Florynn Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 fratilor is incepator.ceva linkuri sau ceva sfaturi despre pilotarea unui pegaso de 650 mi-ar fi de mare folos. ma dau dar numa usurel. si miar prinde bine niste lectii. oricum am sa le iau pe pielea mea. dar ar fi de folos mai ales de la voi. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 fratilor is incepator.ceva linkuri sau ceva sfaturi despre pilotarea unui pegaso de 650 mi-ar fi de mare folos. ma dau dar numa usurel. si miar prinde bine niste lectii. oricum am sa le iau pe pielea mea. dar ar fi de folos mai ales de la voi. ms mult nu intra cu viteza in curbe ca motorul e inalt si e pericol de derapaj. eu stiu ca am patit o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 merge vreun pegasist maine in tura initiata de marius 95 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Greu de crezut ca maine va fi vreme buna. Eu deocamdata consum cam 10% asa ca nu ajung prea departe,mai bine ma apuc de mesterit. Carburatia e in regula,trage de rupe,sugestii cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 vreun furtun cu crapaturi ?? n-are cum sa bea atata benzina doar din reglaje nefacute cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salutare oameni buni O rugaminte am si eu,sa-mi raspunde-ti la niste intrebari cei care stiti,sau sa va dati cu parerea Vreau sa-mi iau o motocicleta si nu stiu ce sa aleg Am mai mers doar pe un scuter de 80 cu maxim 100km/h un sezon (anul trecut) si am mai mers pe un kawasaki zx 750,honda deauville,suzuki bandit de 600 doar cateva ture sa vad cum le merg motocicletele la vecini Vreau sa-mi iau o motocicleta pentru touring,sa o am si de bucuresti,dar prietenii astia zic nu ma pot tine cu pegaso dupa ei pe autostrada sau prin tara Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Pai daca-s asa de viteji nici nu e cazul sa te tii dupa ei,cauta-ti altii cu mintea mai asezata ca stiride de la 5 au subiecte suficiente. Pegaso nu e facuta pentru viteza,chiar daca are putere suficienta pozitia nu-ti permite sa te feresti de vant. Mesaj completat Pai daca-s asa de viteji nici nu e cazul sa te tii dupa ei,cauta-ti altii cu mintea mai asezata ca stirile de la 5 au subiecte suficiente.Pegaso nu e facuta pentru viteza,chiar daca are putere suficienta pozitia nu-ti permite sa te feresti de vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Initial am vrut sa-mi iau o yamaha xj600 diversion sau un kawasaki gpz500 care sunt naked nu sunt vitezisti stai linistit,dar intrebarea e care e viteza maxima OPTIMA la drum?120-140? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Chestie de gust,120 km/h ar fi ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Nu te poti tine dupa ei, pt ca pegaso este monocilindru si are 5 viteze,,,daca totusi te asteapta puteti face ture impreuna Eu chiar azi am venit dintr-o tura, am fost pana la Enisala Au fost printre altele si moto cum ar fi Yamaha TDM 900, honda cbf 600, cum sa tii pasul cu asa ceva, daca ei vor sa mearga tare pe autostrada ??? Eu cu pegaso merg 140 pe autostrada, foarte rar si distante scurte am mers 150. Peste 140 este cam turata. La 130 km/h are 5000 ture,,, Acum depinde cam ce vrei sa faci cu motoreta. Pt incepatori e buna pegaso. Daca te tine buzunarul si ai capul pe umeri (si nu incepi sa faci prostii), poti sa-ti cumperi si ceva mai puternic. Eu cel mai departe am ajuns in grecia (meteora) cu pagasul ,,,am mers 1000 km dus, dintr-o bucata si alti 1000 km intors , tot dintr-o bucata. grecia : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Eu ziceam 120 km/h ca sa nu fie prea turata ca daca o tii intr-una ca 140 s-ar putea sa arzi garnitura. Pe mine ma doare ca nu ajung prea departe ca-mi consuma 10,de turatie nu-mi fac probleme pentru ca am alte pinioane,mai de fuga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Haywood Yablomme ai spus pistoane mai de fuga? cum se mananca alea? Mda ce sa zic nu sunt vitezisti si nu-i problema ca ma asteapta,doar nu o sa o tin toata autrostrada cu 140,cred ca o sa mergem cu 130 Apropo nu trepideaza tare la 130-140? Aaaaaa am 1.73 inaltime 60 