Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

 

Ca sa ne laudam si noi putin, motocicleta mea (cea nearga) si motocicleta lui FlorinVlad in timpul unui scurt test run de ~15km.
IMG_1221.jpg

IMG_1238.jpg

IMG_1240.jpg

 

Foarte, foarte frumoase! "Laudati-va" si voi cu mai multe poze, ca doar aveti cu ce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 772
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Salut,
Ca sa ne laudam si noi putin, motocicleta mea (cea nearga) si motocicleta lui FlorinVlad in timpul unui scurt test run de ~15km.
Inca nu sunt gata, dar te poti distra cu ele.

n-ati zis si voi ca doar erati aproape de mine...sa vi se-ntinda lanturile in cutie

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca de la remorca de masini este italiana , cum cel care leaga masinile este in mineca scurta indica temperatura decenta , daca te uiti un pic la vegetatie parca se vad niste maslini in spate ... tind ca sa cred ca este undeva in sudul italiei ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca de la remorca de masini este italiana , cum cel care leaga masinile este in mineca scurta indica temperatura decenta , daca te uiti un pic la vegetatie parca se vad niste maslini in spate ... tind ca sa cred ca este undeva in sudul italiei ...

probabil a intrebat unde are loc fericitul eveniment din 29 septembrie.astept poze,va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ca sa nu mai incep alt topic scriu aici. Am vorbit cu un domn dl Marian Rosu de la Muzeul Militar din Bucuresti despre posibilitatea de a revopsi motocicleta zundapp ks 750 de la muzeul militar.Am un prieten care are atelier profesional de vopsit si este dispus sa faca asta, gratis bineinteles. Cu ocazia asta ar fi bine daca s-ar putea schimba si cauciucurile, puse unele mai asemanatoare cu cele originale. Ar costa cam 220 lei unul, sunt pentru tractoare unele pe 16 sau poate are cineva pe acasa ceva asemanator pe 16 si nu ii mai trebuie. Poate reusim cumva sa rezolvam si problema asta a aspectului motocicletei.

O alta problema care despre care am vorbit este restaurarea seniletei renault de la muzeul militar folosita de armata romana in timpul razboiului.El a reusit sa stranga cam toate piese dar are nevoie de cineva care sa il ajute sa o puna in functiune pentru a fi folosita la diferite manifestari. Asa ca daca este cineva doritor si pasionat si care sa se si priceapa il pot pune in legatura cu dansul.

Tot ce a facut pana acum dl.Rosu cu restaurarea motocicletei zundapp de la muzeul si pentru restaurarea altor obiecte a facut prin eforturi propri si pe cheltuiala proprie muzeul neavand prea mute fonduri lucru de admirat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai incep alt topic scriu aici. Am vorbit cu un domn dl Marian Rosu de la Muzeul Militar din Bucuresti despre posibilitatea de a revopsi motocicleta zundapp ks 750 de la muzeul militar.Am un prieten care are atelier profesional de vopsit si este dispus sa faca asta, gratis bineinteles. Cu ocazia asta ar fi bine daca s-ar putea schimba si cauciucurile, puse unele mai asemanatoare cu cele originale. Ar costa cam 220 lei unul, sunt pentru tractoare unele pe 16 sau poate are cineva pe acasa ceva asemanator pe 16 si nu ii mai trebuie. Poate reusim cumva sa rezolvam si problema asta a aspectului motocicletei.

O alta problema care despre care am vorbit este restaurarea seniletei renault de la muzeul militar folosita de armata romana in timpul razboiului.El a reusit sa stranga cam toate piese dar are nevoie de cineva care sa il ajute sa o puna in functiune pentru a fi folosita la diferite manifestari. Asa ca daca este cineva doritor si pasionat si care sa se si priceapa il pot pune in legatura cu dansul.

Tot ce a facut pana acum dl.Rosu cu restaurarea motocicletei zundapp de la muzeul si pentru restaurarea altor obiecte a facut prin eforturi propri si pe cheltuiala proprie muzeul neavand prea mute fonduri lucru de admirat .

Salutare! Tot respectul pentru D-l. Rosu, dar si pentru promovarea acestui post.

Nu s-ar spune ca se inghesuie lumea la asemenea proiecte... Sunt sigur ca cei mai multi dintre voi cunosc sintagma "dati un leu pentru Ateneu". Iaca, eu sunt dispus sa dau 100 lei pentru cauciucuri. Poate apar si alti voluntari si echipam cu gume corespunzatoare Zundapp-ul.

