Sari la conținut

Postări Recomandate

 

Exact, de aia se vand greu, de frica, nu datorita faptului ca nu sunt bani :)

» Post actualizat in 04 Dec 2014 14:15

Nu prea am inteles (din punctuatie) daca ai aprobat ce am zis sau ai vrut sa imi subliniezi faptul, ca nu sunt bani. Sa stii ca foarte multi care se urca pe Intruderul meu spun ca nu ar putea sa mearga cu el la cat e de mare. Si da! Frica! Eu cand l am cumparat si am mers cu el la inceput, sa stii ca am avut teama chiar daca nu eram incepator. Dar stiam exact ce vroiam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salut,

 

M-am mutat la inceputul lunii din Timisoara in Brasov. Una dintre prioritatile mele este sa imi aduc motocicleta, iar pentru a face asta am nevoie de un garaj/ loc in garaj

Locuiesc in zona Tractorul ( Stefan Baciu colt cu Manole Diamandi ). Orice idee, alternativa , propunere este binevenita. It's a long shot ...dar parca as incepe aici..inainte de a cauta eu prin ziare locale...un garaj...de nemotociclisti..:-)

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Intra pe forumul de Brasov si intreaba si acolo. Sunt motociclisti prin Tractoru, si sigur stiu ei informatii in directia asta.

Pt iarna iti dau eu un pont, dar pt timp de vara nu stiu ce sa iti recomand. Stau aproape de tine, la Faget (langa Pizza Hot).

 

Bine ai venit in Brasov!

Salut,

 

am postat desigur si pe brasov la sectiunea "caut garaj".....ideea e ca NU imi trebuie un garaj / loc in garaj in care sa tin moto pana in primavara....imi trebuie un garaj/ loc in garaj in care sa imi tin moto de acum inainte..si vara si iarna si etc....drept urmare sa am acces la el in fiecare zi, sa fie aproape.

oricum iti multumesc si daca afli ceva...nu ezita sa imi dai de stire

ma bucur sa stiu ca sunt si alte intrudere de 1800 in bv..;-)

» Post actualizat in 27 Jan 2015 10:37

 

 

E mult pana departe... Ax facut pt roata asta, disc de frana si etrieri repozitionati, adaptare pt transmisie pe cardan (daca exista). Astea mi-au venit rapid in cap, probabil situatia e si mai complexa. Sau mai simpla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Cine imi recomanda si mie un Service Moto capabil sa imi remedieze o problema care ma sacaie si nimeni nu ii da de cap? ( am descris exact simptomele cu 2-3 pagini in urma)

Precizez ca sunt din Braila si am fost la 2 service.uri aici, am ajuns si la Suzuki Galati..... NIMIC, o aduc acolo unde mi se spune ca nu plec cu ea in aceiasi stare

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Imi puteti recomanda si mie va rog un loc unde sa vopsesc jantele? Erau vopsite dar au inceput sa se decojeasca ... si trebuie revopsite, daor ca as vrea sa fac o treaba mai buna decat cel dinaintea mea :)

 

LE: Am uitat sa mentionz: in Bucuresti

Editat de fanatic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dintre cei care ati pus tobe custom pe C sau R, a trebuit sa puneti si power comander sau altceva? Si daca da, unde gasesc si eu best price?


» Post actualizat in 07 Mar 2015 03:46

Am gasit sit ul asta pentru cei cu M-uri. Nu stiu daca il stiati dar au cate ceva misto. http://www.swampworksinc.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dintre cei care ati pus tobe custom pe C sau R, a trebuit sa puneti si power comander sau altceva? Si daca da, unde gasesc si eu best price?

» Post actualizat in 07 Mar 2015 03:46

Am gasit sit ul asta pentru cei cu M-uri. Nu stiu daca il stiati dar au cate ceva misto. http://www.swampworksinc.com

Daca ai schimbat doar evacuarea si senzorul de oxigen este conectat,iar filtrul aer stock,merge si asa...Daca ai pus filtru de aer racing(ex.K&N) si ai schimbat si evacuarea...musai Power Commander sau alt modul cu denumiri fancy.ECM-ul,chiar si cu senzorul de oxigen cuplat nu mai face fata ,amestecul fiind periculos de sarac.Eu,la Raider-ul meu am pus filtre pod Baron's,evacuare custom(Cobra Dragster) si Power Commander V(mapping-ul e un echivalent de pe site).L-am luat din Ungaria,de la tipul care mi-a mai tunat in trecut ceva motoare pe stand dinamometric si la care ma voi duce si cu Raider-ul.Costul a fost de vreo 350 euro + ceva la expedierea in Romania.Incearca la Razvan de la Metricmotion...Baiat fain si serios! Apropo!Iti trebuie si un emulator pentru Lambda si unul pentru servo de la EXUP.Eventual servo il lasi la locul lui,scotind doar cablurile de actionare a valvei din evacuare!Daca lasi si sonda Lambda la locul ei atunci iti trebuie si un modul Autotune pe langa PC V...Dar aia e o cheltuiala in plus...Cat plm.poate polua o motocicleta!?

