Sari la conținut

Ducati Monster


zanulmaseluta
 Share

Postări Recomandate

Minusurile mentionate de tine variaza de la model la model.Ambreiajul meu, de exemplu, este extrem de moale pt ca este hidraulic, nu m-am dat cu modele din alti ani.Pozitia mie nu mi se pare incomoda.Este naked si nakedurile prin definitie sunt motorete de oras comode si manevrabile, utzelu spune ca lui i se pare incomoda, asta este parerea lui, parerea mea difera.La drum lung este incomoda pt ca nu este facuta pt asa ceva, nu e sport touring.Factorul comod/incomod eu spun ca ramane strict la latitudinea calaretului, indiferent de motoreta.

 

La suspensia fata am lasat setarea din fabrica, iar pe cea spate am intarit-o un pic pt ca eu merg des cu pasager, deci nu mi se par tari.Din nou, nu vad un minus la capitolul suspensii si oricum se pot regla cum vrei tu.

 

Daca vrei sa ne intalnim: 0722.471.174

 

Si eu am ambreiajul hidraulic si e tare. Tu ai cumva instalat un slave cylinder aftermarket? Am vazut cateva pe un forum dedicat Ducati si baietzii mentionau ca usureaza efortul la levier cu cca. 30%.

 

Din pacate modelul meu e Dark, asa ca suspensia fatza nu e ajustabila. Aia pe spate e inca in pozitia stock.

 

In rest, perfect de acord cu comentariile tale referitoare la confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 102
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ducati Monster:

 

O motocicleta f bine echilibrata.Extrem de buna pt incepatori.Iarta f multe din greselile incepatorilor.Sta f bine pe curbe.Am avut ocazia de a vedea una in actiune pe traseu de la tunari care scotea 1.14 lejer.Batea la c-r majoritatea carenatelor.post-16534-1173721406_thumb.jpg

Am ramas inpresionat de ce poate acest 'monster'.

Editat de old school
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@old school: exista monster-uri (fabrica) de 130 de cai deci nu e nici o surpriza, mai ales cu un rider competent.

 

On topic: monsterul e un motor de oras prin excelenta (sau in orice caz pentru drumuri scurte).

 

La drum lung se poate si (mult) mai bine, si probabil de asta multi spun ca nu e confortabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati Monster:

 

O motocicleta f bine echilibrata.Extrem de buna pt incepatori.Iarta f multe din greselile incepatorilor.Sta f bine pe curbe.Am avut ocazia de a vedea una in actiune pe traseu de la tunari care scotea 1.14 lejer.Batea la c-r majoritatea carenatelor.post-16534-1173721406_thumb.jpg

Am ramas inpresionat de ce poate acest 'monster'.

 

 

 

e cumva asta ? :D.

 

Intr-adevar motocicleta e super deosebita si pe un traseu virajat cu linii drepte scurte exceleaza in fata unor motociclete cu dublu de cai...cuplu din plin la turatii joase...

Exemplul cu monsterul din imagine e neconcludent, motocicleta e super preparata fata de una stock iar pilotul din poza de pe tunari are foarte multi ani de experienta.

 

Totusi pentru oras un 600/750 e de ajuns pentru un incepator.

Sevice-ul o sa te omoare la ducati, piesele sunt scumpe daca pica ceva, se aduc greu, mana de lucru putin calificata in afara de reprezentanta. Alt minus sunt consumabilele in plus (ai de schimbat curele, de reglat supape, etc).

Cuplu bun, protectie de vant la drumuri lungi foarte proasta, cai destui, ciclistica foarte buna, usoara, pozitie comoda de condus, sunet bestial cu un esapament calumea, sunet si mai bestial cu ambreiaj uscat, unicitate, posibilitati de tuning enorme (exista un catalog 300 pagini de accesorii doar la ducati performance pentru monster).

post-575-1174053814_thumb.jpg

Editat de ElSpa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,tare...

 

Tocmai am lasat-o jos... doarme papusa sssst..!!

