Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

o reconditionare facuta acum 14 ani simson sr 2 sau mai popular simsoneta

50 cmc af 1959 in stare de functionare

Mesaj completat

sal

mane 29 07 2009 are programare la Institutul Ana Aslan

acum este mai mult o combinatie intre BMW si EMW dar pe

parcursul lucrarii o sa decid ce marca o sa ramana,in acte

este BMW R 35 a.f. 1949

post-46887-1248474851_thumb.jpg

post-46887-1248474882_thumb.jpg

post-46887-1248474902_thumb.jpg

post-46887-1248474944_thumb.jpg

post-46887-1248815932_thumb.jpg

post-46887-1248815992_thumb.jpg

post-46887-1248816048_thumb.jpg

post-46887-1248816106_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 772
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Pe vine la subsemnatul un R61. Dă Doamne...

 

Hai sus....

 

Si... se mai lasa asteptat... sau a venit deja?

Am facut ceva poze azi la ce lucrez de cateva zile, un proiect inceput de fostul proprietar, dar se pare ca atat cititorul de card cat si cablul de date au intrat in pamant. Asa ca trebuie sa mai asteptati pana maine...

Mesaj completat

DA........ Sunt ofticat.... Mi-a zis fostul proprietar al DKW-ului ca sa nu imi fac probleme ca motorul e reconditionat si restaurat profi si sa dau mai departe cu restul. Dar se pare ca kickstarter-ul agata undeva (cand am vrut sa il pornesc), asa ca am desfacut partea stanga sa vad ce reconditionare profi a facut ala acolo. Nici nu pot sa descriu in cuvinte reactia care am avut-o cand am vazut ce moroiala a facut la ambreiaj. Am ramas fara cuvinte. Asa ca am reusit sa imi trag una in mufa (mai exact in nas) cu patentul tragand de arcurile alea de acolo. Asa ca mi-am gabat ceva in ea de motocicleta si m-am dus la Ping-Pong, unde am luat bataie si m-am ofticat, sa nu mai spun ca si mai tare sunt ofticat ca nu am dat inca de cititorul de card (sau cablul de date) sa pun pozele cum am promis. Asa ca... rabdare, sunt pe vine pozele... binenteles ca "astept reactii"

 

P.S. Hai la topic-ul lu´ Bunu cu expozitia de motoare, sa imi prezint respectele...

Mesaj completat

Iaca si pozele...

post-48458-1250064716_thumb.jpg

post-48458-1250064739_thumb.jpg

post-48458-1250064770_thumb.jpg

post-48458-1250064806_thumb.jpg

post-48458-1250064843_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru reconditionat cand ies la pensie, adica peste foarte, foarte... foarte multi ani, una bucata bicicleta Simson cu motor Phantom, cumparata cam acum 3 luni dintr-un hambar din Jermania cu jenanta suma de 50 de iepuroi. Din pacate pistonul e blocat ca a stat fara bujie, iar acum tot ce primeste e sprei mult macar odata pe saptamana la piston in speranta ca o sa reusesc sa il deblochez...

post-48458-1250647189_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Ce an de fabr ar fi?

Macar e mai completa decat Puchul lui Gabi...

 

Nu stiu ce an de fabricatie este. Banuiesc ca undeva intre 1910-1920. Nu am gasit decat o poza pe net cu ea in dreptul careia scrie Phantom 185 1920. Nu am gasit nimic despre ea nici prin cartile mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunu trage tare cu niste motoare, da nu spune la nimeni.

Lasa ca iti spun io acum, putin offtopic: LA MULTI ANI :cheers:

 

Bunu asa face mereu, si e ceva foarte frumos...Si eu faceam asa, pana am ramas in pom cu spatiul si cu gauri la buget, da ma reapuc!

Bunule, tine-o tot asa, ca poate intr-o zi reusim sa punem planul maret in aplicare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bunu trage tare cu niste motoare, da nu spune la nimeni. :cheers:

Ai un simt al umorului foarte tare.Nu vreau sa zic cine trage "tare".Io ma zbat sa fac ceva.Cu bani putini.Ca vorba aia ,cu bani multi stie oricine.Telul meu este acela de a aduna si reconditiona cele mai importante si reprezentative motociclete ce au functionat in ani comunismului.Sper sa reusesc pana dau coltul.In rest ,daca mai pica ceva ca un DKW 125(tata lu MZ 125),nu refuz.Da este o incercare in plus.Oricum succes tuturor "reconditionistilor".Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..daca mai pica ceva ca un DKW 125(tata lu MZ 125),nu refuz.Da este o incercare in plus...

