Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Pe la 19 in Prostitutiei esteti? Incerc si eu sa nu-mi pierd cele 2 roti sau cadru pana ajung acolo :)

 

PS: uameni buni cu suflet bun, fosti prieteni, acum moderatori :D de un an sunt galben si a expirat si expirarea

expirarii, se poate face ceva sa am si eu o culoare mai fireasca, va rog :o ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu tot "vick exhaust" ma gindesc sa imi iau.

 

Nu vad nici un motiv sa platesc o circa de bani pentru o teava cu niste site si ceva vata. Firma de pe ele ma lasa complet rece in cel mai bun caz... in cazul "A Crap Ovich" ma umfla risu pur si simplu.

 

Marketing desantat si atit. Auzi tu... pina si alea de moto GP au "da firma"... LOL. Eu stiu doar atit. DB603-ul de 1600HP de la my dear BF109 nu avea nici o toba si galeriile se terminau imediat ce iesau din bloc fiind curbate nitel inapoi. No crapovich there... probabil din cauza regimului nazist :o .

 

 

Inainte sa imi iau toba am sa intreb omu exact cum o face si daca e "standard" si nu doar o teava goala... I'm in. Oricum firma si daca e Vick Exhaust si daca e Akrapovich o dau jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, ca nota generala si cu asta am incheiat paranteza auto, de prin 2002-2003 toti constructorii din lume au redus motoarele dpdv al calitatii si fiabilitatii. Profitul a inceput sa devina singurul scop, fiecare constructor a inceput sa isi faca fabrici dracu stie pe unde pentru a reduce costurile, etc, etc..

Ata ete..

Nu e facuta neaparat ca sa scada costurile de productie, cat este o stragerig de marketing pt. o rechemare fortata la service. Am observat ca la mai multe marci/modele este la moda ambreiaju. Pica in timpul garantiei la un anumit nr de km., este destul de pirerat la buzunar, se da vina (dupa un anumit nr. de km. pe "proasta utilizare") dar totodata esti nevoit sa faci lucrarea intr-o reprezentanta pt. a nu pierde restul de garantie. Cu alte cuvinte te fac la bani fara sa poti sa scoti un cuvant. In cazul asta nu cred ca e vb de fabrici prin tari cu mana de lucru ieftina, ele sunt facute sa tina atat tocmai ca sa mai poata sa scoata un ban. Am patit si eu treaba asta la FORD - 30.000 km, si am auzit alte N 407, 308, Passat, Bora etc.

Referitor la discutia voastra despre masini, in RO nu cred ca se mai pune problema de fiabilitate. Trebe articulatii de otel sa faca fata la drumurile noastre. Nici macar acel "pachet drumuri grele" intalnit la unele marci nu e chiar ok pt. ce asfalt avem noi. Referitor la motor, TDI-ul de la nemtoaice a ramas in urma rau si a inceput sa dezvolte tot felu de pb, in schimb, CULMEA, topul motorizarilor la nivel mondial acum, este (repet CULMEA!!!!) HDI-ul de la Peugeot/Citroen (ca fiabilitate si consum vorbind ca dpdv al performantelor lasa foarte mult de dorit fata de cerintele actuale - neputand niciodata sa fie comparat cu 3000 si 3500 de la BMW / Audi).

 

In legatura cu iesirea de azi......avand in vedere vremea si meciul de diseara va urez distractie placuta :D FORZA LIVERPOOL!!! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de gand sa ies azi la un pic de plimbare prin oras,daca va anuntati sa treceti diseara prin Constitutiei dati un semn ca vin si eu.

 

@Droom:Mi se pare ca Alexutza are Acrapovici :o o auzi inainte sa o vezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are rost sa facem polemici, sunt forumurile auto pline de asa ceva.

Pot doar sa'ti spun ca toate cele 3 puncte mentionate de tine se bazeaza pe mituri. Masinile germane au fost cele mai bune. Asta pana acum circa 15 ani cand ceilalti i'au ajuns si apoi din avant si ambitie i'au depasit, in timp ce ei ofereau tot o masina cheala cu volan si pedale si fara nimic in rest. Apoi "nemtoaicele" au luat'o la vale si dpdv al calitatii. Sunt pline serviceurile de nemtoaice cu turbine crapate (deh, romanul are orgasm cand aude TDI, dar habar n'are sa mearga cu ele), cu injectoare praf, cu probleme de mancat ulei, etc, etc. Si nu ma refer doar la VW..

Despre frantuzoaice: Personal am avut si inca mai am o Laguna 1 faza 2, masina care nu a vazut in viata ei de 11 ani decat consumabile si un pistonas de frana pe spate. Ca sa nu mai vorbesc de confortul si spatiul care este peste tot ce ofereau nemtoaicele acum 11 ani.

Despre japoneze: nu stiu de altele, dar Honda sunt incredibil de fiabile. Au putine motoare, insa indestructibile. La restul masinii mai pica o bucsa, un pivot, dar asta nu are de a face cu masina in sine ci cu drumurile din Ro.

Oricum, ca nota generala si cu asta am incheiat paranteza auto, de prin 2002-2003 toti constructorii din lume au redus motoarele dpdv al calitatii si fiabilitatii. Profitul a inceput sa devina singurul scop, fiecare constructor a inceput sa isi faca fabrici dracu stie pe unde pentru a reduce costurile, etc, etc..

