Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Pai

Pentru a monta un PC sunt cateva modalitati:

Ori folosesti mufa generala de la rampa de injectie (care are) ori mufele de la injectoare.

In plus mai ai nevoie de semnalul de la TPS, care si acela se conecteaza in doua moduri, prin mufe, sau prin culegerea semnalului de pe fir cu o clampa.

 

Si la sfarsit un fir de minus la baterie.

 

Acum oricare dintre aceste conexiuni nu are nici o treaba cu ventilatoarele daca instalatia, ta electrica este in regula.

 

Eu acum nu inteleg ce fir ai lipit tu acolo!!!!

 

Parerea mea este ca trebuie sa verifici daca in vecinatatea acelei lipituri pe instalatia electrica nu ai probleme cu mufe oxidate sau contact slab.

Din ce spui mie imi pare mai degaba o lipsa de masa la ventilator sau pe traseul aferent.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor!

 

Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste.

Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba.

Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc.

 

Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste.

Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba.

Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc.

 

Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator.

Multumesc!

Asa cum spune Catalin ..verifica mufele si bobinele de inductie daca face servici la cald....si pune o sticla de apa rece usor pe ECU atunci cand se opreste.

 

PS.NU glumesc si nici nu fac misto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Care stie ce firma face filtru de aer de hartie pentru zx-6r 2008?( am verificat: champion, hiflo, vicma,mann si inca cateva dar imi scap acuma........).

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie ce firma face filtru de aer de hartie pentru zx-6r 2008?( am verificat: champion, hiflo, vicma,mann si inca cateva dar imi scap acuma........).

Imi dau singur :)) raspuns dar e bine sa ramana daca mai cauta cineva. Concluzie, nu exista filtru de hartie in afara de ala OEM(180 roni).

E ......Pipercross(209 roni) si K&N (244 roni).

 

Se poate ca din septembrie sa faca VICMA filtru de aer din hartie de unica folosinta. O sa fie 100 si un pic de roni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un manual de service si unu de utilizare (cred ca sunt diferite) pt kawasaki 636 2005. de preferat in romana, ca in engleza il am si eu dar nu inteleg mereu ce spune ala acolo. ma intereseaza sa descifrez ce eroare imi tot arata in bord, ca licare becul ala FI cand trec de 7.000 turatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb kit complet Dynojet pentru zx6r '95-'97. Kit-ul este montat pe moto, merge foarte bine. Detin acte de provenienta cu factura montare in service Italia.


Schimb DOAR cu kit stock zx6r.


Motivul: Dorinta de a avea o moto stock si nu in ultimul rand ma deranjeaza consumul oarecum ridicat.


Valabil pentru Arad sau imprejurimi, kitul Dyno si cel stock se va demonta/monta pe loc intr-un service pentru a evita eventualele probleme sau neintelegeri.


Nu cer si nu ofer diferenta!


Mai multe detalii la 0753.882.166 sau PM


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un manual de service si unu de utilizare (cred ca sunt diferite) pt kawasaki 636 2005. de preferat in romana, ca in engleza il am si eu dar nu inteleg mereu ce spune ala acolo. ma intereseaza sa descifrez ce eroare imi tot arata in bord, ca licare becul ala FI cand trec de 7.000 turatii

Nu exista in romana. Zi ce eroare iti apare. Ce numar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori sta aprins mereu, alteori 43, 54, 55, 51... se aprinde intermitent de mai multe ori. in seara asta am descoperit ca daca tin frata fata pusa si ma apas pe ghidon sa verific suspensia, se aprinde FI-ul . la fel, cand dau de ghidon stanga full, sta aprins. e posibil sa am contacte imperfecte pe acolo, trebuie sa verific sistemul electric. in rest totul este schimbat cu nou, nu are ce altceva sa fie. mentionez ca totul a plecat de la oprirea motorului in mers (prin oprirea instantanee a scanteei) si cu fel de fel de erori. asta se intampla dupa 6-7000 ture cand vibra. dupa aia nu mai pornea 2-3 min, ca si cum nu are scanteie sau nu am benzina (cam asta era simptomul). am schimbat pompa benzina, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile cu unele iridium si aceleasi probleme. revin cu un post dupa ce verific si sistemul electric daca nu rezolv ceva sa imi mai dati vreo idee care stiti.stima



Salutare tuturor!

 

Am si eu un Kawasaki 636 din 2005 si se opreste din mers...mai exact intrerupe si apoi se opreste...sau se opreste direct...cateodata porneste imediat, dar merge intrerupt, daca o accelerez nu se accelereaza mai mult de 11000 rpm, daca o las la relanti merge putin intrerupt si se opreste.

Daca o las oprita vreo 5 10 min, porneste si merge bn. Am pus testeru pe ea si nu da absolut nimic, de la cric nu este ca am verificat, am curatat toate mufele, bujiile si tot degeaba.

Tin sa precizez ca nu face mereu, sau dupa numai 5 10 km, am facut chiar si 400 km si nu a facut deloc.

 

Daca poate cineva sa ma ajute cu o informatie i-as fi recunoscator.