DKW RT 125 fabricata in '39 fara teste, este imbunatatita de-a lungul timpului, iar din '49 intra in fabricatie cu suspensii inbunatatite in grupul AUTOUNION. In perioada '50-'54 devine IFA RT 125/0, apoi cu inbunatatiri IFA RT 125/1 perioada '54-'56. MZ RT 125/2 intre '56-'59 aduce ca noutate burdufurile de cauciuc ce protejaza lantul(mare problema la acea vreme la toti producatorii de motociclete), protectie copiata ulterior si de alti producatori. In '59-'62 apare MZ RT 125/3 cu 4 viteze si o crestere a puterii cu cca 15% datorate constructiei deosebite a tobei de evacuare(alta gaselnita a nemtilor, preluata imediat si de alti producatori de motoare 2T).

Acest motor intradevar este o minune a simplitatii si fiabilitatii, find copiat cu succes de rusi(k-125) si japonezi.

Personal am avut un RT 125 model '60 de care am fost foarte multumit, nu m-a lasat niciodata cu ea ca am facut sute de mii de km(de-a lungul multor ani).

Iti doresc succes in actiunea ta (si te sustin tehnic daca e cazul)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DKW RT 125 fabricata in '39 fara teste, este imbunatatita de-a lungul timpului, iar din '49 intra in fabricatie cu suspensii inbunatatite in grupul AUTOUNION. In perioada '50-'54 devine IFA RT 125/0, apoi cu inbunatatiri IFA RT 125/1 perioada '54-'56. MZ RT 125/2 intre '56-'59 aduce ca noutate burdufurile de cauciuc ce protejaza lantul(mare problema la acea vreme la toti producatorii de motociclete), protectie copiata ulterior si de alti producatori. In '59-'62 apare MZ RT 125/3 cu 4 viteze si o crestere a puterii cu cca 15% datorate constructiei deosebite a tobei de evacuare(alta gaselnita a nemtilor, preluata imediat si de alti producatori de motoare 2T).

Acest motor intradevar este o minune a simplitatii si fiabilitatii, find copiat cu succes de rusi(k-125) si japonezi.

Personal am avut un RT 125 model '60 de care am fost foarte multumit, nu m-a lasat niciodata cu ea ca am facut sute de mii de km(de-a lungul multor ani).

Iti doresc succes in actiunea ta (si te sustin tehnic daca e cazul)

Ca intodeauna,Cristi57,documentat si meticulos.Mai mare dragul sa-l vezi cum pune la "punt"un motor.Intrebare:merita 400 E?Cu multe lipsuri.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut!

am si eu o nelamurire, referitor la motocicleta din poza, ce model este? eventual ceva link-uri cu vreo una reconditionata!

iar daca nu va deranjeaza si un pret care credeti ca merita, ar fi de mare ajutor!

post-43670-1253382697_thumb.jpg

Editat de tr88bcd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiect finalizat cam de o saptamana. Evident ca mai sunt mici ajustari de facut. De exemplu, actionare cablului de kilometraj la roata are ceva probleme, reglare carburator ( da sa moara cand tragi gazul peste trei sferturi), guma la sa vine schimbata cu una de fabricatie germana, emblemele, etc. Oricum, merge si se comporta ca o batranica...

post-48458-1253400213_thumb.jpg

post-48458-1253400248_thumb.jpg

post-48458-1253400268_thumb.jpg

post-48458-1253400320_thumb.jpg

post-48458-1253400383_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proiect finalizat cam de o saptamana. Evident ca mai sunt mici ajustari de facut. De exemplu, actionare cablului de kilometraj la roata are ceva probleme, reglare carburator ( da sa moara cand tragi gazul peste trei sferturi), guma la sa vine schimbata cu una de fabricatie germana, emblemele, etc. Oricum, merge si se comporta ca o batranica...

Arata super da ai uitat sa ne dai niste amanunte tehnice gen;an fabricatie,model,suma cumparare,total cheltuieli,adaptari personale,etc.Ar fi interesant ca toti cei ce reconditioneaza sa dea cat mai multe detalii despre sculele pe care le readuc la viata.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Intrebare:merita 400 E?Cu multe lipsuri.Bunu.

