eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ar trebui sa fie de ulei, legat la rezervorul din cadru (sa ma corecteze cineva daca gresesc). Daca vrei sa-l schimbi, il iei cu tine si te duci la un magazin de piese instalatii hidraulice, si iti iei unul cu diametrul interior identic. Nu uita sa iei si doua coliere noi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 ulei . tai o bucata din el si la un mag de piese auto gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Vezi sa fie furtun panzat, nu furtun normal, ca nu tine la temperatura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Ok, multumesc de info. Vezi sa fie furtun panzat, nu furtun normal, ca nu tine la temperatura.. Cel de acum este invelit intr-un fel de banda adeziva din aluminu , cred ca a fost o ultima carpeala cand a vazut proprietarul ca nu mai duce mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 salut la Pegaso Strada (2005-...) ati auzit sau patit probleme la cutia de viteze? mai exact dificultate in gasirea neutralului sau la schimbat din 5 in 4 sa iasa din viteza? multam toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 1 - neutral: sigur ai ambreiajul reglat bine, sa tina la jumatatea cursei? - asta s-a intamplat incercand sa o scoti din viteze pe loc, sau in mers? 2 - la ce regim de turatie ai dat inferioara? 5-->4 - ai schimbat repede, cu debreiere rapida, sau cu debreiere lenta, gen frana de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 stai ca n-am spus toata povestea vreau sa iau un pegaso strada... si lumea vorbeste...cum ca ar fi o problema "conoscuta" in ce priveste cutia de viteze am intrebat ca sa vad daca este adevarat si sa stiu la ce sa ma astept stiu ca asemenea probleme pot fi cauzate de reglajul cablului sau schimbatul vitezei cand nu trebuie...eroarea fiind in cazul asta intre ghidon si sha multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Aha, asa deci. Parerea mea e sa lasi barfele deoparte, si sa iei mobra la proba. Cu iesitul pe liber, il au multe mobre, si stim ca asta poate fi din reglajul la ambreiaj, arcuri ambreiaj prea moi, discuri ambreiaj uzate, furci si harti cutie uzate. Cu sarit-ul din viteze, se intampla si la case mai mari, cand te grabesti prea tare si nu lasi turatia cutiei sa se coreleze cu turatia motorului.. Personal, nu prea am auzit de sarit din treptele de viteze superioare. Rare exceptii mai fac la treapta 2-a cele date pe-o roata, sau chinuite de "meseriasi" care braveaza cu ridicatul turatiei pe rosu, sa dea bine la bulevard. In plus, motorul de Yamaha XTX care este montat pe Strada este renumit pentru fiabilitate. Sa ai doua lucruri in vedere: - proba la rece si la cald - pretul de achizitie. In rest, totul e can-can. stai ca n-am spus toata povestea vreau sa iau un pegaso strada... si lumea vorbeste...cum ca ar fi o problema "conoscuta" in ce priveste cutia de viteze am intrebat ca sa vad daca este adevarat si sa stiu la ce sa ma astept stiu ca asemenea probleme pot fi cauzate de reglajul cablului sau schimbatul vitezei cand nu trebuie...eroarea fiind in cazul asta intre ghidon si sha multam Si sa nu uit: mai conteaza si ce fel de ulei bagi in motor, cat de compatibil este si in privinta ambreiajului si a cutiei de viteze. Un ulei mai vechi, iar iti va da impresia de ambreiaj patinat, iar cutia tinde sa scoata zgomote la schimbarea treptelor... Editat Februarie 1, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) eh...asta vroiam sa stiu...daca sunt probleme reale...dincolo de mobre chinuite sau erori de schimbat viteza, care apar la orice moto si chiar si la motoristi cu experienta multam cand voi ajunge la schimbatul uleiului o sa va mai cer parerea Editat Februarie 1, 2014 de chrystyanyty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc! simplu de tot .Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Scuze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) Cristian 1, on 01 Feb 2014 - 09:41, said: Se destrange putin de tot piulita olandez,se baga o surubelnita normala(nu cruce)lata in gura,dar scurta de maner in capul surubului din olandez si se strange pana simti ca arcul pocneste/scapa in gol.Apoi strangi piulita olandez la loc! simplu de tot .Multumesc! Ai grija sa nu folosesti forta prea tare. La japoneze e o problema. Daca lantul de distributie sta prea tensionat din intinzator, exista riscul de a ceda. Stiu ca am reglat cu un prieten la un 900 RR (Fireblade), la care da zgomote in oala de la ambreiaj cand e prea slab, si am facut reglajul treptat-treptat. Pareri contra : ... Editat Februarie 1, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Problemele de la lant le am avut din motiv ca m-am saracit la cativa lei si am cumparat SH. O prostie! Si inca o dilema, unde-i filtrul ala de ulei la motocicleta asta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Filtrul de ulei se afla pe partea dreapta a motorului, ai un capac cu 2 suruburi, si sa fii atent la garnitura de la capac, sa nu o ciupesti, pentru ca iti va curge ulei pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Problemele de la lant le am avut din motiv ca m-am saracit la cativa lei si am cumparat SH. O prostie! Si inca o dilema, unde-i filtrul ala de ulei la motocicleta asta?? doua aspecte: 1, de obicei uleiul se schimba in pozitie verticala - pe stander , nu pe cric 2. cand umpli rezervorul cu uleiul nou foloseste o palnie , fie si ea facuta dintr-o sticla , vei vedea de ce ! 3. am zist doua lucruri , dar nu uita de hartia sul de bucatarie !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Aline,Aline,asta e Minarelli,nu Rotax!!! stiu! ideea este aceeasi daca pun un Rotax e la fel cred ca l-am confundat pe " motan " cu " chrystyanyty "-el vroia strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 idei au venit cam putine , probabil inca este iarna iar oamenii au alte lucruri la care sa se gandeasca. Eu am propus zona Sibiului , si parca Eugen Obarsia Lotrului-odata cu intalnirea moto din vara.... , cam atat oricum incerc sa-mi organizez concediul in August ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 am de gand sa fac un traseu mai lung care sa cuprinda mai multe locuri minunate din tara , pe care inca nu le-am vazut.Vreau sa fac un concediu in Romania , nu din patriotism ci doar pentru faptul ca aceasta tara are ce sa ne ofere din acest punct de vedere insa noi suntem incapabili sa apreciem ,deocamdata , e mai simplu sa mergem la bulgari... nu ca ar fi o problema , dar mai intai sa ne cunoastem tara si oamenii , cred ca e mai important... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) am de gand sa fac un traseu mai lung care sa cuprinda mai multe locuri minunate din tara , pe care inca nu le-am vazut.Vreau sa fac un concediu in Romania , nu din patriotism ci doar pentru faptul ca aceasta tara are ce sa ne ofere din acest punct de vedere insa noi suntem incapabili sa apreciem ,deocamdata , e mai simplu sa mergem la bulgari... nu ca ar fi o problema , dar mai intai sa ne cunoastem tara si oamenii , cred ca e mai important... Cel mai bun lucru. Si eu am ajuns la concluzia ca, decat sa pleci la o intrunire, unde de obicei se petrece si nu te poti odihni, e mai bun un traseu bine pus la punct, in care sa pleci singur, sau in grup de 2-3 motociclete, sa iei pauza cand ai chef, dar sa simti placerea si libertatea. Anul trecut am avut de gand sa fac Transfagarasanul si Transalpina in acelasi traseu, cu plecare din Bucuresti, dar din motive financiare m-am limitat doar la Transalpina, pe care oricum nu am facut-o toata, si am stat ca pasager, pentru ca mi-am vizitat un prieten din Horezu si am vrut sa il mai scot din lumea lui si am vrut sa filmez cu o camera clasica (doar ca m-a alergat atat de tare, ca a iesit destul de proasta filmarea)... Cu concediul de