Cutit cu Luneta Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 sincer sa fiu nu am cautat, dar nu prea imi place sa ma complic cu ebay ca ii faza cu cardu si am auzit de la cativa care s`au ars asa ... prefer sa stiu ca ma duc sa`i dau la om eu banii in mana si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 si vacutele batrane pot da lapte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cat va consuma mobrele (ZX6-R 98-99) in oras la un mers normal (4-8k ture) ? Dar afara? Greu tare fara indicator de benzina, nici macar un bec sa puna ei acolo . A pus cineva xenon sau un bec mai sanatos (Philips Night/Moto Vision sau Xtreme Power) pe modelul asta? Merita investitia? Placute de frana bune si la pret mic poate recomanda cineva? Am gasit pe Louis marca Saito, a folosit careva ? Multe intrebari, dar sper sa primesc raspuns macar la o parte din ele. Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) A pus cineva xenon sau un bec mai sanatos (Philips Night/Moto Vision sau Xtreme Power) pe modelul asta? Merita investitia? Un amic si-a pus MotoVision. In prima faza am crezut ca e xenon. Se simte si se vede diferenta. sincer sa fiu nu am cautat, dar nu prea imi place sa ma complic cu ebay ca ii faza cu cardu si am auzit de la cativa care s`au ars asa ... prefer sa stiu ca ma duc sa`i dau la om eu banii in mana si gata Cel mai ieftin pe ebay l-am gasit la 99$, shippingul in Romania e 35$ + eventuala taxa vamala. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-ZX...ShippingPayment[/url] Editat Aprilie 17, 2009 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cutit cu Luneta Postat Aprilie 19, 2009 Share Postat Aprilie 19, 2009 Cel mai ieftin pe ebay l-am gasit la 99$, shippingul in Romania e 35$ + eventuala taxa vamala.http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-ZX...ShippingPayment[/url] ms ,,, da nu cred ca ma complic ,,, si asta`i tocma in Florida din cate am vazut... mai bine merg si bat toata Ungaria ca tot o sa gasesc ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 In sfarsit am reusit si eu sa ii fac niste poze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) putin styling facut de mine pe un zx6r. Editat Aprilie 22, 2009 de hondafan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Mda. Frumos. Model 2009, nu? Visez la unu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bully Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salut! Cat costa un set de placute de frana fata+spate pt un zx6r din 1999? 400 lei e mult? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) putin styling facut de mine pe un zx6r. modelul e frumos, dar cred ca mai bine arata monster energy Editat Aprilie 22, 2009 de higheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Salut! Cat costa un set de placute de frana fata+spate pt un zx6r din 1999? 400 lei e mult? Ms. Depinde de placute, eu am gasit pe louis la 17 Euro setul - Saito (si organice si sinterizate). Asta ar insemna MAX 60 Euro fata-spate, deci pana la 400 RON mai e ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 modelul e frumos, dar cred ca mai bine arata monster energy da... dar s-a mers pe cromatica asta. alb-negru. asa a vrut omul. daca aveti si voi de astea negre vi le fac cu verde nui pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) baieti am si eu o mica problema, poate va prishchiti , mobra mea imi intrerupe cand merg constant ... si in special in 6-7-8 mii de ture destul de nasol iar daca bag mana in gaz brusc 1.-2 secunde mi-o ingenuncheaza , apoi explodeaza ... si merge normal .. peste 11 mii de ture , nu intrerupe deloc , merge normal , ce poate fi ? , bujiile sunt schimbate recent ... filtru de combustibil , filtru de aer curatat, in ture mari , ce ar putea fi , aer prea mult in carburatoare ? Editat Aprilie 23, 2009 de eustaces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iurox Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 ai verificat filtru de aer ? nu cumva e murdar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 baieti am si eu o mica problema, poate va prishchiti , mobra mea imi intrerupe cand merg constant ... si in special in 6-7-8 mii de ture destul de nasol iar daca bag mana in gaz brusc 1.