Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu zic ori sa nu te mai duci ori sa mai mergi cu inca 2-3 persoane "cunoscatori",nu am vazut de ceva vreme o kawa in mintile ei modelul acela

 

multa bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

scarite fata/spate stock

sa pasager si sa pilot

pompa frana spate+butoias

 

Toate la pretul de 250 ron

 

tel 0720254973



scarite fata/spate stock

sa pasager si sa pilot

pompa frana spate+butoias

 

Toate la pretul de 250 ron

 

tel 0720254973

pentru 636 2006 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate....250 LEI ???

Toate ce zici tu ? Scarite cu tot cu mecanism ?

scarite fata/spate stock

sa pasager si sa pilot

pompa frana spate+butoias

 

Toate la pretul de 250 ron

 

tel 0720254973



pentru 636 2006 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Cu scuze de rigoare ca nu am stat sa citesc tot topic-ul, exista vreun posesor de zx6 din 2009 sau un an ulterior? Am o nelamurire cu privire la temperatura la care incep sa intre in functiune ventilatoarele care ajuta la racire.

 

La mine se intampla un fenomen foarte ciudat dupa ce mi-am pus un powercommander si as vrea sa compar cu cineva.

 

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Cu scuze de rigoare ca nu am stat sa citesc tot topic-ul, exista vreun posesor de zx6 din 2009 sau un an ulterior? Am o nelamurire cu privire la temperatura la care incep sa intre in functiune ventilatoarele care ajuta la racire.

 

La mine se intampla un fenomen foarte ciudat dupa ce mi-am pus un powercommander si as vrea sa compar cu cineva.

 

Mersi mult!

Spune fenomenul poate reusim sa-l descifram....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba sta in felul urmator: pana sa imi pun PC-ul, ventilatorul incepea sa functioneze la 100 sau cel mult 101 grade afisate pe bord (vorbesc, bineinteles in stationare, ca in mers nu am vazut niciodata astfel de temperaturi la ulei). temperatura nu urca niciodata mai mult de 103 grade dupa care scadea pana la 98-99 si ventilatoarele se opreau. si tot asa.

 

dupa ce am instalat dracia, o vreme lucrurile au stat la fel, insa de la un mom dat incolo, am inceput sa vad (tot in stationare vorbesc) si temperaturi de 107. ventilatoarele intra in functiune insa sufla mai "puturos" astfrl incat racirea pana sub 100 fie se intampla foaaaarte greu (majoritatea cazurilor), fie nu se intampla (atat cat am asteptat eu cu motorul pornit). eh treaba asta nu se intampla mereu ci cateodata. atunci am zis eu ca trebuie sa fie o legatura cu PC-ul ca inainte de el nu se intampla fenomenul.

 

as mentiona ca am montat device-ul nu tocmai cum scrie la carte in sensul ca nu am "intepat" firul de pe motor cu firul de la PC( cine a montat un PC stie la ce ma refer) ci le-am lipit cu pistolul ca am zis ca e mai sigur impotriva vibratiilor. ei bine, se pare ca aici e si problema, pt ca atunci cand incepe sa faca mofturile cu temperatura, daca misc/strang putin cu degetele de lipitura respectiva, ventilatoarele incep sa sufle iar mai tare si se inampla racirea pe care o stiu eu de demult.

 

nu stiu exact in ce fir inteapa firul de la PC si daca are vreo legatura cu functionarea ventilatoarelor, insa sigur am intepat/lipit de cel care trebuie pt ca am verificat indicatiile de culori de 1000 de ori. de asemenea nu stiu daca miscatul firelor lipite este motivul pt care incepe sa functioneze cu trebuie racirea (mie asa imi pare pt c de fiecare data se intampla) sau daca e o mare coincidenta si misc si altceva care are acest efect. am desfacut si refacut si lipitura firelor si tot acelasi lucru se intampla.

 

cineva, vreo idee????

 

mersi mult si sper sa fi fost destul de clar in exprimare. daca nu, imi cer scuze insa nu sunt deloc tehnic de fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai

Pentru a monta un PC sunt cateva modalitati:

Ori folosesti mufa generala de la rampa de injectie (care are) ori mufele de la injectoare.

In plus mai ai nevoie de semnalul de la TPS, care si acela se conecteaza in doua moduri, prin mufe, sau prin culegerea semnalului de pe fir cu o clampa.

 

Si la sfarsit un fir de minus la baterie.

 

Acum oricare dintre aceste conexiuni nu are nici o treaba cu ventilatoarele daca instalatia, ta electrica este in regula.

 

Eu acum nu inteleg ce fir ai lipit tu acolo!!!!

 

Parerea mea este ca trebuie sa verifici daca in vecinatatea acelei lipituri pe instalatia electrica nu ai probleme cu mufe oxidate sau contact slab.

Din ce spui mie imi pare mai degaba o lipsa de masa la ventilator sau pe traseul aferent.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste.

Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba.

Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc.

 

Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste.

Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba.

Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc.

 

Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator.

Multumesc!

Asa cum spune Catalin ..verifica mufele si bobinele de inductie daca face servici la cald....si pune o sticla de apa rece usor pe ECU atunci cand se opreste.

 

PS.NU glumesc si nici nu fac misto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Care stie ce firma face filtru de aer de hartie pentru zx-6r 2008?( am verificat: champion, hiflo, vicma,mann si inca cateva dar imi scap acuma........).

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie ce firma face filtru de aer de hartie pentru zx-6r 2008?( am verificat: champion, hiflo, vicma,mann si inca cateva dar imi scap acuma........).

Imi dau singur :)) raspuns dar e bine sa ramana daca mai cauta cineva. Concluzie, nu exista filtru de hartie in afara de ala OEM(180 roni).

E ......Pipercross(209 roni) si K&N (244 roni).

 

Se poate ca din septembrie sa faca VICMA filtru de aer din hartie de unica folosinta. O sa fie 100 si un pic de roni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...