Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat va consuma mobrele (ZX6-R 98-99) in oras la un mers normal (4-8k ture) ? Dar afara?

Greu tare fara indicator de benzina, nici macar un bec sa puna ei acolo . :wacko:

 

A pus cineva xenon sau un bec mai sanatos (Philips Night/Moto Vision sau Xtreme Power) pe modelul asta? Merita investitia?

 

Placute de frana bune si la pret mic poate recomanda cineva? Am gasit pe Louis marca Saito, a folosit careva ?

 

Multe intrebari, dar sper sa primesc raspuns macar la o parte din ele. Multumesc anticipat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva xenon sau un bec mai sanatos (Philips Night/Moto Vision sau Xtreme Power) pe modelul asta? Merita investitia?

Un amic si-a pus MotoVision. In prima faza am crezut ca e xenon. Se simte si se vede diferenta.

sincer sa fiu nu am cautat, dar nu prea imi place sa ma complic cu ebay ca ii faza cu cardu si am auzit de la cativa care s`au ars asa :wacko:... prefer sa stiu ca ma duc sa`i dau la om eu banii in mana si gata

Cel mai ieftin pe ebay l-am gasit la 99$, shippingul in Romania e 35$ + eventuala taxa vamala.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-ZX...ShippingPayment[/url]

Editat de higheaven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin pe ebay l-am gasit la 99$, shippingul in Romania e 35$ + eventuala taxa vamala.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KAWASAKI-ZX...ShippingPayment[/url]

ms ,,, da nu cred ca ma complic ,,, si asta`i tocma in Florida din cate am vazut... mai bine merg si bat toata Ungaria ca tot o sa gasesc ma gandesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Cat costa un set de placute de frana fata+spate pt un zx6r din 1999? 400 lei e mult? Ms.

 

 

Depinde de placute, eu am gasit pe louis la 17 Euro setul - Saito (si organice si sinterizate). Asta ar insemna MAX 60 Euro fata-spate, deci pana la 400 RON mai e ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul e frumos, dar cred ca mai bine arata monster energy

2009kawasakininjazx6rmo.jpg

 

 

da... dar s-a mers pe cromatica asta. alb-negru. asa a vrut omul. daca aveti si voi de astea negre vi le fac cu verde nui pb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am si eu o mica problema, poate va prishchiti ,

 

mobra mea imi intrerupe cand merg constant ... si in special in 6-7-8 mii de ture destul de nasol iar daca bag mana in gaz brusc 1.-2 secunde mi-o ingenuncheaza , apoi explodeaza ... si merge normal .. peste 11 mii de ture , nu intrerupe deloc , merge normal ,

ce poate fi ? , bujiile sunt schimbate recent ... filtru de combustibil , filtru de aer curatat,

in ture mari ,

 

ce ar putea fi , aer prea mult in carburatoare ?

Editat de eustaces
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am si eu o mica problema, poate va prishchiti ,

 

mobra mea imi intrerupe cand merg constant ... si in special in 6-7-8 mii de ture destul de nasol iar daca bag mana in gaz brusc 1.-2 secunde mi-o ingenuncheaza , apoi explodeaza ... si merge normal .. peste 11 mii de ture , nu intrerupe deloc , merge normal ,

ce poate fi ? , bujiile sunt schimbate recent ... filtru de combustibil , filtru de aer curatat,

in ture mari ,

 

ce ar putea fi , aer prea mult in carburatoare ?

 

 

ok

Eu zic asa... incearca sa vezi in mers cand zici ca intrerupe pe la 6-7k ture cam cat de mult e deschis gazul si astfel iti dau seama care din circuite iti face probleme. Imparte cursa pe care o face maneta de acceleratie in 4 si astfel o sa ai asa... 0 1/4 1/2 3/4 4/4 adica deschis gazul la maxim. Eu mi-am facut cu un marker pe manson 5 puncte si astfel pot vedea in orice moment cat de deschise sunt clapetele de acceleratie. Daca tie iti face probleme cand ai acceleratia intre 0 si 1/4 insemna ca problema este de la circuitul de relanti. Daca este intre 1/4 si 3/4 atunci problema este de la circuitul mediu controlat de Jet needle si needle jet ( sunt ca niste pistonase care sunt miscate prin intermeiul unor membrane de cauciuc).

Eu zic sa sa verifici daca nu cumva carburatoarele sunt murdare si daca toate furtunasele pe acolo nu sunt crapate in ideea sa nu traga aer fals pe undeva si sa ai amestecul sarac.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ceva aer fals ma gandeam si eu, ca problema am inceput asa :

am cumparat motoru ..am facut o tura mergea brici ,adica nu dadea in nas .se inneca la pornire ca avea bujiile varza , l-am inecat de tot , am dat bujiile afara l-eam curatat si le-am pus inapoi si asa a inceput problema , am zis ca e de la bugii ... am schimabt bujiile .... problema persista , coafura rezista ... ma gandesc asa ... or n-ai fi pus calumea vreun furtunas pe-acolo , ori nu etanseaza capacu la filtru de aer, granitura aia de cauciuc era cam terminata , si nu colt era cam turtit ...

n-am facu testu cu maneta da o sa-l faca , pana il fac cred ca pot spune ca problema se intampla intre 1/4 si 3/4 ...

ps . cred ca imi consuma si putin mai mult decat ar trebui

 

mai astept sugestii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ceva aer fals ma gandeam si eu, ca problema am inceput asa :

am cumparat motoru ..am facut o tura mergea brici ,adica nu dadea in nas .se inneca la pornire ca avea bujiile varza , l-am inecat de tot , am dat bujiile afara l-eam curatat si le-am pus inapoi si asa a inceput problema , am zis ca e de la bugii ... am schimabt bujiile .... problema persista , coafura rezista ... ma gandesc asa ... or n-ai fi pus calumea vreun furtunas pe-acolo , ori nu etanseaza capacu la filtru de aer, granitura aia de cauciuc era cam terminata , si nu colt era cam turtit ...