kg,astia ziceau sa nu ma opresc langa ei ca o sa cadem toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 vreau si eu pinioane cu 2 dinti mai putin , la fiecare foaie,,,(am gasit deja site pt achizitionare) trebuie sa scurtezi lantul sau merge intins lantul matre maxim ?? as vrea sa fac pasul astaa ca sa merg mai putin turat Mesaj completat @ Haywood Yablomme ai spus pistoane mai de fuga? cum se mananca alea? Mda ce sa zic nu sunt vitezisti si nu-i problema ca ma asteapta,doar nu o sa o tin toata autrostrada cu 140,cred ca o sa mergem cu 130 Apropo nu trepideaza tare la 130-140? Aaaaaa am 1.73 inaltime 60 kg,astia ziceau sa nu ma opresc langa ei ca o sa cadem toti sunt vibratii normale pt monocilindru si nu sunt deranjante, sigur n-o sa mearga niciodata ca un motor cu 2 sau 4 pistoane,,, cat priveste inaltimea ta, probabil n-o sa stai cu toata jos cu pinioanele astept si eu raspuns,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Mobra mai merge coborata si din fata si din spate,iti recomand si niste exercitii de gimnastica zilnice daca nu ai suficienta forta . Despre pinioane,problema trebuie abordata cu atentie,il maresti pe cel din fata si il micsorezi pe cel din spate cu acelasi nr de dinti si atunci lantul ramane la fel. Viteza maxima va ramane tot aia ,data de puterea motorului si de aerodinamica,motorul va fi mai putin turat si poate mai economic dar plecarea de pe loc va fi putin mai dificila.Eu am modificat major Kawa Eliminator 250 care are pe el motorul de Ninja. Am cumparat de pe piata RO un pinion de 16 in locul celui cu 14 dinti dar m-am trezit ca nu pot monta capacul pentru ca pinionul e prea mare dar nu am renuntat la pinion,am preferat sa decupez peretele capacului (peretele dinspre pompa de apa,nu se vede).La pinionul din spate am montat unul cu 38 de dinti in locul originalului de 44 obtinand un factor cumulat de 1,3 si am iesit la proba. Plecarile de pe loc nu mi s-au parut mai dificile in schimb in oras nu mai schimb treptele asa de des,folosesc rar 5 si niciodata 6,inainte schimbam rapid pana la a 6-a 70 de km/h. In afara orasului se misca mult mai bine decat inainte,banuiesc ca e si mai economic,la o viteza de plimbarica linistita de 100 km/h motorul se invarte cu 6500 rpm ceea ce inseamna "linistit" pentru un motor cu numai 41 mm cursa la piston si p max la 12 000 sau 12 500 rpm,in functie de varianta. Ziceti aici cati dinti au pinioanele la voi,maine sau poimaine numar si eu dintii la ale mele. Atentie ca daca va echipati cu pinioane de fuga endureala nu mai e posibila,cand ai de urcat o rampa mai mare si virajata ai nevoie de putere la o viteza destul de mica si treapta 1 nu mai e in stare de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KORBU MOTORS Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 salut am si eu o aprilia pegaso si se incinge foarte tare si foarte repede motorul........o las frumos la relanti si in cateva minute esapamentele sunt rosii sub raiator.......ma poate ajuta careva?.....sorin055 id mess Mesaj completat salut am si eu o aprilia pegaso si se incinge foarte tare si foarte repede motorul........o las frumos la relanti si in cateva minute esapamentele sunt rosii sub raiator.......ma poate ajuta careva?.....sorin055 id mess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) salut am si eu o aprilia pegaso si se incinge foarte tare si foarte repede motorul........o las frumos la relanti si in cateva minute esapamentele sunt rosii sub raiator.......ma poate ajuta careva?.....sorin055 id messMesaj completat salut am si eu o aprilia pegaso si se incinge foarte tare si foarte repede motorul........o las frumos la relanti si in cateva minute esapamentele sunt rosii sub raiator.......ma poate ajuta careva?.....sorin055 id mess ai apa in radiator? sau poate pompa de apa nu functioneaza daca ai apa in borcan Editat Martie 4, 2010 de trogheru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Amestec f sarac,avans mare.... Bujia de care e? Ai cumparat-o recent? Daca firbe apa repede ar fi garnitura de chiulasa dar daca si esapamentul..... ceva aprindere sau carburatie saraca cum spuneam. Bujia