 

Pai modelul este un 620 ie dark din 2002, cu vreo 25 de mii de km. Totul in ordine din punct de vedere al mecanicii, usor zgariata toba pe partea stanga.... si azi pe drum cand o aduceam acasa a picat aparatoarea aia de carbon de la toba. Probabil de la cazatura magica s-a rupt si aia ... omu a lipit-o cu fibra de sticla si iata ca n-a tinut..

 

Astept sa fac prima plimbare ... maine sper sa ajung sa cumpar niste echipament.

 

sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super frumos modificata bikla ta... am vazut pozele si post-ul tau pe ducatimonster.org :D

 

e cumva asta ? :lol:.

 

Intr-adevar motocicleta e super deosebita si pe un traseu virajat cu linii drepte scurte exceleaza in fata unor motociclete cu dublu de cai...cuplu din plin la turatii joase...

Exemplul cu monsterul din imagine e neconcludent, motocicleta e super preparata fata de una stock iar pilotul din poza de pe tunari are foarte multi ani de experienta.

 

Totusi pentru oras un 600/750 e de ajuns pentru un incepator.

Sevice-ul o sa te omoare la ducati, piesele sunt scumpe daca pica ceva, se aduc greu, mana de lucru putin calificata in afara de reprezentanta. Alt minus sunt consumabilele in plus (ai de schimbat curele, de reglat supape, etc).

Cuplu bun, protectie de vant la drumuri lungi foarte proasta, cai destui, ciclistica foarte buna, usoara, pozitie comoda de condus, sunet bestial cu un esapament calumea, sunet si mai bestial cu ambreiaj uscat, unicitate, posibilitati de tuning enorme (exista un catalog 300 pagini de accesorii doar la ducati performance pentru monster).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cumva asta ? :D.

 

Intr-adevar motocicleta e super deosebita si pe un traseu virajat cu linii drepte scurte exceleaza in fata unor motociclete cu dublu de cai...cuplu din plin la turatii joase...

Exemplul cu monsterul din imagine e neconcludent, motocicleta e super preparata fata de una stock iar pilotul din poza de pe tunari are foarte multi ani de experienta.

 

Totusi pentru oras un 600/750 e de ajuns pentru un incepator.

Sevice-ul o sa te omoare la ducati, piesele sunt scumpe daca pica ceva, se aduc greu, mana de lucru putin calificata in afara de reprezentanta. Alt minus sunt consumabilele in plus (ai de schimbat curele, de reglat supape, etc).

Cuplu bun, protectie de vant la drumuri lungi foarte proasta, cai destui, ciclistica foarte buna, usoara, pozitie comoda de condus, sunet bestial cu un esapament calumea, sunet si mai bestial cu ambreiaj uscat, unicitate, posibilitati de tuning enorme (exista un catalog 300 pagini de accesorii doar la ducati performance pentru monster).

 

 

ai cumparato cumva de la un tip care in ziua cand ti-a vanduto a 'sarit' cu ea urcand la deal? :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi pentru oras un 600/750 e de ajuns pentru un incepator.

Sevice-ul o sa te omoare la ducati, piesele sunt scumpe daca pica ceva, se aduc greu, mana de lucru putin calificata in afara de reprezentanta. Alt minus sunt consumabilele in plus (ai de schimbat curele, de reglat supape, etc).

 

salut,

ne poti da mai multe detalii despre costurile de intretinere, cateva exemple, cat costa o revizie completa la Daytona sau unde ai facut-o tu, cat costa reglatul supapelor, etc...sa ne facem o idee...

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alegere SUPER buna. Are super frane, super suspensii, e usoara... Franele de pe motorul tau nu le mai gasesti astazi decat pe Monsterele S4R. Bravo, sa o stapanesti sanatos.

 

 

Multam...

 

Inca nu am apucat sa ma dau cu ea decat putin... pe trotuar mai exact :baldy:

Azi ar trebui sa pun mana pe casca si geaca... raman manusile pe care trebuie sa le cumpar in weekend.