Daca ai nelamuriri,ma mai poti intreba una-alta....Oricum,nu fa greseala sa pui cine stie ce dracovenii dubioase.Pow.Comm. e cea mai buna solutie!Si inca ceva! In Romania nu stiu sa existe stand Dyno,din pacate!Doar de la unguri incolo,spre vest....

Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din proprie experienta pe C, este foarte corect ceea ce ai descris. Eu am pus Cobra Speedster long & Fi2000 PowerPro mapat default din fabrica si cu functie de autolearn... exista si asa ceva... apoi, in timp am avut problema cu servo si am pus un modul mic de la HotnRare... foarte seriosi italienii. Dupa nu am mai avut nici o problema.

 

@ Sailor - Contacteaza-l pe Razvan de la Metricmotion pentru comert...

 

Succes!

 

Daca ai schimbat doar evacuarea si senzorul de oxigen este conectat,iar filtrul aer stock,merge si asa...Daca ai pus filtru de aer racing(ex.K&N) si ai schimbat si evacuarea...musai Power Commander sau alt modul cu denumiri fancy.ECM-ul,chiar si cu senzorul de oxigen cuplat nu mai face fata ,amestecul fiind periculos de sarac.Eu,la Raider-ul meu am pus filtre pod Baron's,evacuare custom(Cobra Dragster) si Power Commander V(mapping-ul e un echivalent de pe site).L-am luat din Ungaria,de la tipul care mi-a mai tunat in trecut ceva motoare pe stand dinamometric si la care ma voi duce si cu Raider-ul.Costul a fost de vreo 350 euro + ceva la expedierea in Romania.Incearca la Razvan de la Metricmotion...Baiat fain si serios! Apropo!Iti trebuie si un emulator pentru Lambda si unul pentru servo de la EXUP.Eventual servo il lasi la locul lui,scotind doar cablurile de actionare a valvei din evacuare!Daca lasi si sonda Lambda la locul ei atunci iti trebuie si un modul Autotune pe langa PC V...Dar aia e o cheltuiala in plus...Cat plm.poate polua o motocicleta!?

Daca ai nelamuriri,ma mai poti intreba una-alta....Oricum,nu fa greseala sa pui cine stie ce dracovenii dubioase.Pow.Comm. e cea mai buna solutie!Si inca ceva! In Romania nu stiu sa existe stand Dyno,din pacate!Doar de la unguri incolo,spre vest....


» Post actualizat in 09 Mar 2015 15:48

Pana la urma, in Bucuresti, poate recomanda cineva un service serios pentru Suzuki, in afara de Elf si Motorteam, unde sa apelam la competente excelente?

Am incercat sa inteleg cum pot contacta acel/acei TNG, dar nu am gasit nici o data de contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am spalat de multe ori motorul fara sa pe el (fiind o sa mustang piele nu imi permit sa o bag la "jet") si nu are nimic. Modulul si evacuarea le-am din Oct 2011 si totul este foarte ok.

 

 

 

 

Incearca sa nu uzi modulul Cobra...Cica intra apa in el.


» Post actualizat in 10 Mar 2015 06:17

O intrebare pentru cei cu C1800:

Are cineva modelul RT cu windshield original?

Sau a pus cineva Winshield Screen Set original cu P/N 99000-99074-65N ?

 

Am montat un set de proiectoare de la Hepco&Becker si tot caut un parbriz XXXL sa il pot monta fara sa renunt la proiectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru contact.

 

Ref la parbriz, nu, nu am RT. Am R simplu, iar acum am un parbriz luat de la Tibi Troia din 2008 care este universal cu prindere doar ghidon. Din pacate a imbatranit si ar fi bine sa il schimb. Evaluez optiuni din piata si cel mai ok imi pare cel din gama originala cu tot cu deflectoare pe furca.

Am incercat cu Memphis si inteleg ca nu ar intra datorita proiectoarelor. Daca il ai, imi poti trimite o poza din lateral sa pot estima cum arata in zona farului?

 

 

Ai RT si parbrizul nu se pupa cu proiectoarele Hepco si de-aia vrei parbriz XXXL?

Din cate stiu, XXXX-urile dinaintea L-ului se refera la inaltimea parbrizului, caz in care nu conteaza referitor la pozitia proiectoarelor. Unele parbrize sunt in schimb mai late ca altele. Al meu spre exemplu, Fats de la Memphis Shades este cel mai lat gasit de mine pe piata. Dar eu nu am proiectoare (le gasesc inutile).


» Post actualizat in 11 Mar 2015 12:38


 

TNG 0722537975.

Ca sa ne intelegem, nu stiu pe om, mi-a fost recomandat de un amic (racer, posesor de Kawasaki ZX10R), care il stie si spune ca e vizitat cu prioritate de posesorii de Suzuki din Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...