CazyRO Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Simplu...si nu prea:am luat cartea tehnica,am deschis-o la carburator, am "fotografiat" bine elementele componente si ordinea lor de amplasare si am vazut ca suruburile de aer (jiglerele) erau slabite anormal de mult(unul statea sa cada,probabil din trepidatii,talpa si alte cauze!) .Am purces la stringerea la maximum a fiecaruia in parte si apoi desfiletarea lor cu 3 ture si jumatate,conform aceleiasi carti tehnice! ;)Cam asta a fost,iar in plus am spalat cu decarburol absolut toate maruntisurile iar apoi le-am montat la loc cu mare atentie! :ok:Treaba cu Aprilia amicului am studiat-o atent acum vreo citeva zile,cind a inceput sa dea rateuri si nu se mai tura!Am schimbat bujia (mare chin!) si am vazut ca afumatura pe care o avea era demna de pus la cutiutza cu fier vechi! Acum porneste usor si parca si-a schimbat mersul!Astept cu nerabdare un drum mai lung in haita sa vad ce poate! Salutare! Ieri a fost mesterul la mine la garaj, unde am desfacut carburatorul si l-am curatat, aranjat. Dar, ne-am lovit de o problema, nu stiam cate ture trebuie defacut surubul de aer. Original era la desfacut 4 ture jumate si aveam pornire greoaie plus ca se inceva. Setat la 2 ture, motorul murea la relanti, citind aici postul tau am aflat la cate ture trebuie setat. Deci... 3 ture jumate. Maine (adica azi) vine iar si il setam la 3 ture jumate. Va tin la curent. Bafta P.S. Vezi nu ai postat degeaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2007 Autor Share Postat Aprilie 7, 2007 Salutare! Ieri a fost mesterul la mine la garaj, unde am desfacut carburatorul si l-am curatat, aranjat. Dar, ne-am lovit de o problema, nu stiam cate ture trebuie defacut surubul de aer. Original era la desfacut 4 ture jumate si aveam pornire greoaie plus ca se inceva. Setat la 2 ture, motorul murea la relanti, citind aici postul tau am aflat la cate ture trebuie setat. Deci... 3 ture jumate. Maine (adica azi) vine iar si il setam la 3 ture jumate. Va tin la curent. Bafta P.S. Vezi nu ai postat degeaba! Ma bucur ca ti-am fost de ajutor!Ai grija ce is 2 suruburi ptr aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 Nu va vine sa credeti ce diferenta... imensa.... un reglaj la carburator, face minuni. Nici acuma nu imi vine sa cred cat de bine merge dupa curatat si reglat. Trage din ture mai joase, nu mai tremura, e alt motor. Pornirea greoaie? Nu mai exista asa ceva, "mere beton" ! P.S. Amestecul de aer este reglat la 4 ture. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 8, 2007 Autor Share Postat Aprilie 8, 2007 Nu va vine sa credeti ce diferenta... imensa.... un reglaj la carburator, face minuni. Nici acuma nu imi vine sa cred cat de bine merge dupa curatat si reglat. Trage din ture mai joase, nu mai tremura, e alt motor. Pornirea greoaie? Nu mai exista asa ceva, "mere beton" ! P.S. Amestecul de aer este reglat la 4 ture. Bafta! Bravos! Ma bucur ca ai rezolvat-o! Acum da-i in gura ca la coasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharksharky27 Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 sal mai incearca odata si verifica robinetul de la rezervor si spala si rezervoru sa nu se plimbe vreu gunoi in voie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Aprilie 8, 2007 Share Postat Aprilie 8, 2007 Am verificat tot rezervorul, am desfacut si busonul de benzina pt. curatare (mergea cam greu inainte, acuma e ca nou.) iar sitele erau perfect albe, fara niciun fir de mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu810101 Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 as avea si eu nevoie de sfaturi la F-ul meu vreau si eu sa invat sa umblu in el ... rugaminte ... daca vreodata cineva dintre voi regleaza carburatoare ... vreau si eu sa vin, sa vad cum se face beep la 0743108626 si sun eu inapoi serviep@yahoo.com imi place prea mult sa ma dau cu F-ul Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 13, 2007 Autor Share Postat Aprilie 13, 2007 vreau si eu sa invat sa umblu in el ... rugaminte ... daca vreodata cineva dintre voi regleaza carburatoare ... vreau si eu sa vin, sa vad cum se face