GUSA IULIAN Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Multumesc.Promti ca intodeauna si inca o data MULTUMESC TUTUROR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Si, pentru ca am vorbit de Cabana 3 Brazi - Predeal, si ceva poze puse la naftalina, din locatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Poza 2,piesa 1! Se scoate furtunul afara de pe stutz si apoi se desfileteaza normal stutzul din rezervorul de ulei!Are profil hexagonal,nu mai stiu de cat e cheia cu care il dai jos!Inauntru veti vedea o sita fina dubla din tabla.La generatiile pana in 1996 inclusiv,sitele sunt sudate in interiorul stutzultui! Te-am lamurit,d-nule Geo? Corect,dar cauta sa fie ceva si cu casute sau ceva pensiune cu camping,ca poate unii stau la cort,altii la cazare.Sa aiba oferta completa! perfect corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 eu am propus Zona Sibiului ca sa fie echitabil ca si distanta pentru toata lumea , nu ca ar fi ceva extraordinar , daca ne vom simtii bine este pentru ca asa vrem noi nu pentru ca e frumos afara , desi mediul inconjurator pare totusi determinant putem spre exemplu in coada lacului Vidraru ,,. Haideti cu mai multe propuneri , vad ca nu prea indrazniti... Si, pentru ca am vorbit de Cabana 3 Brazi - Predeal, si ceva poze puse la naftalina, din locatie.. frumos , o idee buna CABANA CUMPANA PE MALUL LACULUI VIDRARU , AU SI CASUTE http://www.turismland.ro/cabana-cumpana-lacul-vidraru/ AICI SE VAD POZELE MAI BINE http://www.turisminromania.ro/cazare/camping_dracula_capataneni_arges/ alta locatie in zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 http://www.micutul-vrajitor.ro/index.html MICUTUL VRAJITOR Ar trebui sunat si intrebat,dupa ce ne hotaram asupra locatiei,ca daca fiind mai multi,beneficiem sau nu de ceva reducere!Ce spuneti? " FIRESTE " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 http://www.hetvezer.ro/pensiune.html sau aici Ca zona,eu sustin judetele:SIBIU,BRASOV(PARTEA DIN TRANSILVANIA,DUPA CARPATI),COVASNA SI EVENTUAL HARGHITA!Astea sunt cel mai in centrul tarii,asta ca sa fie echitabil drumul pana aici pentru toti!Corect? corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 si anul asta lansez idea sa ne lipim de o intalnire mai mare. Toata lumea are de castigat. Special am schimbat data, sa nu mai avem risc de ploaie: Pentru editia 2014 "Intalnirea Nationala a Motociclistilor din Romania TransAlpina Rally 2014 - Drumul Regelui" data a fost stabilita pentru 7-8-9 August. Locatia ramane intreaga TransAlpina (DN 67C) de la Sugag la Ranca, cu punct central lacul Vidra - Statiunea Vidra - Obarsia Lotrului. Va multumim si va asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Suna bine, dl Popescu. Traseul e mirific, mai ramane de vazut cu locatia de cazare. Am facut Transalpina anul asta, si am ramas cu o impresie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 incep sa vina propuneri , e bine.. pe acest traseu nu am fost nici cu masina de aceea ar fi ok datorita serviciului ( am construit statia peco Petrom - acum OMV , din localitatea Racovita -Valea oltului ) am fost im plimbarea doar pana la Voineasa nu am ajuns la Vidra interesant........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Deci, sa ma laud si eu: a venit Mos Craciun si la mine, chiar daca mai tarziu, dar mai bine decat deloc. Hai, sa va aud... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilvef Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 si anul asta lansez idea sa ne lipim de o intalnire mai mare. Toata lumea are de castigat. Special am schimbat data, sa nu mai avem risc de ploaie: Pentru editia 2014 "Intalnirea Nationala a Motociclistilor din Romania TransAlpina Rally 2014 - Drumul Regelui" data a fost stabilita pentru 7-8-9 August. Locatia ramane intreaga TransAlpina (DN 67C) de la Sugag la Ranca, cu punct central lacul Vidra - Statiunea Vidra - Obarsia Lotrului. Va multumim si va asteptam. La obarsia lotrului m as