Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc

ai incercat aici? /index.php?/topic/692040-dezmembrez-kawasaki-zx6-r-din-1998/?hl=%2Bdezmembrez+%2Bkawasaki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capac monopost zx6 2008 are careva?

Nu mai stiu sigur daca se potriveste la zx6 2008 sau la zx10, cel de 636 2005-2006. Eu îl am pe cel de la 636 model 2005-2006. Daca vrei ne putem întâlni sa îl probezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

te pot ajuta cu o codita race.

ai pm

Ma intereseaza monopost,multumesc!

 

Nu mai stiu sigur daca se potriveste la zx6 2008 sau la zx10, cel de 636 2005-2006. Eu îl am pe cel de la 636 model 2005-2006. Daca vrei ne putem întâlni sa îl probezi

Din pacate nu se potriveste.E mai ingusta codita la 2008...Multumesc frumos!

Editat de piticoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,detin un kawasaki zx6r ( 1999 ) , intrebarea mea este : daca voi schimba filtrul de aer pe care il am acum cu unul BMC Sport , va trebui sa umblu iarasi la carburatoare ? Evacuarea este cea stock .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IDEAL si recomandat este sa "rejetezi" carburile!

acum ai mai mult aer =amestec mai sarac .deci ai cilindrii mai fierbinti si exista riscul (mai rar) sa topesti pistoanele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,detin un kawasaki zx6r ( 1999 ) , intrebarea mea este : daca voi schimba filtrul de aer pe care il am acum cu unul BMC Sport , va trebui sa umblu iarasi la carburatoare ? Evacuarea este cea stock .

 

Ai nevoie sa refaci amestecul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare pentru Ninja 636 an 2006.

 

Am vrut sa dau jos mansonul de la acceleratie, in momentu ala s-a desprins un cablu .

 

Ce rol au cele doua cabluri de pe acceleratie?

 

Am pornit motoru , totul functioneaza ok, (ture /relanti)

 

Unul din ele asa cum se vede si in poza atasat (care ar putea sa fie cablu pentru deecelerare ? :-" totusi nu cred ca este un arc care are rolu de a aduce acceleratia in relanti )

 

So...cine ma lamureste ce ii ala si mai ales cum anume pot sa-l pun inapoi la locul sau (spatiul dintre cadru si motor find extrem de mic.)

 

Vreun priceput care sa ma lamureasca?

 

Stima.



Sau cine are un model asemanator : Ninja 636 2005-2006 sa-i faca o poza sa-mi dau seama unde vine acel cablu..mi-ar fi de mare ajutor.



La punctu 7 se observa mecanismul de acceleratie, dar nu si unde vine cablu ala :|

post-13918-0-55469100-1369584284_thumb.jpg

post-13918-0-55406700-1369584295_thumb.jpg

post-13918-0-07195800-1369584309_thumb.jpg

post-13918-0-37586200-1369584320_thumb.jpg

post-13918-0-07270300-1369589206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza cutia filtrului de aer si vei avea mai mult loc. Capatul cablului de revenire intra in aceeasi piesa circulara in care intra si cablul de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoare de 636 ( 2002 ) pe motorul de 600 ( 98 - 99 ) . a incercat cineva ? are idee cineva daca este o "combinatie buna" , daca da randament , etc . Multumesc anticipat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sweetpayn

Cum zice si Ceasar, e cablul de revenire de la acceleratie si aiurea de pus la loc chiar daca dai jos cutia de filtru. E un surub cu o placa care tine cele 2 cabluri acolo, de dat jos e usor, dar de pus la loc e dificil ca nu ai loc si o sa scapi surubul daca nu esti atent. Chiar si asa exista un risc de a ciupi cablul cand il pui la loc daca nu ai mai facut asta. Asa ca, eu iti recomand sa urmezi procedura din manual care implica mai mult de lucru, dar e cea mai sigura. Sau fugi la vrun mecanic/prieten priceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar

@wawessh

 

Va multumesc pentru raspunsuri . Air boxu nu il desfac ca nu are nici un rost , nu imi va oferi mai mult spatiu de lucru.

Intre timp am observat unde anume vine capatul acelei sufe. Urmeaza sa desfac acel surub (cu negru ce l-am facut in paint) si sper sa nu-l scap sau sa se desfaca de tot.

 

p.s. Scuzati calitatea schemei facute in paint, e facuta la foc automat :peace:

 

post-13918-0-68807800-1369650236_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabesti la maxim cablurile de la acceleratie de la reglajele de langa ghidon si dupaia dai jos surubul numarul 7 din schema OEM. Surubul asta tine printr-o placuta ceva 2 cabluri de la acceleratie. Ai grija ca e o mare probabilitate sa scapi surubul si placuta si o sa iti blestemi zilele cat o sa cauti. Dupaia scoti cablul de la revenire de unde era tinut de surub7 + placuta si il bagi inapoi in locasul/canalul de pe "melc" de acceratie. Dupa asta bagi din nou cablul de acceleratie in locasul unde vine surubul 7 si placuta. Pui placuta si surubul 7 inapoi si dupaia reglezi din nou cablurile de acceleratie. Jocul la mansonul de acceleratie e de 2,3 mm si il reglezi astfel incat sa nu fie influentat de pozitia ghidonului( maxim stanga/maxim dreapta). Adica sa nu se ingreuneze acceleratie cand iei stanga sau dreapta sau mai rau sa se accelereze singura. Fara sa dai jos macar airbox-ul nu cred ca o sa poti, nu mai stiu sigur.

Bafta.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,am facut exact ce ai zis. Am umblat si la alea. Nu ma intreba de ce ...ca nu am raspuns..probabil cand am vazut ca nu merge..am inceput sa le tot *cuvant urat* alea. Ce ii de facut ?

La reglajele din poza atasata te referi , nu ?

post-13918-0-91324800-1369682400_thumb.jpg

Editat de sweetpayn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, alea sunt. Din ce vad eu acolo tu ai intins cablurile la maxim. Adica ai desurubat alea complet. Strange-le pe amandoua pana la mijloc si dupaia incerci acceleratie. Dupa asta incerci sa te prinzi ce face fiecare si asa o sa poti sa reglezi jocul la 2 3 mm si sa revina inapoi acceleratie si maxim la dreapta/ stanga. E treaba de 40 de secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator iulian chirita

Salutare oameni buni , am si eu de juma de an un kawa zx6r din 2001 ... si un dobitoc mi l-a lovit intro parcare... nu aveti careva suport scarita dreapta pilot de vanzare sau daca imi puteti spune unde gasesc... va multumesc

pot sa-ti spun ca stiu p cineva care sudeaza scarite.e in bucuresti sector 6 str Moinesti,p langa calea ferata.

 

am si eu un ninja.sunt din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluatre prieteni!

Sunt proaspat posesor al unui zx6f din 97 si am si eu nevoie de cablurile de acceleratie,un set de fise si un cauciuc fata.

Va Multumesc! Drumuri Bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...