Multumesc!

nu stiu daca ai rezolvat si tu, aceeasi problema mi-a facut si mie. eu am shcimbat tot (pompa benzina,curatat injectoare, bujii noi,) si tot asa. zilele astea verific si sistemul electric si daca rezolv las un post aici. nu cumva cand se apropia momentul sa se inchida se aprindeau erorile in bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori sta aprins mereu, alteori 43, 54, 55, 51... se aprinde intermitent de mai multe ori. in seara asta am descoperit ca daca tin frata fata pusa si ma apas pe ghidon sa verific suspensia, se aprinde FI-ul . la fel, cand dau de ghidon stanga full, sta aprins. e posibil sa am contacte imperfecte pe acolo, trebuie sa verific sistemul electric. in rest totul este schimbat cu nou, nu are ce altceva sa fie. mentionez ca totul a plecat de la oprirea motorului in mers (prin oprirea instantanee a scanteei) si cu fel de fel de erori. asta se intampla dupa 6-7000 ture cand vibra. dupa aia nu mai pornea 2-3 min, ca si cum nu are scanteie sau nu am benzina (cam asta era simptomul). am schimbat pompa benzina, am curatat injectoarele, am schimbat bujiile cu unele iridium si aceleasi probleme. revin cu un post dupa ce verific si sistemul electric daca nu rezolv ceva sa imi mai dati vreo idee care stiti.stima

 

nu stiu daca ai rezolvat si tu, aceeasi problema mi-a facut si mie. eu am shcimbat tot (pompa benzina,curatat injectoare, bujii noi,) si tot asa. zilele astea verific si sistemul electric si daca rezolv las un post aici. nu cumva cand se apropia momentul sa se inchida se aprindeau erorile in bord?

nu...la mine nu se aprinde nici FI si nici nu am erori...e ceva pe partea electrica...acum vreo 2 sapt am mers 500 km fara nici un fel de problema...acum o sapt s-a oprit dupa 60 km...zilele astea i-am schimbat relay box...inca nu am iesit cu ea la drum lung ca sa vad daca se mai opreste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca doar la cald se aprind erorile in bord, ce naiba sa aiba? cand motocicleta e rece,plec cu ea, nu se aprinde nimic oricum as merge (sport sau touring). cum ajunge la 98 grade, orice manevra si orice rotire de acceleratie peste 4-5000 rotatii incep sa apara erorile in bord pe FI.are cineva vreo idee? sa fie cumva vreun contact imperfect pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu te-ai uitat in manual pentru fiecare eroare in parte si sa verifici ce zice acolo? Daca nu le ai cu engleza, ia un prieten care stie si fa ce zice acolo. In mare parte, o sa ai de masurat cu un multimetru. Si nici nu exista o parte dintre codurile de erori pe care le-ai scris mai sus. Unele sunt de la bobine, le-ai masurat? Ia manualul si un prieten cu engleza si fa ce scrie acolo. Sincer, sunt putin circumspect ca ai ceva experienta cu mecanica, asa ca pentru binele tau si a motocicletei da o fuga la un service. Uneori, e cel mai usor si mai putin costisitor asa. Poate iar te apuci sa carpesti, cum ai facut cu ram-air si o sa zici ca prosti sunt proiectantii astia de la Kawasaki. Cand iti cadea fata la motor ca se rupea ram-air, in ce mai statea agatata toata fata? Poate in niste cabluri ceea ce nu cred ca le facea bine. Tu vezi ce coduri de erori iti apar si uita-te in manual sa vezi ce iti zice sa verifici.

 

Din respect pentru astia de vor sa te ajute, macar te tinuiai sa dai codurile de erori corect si nu dupa ce iti aminteai.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am cum prietene sa si conduc, sa si fiu atent la trafic, sa citesc si erorile in ordinea in care apar ele pe bord etc. , am zis din ce am vazut cat am stat cu ochii in bordul ala dar trebuie sa ma uit si in fata. erorile apar de la trepidatii, cand motocicleta e la peste 95 grade, mai putin pe loc si mai mult in miscare. am dus la cineva sa verifice sistemul electric si eventual sa repare ce e pe acolo neizolat si potential oxidat, sper sa ma rezolve.

@cmd asta e urmatoarea varianta, doar ca nu vreau CBR 600RR (am vazut unu la costinesti, ziceai ca e de jucarie, asa mic era. cu ala in 200 km paralizezi de dureri de toate felurile la ce pozitie are in sa....)



si app wawessh, "carpeala" aia la ramair m-a costat 30 lei, are intaritura de tabla groasa, e foarte rezistenta si isi face treaba acum la fel de bine ca una noua. o piesa noua e cam 550 lei, fa tu calculele. prefer de diferenta aia de bani sa bag benzina si sa ma plimb (sau ma rog, poate esti tu avut si atunci iti permiti una noua). Sa te fereasca dumnezeu de vreo problema la aia, in Romania se gasesc foarte greu spre deloc SH iar noua e foarte scumpa.

Editat de diabolyk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa ce carpeala vrei tu, dar asumati-o daca tot ai facut-o. Nu dupa ce se strica carpeala sa dai vina pe fabricant ca face piese proaste.

 

Noteaza undeva codurile care iti apar, altfel iti faci singur viata mai grea. Bafta in rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...