jack0088 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 o reconditionare facuta acum 14 ani simson sr 2 sau mai popular simsoneta 50 cmc af 1959 in stare de functionare Mesaj completat sal mane 29 07 2009 are programare la Institutul Ana Aslan acum este mai mult o combinatie intre BMW si EMW dar pe parcursul lucrarii o sa decid ce marca o sa ramana,in acte este BMW R 35 a.f. 1949 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Foarte buna substanta. Iese ceva bun de acolo. Felicitari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 1, 2009 Share Postat August 1, 2009 Pe vine la subsemnatul un R61. Dă Doamne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Pe vine la subsemnatul un R61. Dă Doamne... Hai sus.... Si... se mai lasa asteptat... sau a venit deja? Am facut ceva poze azi la ce lucrez de cateva zile, un proiect inceput de fostul proprietar, dar se pare ca atat cititorul de card cat si cablul de date au intrat in pamant. Asa ca trebuie sa mai asteptati pana maine... Mesaj completat DA........ Sunt ofticat.... Mi-a zis fostul proprietar al DKW-ului ca sa nu imi fac probleme ca motorul e reconditionat si restaurat profi si sa dau mai departe cu restul. Dar se pare ca kickstarter-ul agata undeva (cand am vrut sa il pornesc), asa ca am desfacut partea stanga sa vad ce reconditionare profi a facut ala acolo. Nici nu pot sa descriu in cuvinte reactia care am avut-o cand am vazut ce moroiala a facut la ambreiaj. Am ramas fara cuvinte. Asa ca am reusit sa imi trag una in mufa (mai exact in nas) cu patentul tragand de arcurile alea de acolo. Asa ca mi-am gabat ceva in ea de motocicleta si m-am dus la Ping-Pong, unde am luat bataie si m-am ofticat, sa nu mai spun ca si mai tare sunt ofticat ca nu am dat inca de cititorul de card (sau cablul de date) sa pun pozele cum am promis. Asa ca... rabdare, sunt pe vine pozele... binenteles ca "astept reactii" P.S. Hai la topic-ul lu´ Bunu cu expozitia de motoare, sa imi prezint respectele... Mesaj completat Iaca si pozele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Nope, r61 era doar un m72 la care propitaru a mânărit cadrul sa-l faca de BMW. O fi zis si el ca a dat de guster, si gata, il incaseaza de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Pentru reconditionat cand ies la pensie, adica peste foarte, foarte... foarte multi ani, una bucata bicicleta Simson cu motor Phantom, cumparata cam acum 3 luni dintr-un hambar din Jermania cu jenanta suma de 50 de iepuroi. Din pacate pistonul e blocat ca a stat fara bujie, iar acum tot ce primeste e sprei mult macar odata pe saptamana la piston in speranta ca o sa reusesc sa il deblochez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Ce an de fabr ar fi? Macar e mai completa decat Puchul lui Gabi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Ce an de fabr ar fi?Macar e mai completa decat Puchul lui Gabi... Nu stiu ce an de fabricatie este. Banuiesc ca undeva intre 1910-1920. Nu am gasit decat o poza pe net cu ea in dreptul careia scrie Phantom 185 1920. Nu am gasit nimic despre ea nici prin cartile mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisey Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 io zic ca 99% e unul din cele 2 carburi care se folosesc pe ifa bk 350,mai precis ala de stanga Nup, BK-u nu are flansa de prindere, are coliere.. Cred eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 O poza.... cam neclara, dar sigur se vede cum evolueaza treaba cu Autounion-ul Slabut... nu prea mai reconditioneaza nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Bunu trage tare cu niste motoare, da nu spune la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Bunu trage tare cu niste motoare, da nu spune la nimeni. Lasa ca iti spun io acum, putin offtopic: LA MULTI ANI Bunu asa face mereu, si e ceva foarte frumos...Si eu faceam asa, pana am ramas in pom cu spatiul si cu gauri la buget, da ma reapuc! Bunule, tine-o tot asa, ca poate intr-o zi reusim sa punem planul maret in aplicare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Bunu trage tare cu niste motoare, da nu spune la nimeni. Ai un simt al umorului foarte tare.Nu vreau sa zic cine trage "tare".Io ma zbat sa fac ceva.Cu bani putini.Ca vorba aia ,cu bani multi stie oricine.Telul meu este acela de a aduna si reconditiona cele mai importante si reprezentative motociclete ce au functionat in ani comunismului.Sper sa reusesc pana dau coltul.In rest ,daca mai pica ceva ca un DKW 125(tata lu MZ 125),nu refuz.Da este o incercare in plus.Oricum succes tuturor "reconditionistilor".Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 ..daca mai pica ceva ca un DKW 125(tata lu MZ 125),nu refuz.Da este o incercare in plus... DKW RT 125 fabricata in '39 fara teste, este imbunatatita de-a lungul timpului, iar din '49 intra in fabricatie cu suspensii inbunatatite in grupul AUTOUNION. In perioada '50-'54 devine IFA RT 125/0, apoi cu inbunatatiri IFA RT 125/1 perioada '54-'56. MZ RT 125/2 intre '56-'59 aduce ca noutate burdufurile de cauciuc ce protejaza lantul(mare problema la acea vreme la toti producatorii de motociclete), protectie copiata ulterior si de alti producatori. In '59-'62 apare MZ RT 125/3 cu 4 viteze si o crestere a puterii cu cca 15% datorate constructiei deosebite a tobei de evacuare(alta gaselnita a nemtilor, preluata imediat si de alti producatori de motoare 2T). Acest motor intradevar este o minune a simplitatii si fiabilitatii, find copiat cu succes de rusi(k-125) si japonezi. Personal am avut un RT 125 model '60 de care am fost foarte multumit, nu m-a lasat niciodata cu ea ca am facut sute de mii de km(de-a lungul multor ani). Iti doresc succes in actiunea ta (si te sustin tehnic daca e cazul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 DKW RT 125 fabricata in '39 fara teste, este imbunatatita de-a lungul timpului, iar din '49 intra in fabricatie cu suspensii inbunatatite in grupul AUTOUNION. In perioada '50-'54 devine IFA RT 125/0, apoi cu inbunatatiri IFA RT 125/1 perioada '54-'56. MZ RT 125/2 intre '56-'59 aduce ca noutate burdufurile de cauciuc ce protejaza lantul(mare problema la acea vreme la toti producatorii de motociclete), protectie copiata ulterior si de alti producatori. In '59-'62 apare MZ RT 125/3 cu 4 viteze si o crestere a puterii cu cca 15% datorate constructiei deosebite a tobei de evacuare(alta gaselnita a nemtilor, preluata imediat si de alti producatori de motoare 2T).Acest motor intradevar este o minune a simplitatii si fiabilitatii, find copiat cu succes de rusi(k-125) si japonezi. Personal am avut un RT 125 model '60 de care am fost foarte multumit, nu m-a lasat niciodata cu ea ca am facut sute de mii de km(de-a lungul multor ani). Iti doresc succes in actiunea ta (si te sustin tehnic daca e cazul) Ca intodeauna,Cristi57,documentat si meticulos.Mai mare dragul sa-l vezi cum pune la "punt"un motor.Intrebare:merita 400 E?Cu multe lipsuri.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tr88bcd Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 (editat) va salut! am si eu o nelamurire, referitor la motocicleta din poza, ce model este? eventual ceva link-uri cu vreo una reconditionata! iar daca nu va deranjeaza si un pret care credeti ca merita, ar fi de mare ajutor! Editat Septembrie 19, 2009 de tr88bcd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Proiect finalizat cam de o saptamana. Evident ca mai sunt mici ajustari de facut. De exemplu, actionare cablului de kilometraj la roata are ceva probleme, reglare carburator ( da sa moara cand tragi gazul peste trei sferturi), guma la sa vine schimbata cu una de fabricatie germana, emblemele, etc. Oricum, merge si se comporta ca o batranica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Proiect finalizat cam de o saptamana. Evident ca mai sunt mici ajustari de facut. De exemplu, actionare cablului de kilometraj la roata are ceva probleme, reglare carburator ( da sa moara cand tragi gazul peste trei sferturi), guma la sa vine schimbata cu una de fabricatie germana, emblemele, etc. Oricum, merge si se comporta ca o batranica... Arata super da ai uitat sa ne dai niste amanunte tehnice gen;an fabricatie,model,suma cumparare,total cheltuieli,adaptari personale,etc.Ar fi interesant ca toti cei ce reconditioneaza sa dea cat mai multe detalii despre sculele pe care le readuc la viata.