trebuie sa fie 8 dar daca are compresie slaba samsaru pune 7 sau chiar 6 ca sa porneasca dar se incinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Va salut. De ieri am intrat si eu in grupul utilizatorilor de pegaso. Mi se pare o motocicleta buna cu un aspect frumos dar am si eu ca multi altii o mica problema, cand vreau sa o scot din viteza 1 la punctul mort nu prea iese, imi sare de obicei direct intr-a doua, daca sunt deja in viteza 2 intra bine la punctul mort. Dati-mi si mie un sfat. Va multumesc. Si pe final sa va spun si ce mi s-a intamplat pe drumul dinspre Brasov(de unde am luat pegasul) spre Bucuresti. M intalnesc cu cel din BV. Un prieten de-al meu care are mai multa experienta s-a riscat sa vina pe motor pana in Buc, are mai multa experienta. Termin eu actele cu omu din BV dupa care plec, dar surpriza, la primul sens giratoriu din Bv un handicapat de Buc. intra de pe prima banda pe a doua in sens fara sa se asigure, prietenul meu ca sa evite coliziunea pune frana destul de agresiv si poc jos cu motorul, bina ca avea viteza foarte mica. Imi venea sa-l omor pe ala. Deci nici in BV nu scapi de bucuresteni smecheri care taie benzi si nu se asigura. Am pus si niste poze sa vedeti despre ce este vb. Si ca sa inchei cu niste detalii despre mobra. Aprilia pegaso cube din 2001, 24000 km, carburatie. Mesaj completat Si ma mai intereseaza sa imi cumpar un cric central. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yesman Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salut calaretii! Dupa o iarna cam lunga am scos mobra din garaj la cateva ture in jurul blocului. Ultima data cand am pornit-o si am bagat-o in prima treapta s-a oprit brusc dupa care la a doua incercare de pornire INVARTE IN GOL. Se aude ca un rulment ce freaca in gol pe fier. Sa fie oare bendixul? Suma tuturor respectelor. Silviu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Haywood Yablomme Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 El trebuie sa fie,stii ca astea la oprire mai dau inapoi si trosnesc,zgomotul ala facut uneori la oprire e de la demaror. Trista treaba,hai repede ca iese soarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 @ ctlnext : bine ai venit in grupul nostru,,,si multi km fara probleme pt saritul direct in viteza a 2-a , eu cred ca nu esti obisnuit cu ea si ridici cam tare pedala ??? daca totusi nu e treaba asta iti pot recomanda un mecanic bun, lucreaza nemteste ( chiar e neamt, are si el un pegaso, e doctor in mecanica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Bine v-am gasit. magarusulmarius tu ai fost la Enisala cu tipul ala cu F650gs-ul rosu care este bun prieten cu mine si daca te uiti in pozele mele o sa-l recunosti, cel putin dupa statura ca nu prea i se vede fata . De la el iti stiu nick-ul de aici. Man ieri cand am pornit-o si am mers putin mergea relativ ok schimbatorul dar uneori agata, ca si cum nu ar lasa-o sa iasa din viteza 1 si atunci obligat tragi mai tare de cutie si sare direct intr-a doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 aaaa, da THC -ul ? el ti-a adus-o ? cred ca trebuie sa intinzi mai mult cablu ambreiaj, incearca, are un reglaj pe la maneta,,,,(cu o rotita drept opritor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctlnext Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Da despre el este vorba, el mi-a adus-o si el a cazut din cauza aluia la BV, bine ca avea pe dedesubt echipamentul. O sa incerc diseara sa-l reglez de la surub. Nasol este ca, cazatura a fost pe partea cu schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 imi vand mobra + una de rezerva neinmatriculata , pt piese, vezi link : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto mentionez ca ori le dau pe amandoua odata, ori pe cea de rezerva o vand dupa ce o vand pe cea inmatriculata mobra inmatriculata are priza 12 v, ungator lant, folosita numai la plimbari, ultima tura lunga : grecia, in oct-nov 2009, dintr-o bucata dus 1000 km + 1000 intors,,, vezi linkuri : http://www.youtube.com/user/pescarusul911#p/u/4/DEUFeIICTqc /index.php?...442717&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.