Doar tu stii daca merita, acum preturile sunt in scadere! Depinde si de cat costa acele "lipsuri". Posibil sa mai cumperi inca 2 pt a o completa, si in acest caz nu prea merita, zic eu, poate gresesc.

De ce nu faci un club al vechilor motoare, a celor clasice si nu numai, cu bere, povesti si amintiri? Poate reusesti sa trezesti spiritul adormit, pe cale de disparitie al colectionarilor de tehnica veche?

...Evident ca mai sunt mici ajustari de facut...

Arata super, mai trebe trase neaparat dungile albe(da bine la imagine)! Poate ne intalnim pe sosea, asfalt intins!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut!

am si eu o nelamurire, referitor la motocicleta din poza, ce model este? eventual ceva link-uri cu vreo una reconditionata!

iar daca nu va deranjeaza si un pret care credeti ca merita, ar fi de mare ajutor!

 

Este motoreta Puch M 50 (Monza),,anii 60'.Eu am avutun model mai nou Puch Monza 1975 cand aveam 16 ani.

Avea un sistem interesant puteai sai cuplezi pedale sau Kickstarter.Fara nici o modificare prindea 90km/h.

Era perioada cand aveai voie sa circuli fara carnet numai cu motoretele cu pedale,,Tin minte ca am fost oprit de multe ori si de fiecare data i-am bagat in ceatza.

Pana cand a trebuit sa ma duc la RAR cu el ca nu miau mai dat voi e sa circul cu el,,si lau pus pe bancul de probe ,,sau speriat si iei ce capacitate avea motorasul la 50cmc.

Technica e ca si la KTM.E un motor foarte bun.

Eu am dat 100 marci pe el dar arata intro stare impecabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DKW RT 125 fabricata in '39 fara teste, este imbunatatita de-a lungul timpului, iar din '49 intra in fabricatie cu suspensii inbunatatite in grupul AUTOUNION. In perioada '50-'54 devine IFA RT 125/0, apoi cu inbunatatiri IFA RT 125/1 perioada '54-'56. MZ RT 125/2 intre '56-'59 aduce ca noutate burdufurile de cauciuc ce protejaza lantul(mare problema la acea vreme la toti producatorii de motociclete), protectie copiata ulterior si de alti producatori. In '59-'62 apare MZ RT 125/3 cu 4 viteze si o crestere a puterii cu cca 15% datorate constructiei deosebite a tobei de evacuare(alta gaselnita a nemtilor, preluata imediat si de alti producatori de motoare 2T).

Acest motor intradevar este o minune a simplitatii si fiabilitatii, find copiat cu succes de rusi(k-125) si japonezi.

Personal am avut un RT 125 model '60 de care am fost foarte multumit, nu m-a lasat niciodata cu ea ca am facut sute de mii de km(de-a lungul multor ani).

Iti doresc succes in actiunea ta (si te sustin tehnic daca e cazul)

Am scos banul si l-am cumparat.Este cel din poza nr.2.Da are multe lipsuri.Nu are geamul de la stopul spate,nu are manerele originale si nu are pompa de aer originala.In rest OK.A,era sa uit.Are un geam de far care nu mi se pare original dar este foarte mishto.Este verde si are partea de sus iesita in afara.O sa pun poze.De altfel o sa pun poze cu toate motoarele mele.Nu este un secret de stat.Astept sa le aduc acasa si pe cele de la expozitie.

In alta ordine de idei,mi-ar face placere daca ai fi de acord sa ma ajuti,in limita timpului tau liber,sa pun la punct vreo doua trei din motoarele mele(din punct de vedere mecanic)si sa le pornim ca sa auzim sunetul anilor 40.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos banul si l-am cumparat.Este cel din poza nr.2.Da are multe lipsuri.Nu are geamul de la stopul spate,nu are manerele originale si nu are pompa de aer originala.In rest OK.A,era sa uit.Are un geam de far care nu mi se pare original dar este foarte mishto.Este verde si are partea de sus iesita in afara.O sa pun poze.De altfel o sa pun poze cu toate motoarele mele.Nu este un secret de stat.Astept sa le aduc acasa si pe cele de la expozitie.

In alta ordine de idei,mi-ar face placere daca ai fi de acord sa ma ajuti,in limita timpului tau liber,sa pun la punct vreo doua trei din motoarele mele(din punct de vedere mecanic)si sa le pornim ca sa auzim sunetul anilor 40.Bunu.

 

Hai cu pozele sa ne minunam si noi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...