putea interesa eu , sunt casute cu 2 paturi...Tinem legatura cam 50 roni era casuta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Eu am gazduire in Horezu, ca am un prieten acolo, dar 2 zile la cort si cafea facuta la ibric cu aragaz de voiaj si mancare la marmida nu e un capat de tara... Oricum e bun pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 da asa este sunt cross , pe strada s-ar putea sa fie probleme la viraje sau schimbarile de directie inclusiv la vitexe mai mari insa pentru mers pe drumuri de tara sau forestiere perfecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Singura mea pretentie este ca,indiferent de cazare,sa fie o toaleta si o baie decente!Sunt scarbit de cum arata toaletele la intrunirile moto incepand din seara primei zile!!! Nu prea sunt de endureala?Ma refer la faptul ca nu prea ai aderenta pe asfalt cu profilul asta! Ce marca sunt? Ai dreptate cu toaleta, si necesarul unui dus, ceva. Cei de la Seawolves au avut grija in vara asta de aceste aspecte la intrunirea din Iunie. Despre cauciucuri: sunt Metzeler Karoo 2, si da, sunt mai mult de endureala, dar intotdeauna am visat sa am o motoreta cu cauciucuri cramponate. Stiu ca nu sunt excelente pe asfalt, ca fug pe curbe sau cand bagi mana in gaz, dar eu mai ma distrez si pe la padure, drumuri de tara, pe langa Bucuresti, si vreau sa fac ceva drumuri pe coclau in vara asta inclusiv in zona Horezu, unde mai urci si pe creste de munte. Vacuta e grea, dar cu gumele astea nu o sa ma plang. Ideea e ca sunt noi, neancaltate si le-am luat aseara la un pret mai mult decat bun, am dat 300 ron pe amandoua, in conditia in care pe piata nu le gasesti sub 800-900 ron. Oricum, o sa le montez in vara, cand o sa plec pe coclau. Deocamdata am Heidenau K76 si au destula carne pe ele cat sa mai merg doua sezoane la rulajul pe care il fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ai dreptate cu toaleta, si necesarul unui dus, ceva. Cei de la Seawolves au avut grija in vara asta de aceste aspecte la intrunirea din Iunie. Despre cauciucuri: sunt Metzeler Karoo 2, si da, sunt mai mult de endureala, dar intotdeauna am visat sa am o motoreta cu cauciucuri cramponate. Stiu ca nu sunt excelente pe asfalt, ca fug pe curbe sau cand bagi mana in gaz, dar eu mai ma distrez si pe la padure, drumuri de tara, pe langa Bucuresti, si vreau sa fac ceva drumuri pe coclau in vara asta inclusiv in zona Horezu, unde mai urci si pe creste de munte. Vacuta e grea, dar cu gumele astea nu o sa ma plang. Ideea e ca sunt noi, neancaltate si le-am luat aseara la un pret mai mult decat bun, am dat 300 ron pe amandoua, in conditia in care pe piata nu le gasesti sub 800-900 ron. Oricum, o sa le montez in vara, cand o sa plec pe coclau. Deocamdata am Heidenau K76 si au destula carne pe ele cat sa mai merg doua sezoane la rulajul pe care il fac. ideal ar fi sa iti achizitionezi si doua jante si astfel doar faci schimbul de roti , eu gasisem ceva dar nu am avut bani la momentul respectiv si acum imi pare rau dar .......asa e in tenis si eu sunt adeptul de mers pe coclauri dar mi-as dori una mai usoara , pana atunci raman la varianta un rand de roti cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Asa ma gandisem si eu la un moment dat. Numai ca, daca schimbi rotile, si se presupune ca ai si discuri de frana pe ele, ar trebui sa schimbi si placutele in functie de discuri. Practic, fiecare disc are o anumita uzura, care isi lasa amprenta asupra placutelor de frana, si se formeaza niste santulete. Uzura, nefiind identica la discurile celor doua roti (de fata, sau de spate), nu vei avea acceasi eficienta a franelor. Este ca atunci cand montezi placute de frana noi, indiferent ca vorbim de masini sau motociclete / scutere, si nu ai cea mai eficienta frana decat dupa cateva franari, astfel incat placutele de frana sa preia profilul discurilor de frana. In cazul nostru, ar trebui ca, odata cu schimbarea rotilor, sa montam si discurile de frana pe