Dl_Doctor Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 Salutare. Are cineva idee despre parte de generare acurentului la acest model? e adevarat ca e putin mai vechi, cam din 81). Problema de fapt care e: el este pe magnetou, dar de la rotor pleaca 3 fire, iar la masurare, imi indica doar curent alternativ. din cate stiam eu, magnetoul produce curet continuu. Daca ar fi curent alternativ, as intelege de ce pleaca 3 fire (ca la alternator, sa iasa curent trifazat). Iar acesta merge la o unitate de reglaj (nu stiu daca face si redresare, pt. ca e incapsulata, si nu pot sa vad daca are si diode!!!) Va rog, mult, daca cineva stie exact ... cum e situatia, scrieti aici! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 din cate stiu eu, generatoarele cu magnet permanent iti dau alternativ care trebuie ulterior redresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 exista sisteme de incarcare cu alternator dar cu magnet permanent asa e si la tine caseta face si redresare pt sistemul electronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iunie 17, 2004 Autor Share Postat Iunie 17, 2004 atunci inseamna ca nu are nici o importanta cum "incurc" cele 3 fire de la generator! Eu am mai vazut un model, (cred ca era 550) din care ieseau doar 2 fire. Probabil ca tot alternativ era. E evident ca nu imi merge incarcarea. Ati putea sa imi spuneti cum pot sa verific unitatea aceea de reglaj si redresare? ca am dat-o afara din circuit, si motorul scoate alternativ in jur de 50-60 V, dar cand il cuplez... scade loa 5-6 V, masurat intre fiecare dintre cele 3 borne (intre ele)! Regulatorul asta are 3 conectoare care se cupleaza la stator, si inca 3 care iasa (unul la masa, unul la baterie, unul la consumatori). Eu nu stiu daca asta poate sa fie ars....(altceva nu imi inchipui ca ar putea sa fie), dar nici sa dau nu-stiu-cat pe altul, si sa vad ca tot asa..."functionaza"! Si nu imi surade ideea sa incerc cu ceva adaptari autohtone, de punti si relee de dacie!!! mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 instalatia este originala? daca firele au aceeasi culoare clar nu are importanta conectarea ... nu poti folosi sistemele de la dacie pt acelea regleaza curentul de excitatie si tu nu ai asa ceva din pacate iti trebuie acelasi tip de caseta (in cazul ca acesta este defecta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 17, 2004 Share Postat Iunie 17, 2004 atunci inseamna ca nu are nici o importanta cum "incurc" cele 3 fire de la generator! Eu am mai vazut un model, (cred ca era 550) din care ieseau doar 2 fire. Probabil ca tot alternativ era. E evident ca nu imi merge incarcarea. Ati putea sa imi spuneti cum pot sa verific unitatea aceea de reglaj si redresare? ca am dat-o afara din circuit, si motorul scoate alternativ in jur de 50-60 V, dar cand il cuplez... scade loa 5-6 V, masurat intre fiecare dintre cele 3 borne (intre ele)! Regulatorul asta are 3 conectoare care se cupleaza la stator, si inca 3 care iasa (unul la masa, unul la baterie, unul la consumatori). Eu nu stiu daca asta poate sa fie ars....(altceva nu imi inchipui ca ar putea sa fie), dar nici sa dau nu-stiu-cat pe altul, si sa vad ca tot asa..."functionaza"! Si nu imi surade ideea sa incerc cu ceva adaptari autohtone, de punti si relee de dacie!!! mersi! de ce masori tu intre ele???? ... alea sunt fazele si tu chiar nu ai de ce sa le masori ... suna la 0722664969 (bogdan si vezi poate te ajuta el) daca nu ... suna-ma pe mine si vb 0723 540027 ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Iunie 19, 2004 Autor Share Postat Iunie 19, 2004 Pai am amsurat fazele, ca am zis sa iau instalatia de la capat, sa vad mai intai daca iasa ceva curent de jos, sa nu trag porea repede concluzia de unitate..."d'aia" arsa. Instalatia... cred ca e originala. Mai am ceva fire schimbate. Eu nu aveam de gand sa pun releu, ci doar eventual o punte redresoare, sa vad daca produce destui amperi si volti! Ca stiu ca nu imi trebuie si releul, ca doar sunt magneti in loc de excitatie! Oricum... ma descurc pana la urma. Ma gandeam de fapt sa fac rost de o unitate identica sau asemanatoare, sa vad daca merge incarcarea.... oricum, mersi de sfaturi. Daca aveti ceva sfaturi practice, cum sa masor obiectul muncii, va rog sa le asterneti! MIe mie cam frica sa deconectez bornele, sa vad ce scoate.... Mersi mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 22, 2004 Share Postat Iunie 22, 2004 Poti sa inlocuiesti chestia aia cu un ansamblu format dintr-o punte redresoare trifazata si un stabilizator de tensiune(la 12,5 sau 13 v care sa suporte curentii maximi din instalatia ta). Chestia asta se pune dupa redresor. Piesele sunt ieftine si le gasesti la magazinele de electronice. Si sa nu uit: limitele de reglaj ale regulatorului tre sa depaseasca tensiunea maxima care o obtii tu dupa redresor, atunci cand ai bateria incarcata si legata in circuit fara stabilizator. Atentie la masurari sa nu prajesti ceva, La fel de bine poti sa estimezi valorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.