-2 secunde mi-o ingenuncheaza , apoi explodeaza ... si merge normal .. peste 11 mii de ture , nu intrerupe deloc , merge normal , ce poate fi ? , bujiile sunt schimbate recent ... filtru de combustibil , filtru de aer curatat, in ture mari , ce ar putea fi , aer prea mult in carburatoare ? ok Eu zic asa... incearca sa vezi in mers cand zici ca intrerupe pe la 6-7k ture cam cat de mult e deschis gazul si astfel iti dau seama care din circuite iti face probleme. Imparte cursa pe care o face maneta de acceleratie in 4 si astfel o sa ai asa... 0 1/4 1/2 3/4 4/4 adica deschis gazul la maxim. Eu mi-am facut cu un marker pe manson 5 puncte si astfel pot vedea in orice moment cat de deschise sunt clapetele de acceleratie. Daca tie iti face probleme cand ai acceleratia intre 0 si 1/4 insemna ca problema este de la circuitul de relanti. Daca este intre 1/4 si 3/4 atunci problema este de la circuitul mediu controlat de Jet needle si needle jet ( sunt ca niste pistonase care sunt miscate prin intermeiul unor membrane de cauciuc). Eu zic sa sa verifici daca nu cumva carburatoarele sunt murdare si daca toate furtunasele pe acolo nu sunt crapate in ideea sa nu traga aer fals pe undeva si sa ai amestecul sarac. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 la ceva aer fals ma gandeam si eu, ca problema am inceput asa : am cumparat motoru ..am facut o tura mergea brici ,adica nu dadea in nas .se inneca la pornire ca avea bujiile varza , l-am inecat de tot , am dat bujiile afara l-eam curatat si le-am pus inapoi si asa a inceput problema , am zis ca e de la bugii ... am schimabt bujiile .... problema persista , coafura rezista ... ma gandesc asa ... or n-ai fi pus calumea vreun furtunas pe-acolo , ori nu etanseaza capacu la filtru de aer, granitura aia de cauciuc era cam terminata , si nu colt era cam turtit ... n-am facu testu cu maneta da o sa-l faca , pana il fac cred ca pot spune ca problema se intampla intre 1/4 si 3/4 ... ps . cred ca imi consuma si putin mai mult decat ar trebui mai astept sugestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 la ceva aer fals ma gandeam si eu, ca problema am inceput asa : am cumparat motoru ..am facut o tura mergea brici ,adica nu dadea in nas .se inneca la pornire ca avea bujiile varza , l-am inecat de tot , am dat bujiile afara l-eam curatat si le-am pus inapoi si asa a inceput problema , am zis ca e de la bugii ... am schimabt bujiile .... problema persista , coafura rezista ... ma gandesc asa ... or n-ai fi pus calumea vreun furtunas pe-acolo , ori nu etanseaza capacu la filtru de aer, granitura aia de cauciuc era cam terminata , si nu colt era cam turtit ... n-am facu testu cu maneta da o sa-l faca , pana il fac cred ca pot spune ca problema se intampla intre 1/4 si 3/4 ... ps . cred ca imi consuma si putin mai mult decat ar trebui mai astept sugestii Putin probabil sa fie de la capacul de la filtru de aer. Verifica furtunasele care e posibil sa le fi scos pe acolo cand ai schimbat bujiile. de sub carburatoarele din mijloc pleaca 2 furtunase care intra intr-un teu si de la el pleaca spre in fata alt furtunas pana la o chestie de metal. Verifica astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 http://www.tanga-moteurs.ro/service/ incearca aici..... Chiar nimeni cu F1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 update : -am verificat toate furtunasele nu pare sa fie nici unu sarit sau crapat ... am verificat surubul de reglaj la aer si , surpriza ... unul era desfacut mai tare. toate aveau 2.5 ture iar unu avea 3.3 ture , l-am dat si pe ala la fel .... acu toate sunt la fel 2.5 , si motoreta merge mult mai bine , dar tot nu am scapat in totalitate de problema , adica , nu mai da in nas asa de agresiv , da mai usor .. dar tot da ... -m-am uitat la manera de aceleratie si de fapt sta in portiunea 1/4 - toba mea e stock dar taiata ( aveam problema si inainte de a taia