Daca ma ajuta si vremea la sfarsit de saptamana am sa incerc o parcare mai maricica nu de alta dar am 0 km si nu vreau sa am surprize. Va tin la curent..

aaaa... si o intrebare Vreau sa schimb uleiul aveti idee la daytona cam cat costa shell-ul acela advance care este scris in cartea tehnica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si o intrebare Vreau sa schimb uleiul aveti idee la daytona cam cat costa shell-ul acela advance care este scris in cartea tehnica?

 

Da-le un telefon sau, si mai bine, fa-le o vizita, ca doar acum ai cu ce :baldy:

Vezi ca sunt undeva pe cheiul Dambovitei, intre Marasesti si Sincai, pe o straduta la dreapta, dupa o cladire cu fatada de sticla. Adresa exacta o gasesti pe site-ul lor.

 

 

P.S. Nu te obliga nimeni sa bagi Shell-ul din manual. Faptul ca Ducati a semnat un contract pe bani multi cu Shell pentru a le recomanda uleiurile nu inseamna ca este cel mai bun pentru motorul tau. Sau poate vrei sa ai toate reviziile la zi la reprezentanta... tu stii mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt. achizitie, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea mult timp de acum inainte.

Intamplarea face ca exact modelul p care ti l-ai cumparat, sa fie preferatul meu si daca iese treaba asa cum sper, in vreo 3 luni o sa ma alatur si eu voua (motociclistilor) in adevaratul sens al cuvantului.

Sa ne tii la curent pe acest topic, cu eventualele mici probleme (sa speran ca nu e cazul) si primele impresii pe care ti le face monstruletzul, asta asa ca de la incepator la incepator.

Poate ne vedem miercuri la arc.

Daca vrei da-mi un pm si facem schimb de tel.

 

paulynos

 

scuze ca nu te-am sunat dar am fost super prins cu munca in ultimele 2 sapt. Promit ca pana miercuri sa ne auzim la un tel. daca ti-e mai la indemana i.d. meu de mess e zanulmaseluta2002 , asa putem sa vb mai mult si mai usor.

 

Bafta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

am cumparat casca... ma bucur acum mai mult ca niciodata. Stiti cum este... motorul sta jos in curte dar casca e langa tine... cred ca am stat ca tampitul cel putin o ora cu ea pe cap.

 

Am trecut si pe la cei de la daytona azi si am facut comanda pentru ulei... maine adica vineri ar trebui sa-l iau. Oamenii de acolo au schimbat jucaria si eu trecut de la shell la motul.... MOTUL sa fie atunci 10W40 sintetic - 12 euro +TVA litrul +filtrul K&N 12 euro +TVA plus plus plus .... nu se mai termina.

 

Impresii de drum am sa va dau sambata atunci planuiesc marea iesire.

 

 

 

zanulmaseluta

 

Nu prea frecventez arcul de triumf... nu prea cuosc lume. In cazul in care vrei sa vezi motorul... sa te urci pe el samd putem aranja nu-i problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zanulmaseluta

 

Nu prea frecventez arcul de triumf... nu prea cuosc lume. In cazul in care vrei sa vezi motorul... sa te urci pe el samd putem aranja nu-i problema.

 

pai sincer sa fiu nici eu nu prea trec, decat vara cand nu am ce face si vreau sa-mi fac inima rea si in principiu din acelasi motiv, pt ca nu cunosc p nimeni, decat din vedere, de la intalniri moto si evenimente de genul.

Eu zic sa pastram legatura si sa dea Domnu' sa mearga lucrurile cum sper eu si o sa avem motiv sa ne vedem la arc.

Eu miercuri sper sa reusesc sa ma vad cu paulynos la arc, asa ca uite primul motiv sa incepi sa vi acolo.

 

Bafta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

Pai daca ora este adecvata poate trec si eu.. pe la 6 scap de la munca, poate si mai devreme.

 

Am reusit azi sa ma plimb si sa trec peste frustrarile din ultima saptamana. Am motorul de saptamana treecuta si nu reusisem sa fac nici un km. Azi am recuperat ieeeeeei !!

 

Ma cam dor incheieturile si tind sa cred ca este din cauza pozitiei :baldy: ... va trebui sa fac ceva modificari suspensiei spate si un pic ghidonului.

