mirceatrif Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 Din lecturarea atenta (zic eu) a acestui forum, am vazut ca multa lume recomanda ca pe motoarele "socialiste" sa se foloseasca aprinderea, bobina si releul de incarcare aferent de provenienta auto (Dacie, mai exact). Eu sunt in situatia in care ar fi recomandabil sa schimb releul de incarcare si bobina de inductie. Este recomandat sa folosesc asemenea componente proiectate de fapt pentru un automobil? De ce? Nu afecteaza celelalte componente ale instalatiei electrice? Multumesc pentru eventuale pareri si sugestii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 12, 2007 Share Postat Martie 12, 2007 releu de incarcare de dacie, punte de diode si bobina... bun! o sa ai o idee mai mult curent in baterie de unde si posibilitatea de a monta becuri un pic mai mari! nu se strica nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 (editat) Curentul va fi cam la fel, zic eu. Avantajul e, ca atat releul, cat si puntea de diode sunt facute pentru intensitate de curent(amperaj) mai mare in cazul pieselor de masina. Astfel puntea de diode nu t-i se va mai arde veci. La fel si releul, probabil. Editat Martie 13, 2007 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Ar fi binevenita o schema cu montarea puntii cu diode si releul regulator... sa zicem pentru o Planeta 5... de ex. Eu ma chinui acuma cu o astfel de instalatie electrica. Asa ca invit pe orcine are o schema sa o posteze. Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Martie 13, 2007 Autor Share Postat Martie 13, 2007 Ar fi binevenita o schema cu montarea puntii cu diode si releul regulator... sa zicem pentru o Planeta 5... de ex. Eu ma chinui acuma cu o astfel de instalatie electrica. Asa ca invit pe orcine are o schema sa o posteze. Salutare. Subscriu si eu. Invit priceputii in domeniu sa ne dezvaluie din "secretele" lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 Subscriu si eu. Invit priceputii in domeniu sa ne dezvaluie din "secretele" lor! NImeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 nimeni... cred ca trebuie sa ne chinuim noi si sa o facem .... schema adica... Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Schema de conectare a releului de dacie o gasiti in cutia/punga in care cumparati releul. Puntea e si mai simplu de conectat : are 3 "intrari" si 2 "iesiri": intrarile se conecteaza la cele 3 fire care ies din statorul alternatorului iar iesirile una la masa si una la borna + a bateriei. Surubul mai gros care este izolat printr-o bucsa de plastic de radiatorul puntii se duce la borna + iar celalalt surub gros la minus; celelalte 3 fire ale puntii sunt cele care se conecteaza la statorul alternatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Multumim. E un inceput totusi. Poate reusim pana la urma sa facem si o schema pe baza info de aici. Salutare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Cam asta ar fi schema.... Releul regulator are deobicei 2 fire : unul se conecteaza la + prin intermediul intrerupatorului de aprindere iar celalalt notat deobicei cu DF se conecteza la unul din carbuni (la cel care nu este conectat la masa); partea metalica a carcasei releului trebuie sa aiba contact bun cu masa motocicletei ( se razuie vopseaua acolo unde se prinde releul) Exista si relee cu mai mult fire dar indiferent de releu el vine cu o schema si este simplu de conectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_op Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 uite si cateva poze cu releul si puntea de diode ... sunt luate de daciaclub.ro Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.