paispe Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Vreau sa ma duc la cineva sa imi confectioneze suport pentru stander pentru CBR 600 RR 07. Ma poate ajuta careva sa imi imprumute sa pot duce ca model? Am pus si poza sa vedeti la ce ma refer in cazul in care nu m-am exprimat foarte clar Stiu ca se infileteaza niste dracii in gaurile alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Vreau sa ma duc la cineva sa imi confectioneze suport pentru stander pentru CBR 600 RR 07. Ma poate ajuta careva sa imi imprumute sa pot duce ca model? Am pus si poza sa vedeti la ce ma refer in cazul in care nu m-am exprimat foarte clar Stiu ca se infileteaza niste dracii in gaurile alea daca iti confectioneaza gratis e ok..daca nu infileteaza tu 2 suruburi lungi si ai terminat balciu Ce bine ar fi daca banii nu as duce lipsa de banii ) dar suntem pe minusuri acum... bre nu cred ca e mica, ca eu as vrea sa mi-o iau pt coclauri sa ma dau si pe acolo sa vad daca imi palce senzatia asa ca zi si tu o suma... orientativ 3500-4000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack11 Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) salut, eu nu ma pricep la mecanica si am nevoie de un sfat, am cumparat acum 2 luni si ceva un 600rr, i-am facut schimburile de ulei( am schimbat si filtru si a intrat cca2.8L), acum dupa 900-950km ma uit de curiozitate la ulei si observ ca nici daca tin motocicleta dreapta sau pe cric uleiul nu se vede in baie( nu ar trebui sa fie vizibil pana la un anumit nivel?piesele par lubrificate cred eu , da rnu ma pricep :/), cand am facut schimbul am pus 10-50w castrol moto, am turnat fiind ajutat de un prieten care o tinea dreapta pana cand era plina baia(motoreta era rece, asa am fost imformat sa il pun), acum sa mai completez cu ulei?sau sa o las asa? este normal sa fie asa? nu mai cunosc pe nimeni cu un 600rr sa-l intreb si apelez la voi, voi ce parere aveti?,nici urme de ulei nu observ sub ea...sa fi mancat ea atata de mult ulei?:| nici un tdi nu papa atat. am uitat sa precizez ca saptamana trecuta cand am observat asta am pus si restul de 0.2l ramasi de ulei in ea. Editat Iulie 13, 2012 de mack11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 salut, eu nu ma pricep la mecanica si am nevoie de un sfat, am cumparat acum 2 luni si ceva un 600rr, i-am facut schimburile de ulei( am schimbat si filtru si a intrat cca2.8L), acum dupa 900-950km ma uit de curiozitate la ulei si observ ca nici daca tin motocicleta dreapta sau pe cric uleiul nu se vede in baie( nu ar trebui sa fie vizibil pana la un anumit nivel?piesele par lubrificate cred eu , da rnu ma pricep :/), cand am facut schimbul am pus 10-50w castrol moto, am turnat fiind ajutat de un prieten care o tinea dreapta pana cand era plina baia(motoreta era rece, asa am fost imformat sa il pun), acum sa mai completez cu ulei?sau sa o las asa? este normal sa fie asa? nu mai cunosc pe nimeni cu un 600rr sa-l intreb si apelez la voi, voi ce parere aveti?,nici urme de ulei nu observ sub ea...sa fi mancat ea atata de mult ulei?:| nici un tdi nu papa atat. am uitat sa precizez ca saptamana trecuta cand am observat asta am pus si restul de 0.2l ramasi de ulei in ea. Salut! Verifica nivelul uleiului la rece,cu motocicleta dreapta.Te uiti la fereastra de nivel,trebuie sa treaca de minim,macar.In cazul in care nu te descurci si vrei sa iti arat,da-mi pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack11 Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 ok o sa o masor diseara ca acum este inca calda . ok o sa o masor diseara ca acum este inca calda . am masaurat-o cand era dreapta, uitandu-ma prin cerculetul acela transparent de la baie si era plin adica nu se vedea aer...dar tot nu mi se pare normal cand te uiti prin dopul ( cel prin care torni uleiul in ea) sa nu vezi ulei X-x. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 ok o sa o masor diseara ca acum este inca calda . am masaurat-o cand era dreapta, uitandu-ma prin cerculetul acela transparent de la baie si era plin adica nu se vedea aer...dar tot nu mi se pare normal cand te uiti prin dopul ( cel prin care torni uleiul in ea) sa nu vezi ulei X-x. pai ce,la masina vezi prin ala?uleiul sta la fund(baia de ulei) deaia ti-a pus gemuletul ala acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 daca nu vezi aer deloc....prin "gemuletul" ala ...ai chiar prea mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 exact! cand vezi uleiul acolo la jumate..atunci e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack11 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 am