Umblu eu,dar nu cred ca vrei sa vii pina in Gorj! Si nici nu e asa complicat precum pare,totul e sa ai curaj,scule potrivite si ... o carte de reparatii si intretinere BMW F650! La inceput imi tremurau kilotzii la gindul ca trebuie sa-l desfac,apoi m-am obisnuit cu gindul si m-am hotarit:pe el! Si am rezolvat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soundchaser Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Salutare! Am si eu un F din 96. Nu m-am apucat sa-l desfac niciodata ca nu am avut de ce pana acum si nici veleitati de mecanic nu am simtit inca dar acum chiar am o problema si vreau sa stiu daca ati mai intalnit-o careva. Cu pasager (deci cand tebuie sa traga mai greu) cand ii dau gaz intre 3000 si 4000 ture si numai din treapata a 3-a in sus are un tzacanit metalic foarte clar si destul de suparator. Un mecanic care mi-a schimbat lantul de distributie mi-a zis ca oala e uzata. Sunt curios de ce totusi nu face tot timpul urat pentru ca daca merg singur e impecabil Nu mai zic ca din cauza asta nici nu imi vine sa ii dau gaz prea tare ce sa ma mai gandesc la nush ce top speed. La drum lung in conditiile date (incarcat) la 120km\h aveam impresia ca e aproape tot ce poate da. Multumesc Drum fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 (editat) Cu pasager (deci cand tebuie sa traga mai greu) cand ii dau gaz intre 3000 si 4000 ture si numai din treapata a 3-a in sus are un tzacanit metalic foarte clar si destul de suparator. .,..................... Sunt curios de ce totusi nu face tot timpul urat pentru ca daca merg singur e impecabil .......................... Pai...la 3000 de ture cu pasager in treapta a treia e cam normal sa cloncane. Pentru sarcina pe care o are motorul turatia este prea mica. Tzacanitul ala metalic poate fi de la lantul de distributie care nu este suficient de intins (vezi intinzatorul) Daca esti invatat sa ii dai a treia la 3000 poate ca motorul tau are suficienta forta sa preai sarcina unui singur pasager si la turatie mai joasa dar treaba se schimba la surplusul de sarcina (pasajerul) si atunci incepe sa ..protesteze Editat Aprilie 18, 2007 de vmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leccam Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Salutare! Caut disperat parbriz inalt pt. F650, an fabr. 1996. Stie cineva unde gasesc. Am postat aici fiindca era o discutie mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 totul e sa ai curaj,scule potrivite si ... o carte de reparatii si intretinere BMW F650! Al meu e din '99 si nu l-am luat cu carte tehnica.Daca poate cineva sa-mi dea o copie xerox dupa cartea lui ,indiferent de an , fac shi eu o cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 14, 2008 Autor Share Postat Mai 14, 2008 O garnitura de evacuare,ce vine intre cot si intrarea in toba,are cineva?Am improvizat in citeva rinduri incercind de la azbest,azbest grafitat,solutie de etansare tobe,clingherit cu insertie de cupru...dar fac fata doar de moment,dupa o forja de citiva zeci de km se ard sau se "duc" pur si simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 Daca nu gasesti originala incearca cu 2-3 saibe suprapuse, taiate cu foarfeca din tabla subtire ce cupru 0,3-0,4mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Referitor la carburatie.... acceleratie... am si io o mica problema. Nu stiu cum se intinde cablu de acceleratie care acum e cam slab, adica am joc cam mare la manivela de golit rezervoru prin carburator. Stiu ca din manson e un cot si in capu la cotu ala se poate regla usor acea eroare. La mine e strans la maxim si rupt. De unde pot gasii un cot d´ala sau cum pot strânge cablu altfel? Si si eu aÂş fii interesat de un parbriz inalt! Multumex! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morrisson Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Poate ma poate ajuta cineva - BMW F650 an 1998 - a innebunit ceasul (cel ce arata ora) se invarte de zici ca e cronometru - ce pot sa ii fac sau de unde pot cumpara unul sh original ? Posibil sunt interesat si de 2-a semnale fata. Multumesc (de preferat PM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.