FLASH-TUNING Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 Intrebare pentru cei mai in masura sa isi dea cu parerea la mobre decat mine Mobra cu carburatoare 4 cilindri nepornita de cateva saptamani da in nas la relanti cu socul tras sau se opreste chiar si dupa 5-10 minute de mers la relanti. Turatie la relanti 500-700 rpm. Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 poi cam e normal sa dea in nas cu soclu tras dupa 5-10 minute.... din ce stiu si am mai intalnit tragi socu la maxim pornesti motoru.... si il impingi la loc dar nu de tot cam pe la jumate..... pana cand se incalzeste.....si turatia de relanti e foarte mica la 500-700 de ture..... pt 4 cil.... fara soc si cand este calda tre sa stea pe la 1000 1200 1300.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Nu am stat 10 minute cu socul tras la max, dupa cateva minute l-am dat mai jos si tot mers neregulat sau oprit, cu socul lasat 0 dupa 10 min statea la 500 rpm si se balbaia Alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Nu am stat 10 minute cu socul tras la max, dupa cateva minute l-am dat mai jos si tot mers neregulat sau oprit, cu socul lasat 0 dupa 10 min statea la 500 rpm si se balbaia Alte pareri? scoate-i bujiile, uita-te la ele, daca au o depunere ciudata, uleioasa pe ele, e cam nasol......ai avut benzina in rezervor cand ai lasat-o?......e posibil sa fie numai din cauza benzinei care si-a pierdut din calitati daca a stat atat de mult timp...........da-i bujiile jos, curata-le, usuca-le, pune-le la loc, scoate benzina din rezervor, pune alta si, daca poti, incearca sa o scoti si din carburatoare......daca nu, dupa ce ai facut tot ce ti-am spus si tot se balbaie, vezi daca merge in toti cilindrii, asta e simplu de diagnosticat, cu motorul pornit scoti pe rand fiecare fisa de la fiecare bujie in parte si vezi daca cu fisa respectiva scoasa se balbaie mai tare, daca nu, inseamna ca ai o problema la cilindrul respectiv, iti poti confirma asta dand din nou bujiile afara si uitandu-te cu atentie la ele, care e uda, afumata, merge prost, inecata.......mai departe, te poti duce la carburatoare, si anume la carburatorul aferent cilindrului sau cilindrilor cu probleme....nu stiu ce fel de carburatoare ai, asa ca, nu-ti pot da vreun sfat.......incearca ce ti-am spus si mai vorbim dupa aceea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Multumesc de sfaturi, foarte utile si acum si pe viitor. Era vorba de un motor care vroiam sa il cumpar, nu prea am cum sa fac toate operatiile astea decat cu acordul propietarului . Oricum am realizat ca cel mai bine la orice SH este bine sa faci o vizita la reprezentanta motorului respectiv, dai un ban dar iti faci o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 ce motor de 4 cilindri are relantiul la 700? la mine in carte scrie 1200. La altii 1100. Depinde. 700 mi se pare nesimtit de putin. Doar nu e Dacie 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Mai dai ture la relanti-1200 macar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Baiazid acelasi lucru l-am gandit si eu, mult prea putin. motorul este un 400 cmc de la Kawa emylyo i-am dat si ture la relanti nu multe adevarat si degeaba, chiar am tinut-o un pic constant la 2.000. 3.000 rpm. A, si se incalzise destul motorul sau cel putin lichidul acul temperaturii era la jumatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 La fel zic si eu : mult prea mic relantiul pt 4cil, mai ales ca e motor relativ mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Baiazid acelasi lucru l-am gandit si eu, mult prea putin. motorul este un 400 cmc de la Kawa emylyo i-am dat si ture la relanti nu multe adevarat si degeaba, chiar am tinut-o un pic constant la 2.000. 3.000 rpm. A, si se incalzise destul motorul sau cel putin lichidul acul temperaturii era la jumatate 1. filtrul de aer sa fie "clean" 2. desfa carburatoarele si sufla toate circuitele cu o pompa sau cu aer comprimat. E posibil sa fie jeg pe circuitul de relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vms_3ct Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 fa o tura cu el asa cum trebuie si dai putin in gura, cine stie cum s-a circulat cu el inainte si poate este plin de calamina si de mizerie, da-i un span si apoi vezi ce face ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.