc si eu sa-mi verifice roata spate ca s-ar parea ca scapa aer din ea, la ce service mai domestic?

 

Thanks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se vorbeste de bujii, vad pe louis ca ar fi diferenta intre cele de f4i pc35 (2001)

 

10035067 ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX IMR9C-9H HONDA CBR 600 F (PC35/01) 25,35 euro

 

si celelalte f4i (pc35) din alti ani

10035107 ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX CR9EHIX-9 HONDA CBR 600 F (PC35) 14,95 euro

 

Asa e sau e alt tip de bujie? E mai buna? Care e diferenta intre ele?

 

Si chiar se simte daca ai bujii mai performante?

Editat de BBL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC35 era si a mea, 2001 :D

 

PS. BBL de chestia cu bujiile sunt si eu interesat, e un subiect despre care nu m-am documentat. Aseara in incercarile mele de dat p'o roata, i-am dat moto unui bun amic si mi-a zis ca nu o poate ridica din a 2-a ca-i puturoasa. Alte moto se ridica fara probleme. Ma gandesc ca e de la bujii, nu dau scanteie cum trebuie :P

 

PS2. Strumf, dupa ce ai schimbat toba ai simtit vreo schimbare in comportament? Eu am senzatia ca nu mai e la fel si ma gandesc intr-un viitor la un PC3, dupa ce-i pun si un filtru BMC street :)

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se vorbeste de bujii, vad pe louis ca ar fi diferenta intre cele de f4i pc35 (2001)

 

10035067 ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX IMR9C-9H HONDA CBR 600 F (PC35/01) 25,35 euro

 

si celelalte f4i (pc35) din alti ani

10035107 ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX CR9EHIX-9 HONDA CBR 600 F (PC35) 14,95 euro

 

Asa e sau e alt tip de bujie? E mai buna? Care e diferenta intre ele?

 

Si chiar se simte daca ai bujii mai performante?

 

Ca sa intelegi iti spun asa cum trebuie :

 

I = Iridium Platinum

M = Filet de 10 si 19 mm este de lung este filetul este asta

R = Resistor

9 = Cum sunt ele - reci sau calde - se incepe de la 2 si se termina la 12 unde 12 este cel mai rece

C = Partea de jos de scanteie cum este construita - C este ceva special nu stiu mai multe

-

9 = 0.9 mm distanta intre electrozi

H = Nu stiu ce inseamna asta

 

C = Filet de 10

R = Resistor

9 = Cum sunt ele - reci sau calde - se incepe de la 2 si se termina la 12 unde 12 este cel mai rece

EH = Cum este filetul : 19 mm lung

IX = High performance Iridium

-

9 = 0.9 mm distanta intre electrozi

 

Cam asa stiu eu...posibil sa fie altele sau doar o diferenta de cod...atata tot. Eu nu vad mare diferenta intre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC35 era si a mea, 2001 :D

 

PS. BBL de chestia cu bujiile sunt si eu interesat, e un subiect despre care nu m-am documentat. Aseara in incercarile mele de dat p'o roata, i-am dat moto unui bun amic si mi-a zis ca nu o poate ridica din a 2-a ca-i puturoasa. Alte moto se ridica fara probleme. Ma gandesc ca e de la bujii, nu dau scanteie cum trebuie :P

 

PS2. Strumf, dupa ce ai schimbat toba ai simtit vreo schimbare in comportament? Eu am senzatia ca nu mai e la fel si ma gandesc intr-un viitor la un PC3, dupa ce-i pun si un filtru BMC street :)

 

PC3 First

BMC Second

Dupa ce ai schimbat toba e si normal sa ffaca probleme...nu ai cum sa faci un reglaj fara PC3 asa ca :D

 

La injectie e ca si la carburatoare...trebuie sa schimbi mapu, daca nu ai cum nu faci modificari ca poate dauna motorului.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca totusi e nitel mai puturoasa pana pe la 3000rpm. :P

 

Aia-i :D Se simte

 

PC3 First

BMC Second

Dupa ce ai schimbat toba e si normal sa ffaca probleme...nu ai cum sa faci un reglaj fara PC3 asa ca :D

 

La injectie e ca si la carburatoare...trebuie sa schimbi mapu, daca nu ai cum nu faci modificari ca poate dauna motorului.

 

Gata, mi-am modificat prioritatile. PC3! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'abar n'ai tu ce motor ai avut :)

post-3288-1242815430_thumb.jpg

 

nu ca vreau s ate contrazic da de exemplu a mea din 98 ar trebuii sa aiba pc31...da nu are :D.... toata lumea se da mirata cand vede ca e pc 25, deci nu e musai sa respecte anu :P caci ma indoiesc ca a fost motoru schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia-i :D Se simte

 

 

 

Gata, mi-am modificat prioritatile. PC3! :P

 

Cand o sa cumperi PC3 o sa cauti mapuri sa vezi ca sunt cu tobe de nu stiu ce marca...etc. Sunt calculate de DynoJet...o incarci si asta e...o sa vezi o diferenta. Asa si la filtru de aer. Bafta in continuare.