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 (editat) ...Intrebare:merita 400 E?Cu multe lipsuri.Bunu. Doar tu stii daca merita, acum preturile sunt in scadere! Depinde si de cat costa acele "lipsuri". Posibil sa mai cumperi inca 2 pt a o completa, si in acest caz nu prea merita, zic eu, poate gresesc. De ce nu faci un club al vechilor motoare, a celor clasice si nu numai, cu bere, povesti si amintiri? Poate reusesti sa trezesti spiritul adormit, pe cale de disparitie al colectionarilor de tehnica veche? ...Evident ca mai sunt mici ajustari de facut... Arata super, mai trebe trase neaparat dungile albe(da bine la imagine)! Poate ne intalnim pe sosea, asfalt intins! Editat Septembrie 20, 2009 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 va salut!am si eu o nelamurire, referitor la motocicleta din poza, ce model este? eventual ceva link-uri cu vreo una reconditionata! iar daca nu va deranjeaza si un pret care credeti ca merita, ar fi de mare ajutor! Este motoreta Puch M 50 (Monza),,anii 60'.Eu am avutun model mai nou Puch Monza 1975 cand aveam 16 ani. Avea un sistem interesant puteai sai cuplezi pedale sau Kickstarter.Fara nici o modificare prindea 90km/h. Era perioada cand aveai voie sa circuli fara carnet numai cu motoretele cu pedale,,Tin minte ca am fost oprit de multe ori si de fiecare data i-am bagat in ceatza. Pana cand a trebuit sa ma duc la RAR cu el ca nu miau mai dat voi e sa circul cu el,,si lau pus pe bancul de probe ,,sau speriat si iei ce capacitate avea motorasul la 50cmc. Technica e ca si la KTM.E un motor foarte bun. Eu am dat 100 marci pe el dar arata intro stare impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 DKW RT 125 fabricata in '39 fara teste, este imbunatatita de-a lungul timpului, iar din '49 intra in fabricatie cu suspensii inbunatatite in grupul AUTOUNION. In perioada '50-'54 devine IFA RT 125/0, apoi cu inbunatatiri IFA RT 125/1 perioada '54-'56. MZ RT 125/2 intre '56-'59 aduce ca noutate burdufurile de cauciuc ce protejaza lantul(mare problema la acea vreme la toti producatorii de motociclete), protectie copiata ulterior si de alti producatori. In '59-'62 apare MZ RT 125/3 cu 4 viteze si o crestere a puterii cu cca 15% datorate constructiei deosebite a tobei de evacuare(alta gaselnita a nemtilor, preluata imediat si de alti producatori de motoare 2T).Acest motor intradevar este o minune a simplitatii si fiabilitatii, find copiat cu succes de rusi(k-125) si japonezi. Personal am avut un RT 125 model '60 de care am fost foarte multumit, nu m-a lasat niciodata cu ea ca am facut sute de mii de km(de-a lungul multor ani). Iti doresc succes in actiunea ta (si te sustin tehnic daca e cazul) Am scos banul si l-am cumparat.Este cel din poza nr.2.Da are multe lipsuri.Nu are geamul de la stopul spate,nu are manerele originale si nu are pompa de aer originala.In rest OK.A,era sa uit.Are un geam de far care nu mi se pare original dar este foarte mishto.Este verde si are partea de sus iesita in afara.O sa pun poze.De altfel o sa pun poze cu toate motoarele mele.Nu este un secret de stat.Astept sa le aduc acasa si pe cele de la expozitie. In alta ordine de idei,mi-ar face placere daca ai fi de acord sa ma ajuti,in limita timpului tau liber,sa pun la punct vreo doua trei din motoarele mele(din punct de vedere mecanic)si sa le pornim ca sa auzim sunetul anilor 40.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scafbikes Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Am scos banul si l-am cumparat.Este cel din poza nr.2.Da are multe lipsuri.Nu are geamul de la stopul spate,nu are manerele originale si nu are pompa de aer originala.In rest OK.A,era sa uit.Are un geam de far care nu mi se pare original dar este foarte mishto.Este verde si are partea de sus iesita in afara.O sa pun poze.De altfel o sa pun poze cu toate motoarele mele.Nu este un secret de stat.Astept sa le aduc acasa si pe cele de la expozitie.In alta ordine de idei,mi-ar face placere daca ai fi de acord sa ma ajuti,in limita timpului tau liber,sa pun la punct vreo doua trei din motoarele mele(din punct de vedere mecanic)si sa le pornim ca sa auzim sunetul anilor 40.Bunu. Hai cu pozele sa ne minunam si noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Hai cu pozele sa ne minunam si noi! Iute poze.Cam naspa da o sa pun si mai ca lumea.Bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Ce sfat imi dati ? M-as apuca sa lucrez la un SIMSON 425 din 1960. Merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.