Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

:funny: :crack: !!!Ca bine zici!

:rock: ok

 

vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi?

 

o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese

 

fara rupere de gat

post-78987-0-11480100-1389863001_thumb.jpg

post-78987-0-67503100-1389863001_thumb.jpg

post-78987-0-80749100-1389863249_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu ti-as recomanda prima varianta.

Cu cat mai inalt, cu atat mai bine.

 

Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc



Eu ti-as recomanda prima varianta.

Cu cat mai inalt, cu atat mai bine.

 

Sa ai grija la bracarea ghidonului, pana unde ajung manetele / comenzile de la manete...

toate au aceeasi lungime



si vin aplicate pe barbrizul original -completare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare...



la varianta 3 lateralele de la jumatatea superioara vin curbate astfel incat de sus pana jos , privit din fata , va descrie un singur arc de cerc



toate au aceeasi lungime



si vin aplicate pe barbrizul original -completare

Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

var trei redesenata cu arc de cerc continuu



Cauta pe goagle parbrize MRA inaltate, si ghideaza-te dupa ele, cu ceva inaltime mai mare...



Vi pe aceleasi gauri ca si parbrizul original, altfel vajaie la viteze mari, sau flambeaza...ce grosime are plexic-ul?

grosime 4 mm ,

la gauri am deja trei suplimentare la ceea ce am facut deja si nu vajaie



il voi da jos pe acesta ( de sus) car nu imi place ca forma , asta e , tot eu l-am facut dar m-am grabit , oricum isi face treaba am scapat de curentul din gat

post-78987-0-07854400-1389863692_thumb.jpg

post-78987-0-51569000-1389863923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutări oameni buni!
Numele meu este Cristi și cu drag vă anunț că din Octombrie anul trecut sunt fericitul posesor al unui exemplar Aprilia Pegaso Cube, ce-a luat naștere în 1999. Dânsul, pe numele lui Tractoraș, a fost cumpărat de la un tânăr bucureștean, care a uitat să-mi povestească și dedesubturile dumnealui.
Una peste alta, scos din service dupa aproape o lună, iată-ne făcând primul drum mai lung, între Popești Leordeni și Ploiești.
Trebuie însă spus că dumnealui a fost (și este) destul de iertător cu mine și cu ale mele greșeli de începător, cu atât mai mult cu cât mă aflu la primul permis.
Vreau să vă salut pe toți și să vă felicit pentru această comunitate pe care ați înființat-o.
Cu respect,
Cristi L.

 

Bravo colega.

Sa-l (o) stapanesti sanatos!

 

Poate ne vedem pe coclaurile din Popesti, ca si eu tot acolo stau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la baieti.

 

Are cineva idee daca termocupla de Kawasaki GPZ se potriveste la radiatorul de Pegaso? Ma refer la diametrul si pasul filetului..

Vreau sa stiu sigur, sa nu ma apuc sa dau antigelul jos degeaba..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: ok

 

vreau sa imi completez parbrizul original si am facut rost de PVC flexibil , am desenat ceva si va supun atentiei ce varianta ati alege voi?

 

o sa pun sambata in dimensiune reala fiecare varianta atasata de parbriz si o sa vedem cum iese

 

fara rupere de gat

MA GANDESC SA IL FAC INTEGRAL TOTUSI PE GAURILE ORIGINALE , AM MATERIAL

 

SE VEDE CA NU MAI AM RABDARE , IARNA ASTA MA INNEBUNESTE

post-78987-0-31446800-1389885759_thumb.jpg

post-78987-0-91427100-1389885760_thumb.jpg

post-78987-0-44051500-1389885762_thumb.jpg

post-78987-0-71926400-1389885764_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iti ajunge materialul, fa-l inalt, cat sa iti treaca aerul peste viziera...ai zis ca are 4 mm grosime, si ar trebui sa tina.

 

Stiu cum e cu iarna..eu deja duc tratative pentru un set de roti de rezerva, sa montez cauciucurile de cross pe ele...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, Cristiane, dupa ce incepe sezonul, mai facem altceva la mobre? :))



Vorba aia, omul isi face vara sanie ( a se intelege masina) si iarna car ( a se intelege mobra) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul.

Vezi cam pana la ce inaltime ajunge..

 

Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat , un pic de voie buna....



