Sari la conținut

Ij Jupiter 4


Ravenitza
 Share

Postări Recomandate

ba io nu inteleg un lucru..

ce-i cu aprinderea la astea in 2 cilindrii? chiar asa se deregleaza din 2 in doi? sunt legate cu sarma platinile alea? e chiar asa greu de reglat?

de ce se plange atat toata lumea????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bha io zic sa`tzi iei o bicicleta... ca aia`i a ta shi shtii macar ca nu ramai fara benzina... daca nu mai ai kef sa pedalezi... o iei in spate shi fugi cu ea :rock: :nono:

Da taran mai potzi fi,tu nu ai nici bicicleta si dai sfaturi la altzii! :rose: :rose: :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ironii misogine si aere de superioritate m-am saturat asa ca le ignor...

 

azi am facut tot traseul bine, cu 8-uri, mers fara o mana cu o viteza mai mare, jaloane....a mers super...

acum o sa incerc sa fac din ce in ce mai bine si mai rpd ca sa ma incadrez in timp :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ironii misogine si aere de superioritate m-am saturat asa ca le ignor...

 

azi am facut tot traseul bine, cu 8-uri, mers fara o mana cu o viteza mai mare, jaloane....a mers super...

acum o sa incerc sa fac din ce in ce mai bine si mai rpd ca sa ma incadrez in timp :nono:

Ai timp destul si fara sa te grabesti ,totu e sa-ti iasa bine;succes incontinuare si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a fost a 4 a sedinta de moto...m-am obisnuit foarte repede cu suzuki marauder 250...

azi m-am simtit mandra cand am vazut ca dupa 3 incercari, am inceput sa fac jaloanele cu o singura mana :baldy: desi cadrul acestui suzuki e mai rigid decat un copac :banana:

va tin la curent pt acei cativa care mi-au fost alaturi cu o vorba buna.

 

raven

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi a fost a 4 a sedinta de moto...m-am obisnuit foarte repede cu suzuki marauder 250...

azi m-am simtit mandra cand am vazut ca dupa 3 incercari, am inceput sa fac jaloanele cu o singura mana :jump: desi cadrul acestui suzuki e mai rigid decat un copac :P

va tin la curent pt acei cativa care mi-au fost alaturi cu o vorba buna.

 

raven

asa asa...bravo si spor la treaba in cont...ai voie sa te inclini la jaloane in treapta superioara si cu ceva viteza? :D era un topic cu testul ala pt politai...ce meseriasi erau oamenii :ok:

 

spor la treaba in cont :P

 

LE: iaaaaaaaaaa....ce zace la tine acolo la motocicleta?acu am vazut!da un link daca ai povestit undeva, daca nu, baga :D felicitari daca ai achizitionat asa ceva...e super mobra...bravo :banana: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba io nu inteleg un lucru..

ce-i cu aprinderea la astea in 2 cilindrii? chiar asa se deregleaza din 2 in doi? sunt legate cu sarma platinile alea? e chiar asa greu de reglat?

de ce se plange atat toata lumea????

vreau sa dezleg misterul asta de care toti se sperie, in legatura cu jupi!!

DECI DACA ODATA REGLAT CU CEAS COMPARATOR LA FIX, SI MERGE CEAS, NU MAI AI ALTCEVA DE FACUT DECAT SA PUI NISTE GROVERE DELEA MICI DE LA O PRIZA DE EX.INTR-E SURUB SI SUPORTUL DE LA PLATINA!!!!!!!!11

DOAMNE GREU E!!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa dezleg misterul asta de care toti se sperie, in legatura cu jupi!!

DECI DACA ODATA REGLAT CU CEAS COMPARATOR LA FIX, SI MERGE CEAS, NU MAI AI ALTCEVA DE FACUT DECAT SA PUI NISTE GROVERE DELEA MICI DE LA O PRIZA DE EX.INTR-E SURUB SI SUPORTUL DE LA PLATINA!!!!!!!!11

DOAMNE GREU E!!! :banana:

 

Oricum ar fi, piciorul platinei mobile care gliseaza pe ax o sa se toceasca....bine ar fi macar sa se toceasca amandoua la fel :baldy:, dar dupa ce ai schimbat platinele mobile, trebuie sa te astepti ca dupa un drum si o incalzire buna sa trebuiasca sa le reglezi iarasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am facut ceva practica cu un trabant, tot cam asa e si ala, nu ar fi mai ushor adaptat cumva o aprindere electronica?

Poate ca e ceva de munca, insa cred ca e de preferat un week-end de teste decat 30 min , 1 ora pe saptamana de surubarit ( hai ca nu e chiar asa de rau cu o bere in garaj :banana: )

Cu atat mai mult ca timp nu prea e, cel putin eu nu am si as prefera sa ard gaz-ul prin oras :baldy:

 

Bafta Raven, astept noutati, in curand ma bag si eu la scoala . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms...o sa fac un topic separat cand o sa imi vina gpzul...

momentan, azi m-au impins de la spate niste prieteni care m-au vazut ca fac jaloanele cu o mana, sa incerc si 8-urile la fel....si mi-a iesit...acum le fac cu o singura mana fara probleme...

am inceput sa ma plictisesc si nu mai am rabdare sa termin si orele de B sa dau odata examenul.

 

azi m-am plimbat pt prima data cu o vitezana si a mers excelent :banana: ... o schimbare oarecum majora de la chopper la sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum ar fi, piciorul platinei mobile care gliseaza pe ax o sa se toceasca....bine ar fi macar sa se toceasca amandoua la fel :crack:, dar dupa ce ai schimbat platinele mobile, trebuie sa te astepti ca dupa un drum si o incalzire buna sa trebuiasca sa le reglezi iarasi...

cat de lung sa fie drumu(Km),io la 120 de Km parcursi cu 3 persoane nu am reglat de loc platinile si merge tot asa de bine!!!Fara alte reglaje!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce tie ti se pare un drum de 120km lung? :crack:

Cu Ij-ul monocilindric faceam lejer 250km cu doar o oprire pt dezmortire.

Jupi nu am avut dar stiu de de la un vecin care are jupi de multi ani ca dupa un drum de peste 200km trebuie reajustat avansul ca sa mearga exact cum trebuie. Poate cu platini de buna calitate merge mai mult dar astea care se gasesc acum sunt niste gunoaie se tocesc mult prea repede si deaia se deregleaza indiferent cate saibe grover i-ai pune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ce tie ti se pare un drum de 120km lung? :D

Cu Ij-ul monocilindric faceam lejer 250km cu doar o oprire pt dezmortire.

Jupi nu am avut dar stiu de de la un vecin care are jupi de multi ani ca dupa un drum de peste 200km trebuie reajustat avansul ca sa mearga exact cum trebuie. Poate cu platini de buna calitate merge mai mult dar astea care se gasesc acum sunt niste gunoaie se tocesc mult prea repede si deaia se deregleaza indiferent cate saibe grover i-ai pune

Am uitat sa precizez 120 de km dus ,tot atat si la intors si nu sau dereglat platinile.E adevarat k am platini originale rusesti cu platou cu tot,am gasit in talcioc la cineva care a adus de la mama rusia.Nu am ajustat avansul nici atunci si nici acum si merge la fel de bine. Experientza proprie practic. :lol: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...