Sunt dispus sa colaborez si la restaurarea seniletei. Pot fi contactat pe PM sau tel. 0722.702.892.

Numai bine!

Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intai i-am dat in gusa cu benzen, pana a pornit.

Apoi l-am luat la misto, pornindu-l si oprindu-l. Si tot asa.



Iar la final l-am lasat sa mearga, pana i-a dat uleiul pe nas.

Editat de m72ihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ca sa nu mai incep alt topic scriu aici. Am vorbit cu un domn dl Marian Rosu de la Muzeul Militar din Bucuresti despre posibilitatea de a revopsi motocicleta zundapp ks 750 de la muzeul militar.Am un prieten care are atelier profesional de vopsit si este dispus sa faca asta, gratis bineinteles. Cu ocazia asta ar fi bine daca s-ar putea schimba si cauciucurile, puse unele mai asemanatoare cu cele originale. Ar costa cam 220 lei unul, sunt pentru tractoare unele pe 16 sau poate are cineva pe acasa ceva asemanator pe 16 si nu ii mai trebuie. Poate reusim cumva sa rezolvam si problema asta a aspectului motocicletei.

O alta problema care despre care am vorbit este restaurarea seniletei renault de la muzeul militar folosita de armata romana in timpul razboiului.El a reusit sa stranga cam toate piese dar are nevoie de cineva care sa il ajute sa o puna in functiune pentru a fi folosita la diferite manifestari. Asa ca daca este cineva doritor si pasionat si care sa se si priceapa il pot pune in legatura cu dansul.

Tot ce a facut pana acum dl.Rosu cu restaurarea motocicletei zundapp de la muzeul si pentru restaurarea altor obiecte a facut prin eforturi propri si pe cheltuiala proprie muzeul neavand prea mute fonduri lucru de admirat .

 

Prin donatia membrilor Retromobil Club Romania, Zundappul KS750 de la Muzeu o sa primeasca in primavara un set de 4 cauciucuri noi Wesa, sa nu punem de tractor. Si in functie de disponibilitea dlui Gabi Paunescu, motocicleta o sa aiba si carburatorul refacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....daca este cineva doritor si pasionat si care sa se si priceapa il pot pune in legatura cu dansul...

Nu stiu daca pot ajuta cu ceva atata timp cat nu stiu despre ce "pricepere" este nevoie, dar daca pui un nr de telefon pot suna sa aflu daca pot ajuta. Evident cand este vorba de restaurari, o fac din pasiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Iubitorilor de motociclete vechi, le urez ca Mosul sa le aduca in noul an multe piese, sa isi termine motocicletele si sa iasa cu ele la plimbare.

La mine a venit deja :)

attachicon.gif100_8491.jpg

La multi ani ! Hai ca a carat ceva fiare mosu' :) Mie mi-a strecurat niste NOS-uri pt scout :)

 

THE FOUR STAGES OF LIFE:

1) You believe in Santa Claus.

2) You don't believe in Santa Claus.

3) You are Santa Claus.

4) You look like Santa Claus.

 

Piese NEW OLD STOCK Indian Scout 741 :

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Motocicleta din primul videoclip are 848 cmc, nicidecum 1000 (cum spune cel ce prezinta "fierul"). Foarte frumoasa. Cu atas nu vazusem.

Cea din al doilea videoclip este vestitul si neobisnuitul prototip Megola Killinger & Freund 1938.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Cea din al doilea videoclip este vestitul si neobisnuitul prototip Megola Killinger & Freund 1938.

 

Este si a naibii de frumoasa iar clipul postat de TMUFO este interesant pentru ca are multe imagini. (Eu nu stiam decat poza cu soldatul si ceva-ceva citit pe wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Killinger_and_Freund_Motorcycle) Nu am inteles de ce acest concept uluitor nu a fost dezvoltat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista acest concept inca din 1921 dezvoltat tot de Megola. Au produs aproximativ 2000 de motociclete insa cu 5 pistoane , nu cu 3 ( ca la Megola Killinger & Freund ).

Pentru prototip, probabil, nu au primit finantare in timp util, "inchegarea" motocicletei fiind finalizata in 1938, cel de-al doilea razboi mondial incepand in 1939.

post-47416-0-27750400-1390660923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...