dan.c. Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Eu nu sunt lamurit. Modelul 2003-2004 are sau nu injectie? Cand imi cautam motor, pana sa gasesc 2005-ul am vazut si cateva 2004. Toate, cu exceptia uneia, aveau cablu de soc pe ghidon, in partea stanga. Unii ziceau ca e pe injectie, unii ca e carburatie. Deci, cum e pana la urma, de cand s-a trecut la injectie? Taxicomane, s-o calaresti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxicomanu Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Eu nu sunt lamurit. Modelul 2003-2004 are sau nu injectie? Cand imi cautam motor, pana sa gasesc 2005-ul am vazut si cateva 2004. Toate, cu exceptia uneia, aveau cablu de soc pe ghidon, in partea stanga. Unii ziceau ca e pe injectie, unii ca e carburatie. Deci, cum e pana la urma, de cand s-a trecut la injectie? Taxicomane, s-o calaresti sanatos! In primul rand, tind sa iti multumesc pentru urare.. dupa.. sper sa nu vorbesc tampenii (pentru ca nu sunt un mare cunoscator) spun din ce am mai auzit si eu, asa ca daca e sa gresesc, sper sa ma corecteze cineva. Carburatoarele s-au tinut destul de mult pe Kawa, cam pana in 2003 cand a inceput sa se lucreze in paralel: modele cu carburatoare (pana in luna Mai 2003) si cu injectie. Mesaj completat Referitor la acel numit "soc" cica , de fapt nu e soc.. E accelerometru, ca sa poti seta turatia mai sus cand o arzi pe circuit ca sa ai cuplu maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Referitor la acel numit "soc" cica , de fapt nu e soc.. E accelerometru, ca sa poti seta turatia mai sus cand o arzi pe circuit ca sa ai cuplu maxim Pentru asta nu exista cablul de relanti? care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxicomanu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Pentru asta nu exista cablul de relanti? care e diferenta? Eu unu trag concluzia , dupa modul in care e amplasat .. ca diferenta o face ca asta e la indemana, pe cand acel cablu de relanti e undeva jos, sub cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Eu am modelul 03-04 si cu siguranta este pe injectie, iar cablul de soc, pt a la asta deserveste maneta de pe stanga, cred ca e mai mult de decor, pt ca eu il am rupt de f mult timp si nu i-am simtit lipsa, pt ca o ia la sfert tot timpul. To ce am de facut e sa o tin eu turat pe la 2000rpm, pana se stabilizeaza putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 ma poate lamuri si pe mine cineva ce rol au resonatoarele alea de la modelul din 99 ?va multumesc Nu stie nimeni care e treaba cu ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipro2000 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 se pare ca nu.... Nu stie nimeni care e treaba cu ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Asta nu stiu, dar te intreb unde ti-ai facut reglajele alea de scarite si cat te-au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Rezonatoarele alea au rol de reducere a zgomotului produs de aerul care intra in Ram-air.Cel putin asa spuneau posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipro2000 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 mersi Rezonatoarele alea au rol de reducere a zgomotului produs de aerul care intra in Ram-air.Cel putin asa spuneau posesori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) Un filmulet de cand mi-am montat toba... Editat Septembrie 8, 2009 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 toba "CBR" suna cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Evident, honda e honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deadcow Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 (editat) socul de pe modelele 2003-2004 e pentru ca au facut oamenii reduceri de personal si de costuri la recesiunea japoneza din 2001-2002. Editat Septembrie 10, 2009 de deadcow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 socul de pe modelele 2003-2004 e pentru ca au facut oamenii reduceri de personal si de costuri la recesiunea japoneza din 2001-2002. Si s-o simtit...socul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Iar eu... Cine are suportul de scarita, pilot, pe partea stanga pentru 636 2005? PM sau telefon ca il cumpar pe loc daca e un pret cinstit. DAN - 0744.471.874 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Esti un norocos. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...bat+-68427.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxicomanu Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cateva poze cu noua "domnita" Happy happy :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 frumos "cbr"-ul . sa-l folosesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toxicomanu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 frumos "cbr"-ul . Honda e Honda ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Disabled_Cata: Cred ca l-am vazut la 1 ora dupa ce a aparut. Din pacate e sudat suportul. La fel pot sa il sudez si eu pe al meu, care ar avea o ruptura ceva mai mica, dar imi e frica sa merg cu el asa. Eu ma folosesc de o tehnica, care pana acum m-a scos de fiecare data din rahat: daca intru prea tare sau prea aiurit in curba si vad ca incep sa-mi pierd trasa ma apas in scarita de pe partea curbei cat pot de mult. Cum ar fi sa mi se rupa exact atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yedutz Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Va salut cu respect Am si eu o nelamurire.Tocmai mi-am rupt suportul scarita-frana spate si as vrea sa stiu daca v-a mai rezista daca il voi suda sau trebuie sa-mi cumpar altul? RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 ma io numa nu inteleg cum dreq le rupeti asa repede... ???? toti puneti genunchii jos in oras???? la sens giratoriu zgariati asfaltul cu scaritele de le rupeti? pe "batrana doamna" le rupeam numai daca dadeam cu ciocanul pe ele. dar ce ma tot intreb eu atata ce ne putem astepta de la motociclete de 160 de kile. undeva tre sa fie ceva neiregula. tot ziceti pe aici ca acuma motocicletele sunt la fel de fiabile ca alea din anii 90 de 200 de kile. bullshit. mai mult plastic si mai putin metal. in caz de cazatura fie si de pe scarita..crapa blocul motor la ele. honde de 155 de kile si kawasaki-uri de 160...yamahe de 160 suzuki la fel... oare de ce crapa la cea mai mica problema?? oare de ce? fiindca au scos 40 de kg de pe ele de asta...si au inlocuit alea 40 de kile cu plastic mult si ieftin si cu cat mai putin metal solid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yedutz Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 ma io numa nu inteleg cum dreq le rupeti asa repede...???? toti puneti genunchii jos in oras???? la sens giratoriu zgariati asfaltul cu scaritele de le rupeti? pe "batrana doamna" le rupeam numai daca dadeam cu ciocanul pe ele. dar ce ma tot intreb eu atata ce ne putem astepta de la motociclete de 160 de kile. undeva tre sa fie ceva neiregula. tot ziceti pe aici ca acuma motocicletele sunt la fel de fiabile ca alea din anii 90 de 200 de kile. bullshit. mai mult plastic si mai putin metal. in caz de cazatura fie si de pe scarita..crapa blocul motor la ele. honde de 155 de kile si kawasaki-uri de 160...yamahe de 160 suzuki la fel... oare de ce crapa la cea mai mica problema?? oare de ce? fiindca au scos 40 de kg de pe ele de asta...si au inlocuit alea 40 de kile cu plastic mult si ieftin si cu cat mai putin metal solid. KAWA mea e din 99 si are 204 kg.Deci nu e chiar atat de usoara.Cum s-a rupt? Simplu!Am cazut cu ea si s-a dus pe asfalt vreo 10 m pe partea dreapta. RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Si la mine tot din cazatura. M-am gandit si eu la varianta cu sudatul dar parca nu m-as risca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.