n-am facu testu cu maneta da o sa-l faca , pana il fac cred ca pot spune ca problema se intampla intre 1/4 si 3/4 ...

ps . cred ca imi consuma si putin mai mult decat ar trebui

 

mai astept sugestii

 

 

Putin probabil sa fie de la capacul de la filtru de aer. Verifica furtunasele care e posibil sa le fi scos pe acolo cand ai schimbat bujiile. de sub carburatoarele din mijloc pleaca 2 furtunase care intra intr-un teu si de la el pleaca spre in fata alt furtunas pana la o chestie de metal. Verifica astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update : -am verificat toate furtunasele nu pare sa fie nici unu sarit sau crapat ... am verificat surubul de reglaj la aer si , surpriza ... unul era desfacut mai tare. toate aveau 2.5 ture iar unu avea 3.3 ture , l-am dat si pe ala la fel .... acu toate sunt la fel 2.5 , si motoreta merge mult mai bine , dar tot nu am scapat in totalitate de problema , adica , nu mai da in nas asa de agresiv , da mai usor .. dar tot da ...

-m-am uitat la manera de aceleratie si de fapt sta in portiunea 1/4 :D

- toba mea e stock dar taiata ( aveam problema si inainte de a taia toba )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

update : -am verificat toate furtunasele nu pare sa fie nici unu sarit sau crapat ... am verificat surubul de reglaj la aer si , surpriza ... unul era desfacut mai tare. toate aveau 2.5 ture iar unu avea 3.3 ture , l-am dat si pe ala la fel .... acu toate sunt la fel 2.5 , si motoreta merge mult mai bine , dar tot nu am scapat in totalitate de problema , adica , nu mai da in nas asa de agresiv , da mai usor .. dar tot da ...

-m-am uitat la manera de aceleratie si de fapt sta in portiunea 1/4 :D

- toba mea e stock dar taiata ( aveam problema si inainte de a taia toba )

 

 

Mda De asta imi era frica... sa nu fie de la suruburile acelea de reglaj al amestecului la relanti...

Aceeasi problema o am si eu si tot incerc sa le reglez...

Acuma dac zici ca toate suruburile sunt la 2.5 si tot da in nas inseamna ca amestecul e prea sarac si ar trebui sa le mai desfaci pe toate sa zic cu inca jumatate de tura adica sa fie toate la 3 ture...

Poti sa mai incerci ceva acuma cum sunt ele la 2.5... cu motorul la temperatura optima de funcionare incearca sa accelerezi ( sa ii dai un spritz cum se zice) de la relanti pana pe la 3k de ture si sa observi daca turatia revine direct la cea de relanti. Daca la revenire motoru ramane putin turat si apoi cade in relanti atunci amestecul e prea sarac si din cauza asta iti da in nas... Daca amestecul ar fi prea bogat turatia ar cadea sub cea de relanti si apoi ar urca... Vezi si tu... la mine ar fi undeva pe la 3 - 3 1/2 . Relantiul tre sa fie pe la 1300 ture...

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de revenit din ture revine foarte bine as putea sa spun ca chiar mai bine dacat inainte, ma refer dupa ce le-am egalizat pe toate la 2.5 nu stiu sigur daca cobeara sau ramane mai sus decat relantiul ,cert este ca nici relantiul nu imi sta constant , oscileaza putin .

 

ieri cand am facut o proba in treptele 1 si 2 si mai ales in a 2-a cand trag de gaz usor si incerc sa o ridic in ture liniar are 2 poticneli .... intre 6k si 6.5k merge inecat . de la 6,6 la 7k urca normal apoi iar intre 7k si 7,5 k merge inecat iar dupa 7,5 merge normal ...

in tr 3-4 nu mai smtit "innecul" deloc ...

 

mersi de ajutor cristi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de revenit din ture revine foarte bine as putea sa spun ca chiar mai bine dacat inainte, ma refer dupa ce le-am egalizat pe toate la 2.5 nu stiu sigur daca cobeara sau ramane mai sus decat relantiul ,cert este ca nici relantiul nu imi sta constant , oscileaza putin .

 

ieri cand am facut o proba in treptele 1 si 2 si mai ales in a 2-a cand trag de gaz usor si incerc sa o ridic in ture liniar are 2 poticneli .... intre 6k si 6.5k merge inecat . de la 6,6 la 7k urca normal apoi iar intre 7k si 7,5 k merge inecat iar dupa 7,5 merge normal ...

in tr 3-4 nu mai smtit "innecul" deloc ...

 

mersi de ajutor cristi

 

Deci, ce filtru de aer ai? Ce toba ai?

 

In mod normal suruburile de amestec sunt deschise 1 tura. Asa vine stoc. Nu stiu ce ai tu acolo, dar la mine cu tot cu filtru de aer K&N, kit Dynojet si finala GPR sunt deschise undeva la 1.8 si merge struna, daca scot bujiile toate sunt caramizii cum ar trebui sa fie, si am bujille de vreo 14.000 km si inca merg. Eu zic sa te mai uiti pe acolo...sarac sau bogat...daca baga prea mult aer iti da in nas, daca baga prea multa benzina iti da tot in nas ca nu poate sa aprinda asa de repede...3 sa te mai joci cu ea sau du-te la un service sa faci o colortunare si o sincronizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...