Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Stiti ceva de motorul asta? De ce nu s-a vandut de atunci la pretul asta? Stiu ca modelele astea sunt foarte putin cautate, dar totusi...

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-aprilia-pegaso-650-ie-an-2005-ID50bhQ.html

 

 

 

Cand vezi motoare cu 29.000 km, aduse din Italia, fugi ca de dracu! Sfatul meu. Mai bine iei una verificata, de la noi, cu 80.000 km. Ca tot atat are si aia, sau mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cand vezi motoare cu 29.000 km, aduse din Italia, fugi ca de dracu! Sfatul meu. Mai bine iei una verificata, de la noi, cu 80.000 km. Ca tot atat are si aia, sau mai mult.

Ce-as fi vrut sa-mi dea si mie cineva sfatul asta prin primavara...

am luat-o la 30+ mii adusa din Italia... luat un rand de numere rosii... stata un an, apoi luat al doilea rand cand am cumparat-o eu. nu a fost scumpa deloc, 1100 euro, dar de atunci (mai 2016) si pana acum am mai cumparat-o cel putin o data si jumate in piese si manopera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, aici e vina mea... am intrebat un amic care are un cube (si ala plin de bube), l-am pus sa o si testeze, si a zis ca e ok (probabil comparata cu a lui) eh, rau nu-mi pare... totusi chiar si asa temperamentala si plina de probleme, are sarmul ei nemernica de italianca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahat! Suie-te pe o motocicleta in care an de an bagi doar benzina si conumabilele consumate/uzate, si vezi atunci ce FARMEC are motociclismul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la mestereala ma refeream, aia place tuturor. Dar baiatul de mai sus mi s-a parut destul de catranit vis-a-vis de timpul si banii cheltuiti ulterior achizitiei.

Nu am vrut sa semene a discutie italiene vs. japoneze, scuze daca s-a inteles asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catranit n-as zice... una peste alta, mi-am asumat anumite cheltuieli cand am optat catre cel mai ieftin exemplar de Pegaso injectat pe care l-am gasit in acea perioada... unele probleme le-am mai agravat si eu prin utilizare incorecta (desi banuiam ca e ceva in neregula am mers pe varianta romaneasca cu "las-o ba ca merge!") altele le stiam de la bun inceput (instalatia electrica "umblata", gumele vechi, faptul ca a fost tinuta pe cric in garaj un an de zile) intr-un fel ma bucur ca mi-a facut figura intr-un loc cat de cat civilizat si nu in creierii muntilor, chiar daca am ratat o "expeditie" pe munte. Partea buna e ca am sanse mari sa ii fac o reparatie capitala la motor cu ocazia asta si macar voi sti pe ce ma bazez dupa ce o scot din service.

 

cat despre experienta, e prima motocicleta... anul de permis moto il implinesc pe 2 Decembrie, este primul vehicul cu motor otto pe care il folosesc (pana acum mi-au trecut prin mana cateva conserve... toate diesel. prima a fost un FIAT Uno, deci nu sunt strain de ce inseamna ingineria mecanica si electrotehnica italiana.

Editat de Blackbeardbob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întotdeauna prima achizitie in aproape orice vehicul diferit ca experienta este de sacrificiu. De aia nu e bine sa investesti in prima masina, prima motocicleta, prima bicicleta, primele role, etc. Eu sunt trecut prin toate de mai sus si toate sunt diferite intre ele pentru ca sunt cu totul alt stil de manevrat/condus. Degeaba ai masina daca nu stii sa mergi pe motor si vice versa.

 

Banii multi pe un vehicul nou ca experienta sunt bani aruncati degeaba, părerea mea.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întotdeauna prima achizitie in aproape orice vehicul diferit ca experienta este de sacrificiu. De aia nu e bine sa investesti in prima masina, prima motocicleta, prima bicicleta, primele role, etc. Eu sunt trecut prin toate de mai sus si toate sunt diferite intre ele pentru ca sunt cu totul alt stil de manevrat/condus. Degeaba ai masina daca nu stii sa mergi pe motor si vice versa.

 

Banii multi pe un vehicul nou ca experienta sunt bani aruncati degeaba, părerea mea.

Tocmai de-aia, știind că oricum voi avea de reparat după alții (mai ales după italieni) m-am orientat către cea mai ieftină, și am optat pentru varianta pe injecție pentru că am presupus că fiind o tehnologie mai nouă o fi și mai bună
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai de-aia, știind că oricum voi avea de reparat după alții (mai ales după italieni)

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu exageram, au si ei meseriasii lor (sa nu mai zic de grecotei). Din fericire cand am avut zx12r-ul, umblase italiano vero doar la butonul de on/off (era pus pe direct, inadit), m-am ocupat sa il refac eu cu letconul. Insa am mai vazut mobre pregatite de vanzare la ei, cu diverse defecte :) La pegaso insa (si alte modele ieftine), odata ajunse la noi, nimeresc pe mana amatorilor de 'ocazii', care le iau ieftine, le forjeaza cat tin si dupa le fac vant. Si multe chestii chiar nu ai cum sa le dibui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa-i!De acolo vin eventual cu km redusi,dar asta-i alta poveste.

Foarte multi romani posesori de motociclete,iau de bun la moto italiene,manualul de intretinere al unei japoneze,de exemplu.

Motocicletele italiene au specific in anumite operatii la consumabile si intretinere.De exemplu,schimbul curelelor de distributie de la Ducati-uri.La Apriliile Pegaso,indiferent de generatie/model,verificarea nivelului la ulei se face total diferit decat la altele;si vai de ala de baga prea mult sau umbla cu prea putin ulei in motor...

