Sari la conținut

Kawasaki Z500 (sau Z 550)


Dl_Doctor
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Are cineva idee despre parte de generare acurentului la acest model? e adevarat ca e putin mai vechi, cam din 81). Problema de fapt care e:

el este pe magnetou, dar de la rotor pleaca 3 fire, iar la masurare, imi indica doar curent alternativ. din cate stiam eu, magnetoul produce curet continuu. Daca ar fi curent alternativ, as intelege de ce pleaca 3 fire (ca la alternator, sa iasa curent trifazat). Iar acesta merge la o unitate de reglaj (nu stiu daca face si redresare, pt. ca e incapsulata, si nu pot sa vad daca are si diode!!!)

Va rog, mult, daca cineva stie exact ... cum e situatia, scrieti aici! Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci inseamna ca nu are nici o importanta cum "incurc" cele 3 fire de la generator!

Eu am mai vazut un model, (cred ca era 550) din care ieseau doar 2 fire. Probabil ca tot alternativ era.

E evident ca nu imi merge incarcarea. Ati putea sa imi spuneti cum pot sa verific unitatea aceea de reglaj si redresare? ca am dat-o afara din circuit, si motorul scoate alternativ in jur de 50-60 V, dar cand il cuplez... scade loa 5-6 V, masurat intre fiecare dintre cele 3 borne (intre ele)!

Regulatorul asta are 3 conectoare care se cupleaza la stator, si inca 3 care iasa (unul la masa, unul la baterie, unul la consumatori). Eu nu stiu daca asta poate sa fie ars....(altceva nu imi inchipui ca ar putea sa fie), dar nici sa dau nu-stiu-cat pe altul, si sa vad ca tot asa..."functionaza"! Si nu imi surade ideea sa incerc cu ceva adaptari autohtone, de punti si relee de dacie!!!

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

instalatia este originala?

daca firele au aceeasi culoare clar nu are importanta conectarea ...

nu poti folosi sistemele de la dacie pt acelea regleaza curentul de excitatie si tu nu ai asa ceva din pacate iti trebuie acelasi tip de caseta (in cazul ca acesta este defecta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci inseamna ca nu are nici o importanta cum "incurc" cele 3 fire de la generator!

Eu am mai vazut un model, (cred ca era 550) din care ieseau doar 2 fire. Probabil ca tot alternativ era.

  E evident ca nu imi merge incarcarea. Ati putea sa imi spuneti cum pot sa verific unitatea aceea de reglaj si redresare? ca am dat-o afara din circuit, si motorul scoate alternativ in jur de 50-60 V, dar cand il cuplez... scade loa 5-6 V, masurat intre fiecare dintre cele 3 borne (intre ele)!

  Regulatorul asta are 3 conectoare care se cupleaza la stator, si inca 3 care iasa (unul la masa, unul la baterie, unul la consumatori). Eu nu stiu daca asta poate sa fie ars....(altceva nu imi inchipui ca ar putea sa fie), dar nici sa dau nu-stiu-cat pe altul, si sa vad ca tot asa..."functionaza"! Si nu imi surade ideea sa incerc cu ceva adaptari autohtone, de punti si relee de dacie!!!

          mersi!

de ce masori tu intre ele???? ... alea sunt fazele si tu chiar nu ai de ce sa le masori ...

 

suna la 0722664969 (bogdan si vezi poate te ajuta el) daca nu ... suna-ma pe mine si vb

0723 540027 ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am amsurat fazele, ca am zis sa iau instalatia de la capat, sa vad mai intai daca iasa ceva curent de jos, sa nu trag porea repede concluzia de unitate..."d'aia" arsa. Instalatia... cred ca e originala. Mai am ceva fire schimbate. Eu nu aveam de gand sa pun releu, ci doar eventual o punte redresoare, sa vad daca produce destui amperi si volti! Ca stiu ca nu imi trebuie si releul, ca doar sunt magneti in loc de excitatie!

Oricum... ma descurc pana la urma. Ma gandeam de fapt sa fac rost de o unitate identica sau asemanatoare, sa vad daca merge incarcarea....

oricum, mersi de sfaturi. Daca aveti ceva sfaturi practice, cum sa masor obiectul muncii, va rog sa le asterneti! MIe mie cam frica sa deconectez bornele, sa vad ce scoate....

Mersi mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa inlocuiesti chestia aia cu un ansamblu format dintr-o punte redresoare trifazata si un stabilizator de tensiune(la 12,5 sau 13 v care sa suporte curentii maximi din instalatia ta). Chestia asta se pune dupa redresor. Piesele sunt ieftine si le gasesti la magazinele de electronice.

Si sa nu uit: limitele de reglaj ale regulatorului tre sa depaseasca tensiunea maxima care o obtii tu dupa redresor, atunci cand ai bateria incarcata si legata in circuit fara stabilizator. Atentie la masurari sa nu prajesti ceva, La fel de bine poti sa estimezi valorile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...