inteles, nu stiam si ma panicasem, nu vroiam sa o strict, multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 (editat) Cand ii schimbi uleiul, dupa ce pui noul ulei in motor la nivel (cu motocicleta dreapta), pui capacul si pornesti putin motorul ca sa circule uleiul si sa ajunga si in filtru. Opresti motorul, astepti cateva minute si verifici din nou nivelul. Logic ca o sa fie mai scazut. Completezi cu ulei pana la nivel, si repeti faza cu pornitul motorului. Abia la a 3-a verificare a nivelului vei stii sigur daca ai cantitatea corecta de ulei in motor. PS. Nivelul la ulei il verifici prin acel gemulet transparent, si nu prin gaura pe unde bagi tu ulei in motor Editat Iulie 15, 2012 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Are cineva 1000RR de vanzare? 2006-2009 sunt anii care m-ar interesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) daca nu-ti cumperi sf de 2009 sau inceput de 2010 eu zic sa renunti pt modelul 2008 sau 2009 ,daca este cumparat sh si nu se cunoaste motocicleta pt ca nu poti sa stii cum a "umblat/avut in grija" cu nivelul uleiul ,abia @ sfarsit`sfarsit de 2009 le-au pus parca al 3lea arbore si au terminat cu problema uleiului,bafta are un domn o honda 2008 6300E neagra,stoc neinmatriculata daca te intereseaza sa-mi spui sa-ti dau nr de tel sau linkul e una dintre cele mai ieftine de pe net Editat Iulie 16, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 'quaie' si tu ai ajuns la limitele lui 600RR si vrei ceva mai 'mare' ca pt baetii de Boulevard ?) Nope, pur si simplu ceva mai incapator :-) Desi, tind sa ma indrept spre Kawa 2008-2009 :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Salutare detinatorilor de cbr rr! Nu am detinut niciodata moto , m'am dat dar nu foarte mult. As dori sa.mi iau un moto japonez dupa 2005 gen GSX'R - CBR RR- ZX-6R * 636NINJA Ce imi recomandati tinand cont de faptu ca sunt incepator+ costuri + ciclistica. Orice informatie mi-ar putea fi de folos, Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 600RR, si nu m-as duce neaparat dupa 2005. E un motor care iarta greseli, trage liniar si nu are un cuplu care sa te faca sa te pierzi in ture joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mack11 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 salut, mai am si eu o intrebarica, unde gasesc filtru aer pentru un 600rr 2004 in bucuresti si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
starstruck Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 pentru 600rr din 2007 ce modificari trebuie sa fac sa am faza scurta pe ambele faruri si faza lunga tot pe ambele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diaboliqute Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 pentru 600rr din 2007 ce modificari trebuie sa fac sa am faza scurta pe ambele faruri si faza lunga tot pe ambele Sa schimbi farurile :-) Oglinzile sunt astfel facute incat unul sa fie faza scurta, iar celalalt faza lunga. Daca vrei sa faci o investitie iti recomand www.theretrofitsource.com Date jos oglinzile, montate lupe bixenon. Am avut pe 600RR-ul meu si a fost cea mai buna investitie pe care am facut-o in motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Marooni Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Sal Guys, Am si eu de vanzare o toba pentru un CBR 2007-2012. Laser x-treme cu 3 tevi de esapament. Pret 1100. Arata super spectaculos si se aude foarte bine. tel: 0730188568 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 Salut! Am un 600RR din 2008 de vanzare Am pus link-ul de pe bikeshop http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-cbr%20600%20rr-din-2008-466048.html Va astept la proba, in Buc, cu un telefon in prealabil 0741660232 - Victor victor8502@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 titi, de unde ai luat rip strip-urile alea? sunt dementiale! bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Salut! Ebay.it...intr-adevar arata super bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 gogo inseamna ca tu nu imi stii stripurile mele de la moto de pana acum ) scuze titi nu zi ca ale tale sunt nasoale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidake Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 ceva pareri pro si contra 929???? Sunt interesat sa imi achizitionez un 929.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 28, 2012 Share Postat Iulie 28, 2012 cumpara cu incredere daca e in mintile ei,am detinut una ,are o ciclistica grozava,foarte usoara,frane bune,daca-i cumperi si un amortizor de ghidon te-ai scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.