Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Eu nu sunt lamurit. Modelul 2003-2004 are sau nu injectie?

Cand imi cautam motor, pana sa gasesc 2005-ul am vazut si cateva 2004. Toate, cu exceptia uneia, aveau cablu de soc pe ghidon, in partea stanga. Unii ziceau ca e pe injectie, unii ca e carburatie.

Deci, cum e pana la urma, de cand s-a trecut la injectie?

Taxicomane, s-o calaresti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu nu sunt lamurit. Modelul 2003-2004 are sau nu injectie?

Cand imi cautam motor, pana sa gasesc 2005-ul am vazut si cateva 2004. Toate, cu exceptia uneia, aveau cablu de soc pe ghidon, in partea stanga. Unii ziceau ca e pe injectie, unii ca e carburatie.

Deci, cum e pana la urma, de cand s-a trecut la injectie?

Taxicomane, s-o calaresti sanatos!

 

In primul rand, tind sa iti multumesc pentru urare.. dupa.. sper sa nu vorbesc tampenii (pentru ca nu sunt un mare cunoscator) spun din ce am mai auzit si eu, asa ca daca e sa gresesc, sper sa ma corecteze cineva.

 

Carburatoarele s-au tinut destul de mult pe Kawa, cam pana in 2003 cand a inceput sa se lucreze in paralel: modele cu carburatoare (pana in luna Mai 2003) si cu injectie.

Mesaj completat

Referitor la acel numit "soc" cica , de fapt nu e soc.. E accelerometru, ca sa poti seta turatia mai sus cand o arzi pe circuit ca sa ai cuplu maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la acel numit "soc" cica , de fapt nu e soc.. E accelerometru, ca sa poti seta turatia mai sus cand o arzi pe circuit ca sa ai cuplu maxim

 

 

Pentru asta nu exista cablul de relanti? care e diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am modelul 03-04 si cu siguranta este pe injectie, iar cablul de soc, pt a la asta deserveste maneta de pe stanga, cred ca e mai mult de decor, pt ca eu il am rupt de f mult timp si nu i-am simtit lipsa, pt ca o ia la sfert tot timpul. To ce am de facut e sa o tin eu turat pe la 2000rpm, pana se stabilizeaza putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul de pe modelele 2003-2004 e pentru ca au facut oamenii reduceri de personal si de costuri la recesiunea japoneza din 2001-2002.

Editat de deadcow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Disabled_Cata: Cred ca l-am vazut la 1 ora dupa ce a aparut. Din pacate e sudat suportul. La fel pot sa il sudez si eu pe al meu, care ar avea o ruptura ceva mai mica, dar imi e frica sa merg cu el asa.

Eu ma folosesc de o tehnica, care pana acum m-a scos de fiecare data din rahat: daca intru prea tare sau prea aiurit in curba si vad ca incep sa-mi pierd trasa ma apas in scarita de pe partea curbei cat pot de mult. Cum ar fi sa mi se rupa exact atunci? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect

 

Am si eu o nelamurire.Tocmai mi-am rupt suportul scarita-frana spate si as vrea sa stiu daca v-a mai rezista daca il voi suda sau trebuie sa-mi cumpar altul?

 

 

RESPECT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma io numa nu inteleg cum dreq le rupeti asa repede...

????

toti puneti genunchii jos in oras????

la sens giratoriu zgariati asfaltul cu scaritele de le rupeti?

pe "batrana doamna" le rupeam numai daca dadeam cu ciocanul pe ele.

dar ce ma tot intreb eu atata

ce ne putem astepta de la motociclete de 160 de kile.

undeva tre sa fie ceva neiregula.

tot ziceti pe aici ca acuma motocicletele sunt la fel de fiabile ca alea din anii 90 de 200 de kile.

bullshit.

mai mult plastic si mai putin metal.

in caz de cazatura fie si de pe scarita..crapa blocul motor la ele.

honde de 155 de kile si kawasaki-uri de 160...yamahe de 160 suzuki la fel...

oare de ce crapa la cea mai mica problema??

oare de ce?

fiindca au scos 40 de kg de pe ele de asta...si au inlocuit alea 40 de kile cu plastic mult si ieftin si cu cat mai putin metal solid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma io numa nu inteleg cum dreq le rupeti asa repede...

????

toti puneti genunchii jos in oras????

la sens giratoriu zgariati asfaltul cu scaritele de le rupeti?

pe "batrana doamna" le rupeam numai daca dadeam cu ciocanul pe ele.

dar ce ma tot intreb eu atata

ce ne putem astepta de la motociclete de 160 de kile.

undeva tre sa fie ceva neiregula.

tot ziceti pe aici ca acuma motocicletele sunt la fel de fiabile ca alea din anii 90 de 200 de kile.

bullshit.

mai mult plastic si mai putin metal.

in caz de cazatura fie si de pe scarita..crapa blocul motor la ele.

honde de 155 de kile si kawasaki-uri de 160...yamahe de 160 suzuki la fel...

oare de ce crapa la cea mai mica problema??

oare de ce?

fiindca au scos 40 de kg de pe ele de asta...si au inlocuit alea 40 de kile cu plastic mult si ieftin si cu cat mai putin metal solid.

 

KAWA mea e din 99 si are 204 kg.Deci nu e chiar atat de usoara.Cum s-a rupt? Simplu!Am cazut cu ea si s-a dus pe asfalt vreo 10 m pe partea dreapta.

 

RESPECT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...