care le avem la "rotile de strada" pe "rotile de cross / supermoto". Sincer, daca as avea bani, as cumpara si doua jante, sa montez cauciucurile astea, si ar merita efortul sa montez si discurile de frana de pe unele pe altele. Pana la urma, toata operatiunea nu dureaza mai mult de 30 de minute, cu tot cu demontat / montat discuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Si eu m-as baga la o intalnire caci sunt de parere ca ar trebui sa ne cunoastem si face to face pana la urma. Plus ca eu, personal, am de dat mai multe beri pe aici, asa ca... Pentru mine nu are foarte mare importanta locatia, atata timp cat e la munte si e la o distanta rezonabila de Bucuresti (300 km) Dusul este clar un must have. Prefer un anturaj nu extrem de numeros, ca nu prea imi place balamucul, dar daca decideti altfel, nu ar fi o piedica peste care sa nu pot trece. Ca si perioada, sunt in concediu atunci, dar inca nu am planificat iesirile cu familia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva... Multumesc ! Am incercat sa imi completez parbrizul original cu ceva home made dar .... este cum este , m-ar interesa un parbriz touring ( 360 cm ) aftermarket , SH la un pret rezonabil -daca stiti pe cineva... Multumesc ! am vazut la jupanu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 am gasit pe niste cauciucuri scris asa la DOT: DOT CJ91 NRE 181 DOT CJYX NFE 161 are cineva idee ce inseamna asta? stiam ca trebuie sa fie un numar din 4 cifre care sa exprime anul si saptamana din anul fabricatiei... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 am gasit pe niste cauciucuri scris asa la DOT: DOT CJ91 NRE 181 DOT CJYX NFE 161 are cineva idee ce inseamna asta? stiam ca trebuie sa fie un numar din 4 cifre care sa exprime anul si saptamana din anul fabricatiei... merci http://www.anvelopeweb.ro/help/numarul-dot-anvelope-data-locul-fabricatiei vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 /index.php?/topic/706833-dezmembrez-aprilia-pegaso-1998/ stiti cumva daca cricul central de pe mobrele voastre se potriveste pe un freewind an 2001??? ce distanta are intre picoare la pridere pe cadru jos....??? sau ma rog,unde se prinde el??? pe bascula..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 S-a dat parbrizul de care spuneam. Mai caut oricum si te anunt daca gasesc ceva! cam asa arata a mea.... mutumesc pentru sprijin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMDAndy Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 @AMDAndy: Depinde cu ce masori. In principiu, eu am un voltmetru montat pe ghidon si imi indica exact valorile mentionate de tine. Atata timp cat bateria este ok la pornire, nu ai de ce sa-ti faci griji. In mod normal, la alte motociclete, iti incarca pana in 14,6V. Important este sa nu bage releul in instalatie mai mult de atat, pentru ca "fierbe" bateria, si risti sa arzi CDI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Salut baieti! chiar nu mai stiu ce sa mai fac, va zic cam cum sta problema mea la aprilica pegaso 650 din 95, toate bune si frumoase, la inceput am observant ca nu imi incarca bateria cum trebuie, cumparat releu nou, baterie noua pus si tot nu incarca cum trebuia, dupa jumatate de an m-am hotarat sa achizitionez si stator alternator crezand ca v-a remedia problema dar nu a fost sa fie... va scriu ce valori am Cu releul nou in relanti fara far este 13,3 v cu farul aprins 12,5v, turant la 3800- 13,2v Cu releul veci in relanti fara far este 13,4, cu farul aprins 12,6v, turat la 3800 13,2v Vreau sa precizez ca si cu statorul vechi adica care l-am dat jos tot aceste valori le-am avut, ra rog poate ma luminati si pe mine de unde e problema ca nu mai dau de capat.. multumesc pai problema care e de fapt , se descarca bateria si nu mai porneste , dupa un timp ? o sa verific la mine maine , chiar nu am verificat niciodata daca spui ca incarca 13,2 v la turatie bateria fiind de 12 V cred ca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.