 

Sa ne vedem pe strazile patriei !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cuplu bun, protectie de vant la drumuri lungi foarte proasta, cai destui, ciclistica foarte buna, usoara, pozitie comoda de condus, sunet bestial cu un esapament calumea, sunet si mai bestial cu ambreiaj uscat, unicitate, posibilitati de tuning enorme (exista un catalog 300 pagini de accesorii doar la ducati performance pentru monster).

 

Tare sunt curios sa ma uit si eu in catalogul asta. Stie cineva de unde-l pot lua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare sunt curios sa ma uit si eu in catalogul asta. Stie cineva de unde-l pot lua?

Il am eu, primit la achizitia motorului :baldy:

PM si ne putem intalni sa ti-l imprumut.

 

Dar, si mai simplu, intra pe http://www.ducati.com/shop/, gasesti acolo toate produsele actualizate. Iti recomand sa cauti dupa categorie (i.e. "Monster"), nu dupa motocicleta, apar mai multe rezultate. Cauta si la categoria "Multi Fit", sunt multe produse interesante acolo.

Pentru preturi va trebui sa contactezi dealerul Ducati, detalii de contact la http://www.ducati.ro

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu-s un mare fan DUCATI dar pot sa spun ka...am ramas mut cand intr-o seara a trecut p langa mine p sos Oltenitei UN SUUPER MONSTER PORTOCALIU CU TOBE SUB SA...care daka nu ma insel era chiar cel d la DAYTONA TWINS...prezentat la expo...P vremea aia aveam un nipru care nu suna tocmai rau...dar monsterul...pur shi simplu urla...tuna ...shi avea un demaraj incredibil...Asa k...20% ducatist...shi creste :baldy: :baldy: Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nenea posesorilor de ducati. As vrea sa va intreb daca merita un ducati de 600 din 2004, injectie, dublu disc pe fata 3900 Euro

mentionez ca sunt incepator (cu capu pe umeri zic eu) o vreau pt oras si iesiri la drum lung in w/e o viteza de cruaziera de 130 (sa mearga constant fara sa-i sara arcurile) .. si vreau pareri pt ca am auzit ca asta ar cere revizii mai dese .. o intretinere mai greoaie .. stiu ca nu exista moto pe care doar sa il calaresti fara sa ii ungi lantu si alte chestii .. dar nu vreau sa il iau sa ma plimb 2 sapt si inca 2 dupa sa-l tin in service

multumesc

 

as mai avea de ales intre o cagiva raptor din 2001 la 3400 de euro

un SRAD din 2000 la 3000 de euro

sau un suzi SV (care eventual o sa il aduc din afara )

Editat de Sniky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu paulynos si azi la 6:30 - 7:00 ne vedem la arc.

geckados daca poti sa ajungi si tu, te asteptam.

 

alti posesori de monstere? care mai vreti, ne vedem la aceeasi ora, poate facem o gasca d "monstrii"

 

Bafta :crack:

Editat de zanulmaseluta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare nenea posesorilor de ducati. As vrea sa va intreb daca merita un ducati de 600 din 2004, injectie, dublu disc pe fata 3900 Euro

mentionez ca sunt incepator (cu capu pe umeri zic eu) o vreau pt oras si iesiri la drum lung in w/e o viteza de cruaziera de 130 (sa mearga constant fara sa-i sara arcurile) .. si vreau pareri pt ca am auzit ca asta ar cere revizii mai dese .. o intretinere mai greoaie .. stiu ca nu exista moto pe care doar sa il calaresti fara sa ii ungi lantu si alte chestii .. dar nu vreau sa il iau sa ma plimb 2 sapt si inca 2 dupa sa-l tin in service

multumesc

 

as mai avea de ales intre o cagiva raptor din 2001 la 3400 de euro

un SRAD din 2000 la 3000 de euro

sau un suzi SV (care eventual o sa il aduc din afara )

 

 

salut, sunt eu interesat de monster-ul ala daca nu il iei tu...da-mi de veste! noroc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...