bhairava Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 dupa ce din momentul in care cloncanea ca dracu, si toata lumea zicea sa-l schimb, am mai pus 6000 km pe el, lantul meu arata acum asa cum se poate vedea mai jos. intrebarea e de unde screm un lantz temporar, ca sa nu intru-s sevraj pina-mi vine ala de la louis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 Uaa...asa uzura nu am mai vazut de mult... Eu cred ca afli unu temporar de la careva care dezmembreaza ceva.La voi in Buc.. trebe sa fie o gramada.Si la mine nu mai e mult pina ajunge asa,si in plus de asta se tot intinde cu fiecare suta de Km parcursa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 daca mai pui de la louis tot asa vei pati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 Spune-mi ce au alea de la Louis,ca sa ma feresc daca e cazul.Oricum,aia nu comercializeaza produse de firma?Adica daca lantul e D.I.D sau Regina,si e cumparat de la Louis,nu e ce trebuie?Eu unul m-as cam mira... Adevarul e ca am muscat-o putin cu niste mansoane pt.ghidon,aduse de la Louis,ca se lua cauciucul de pe ele in draci.Nici nu puteam merge fara manusi ca tot ma innegream pe mini.Da oricum alea erau mansoane de guma nu lant de tractiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 Spune-mi ce au alea de la Louis,ca sa ma feresc daca e cazul.Oricum,aia nu comercializeaza produse de firma?Adica daca lantul e D.I.D sau Regina,si e cumparat de la Louis,nu e ce trebuie?Eu unul m-as cam mira... Adevarul e ca am muscat-o putin cu niste mansoane pt.ghidon,aduse de la Louis,ca se lua cauciucul de pe ele in draci.Nici nu puteam merge fara manusi ca tot ma innegream pe mini.Da oricum alea erau mansoane de guma nu lant de tractiune. la louis nu mai e calitatea care ar trebui am vazut discuri de frana varza de la placutele lor cat despre lanturile regina nu mai pun pana e lumea cred ca sunt cele mai proaste.......multi s-au plans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 30, 2004 Autor Share Postat Mai 30, 2004 hmmm....si totusi, CE sa pun atunci ? doar originale honda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FZS1000 Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 DID ar fi buen ( se zice). Lantz original Honda in orice caz ok, $$$ , dai un ban dar stii ca nu-l mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 30, 2004 Autor Share Postat Mai 30, 2004 intre timp am mai pus pe el 80 km RK cum e ? tot regina-quality ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxanelu Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 hmmm....si totusi, CE sa pun atunci ? doar originale honda ? Takasagi, Renthal , Moose sau tireaza de la vfr ala de vis a vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 lant testat de mine conditii groaznice ENUMA foarte bun si eftitin pentru doritori cu pinioane cu tot 139 Iepuroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 30, 2004 Autor Share Postat Mai 30, 2004 esti din buc ? daca iti pun acum 140 oiro in mina, in cit timp am lantzicu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 31, 2004 Autor Share Postat Mai 31, 2004 intre timp am investit un meleon sapte sute intr-un IRIS "racing" de la yamaha metrou romana. sint curios cit tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Mai 31, 2004 Share Postat Mai 31, 2004 ba ala e lant la 1 meleon 7sute? daca tot stai in casa si-ti faci de treaba cu manusa de box prin kiloti pe ploaia asta(nu c-ai duce lipsa de materie flocoasa)..intra pe yahoo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkz Postat Mai 31, 2004 Share Postat Mai 31, 2004 Cea mai buna investitie bai baclava, pe IRIS racing de-ala de la Romana de la metrou am mers io un sezon intreg si arata oricum mult mai bine decat ala al tau dupa aia .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Mai 31, 2004 Autor Share Postat Mai 31, 2004 1. sint pe yahu 2. da breh, dar cit faci tu intr-un sezon, eu fac pe zi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dni Postat Iunie 8, 2004 Share Postat Iunie 8, 2004 am fost la mag de la metrou romana sa iau niste placute goldfren,sunt curios cei care au folosit de parere au despre ele,de aratat se prezentau destul de nasol.am intrebat si de lant de GS 500 ,mi-a zis ca au ceva care s-ar potrivii(IRIS) dar trebuie sa mai scot cateva zale(vreo 3 numai tin minte exact) cat de grav este dc procedez asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat Iunie 8, 2004 Share Postat Iunie 8, 2004 Nu e grav, dat fiind ca oricum lantul e cu siguranta. Intrebarea e, cat aveti voi tupeu sa va dati cu rachetele alea, cu un lant cu siguranta... (bhairava nu mai e nevoie sa raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Iunie 8, 2004 Share Postat Iunie 8, 2004 la louis nu mai e calitatea care ar trebui am vazut discuri de frana varza de la placutele lor cat despre lanturile regina nu mai pun pana e lumea cred ca sunt cele mai proaste.......multi s-au plans Eu unul am avut la KX125 numai Regina si am fost super multumit. DID s-a uzat mai repede. Nu cred ca sunt conditii mai grele de exploatare pentru un lant decat la motocross. Cat despre calitatea de la Louis... cat dai atat ai, e valabil pentru orice firma. Pentru cei ce vorbesc fara sa stie: Louis nu produce, doar comercializeaza. Discuri de frana varza ai sa vezi numai de la placute uzate. Inca nu cred ca s-a inventat placuta de frana mai dura decat discul Cei drept exista si lanturi ieftine (IRIS sau HOLOGRAF sau mai stiu eu ce altceva) dar parca nu as pune asa ceva pe un motor cu mai mult de 20 CP. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduKu Postat Iunie 14, 2004 Share Postat Iunie 14, 2004 nu e de mirare ca lanutul lui bhairava a ajuns asa, pt ca el face enduro cu cbr-ul.....so.... Bhairava ai idee daca au si lant pt GSX 600 F si daca e asemanator la pret cu al tau.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 MAi... vad ca aici e o discutie cu lanturi... si am si eu o dilema... poate ma lamuriti voi.. ca sunteti mai vechi in bransa... Cum este cu ungerea lantului? Ce folosesc pentru asta? si ... cit de des? Pe motorul meu zice sa-l ung la fiecare 200 de km... si eu l-am tot dat cu vaselina... normala. Am mai avut moto.... un enduro la care nu l-am uns niciodata in 2 ani ... si nu a avut nimic... si un eliminator de 250... la care tot asa... Acu... m-am apucat de uns... dar... deja m-am plictisit... 200 de km e f putin... ce imi puteti spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Iunie 17, 2004 Admin Share Postat Iunie 17, 2004 presupunem ca e cu oringuri, atunci se unge cu spray de lant (special): - se incalzeste (mergi 10 min) - se curata cu alt spray special sau petrol (nu cu benzina sau diluant) - se sterge cu carpa - se lasa sa se usuce (se incalzeste) - se da cu spray de lant special, eventual cu teflon, etc - se lasa se se absoarba cateva minute - se sterge surplusul - se curata janta ungerea se faca cam la 300-500km - depinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 Multumesc..... dar... e chiar asa de stricta treaba? Intreb si eu... ca nu pare o chestie simpla... Si daca pleci la drum... sa te opresti la 200 de km sa faci operatiunea... nu e de colo... si la mine are tot felul de aparatori.. acces dificeil... Care sunt riscurile daca nu o faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi P Postat Iunie 23, 2004 Share Postat Iunie 23, 2004 Am citit si eu topicul asta. deci parerea mea.... 1. Nu pot face o clasificare a lanturilor dupa calitate, insa cred ca, cu cat e mai scump cu atat e mai bun. Asta teoretic. Eu am montat de un enduro de 600 lant de CZ, facut in Cehia si este super. Acelasi tip de lant il folosesc prietenii mei exclusiv in padure si sunt foarte multumitii. Lantul costa 50 eu si e cu O-ring-uri. 2. Sa luati lant cu O-ring, X-ring, etc pentru ca au durata de viata mai mare, deoarece garniturile impiedica apa si impuritarile sa intre intre bolt si role si se reduce uzura. 3. ATENTIE!! La motocicletele care dezvolta viteze mai mari de 160 km/h este obligatoriu a se monta lant cu nit, nu cu siguranta. In Germania la verificare se uita si la acest lucru si daca nu e cum trebuie nu-ti da verificarea. 4. Lantul se curata cu un solvent slab (ca sa nu dizolve garniturile), se usuca si se unge cu spray de lant. Intervalul de ungere difera de conditiile de trafic, vreme, etc. 5. Intinderea lantului este importanta pentru durata de viata a lantului cat si a pinioanelor, axelor, rulmentilor, etc. Un lant intins va forta si va duce la o uzura prematura. Reglajul corect este atunci cand lantul are o sageata la mijloc de 2 - 2,5 cm. 6. In cazul lanturilor cu siguranta, siguranta se monteaza invers sensului de rotatie a lantului spre in fata. Adica ce vreau sa zic e ca atunci cand accidental lantul s-ar agata intr-o creanga, sarma, etc sa nu fie smulsa siguranta. 7. din lant se pot scoate zale, fara a-i afecta in nici un fel performantele. 8. este indicat ca atunci cand schimbi lantul sa schimbi si pinioanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
everlast Postat Iunie 28, 2004 Share Postat Iunie 28, 2004 foarte interesant topicu'. pe zi ce trece mai descopar ceva nou. cred ca in 1 luna, cand imi iau motoru' o sa fiu as la teorie cu practica mai vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.