 

Orice modificare adusa la sistemul de aer, evacuare sau de alimentare a cilindriilor se fac si alte modificari ca parametrii sa fie optimi.

 

Eu am pe carburatoare kit Dynojet si a trebuit sa-mi reglez carburile in functie de asta. Cand am pus si filtru K&N la fel am facut si cand am pus toba aftermarket si asta datorita faptului ca era cam puturoasa... :)

 

@strumfuadi - nu m-am jucat mult cu PC3 ca sa-ti pot spune tot. Deh, neavand nu am mare habar de asa ceva :D se pot cauta pe net, sunt destule mapuri. Softul il primesti din cate stiu odata cu PC3.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site la PC nu au mape pentru Mivv, dar pe site la Mivv au cateva. Asta nu ar fi problema, ca vorbesc cu Sinneru' ca el le are cu astea si ma ajuta el sa reglez ori gasesc harti deja facute de baieti pe forumuri in afara. Cat despre filtru am sa aleg BMC ca au varianta Street si e aproximativ aceiasi chestie cu ala stock doar ca-l speli :P

 

PS. Am uitat...bani sa am :D

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci ma indoiesc ca e din 98. :D

 

ma asa scrie 98 si sigur e pc 25 ca am citit pe motor am zis ca sunt retarzi astia care au facut talonu' ca la tip varianta scrie p31cbr600f da la tip motor scrie pc25 E

Editat de Angra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce mai e nevoie de PC3 cand deja ai 150 CP si cuplu peste 100 NM? :D

Racerilor... :P

 

 

Radule,

Legat de bujii. Eu am trecut de la Denso Iridium la NGK Laser Iridium si e alta treaba. Motoreta merge altfel, consuma altfel. Chiar merita sa iei bujii ceva mai scumpe. Plus ca sunt garantate mai multi km, sper sa nu gresesc.

Legat de datul p-o roata... eu stiu ca tine cel mai mult de echilibru, nu de putere, poate gresesc. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce mai e nevoie de PC3 cand deja ai 150 CP si cuplu peste 100 NM? :D

Racerilor... :P

 

 

Radule,

Legat de bujii. Eu am trecut de la Denso Iridium la NGK Laser Iridium si e alta treaba. Motoreta merge altfel, consuma altfel. Chiar merita sa iei bujii ceva mai scumpe. Plus ca sunt garantate mai multi km, sper sa nu gresesc.

Legat de datul p-o roata... eu stiu ca tine cel mai mult de echilibru, nu de putere, poate gresesc. :)

 

PC3-ul nu-l vreau pentru putere ci pentru a creea o 'legatura' intre toba, filtu de aer si restul :D Fara PC3 e un loss de putere cu noua toba. Iar la wheelie, da, echilibrul e cheia :lol:

Unde se gasesc mai ieftin IMR9C - 9H din Japan, nu France?

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ai de asteptat. Crezi ca-i asa cum bati din palme si sare PC3 pe motor? :D

 

Ia da-mi 350$ si bate o data din palme :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC nu e musai sa-i maresti puterea. Dar daca vrei sa o maresti, iti zic eu ca nu numai cu 3 cai o faci. Cu PC ii modifici curba de putere. Efectiv, ti-o personalizezi. Modding :D

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PC e bun ca poti sa modifici ce trebuie la injectoare.

 

La mine la carburatie...a trebuit sa-i modific amestecu dupa ce i-am pus filtru K&N - cel putin baga mai mult aer.

Dupa ce am adaugat si toba mergea sacadat...a trebuit sa-i refac amestecul din nou si sa verific nivelul la carburatoare.

Dupa ce am adaugat si kitul DynoJet - a trebuit sa o iau de la zero cu carburatoarele. Curatat, sincronizat, refacut amestecul cat si nivel.

 

Voi credeti ca functioneaza ok cu orice...eh, intrebati un mecanic care stie si o sa vedeti ca orice tunning cu aftermarket necesita o recalibrare a motorului, depinde ce inseamna asta. Daca va arat acum bujiile normale dupa 15.000-16.000 sunt cafenii...si asta datorita faptului ca sunt reglate bine carburatoarele si motorul merge la performante optime. Daca nu faceam treaba la carubatoare si puneam toate...sigur nu-mi mai functiona motoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumpar F4i accidentat ........ cel mai mult ma intereseaza motorul cadrul bascula etc ....... mai exact piesele de baza ale unei motociclete :unsure: carenele si diferitele elemente optice nu ma intereseaza foarte mult.

 

 

 

vreau s-o fac de stunt.

 

 

 

daca aveti cunostinte sau orice altceva dati-mi PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...