toba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 update : -am verificat toate furtunasele nu pare sa fie nici unu sarit sau crapat ... am verificat surubul de reglaj la aer si , surpriza ... unul era desfacut mai tare. toate aveau 2.5 ture iar unu avea 3.3 ture , l-am dat si pe ala la fel .... acu toate sunt la fel 2.5 , si motoreta merge mult mai bine , dar tot nu am scapat in totalitate de problema , adica , nu mai da in nas asa de agresiv , da mai usor .. dar tot da ... -m-am uitat la manera de aceleratie si de fapt sta in portiunea 1/4 - toba mea e stock dar taiata ( aveam problema si inainte de a taia toba ) Mda De asta imi era frica... sa nu fie de la suruburile acelea de reglaj al amestecului la relanti... Aceeasi problema o am si eu si tot incerc sa le reglez... Acuma dac zici ca toate suruburile sunt la 2.5 si tot da in nas inseamna ca amestecul e prea sarac si ar trebui sa le mai desfaci pe toate sa zic cu inca jumatate de tura adica sa fie toate la 3 ture... Poti sa mai incerci ceva acuma cum sunt ele la 2.5... cu motorul la temperatura optima de funcionare incearca sa accelerezi ( sa ii dai un spritz cum se zice) de la relanti pana pe la 3k de ture si sa observi daca turatia revine direct la cea de relanti. Daca la revenire motoru ramane putin turat si apoi cade in relanti atunci amestecul e prea sarac si din cauza asta iti da in nas... Daca amestecul ar fi prea bogat turatia ar cadea sub cea de relanti si apoi ar urca... Vezi si tu... la mine ar fi undeva pe la 3 - 3 1/2 . Relantiul tre sa fie pe la 1300 ture... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 De ce va chinuiti voi atat pentru 100 ron cat e o sincronizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 de revenit din ture revine foarte bine as putea sa spun ca chiar mai bine dacat inainte, ma refer dupa ce le-am egalizat pe toate la 2.5 nu stiu sigur daca cobeara sau ramane mai sus decat relantiul ,cert este ca nici relantiul nu imi sta constant , oscileaza putin . ieri cand am facut o proba in treptele 1 si 2 si mai ales in a 2-a cand trag de gaz usor si incerc sa o ridic in ture liniar are 2 poticneli .... intre 6k si 6.5k merge inecat . de la 6,6 la 7k urca normal apoi iar intre 7k si 7,5 k merge inecat iar dupa 7,5 merge normal ... in tr 3-4 nu mai smtit "innecul" deloc ... mersi de ajutor cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ms am gasit numa nu gasesc cu c sa o deschid...folosesti alt program ? orice program care deschide pdf-uri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 de revenit din ture revine foarte bine as putea sa spun ca chiar mai bine dacat inainte, ma refer dupa ce le-am egalizat pe toate la 2.5 nu stiu sigur daca cobeara sau ramane mai sus decat relantiul ,cert este ca nici relantiul nu imi sta constant , oscileaza putin . ieri cand am facut o proba in treptele 1 si 2 si mai ales in a 2-a cand trag de gaz usor si incerc sa o ridic in ture liniar are 2 poticneli .... intre 6k si 6.5k merge inecat . de la 6,6 la 7k urca normal apoi iar intre 7k si 7,5 k merge inecat iar dupa 7,5 merge normal ... in tr 3-4 nu mai smtit "innecul" deloc ... mersi de ajutor cristi Deci, ce filtru de aer ai? Ce toba ai? In mod normal suruburile de amestec sunt deschise 1 tura. Asa vine stoc. Nu stiu ce ai tu acolo, dar la mine cu tot cu filtru de aer K&N, kit Dynojet si finala GPR sunt deschise undeva la 1.8 si merge struna, daca scot bujiile toate sunt caramizii cum ar trebui sa fie, si am bujille de vreo 14.000 km si inca merg. Eu zic sa te mai uiti pe acolo...sarac sau bogat...daca baga prea mult aer iti da in nas, daca baga prea multa benzina iti da tot in nas ca nu poate sa aprinda asa de repede...3 sa te mai joci cu ea sau du-te la un service sa faci o colortunare si o sincronizare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eustaces Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 eu am auzit ca 2.5 ture vin din fabrica, am toba stoc taiata, am scris mai sus da aveam problema dinainte de a taia-o si filtru e stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.