Mai pune o coala de la mijlocul celeilalte in sus, si traseaza cu creoinul.

Vezi cam pana la ce inaltime ajunge..

 

Cu termocupla: are cineva idee ce dimensiuni are termocupla de Pegaso, ca pe cea de GPZ o am desfacuta?

nu gasesti in manualul de service?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă arăt un set de fotografii efectuate în service.attachicon.gif20131221_104215.jpgWA0019.jpg

Salut,

1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad.

2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului.

3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie

4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui.

Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi'

 

 

cred ca "tziganii " e un cuvant usor , parerea mea " BATAIE DE JOC"

"Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv.

 

E destul de clar, dupa vorba romaneasca "afara vopsit gardul, si-nauntru leopardul".

Cine a lucrat la ea, a facut niste "tziganii" pentru vanzare..Macar de le-ar fi facut cu cap, cu sudura profesionala, nu cu Poxipol. Pana mea, un buson de ulei e 10-20 ron...

Te ia inima cand vezi asa ceva.

 

Faza e ca nu poti da vina pe om direct...poate stia, poate nu stia ce carpeli s-au facut, poate a circulat cu ea asa, sau poate i-a lucrat la ea vreun asa-zis mecanic..poate-poate-poate...poate asa a luat-o de la anteriorul propietar, si a incercat sa scape de mort...

Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf.

Editat de dorel pegaso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai frate caut de 30 minute si nu gasesc nimic , e culmea , am cautat si in engleza ... am gasit ceva trimit link dar nu am incredere..

aici poza cum arata

http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4522

uite si dimensiunea la filet

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?180558-BMW-F-model-radiator-to-Pegaso/page2

 

sper sa fie ce trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

1.Rulmenti de la jug nu i-am schimbat niciodata si este prima oara cand ii vad.

2.Capacu de la rulmentu unisens, a fost crapat de la strangera suruburilor si schimbului in repetate randuri a rulmentului.

3.Busonu,recunosc am facut o ''mazgaleala'' aia datorita,dorintei excesiva de a merge pe el si a lipsei de rabdare.am facut-o asa plus ca era tarziu pt alta solutie

4.Axu de la schimbator nu stiam de sudura lui.

Am uitat sa-ti spus despre aceste ,,dedesubturi'

 

 

"Bataie de joc" era daca-l minteam ca este noua,unele au fost facute din lipsa de solutii in momentu' respectiv.

 

Sincer, imi pare rau ca l-am vandut, chiar aveam de gand sa-l pun punct si mai merg cu el inca mult timp.Am uitat de aceste ,,tzigani'.Acum daca eu gasesc o carena lipita la alta motocicleta sau un surub rupt trebuie sa consider motocicleta praf.

nu e vorba de motoreta facuta praf e vorba de a spune exact cum e ,,,,,, eu cam am luat-o pe a mea am primit inf exacte , ca am luat-o afost alegerea mea , drept sa spun nu m-a mintit sau mai bine spus nu mi-a ascuns , asta e treaba , nimic mai mult

Si eu am bagat bani dupa , e normal dar am stiut la ce sa ma astept ......cam atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, Alin.

Am verificat acum, diametrul e acelasi, si filetul pare fi identic, respectiv cu pas de 1.75, numai ca difera ca forma exterioara, si distanta pana la care intra partea filetata in radiator.

Oricum, merita incercat, pentru ca stiu sigur ca asta de GPZ este prefect functional.

 

Problema la cel care il am pe motoreta este ca deschide contactul cand urca apa la 60-70*, dar nu se mai opreste dupa ce scade apa, insa am un contact pus de fostul propietar, care taie alimentarea electroventilatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, Alin.

Am verificat acum, diametrul e acelasi, si filetul pare fi identic, respectiv cu pas de 1.75, numai ca difera ca forma exterioara, si distanta pana la care intra partea filetata in radiator.

Oricum, merita incercat, pentru ca stiu sigur ca asta de GPZ este prefect functional.

 

Problema la cel care il am pe motoreta este ca deschide contactul cand urca apa la 60-70*, dar nu se mai opreste dupa ce scade apa, insa am un contact pus de fostul propietar, care taie alimentarea electroventilatorului.

sunt curios daca se pupa , am cautat aseara 30 minute si deabea am gasit ce ti-am trimis....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...