mixmagic Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Se poate asa ceva ca nu mai inteleg nimic. Am pornit motorul am verificat tensiunea la borne la relanti.12,5 cand am inceput sa turez motorul tensiunea a scazut pana la 0.Cand am lasat la relanti a urcat iar la 12,5 (bateria e cam descarcata) Oare care sa fie buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaviS Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Probabil alternatorul nu mai incarca, daca faci citeva ture o sa se descarce de tot si vi cu ea impinsa. Nu-s mare specialist, deci nu dati cu pietre, mai ales ca afara ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 clar nu iti incarca... ori ai pb cu alternatorul, ori cu puntea redresoare... intr-adevar ciudat ca scade tensiunea cand o turezi.. sa nu fie si vreun scurt pe undeva........ cand ai masurat tensiunea ai masurat-o inainte de punte, sau dupa?? vezi si tu daca ai tensiune din alternator intai...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 Probabil releul de incarcare. Deconecteaza-l, verifica tensiunea intre cele 3 faze (cam 50 V alternativ) la vreo 3-4.000 de ture. daca ai tensiune buna, schimba releul. Se cam potriveste de la mai multe modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 cand am inceput sa turez motorul tensiunea a scazut pana la 0 Vezi ca probabil nu masurai cum trebuie, un contact imperfect ceva. Din cate stiu eu virago 250 are aprindere de la baterie , nu cu magnetou deci nu are cum sa ajunga tensiune la baterie zero si motorul inca sa-ti functioneze. Scaderea tensiunii de incarcare o data cu cresterea turatiei am mai intalnit-o la o honda CB1, motivul era releul defect ( cu releul deconectat tensiune alternativa masurata intre 2 faze ale alternatorului se incadra in specificatii si crestea o data cu turatia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Februarie 3, 2007 Share Postat Februarie 3, 2007 releu ars man cauta altul...vei gasi foarte greu...si io am patit o......bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixmagic Postat Februarie 4, 2007 Autor Share Postat Februarie 4, 2007 Vezi ca probabil nu masurai cum trebuie, un contact imperfect ceva. Din cate stiu eu virago 250 are aprindere de la baterie , nu cu magnetou deci nu are cum sa ajunga tensiune la baterie zero si motorul inca sa-ti functioneze. Scaderea tensiunii de incarcare o data cu cresterea turatiei am mai intalnit-o la o honda CB1, motivul era releul defect ( cu releul deconectat tensiune alternativa masurata intre 2 faze ale alternatorului se incadra in specificatii si crestea o data cu turatia) Cred ca ai dreptata din cauza vibratiei motorului cand am l-am turat s-a deconectat voltmetru' apoi s-a conectat iar...o sa mai incerc o data ...probabil e asa cum spuneti...releul de incarcare. Anul trecut tot asa mi s-a intamplat am dus-o in service si era problema de fire ''coapte'' le-a schimbat si m-a tinut un an...cred ca o duc iar in service... Merci mult de raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 Ia un aparat de masura si verifica ce tensiune ai la bornele bateriei cand motorul este pornit (la relanti) in mod normal ar trebuie sa ai cel putin 13V... daca nu ai sunt 3 variante: a. cea mai fericita... oxidarea contactelor bateriei b. cea mai putin fericita... releul ars c. cea mai nefericita in cazul in carea ai infasurarile arse de pe stator (asta in cazul in care ai magnetou, majortatea japonezelor asta au). Ca sa verifici infasurarile poti fie sa desfaci si sa masori continuitatea fie cu motorul pornit verifica tensiune intre cele 3 fire cu aparatul de masura pe curent alternativ si precum a spus si cristi-mic. Daca ai curent ok pe toate atunci poti sa fi sigur ca problema este la releu. Ca sa fi convins si de asta, tot cu aparatul de masura cu motorl pornit masoare iesire + si - din releu... de obicei sunt colorate firele care corespund rosu si negru iar cele care vin de la magnetou sau alternator au aceiasi culoare toate trei, si masoara cu motorul pornit in curent continuu ce tensiune ai acolo... daca este sub 13V schimba releul. daca ai vreun prieten cu acelasi tip de releu.. fa schimb si verifica rapid. in general Yamaha are acest mic defect, pica releele. eu am facut odata un releu singur care a mers brici si se si putea regla, dar componentele si restul carcasei, radiatorelor duc cam la acelasi pret, asa ca cauta un releu de incarcare de yamaha pana la urma ca toate fac acelasi lucru... trebuie doar sa stii sa pui firele la el si racirea este vitala, asa ca mergi la un electrician auto ca te rezolva intr-un minut si nu te costa mai mult de 10ron. bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mixmagic Postat Februarie 11, 2007 Autor Share Postat Februarie 11, 2007 (editat) Merci fain de raspunsuri!Preoblema este releul de incarcare, s-a dus.Trebuie schimbat. Stie cineva unde se afla pe yamaha xv250 si de unde as' putea cumpara unu? Care e releul de aici? Merci fain! Editat Februarie 11, 2007 de mixmagic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) Merci fain de raspunsuri!Preoblema este releul de incarcare, s-a dus.Trebuie schimbat.Stie cineva unde se afla pe yamaha xv250 si de unde as' putea cumpara unu? Care e releul de aici? Merci fain! Cam vechi postul dar raspunsul ar fi ca in schema releul este nr 9. Oricum, eu am aceeasi problema, ciudatenia este ca uneori mi se descarca bateria in o saptamana, alteori in cateva luni, alteori in 2 zile. Aveti idee...? Editat Noiembrie 12, 2009 de Bicious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Pai in primul rand trebuie sa vezi daca incarcarea iti functioneaza corect. Vezi ca in postul anterior, George Moraru explica in detaliu cum trebuie sa faci acest lucru. Preferabil e sa faci masuratorile la borne cu o baterie buna. Daca nu ti da indicii ca ar fi releul, statorul sau vre-un contact imperfect, atunci mai mult ca sigur e bateria dusa. Era un topic mai devreme p aici, despre "bateriile serioase", si acolo s-au postat si niste sfaturi despre testarea bateriei. Daca meri mult prin oras, bateria se mai poate descarca si din cauza solicitarilor. Trebuie sa o pui pe redresor si sa vezi daca-ti incarca si daca nu-ti moare subit in sarcina. /index.php?...p;#entry2188861 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.