Iar te certi cu morile de vant? Neam prost!

Isi iau moto ieftine pentru ca nu au bani si pe urma se intreaba "Da de ce nu merge ca una noua?"

Ca, daca dadeau banii pe una noua, vreo 7.000 de euro, sa vezi tu atunci cum se tineau de revizii la reprezentanta si manualul de service. Asa, la 1.000 euro, da-o in (cuvant urat) ma-sii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

Tipul de la care am luat-o a dat pe ea cât i-am dat eu. aceeași poveste cu killswitchul... la mine ținea loc de contact, cu tot cu firul înnădit, pe motivul bolii lor cunoscute de a-și autodistruge partea electrică a contactului cu cheie... a fost primul lucru pe care l-am reparat la ea (adică eu, cu mâinile mele și letconul meu). semnalele față (da, ambele), aveau contactele metalice lipsă și firele cositorite direct pe becuri, le-am schimbat și pe alea. La motor, freiul cârâia ca toți dracii, când a fost vorba să-l schimb, mecanicul meu a găsit pana care fixează volanta pe arborele cotit făcută praf, aproape forfecată și bonus, încă o asemenea pană lipită de magnetul bușonului de drenare a uleiului din baia motorului. tot angrenajul ăla dintre electromotor și frei, inclusiv coroana aia mare care antrenează freiul și prin el volanta era făcut praf... dinți strâmbi, dinți rupți... și în condițiile astea amărita încă pornea... de-asta am și hotărât să o aduc la conformitate indiferent de costuri și să o țin cât mai mult. deci da, mecanicii italieni sunt deba dreptul "meseriași" și multă lume mi-a zis "Bă, ai grijă, că macaronarii își bat joc de ele și le mărită când nu le mai pot cârpi!", deci nu sunt eu singurul care a avut experiențe de genul, deși sunt sigur că nu este universal valabil.

Da, mă deranjează când mai cedează câte ceva la ea, dar sunt conștient că are o vârstă, mai mult ca sigur din cei aproximativ 35000 km doar vreo 60-70000 sunt reali și la cei 15 ani și nenumărați kilometri e normal să mai trebuiască schimbate una-alta, mai ales că vorbim și de inginerie italiană aplicată... la 2500-3000 eur în mod sigur luam ceva mai bun, dar la momentul achiziției nu am dispus de banii ăștia. Când am luat-o știam că mă înham aa un proiect de restaurare și am avut de decis între a o cârpi ieftin cât să mă țină un sezon și apoi să o mărit și a o repara cât mai corect și a o păstra. Nu-mi pare rău că am ales varianta a doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai tu idee cum repara italienii? stii tu exact cum fac ei? din experienta mea motocicletele italiene le strica romanii, ele nu prea vin stricate de acolo.

eu am luat-o pe a mea din Italia , si e in regula pentru varsta ei. Ori am avut noroc ,

Editat de Geamanu Alin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat-o pe a mea din Italia , si e in regula pentru varsta ei. Ori am avut noroc ,

Nu este vorba de noroc, parerea mea.

Chiar am vorbit cu un mecanic care a lucrat in Italia la un service, si-a luat o gramada de atestate profesionale pentru marcile italiene si ala mi-a povestit ca deoarece preturile de service in Italia inca sint mici fata de alte tari (Franta, Olanda, GB si Germania mai ales) macaronarii prefera sa apeleze la un atelier specializat, mai ales ca multi au doua maini stingi sau nu au spatiu pentru reparatii "la bordura".

Intr-adevar, daca printr-o aliniere gresita a astrelor se buleste ceva scump (vezi roata libera - fraiul) atunci nu-si bat capul si o marita, nu prea baga 1/3 din pretul motoretei in reparatii.

Pina la urma un pret de vinzare sub piata e suspect, exista un motiv pentru care este cerut.

Pentru motorete din Italia conteaza si geografia, cele din sud sint mult mai ieftine decit cele din nord dar si sansele sa iei una intretinuta incorect sau neintretinuta sint mari, deoarece decalajele economice sint importante intre nord si sud.

Nu neg ca italienii au niste ciudatenii de solutii tehnice pentru diverse, dar depinde care este referinta, dupa parerea mea nici japonezii nu sint un exemplu de rationalitate in proiectare, au si ei fetisurile lor. Britanicii si nemtii la fel. Pina la urma, de aia e misto lumea motocicletelor, e foarte multa diversitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acum..... va prezentam Aprilia Pegaso detinuta in trecut de Cristi! :))))

Si pe unde am mers cu V-Strom-ul.

Pana la urma, toata lumea a ajuns cu bine acasa fara mari pagube.

attachicon.gifth-131-1278x852.jpgattachicon.gifth-138-1278x852.jpgattachicon.gifth-149-1278x852.jpgattachicon.gifth-76-1278x852.jpgattachicon.gifth-110-1278x852.jpg

 

Am curatat-o si i-am reparat si pedala de frana. E ca noua :D

post-12682-0-14028200-1478697694_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Madalin, ce as mai fi abuzat-o pe a mea prin mocirla aia <3

@ Restul, am citit acum discutiile despre motociclete SH. Sa ma simt naspa pentru ca a mea a fost la mana a doua cu vreo 45.000 km (parca) si a mers perfect? :))

 

Asta cu mana a doua si mers perfect e valabila si pentru Fazer, care aparent pe bordul original are ~105.000 km.

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...