Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 !!!Ca bine zici! ok vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi? o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese fara rupere de gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Eu ti-as recomanda prima varianta. Cu cat mai inalt, cu atat mai bine. Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc Eu ti-as recomanda prima varianta. Cu cat mai inalt, cu atat mai bine. Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete... toate au aceeasi lungime si vin aplicate pe barbrizul original -completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare... la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc toate au aceeasi lungime si vin aplicate pe barbrizul original -completare Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 var trei redesenata cu arc de cerc continuu Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare... Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul? grosime 4 mm , la gauri am deja trei suplimentare la ceea ce am facut deja si nu vajaie il voi da jos pe acesta ( de sus) car nu imi place ca forma , asta e , tot eu l-am facut dar m-am grabit , oricum isi face treaba am scapat de curentul din gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salutări oameni buni! Numele meu este Cristi și cu drag vă anunț că din Octombrie anul trecut sunt fericitul posesor al unui exemplar Aprilia Pegaso Cube, ce-a luat naștere în 1999. Dânsul, pe numele lui Tractoraș, a fost cumpărat de la un tânăr bucureștean, care a uitat să-mi povestească și dedesubturile dumnealui. Una peste alta, scos din service dupa aproape o lună, iată-ne făcând primul drum mai lung, între Popești Leordeni și Ploiești. Trebuie însă spus că dumnealui a fost (și este) destul de iertător cu mine și cu ale mele greșeli de începător, cu atât mai mult cu cât mă aflu la primul permis. Vreau să vă salut pe toți și să vă felicit pentru această comunitate pe care ați înființat-o. Cu respect, Cristi L. Bravo colega. Sa-l (o) stapanesti sanatos! Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salutare la baieti. Are cineva idee daca termocupla de Kawasaki GPZ se potriveste la radiatorul de Pegaso? Ma refer la diametrul si pasul filetului.. Vreau sa stiu sigur, sa nu ma apuc sa dau antigelul jos degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ok vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi? o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese fara rupere de gat MA GANDESC SA IL FAC INTEGRAL TOTUSI PE GAURILE ORIGINALE , AM MATERIAL SE VEDE CA NU MAI AM RABDARE , IARNA ASTA MA INNEBUNESTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Daca tot iti ajunge materialul, fa-l inalt, cat sa iti treaca aerul peste viziera...ai zis ca are 4 mm grosime, si ar trebui sa tina. Stiu cum e cu iarna..eu deja duc tratative pentru un set de roti de rezerva, sa montez cauciucurile de cross pe ele... Editat Ianuarie 16, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Pai, Cristiane, dupa ce incepe sezonul, mai facem altceva la mobre? ) Vorba aia, omul isi face vara sanie ( a se intelege masina) si iarna car ( a se intelege mobra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 DA CORECT ,MAI STUDIEZ CEVA POZE DE PE LA ALTE MODELE SI INCERC CEVA MAI MARE , ATAT AM PUTUT MARII LA IMPRIMANTA LA SERVICI MA ROG IDEEA CONTEAZA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul. Vezi cam pana la ce inaltime ajunge.. Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ma mananca............... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Pacat ca sunt la munca, si nu am sonor la calc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 pacat , un pic de voie buna.... Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul. Vezi cam pana la ce inaltime ajunge.. Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta? nu gasesti in manualul de service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 O sa caut in manual. Buna idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Vă arăt un set de fotografii efectuate în service.20131221_104215.jpgWA0019.jpg Salut, 1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad. 2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului. 3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie 4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui. Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi' cred ca "tziganii " e un cuvant usor , parerea mea " BATAIE DE JOC" "Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv. E destul de clar, dupa vorba romaneasca "afara vopsit gardul, si-nauntru leopardul". Cine a lucrat la ea, a facut niste "tziganii" pentru vanzare..Macar de le-ar fi facut cu cap, cu sudura profesionala, nu cu Poxipol. Pana mea, un buson de ulei e 10-20 ron... Te ia inima cand vezi asa ceva. Faza e ca nu poti da vina pe om direct...poate stia, poate nu stia ce carpeli s-au facut, poate a circulat cu ea asa, sau poate i-a lucrat la ea vreun asa-zis mecanic..poate-poate-poate...poate asa a luat-o de la anteriorul propietar, si a incercat sa scape de mort... Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf. Editat Ianuarie 16, 2014 de dorel pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 O sa caut in manual. Buna idee. bai frate caut de 30 minute si nu gasesc nimic , e culmea , am cautat si in engleza ... am gasit ceva trimit link dar nu am incredere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 La japoneze, le trec si cotele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 bai frate caut de 30 minute si nu gasesc nimic , e culmea , am cautat si in engleza ... am gasit ceva trimit link dar nu am incredere.. aici poza cum arata http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4522 uite si dimensiunea la filet http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180558-BMW-F-model-radiator-to-Pegaso/page2 sper sa fie ce trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Sarumana, ma uit de acasa, ca imi fac rapoartele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salut, 1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad. 2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului. 3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie 4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui. Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi' "Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv. Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf. nu e vorba de motoreta facuta praf e vorba de a spune exact cum e ,,,,,, eu cam am luat-o pe a mea am primit inf exacte , ca am luat-o afost alegerea mea , drept sa spun nu m-a mintit sau mai bine spus nu mi-a ascuns , asta e treaba , nimic mai mult Si eu am bagat bani dupa , e normal dar am stiut la ce sa ma astept ......cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 aici poza cum arata http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4522 uite si dimensiunea la filet http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180558-BMW-F-model-radiator-to-Pegaso/page2 sper sa fie ce trebuie Merci, Alin. Am verificat acum, diametrul e acelasi, si filetul pare fi identic, respectiv cu pas de 1.75, numai ca difera ca forma exterioara, si distanta pana la care intra partea filetata in radiator. Oricum, merita incercat, pentru ca stiu sigur ca asta de GPZ este prefect functional. Problema la cel care il am pe motoreta este ca deschide contactul cand urca apa la 60-70*, dar nu se mai opreste dupa ce scade apa, insa am un contact pus de fostul propietar, care taie alimentarea electroventilatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Merci, Alin. Am verificat acum, diametrul e acelasi, si filetul pare fi identic, respectiv cu pas de 1.75, numai ca difera ca forma exterioara, si distanta pana la care intra partea filetata in radiator. Oricum, merita incercat, pentru ca stiu sigur ca asta de GPZ este prefect functional. Problema la cel care il am pe motoreta este ca deschide contactul cand urca apa la 60-70*, dar nu se mai opreste dupa ce scade apa, insa am un contact pus de fostul propietar, care taie alimentarea electroventilatorului. sunt curios daca se pupa , am cautat aseara 30 minute si deabea am gasit ce ti-am trimis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.