anul asta se pare ca mi-am furat-o..conform planificarii, am cateva zile in Iunie, cateva in Septembrie, ca incepe fi-miu scoala si cateva in Noiembrie. Faza e ca Iunie e compromis, pentru ca trebuie sa fiu iar NASH, sa traim, si la mai mare. Septembrie ramane cu programul de dadaca, si restul e apa de ploaie. Unde mai pui ca mi s-a pus pata sa-mi reiau facultatea pe care am intrerupt-o in anul 2, in urma unui accident. Editat Februarie 4, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Cel mai bun lucru. Si eu am ajuns la concluzia ca, decat sa pleci la o intrunire, unde de obicei se petrece si nu te poti odihni, e mai bun un traseu bine pus la punct, in care sa pleci singur, sau in grup de 2-3 motociclete, sa iei pauza cand ai chef, dar sa simti placerea si libertatea. Anul trecut am avut de gand sa fac Transfagarasanul si Transalpina in acelasi traseu, cu plecare din Bucuresti, dar din motive financiare m-am limitat doar la Transalpina, pe care oricum nu am facut-o toata, si am stat ca pasager, pentru ca mi-am vizitat un prieten din Horezu si am vrut sa il mai scot din lumea lui si am vrut sa filmez cu o camera clasica (doar ca m-a alergat atat de tare, ca a iesit destul de proasta filmarea)... Cu concediul de anul asta se pare ca mi-am furat-o..conform planificarii, am cateva zile in Iunie, cateva in Septembrie, ca incepe fi-miu scoala si cateva in Noiembrie. Faza e ca Iunie e compromis, pentru ca trebuie sa fiu iar NASH, sa traim, si la mai mare. Septembrie ramane cu programul de dadaca, si restul e apa de ploaie. Unde mai pui ca mi s-a pus pata sa-mi reiau facultatea pe care am intrerupt-o in anul 2, in urma unui accident. trebuie sa faci cele mai importante lucruri pentru tine. cu toate acestea cu doua zile de CO joi si vineri urmate de S si D poti face o iesire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Corect, pentru mine e un ideal mai vechi treaba asta cu facultatea... Da, la mine se face calculul altfel, pentru ca lucrez in ture si nu exista program de week-end liber.Depinde cum pica turele, un ciclu complet avand 8 zile, zilele lucratoare decalandu-se in fiecare saptamana cu o zi. Singurul avantaj ar fi ca pot face schimburi de tura cand am nevoie. In fine, om trai si-om vedea ce va fi, dar totul va depinde de bani. Editat Februarie 4, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 exact , eu -cu facultatea terminata , nu am luat salariul de o luna si mai am restante si din noiembrie 15 % , a trebuit sa intru la FSN si acum nu mai am nimic , in plus am si masina , la care trb sa schimb distributia , uleiul , antigelul .. , dar speram la mai bine.. bine macar ca m-am lasat de tigari cu 2 ani in urma , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Salut baieti, daca va hotarati sa facem o intalnire a Aprilistilor la Obarsia Lotrului, o zona mirifica , cu multe trasee de enduro, putem veni si noi 4-5 Pegasisti,din Rm.Valcea , putem sa va conducem pe trasee mult mai frumoase ca Transalpina, aproape necirculate,dar ar treb. sa aveti la indemana echipamentul de campare(cort,sac de dormit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Salut baieti, daca va hotarati sa facem o intalnire a Aprilistilor la Obarsia Lotrului, o zona mirifica , cu multe trasee de enduro, putem veni si noi 4-5 Pegasisti,din Rm.Valcea , putem sa va conducem pe trasee mult mai frumoase ca Transalpina, aproape necirculate,dar ar treb. sa aveti la indemana echipamentul de campare(cort,sac de dormit). e aici e problema , sunt persoane care vor mai mult confort , un dus un pat bun .. se poate face o campare intr-un loc din acesta (motel casute) si restul trasee pe timpul zilei, seara intoarcerea la baza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 filtru de aer pt o pegaso din 1995 (practic doar buretele m-ar interesa) cam la ce pret o fi? si unde gasesc? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.