Ata ete..

 

 

 

avand in vedere ca motorul e de conceptie mai veche, personal ti'as recomanda tot un Motul, insa semisintetic, Motul 5100. Daca mergi preponderent in oras, poti pune si 15W-50, fiindca e posibil ca tolerantele in motorul tau sa fi crescut (depinde si de nr. de km, dar cum pe la noi toate sunt pana in 30000... :o)

In locul tau as pune Motul 5100 10W-40 daca mergi mult pe afara sau 15w-50 daca mergi mult in oras. Cu schimb la 5000km.

!!!DANKE!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Droom:Mi se pare ca Alexutza are Acrapovici :o o auzi inainte sa o vezi

 

Merci, Alexutza, unde esti? Acum am cam bagat-o pe maneca un pic pentru ca am tocmai aflat ca teava conectoare la gixxer pana in 2006 are diametru de 60 mm, in timp ce cbr-urile au 52mm. Nu-s cum dreacu' o sa o montez asadar.

 

@zaelu, nu stiu cum e cu firmele astea "overrated" de tobe, dar eu am luat ce am gasit la prieteni, asa ca nu fac nazuri :D, cu conditia sa o pot monta. Tin sa te sigur ca toba asta pe care vreau sa o iau e vechiuta si a cunoscut ceva tavaleala, asa ca nu mai arata ca "fata mare" si nici nu mai are eticheta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ma !!! Acum putem reveni la stilul de mers satanist si la a ne da cu ghenunchii pe jos :o

 

Ce diliu esti maaa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu stateam si ma gindeam uneori de ce este topicul la "de strada"... inteleg ca pe strada merge dar parca... mai repede.

 

Poate si Kawasaki ZZR ar trebui urcat in zona asta... stau aia cu monstrii de 1400 si se dau scuteristi pe acolo :) .

 

 

Oricum... inca putin si stabilim recordu de 1000pagini 10000 de posturi.... daca nu ne-o ia threadul de fun inainte ca acolo pune toata lumea.

 

 

P.S. si cineva sa editeze si poll-ul ca F1i Sport suna cam a la formula 1... sport :o

Mesaj completat

Merci, Alexutza, unde esti? Acum am cam bagat-o pe maneca un pic pentru ca am tocmai aflat ca teava conectoare la gixxer pana in 2006 are diametru de 60 mm, in timp ce cbr-urile au 52mm. Nu-s cum dreacu' o sa o montez asadar.

 

@zaelu, nu stiu cum e cu firmele astea "overrated" de tobe, dar eu am luat ce am gasit la prieteni, asa ca nu fac nazuri :D, cu conditia sa o pot monta. Tin sa te sigur ca toba asta pe care vreau sa o iau e vechiuta si a cunoscut ceva tavaleala, asa ca nu mai arata ca "fata mare" si nici nu mai are eticheta. :cheers:

 

 

Pai daca e mai mare teava de la toba se monteaza simplu slip on nu? bagi un manjon de cauciuci ceva care sa tina la temperatura si gata. In principiu va reduce viteza de evacuare... corect?

 

 

Also... daca as gasi un aftermarket SH cum are Neutral parca la 100 euro maxim (si sa am banii disponibili) probabil ca as lua daca e mai usor/safe de montat... daca exista know how etc. Dar altfel... Problema la Vick Exhaust e ca nu ofera (inca) si teava de legatura pina la galerie... si nu am chef sa tai teava de pe toba mea... ca poate e nevoie la un ITP... RAR ceva... plus ca asta "default" mi se pare urita ca e foarte groasa :cheers: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa ne intalnim pe zi duminica, temperatura e mai ridicata si mai facem si noi o plimbare pe doua roti in felul asta. Apoi sa ne retragem la o apa plata pe undeva. :o

 

Signed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi surprindere pe cei ce vor cauta la ,,strada'' topicul si nu il gasesc :o ce sa zic mai ales de initiatorul topicului

 

App:Rusine mare initiatorului ca a catalogat F-ul la moto de strada :)

 

In sfarsit suntem acasa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa ne intalnim pe zi duminica, temperatura e mai ridicata si mai facem si noi o plimbare pe doua roti in felul asta. Apoi sa ne retragem la o apa plata pe undeva. :)

Zaelu oare vine cu scuterul sau cu Honda? :D

Si palalila vine unu, doi sau trei ??? :o

(daca vin ...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am de gand sa ies azi la un pic de plimbare prin oras,daca va anuntati sa treceti diseara prin Constitutiei dati un semn ca vin si eu.

 

@Droom:Mi se pare ca Alexutza are Acrapovici :o o auzi inainte sa o vezi

pe toba alexutzzei scrie micron :)

Merci, Alexutza, unde esti? Acum am cam bagat-o pe maneca un pic pentru ca am tocmai aflat ca teava conectoare la gixxer pana in 2006 are diametru de 60 mm, in timp ce cbr-urile au 52mm. Nu-s cum dreacu' o sa o montez asadar.

aici sunt bre ! ma cautai ? :cheers:

Mesaj completat

Sper ca ai intrat cu genuchiul jos

daaaa :D am si vanataie in genunchi :cheers:

 

cine stie unde pot gasi si eu asa ceva?

este pt un f3 din 95.

post-23017-1267130869_thumb.jpg

post-23017-1267130999_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...