Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Va salut , o parere as dori si eu din partea voastra :D ZX6-R 99 stock ( In mintile lui ) vs Masina cu masa de 1400kg si 450 hp .Rolling start de la 60 km/h - 230 km/h . Pe cine ati miza ? :D

Editat de Stefkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca ai fi spus zx6 mai intelegeam desi masina nu are nici o sansa nici in situatia asta... vs zx9 .... poate daca motorul pleaca din a 6-a ... :)... Evident exagerez... in realitate pentru ca lupta sa fie stransa motorul trebuie sa stea in treapta a 4-a...



chiar ai spus zx6...

a ok .. atunci mizez pe motor clar. scuze nu stiu dc am citit zx9!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa raportul power / weight sa stii ca ies amandoua pe acolo , desigur masa motocicletei calculata inclusiv cu riderul pe ea :) , acum ramane de vazut ..



Mai astept si alte pareri :D

Editat de Stefkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic... oricum vorbim si de alta frecare cu aerul... alta frecare cu solul, plus ca raportul este in favoarea motorului chiar daca ar fi sa consideram ansamblul pasager+motocicleta=300kg ceea ce e exagerat de obicei.

Inca sustin motorul... mai asteptam pareri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stefkw: E plin pe youtube de clipuri cu motoare vs masini. Contra unei masini de 500 CP ai nevoie de un motor de 1000 mai nou de 2005 (adica 180 CP).

Pentru exemplul tau cred ca e favorita masina.

 

Danut: pentru motor de 600 vs masina o sa gasesti pe youtube zeci de clipuri. Contra unei masini de 450 CP un 636 nu are nici o sansa. Ca exemplu vazut in Bucuresti: un GSXR K3 nu a avut probleme in fata unui Audi RS4 care avea 265 CP, insa repetat testul contra contra aceluiasi Audi dupa ce i s-au facut niste modificari (care il duc teoretic la 350), motorul a pierdut, doar pe prima suta de metri era motorul in fata.

Am uitat sa precizez: era cu plecare de pe loc.

Editat de alinbugnar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin , multumesc de parere . S-a facut proba vara trecuta cu cbr 1000rr ( 2005 ) si nu a avut nici o sansa masina , si a luat-o grav , "distanta de vreo 1 TIR" intre ei :)) . De aia vreau sa vad cum sta langa un 600 , chiar daca este un 600 mai slabut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta are 585 HP.

 

L-am gasit asa la repezeala.

Si nici pe hartie nu iese ce spuneti voi.



Se vede clar ca masina are un top speed ceva mai mare .... dar pana acolo nu se descurca prea bine vs GSXR 600.

Oricum, are 150 de cai peste masina noastra.



Btw... raiderul nu sta in pozitia corecta ... la viteza aia pierde enorm ... probabil ca 20-30 km/h din top speed

Editat de danut1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM SI EU O PROBLEMA,DACA POATE SA MA LAMUREASCA SI PE MINE CINEVA CARE E BUBA! LA PRIMA PORNIRE NO PROBLEM....LA A DOUA IAR O IA DIN PRIMA(LA SFERT DE CHEIE CUM S-AR SPUNE)....DE EX PLEC DE ACAS PORNESTE FARA PROBLEME DIN PRIMA....OPRESC LA BENZINARIE(APROX 1KM)PORNESC IAR NICI O PROBLEMA...MERG LA UN PRIETEN STAU CU EL 5 MIN VREAU SA PLEC...SI HOPAAA....NU MAI VREA! TRE SA ASTEPT SA SE RACEASCA PUTIN CA SA POT SA PLEC IAR! ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA OPRIRI DESE IN INTERVAL SCURT DE TIMP! IN AFARA CAND MERG NU AM AVUT NICIODATA PROBLEME DE GENU'! MULTUMESC ANTICIPAT!

 

am avut si eu aceeasi priblema....am schimbat doi acumulatori si am constatat ca e contact imperfect la un fir de la electromotor

 

am achizitionat si eu un zx6 "99 de curand.l-am luat pe o ninsoare de la ploiesti fara sa merg pe ea.cateva defecte optice,doua bujii duse si o carburatie statuta.

Am adus mobra acasa am dat o tura cu ea si am constatat ca e roata fata stramba.nu poti sa iei mainile de pe ghidoane ca te da pe jos.cred ca necesita si un cauciuc.

am dat carburatia jos....e mal in ea:)...

 

roata pe fata nu am cheie sa o desfac momentan.stie cineva ce imbus este acela...pe cat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la roata fata nu am avut nici eu cheie... am folosit o PIULITA cred ca de 20 din cate imi amintesc. Bagi piulita jumatate si de cealalta jumatate invarti. Inca mai am sistemul daca nu te descurci ne auzim la un telefon ca il imprumut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna ideea cu piulita...nu ma gandeam!

 

cheia de la louis e interesanta si ieftina.daca o gasesc la cronau moto o iau....

multumesc de sfaturi

 

mai vin cu o problema

 

 

am curatat carburatoarele am facut sincronizarea,totul ceas!(pe vacummetre)

 

motorul merge in continuare prost....balbait...

am bujii pe iridium la carburatie,asta sa fie problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regleaza si amestecul.

am schimbat bujiile...alta viata

 

am o problema la un cui de la reglajul de aer.nu se desface.e varza capul la cui(e pe surubelnita dreapta si e tesit capul)cineva si-a bagat nasul in ele si le facuse varza.

reglajul de aer e la 2ture jumate dar acel ultim reglaj e blocat.

 

poate reusesc sa bag un spiral de 2 pe el si sa il tai.poate asa reusesc sa il dau afara si sa il inlocuiesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...