Sari la conținut

Bobina De Inductie, Releu Incarcare Si Aprindere Electronica Auto


mirceatrif
 Share

Postări Recomandate

Din lecturarea atenta (zic eu) a acestui forum, am vazut ca multa lume recomanda ca pe motoarele "socialiste" sa se foloseasca aprinderea, bobina si releul de incarcare aferent de provenienta auto (Dacie, mai exact). Eu sunt in situatia in care ar fi recomandabil sa schimb releul de incarcare si bobina de inductie.

 

Este recomandat sa folosesc asemenea componente proiectate de fapt pentru un automobil? De ce? Nu afecteaza celelalte componente ale instalatiei electrice?

 

Multumesc pentru eventuale pareri si sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

releu de incarcare de dacie, punte de diode si bobina... bun! :crack: o sa ai o idee mai mult curent in baterie de unde si posibilitatea de a monta becuri un pic mai mari! nu se strica nimic! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi binevenita o schema cu montarea puntii cu diode si releul regulator... sa zicem pentru o Planeta 5... de ex.

Eu ma chinui acuma cu o astfel de instalatie electrica.

Asa ca invit pe orcine are o schema sa o posteze.

Salutare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi binevenita o schema cu montarea puntii cu diode si releul regulator... sa zicem pentru o Planeta 5... de ex.

Eu ma chinui acuma cu o astfel de instalatie electrica.

Asa ca invit pe orcine are o schema sa o posteze.

Salutare.

Subscriu si eu.

 

Invit priceputii in domeniu sa ne dezvaluie din "secretele" lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema de conectare a releului de dacie o gasiti in cutia/punga in care cumparati releul.

Puntea e si mai simplu de conectat : are 3 "intrari" si 2 "iesiri": intrarile se conecteaza la cele 3 fire care ies din statorul alternatorului iar iesirile una la masa si una la borna + a bateriei. Surubul mai gros care este izolat printr-o bucsa de plastic de radiatorul puntii se duce la borna + iar celalalt surub gros la minus; celelalte 3 fire ale puntii sunt cele care se conecteaza la statorul alternatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta ar fi schema....

Releul regulator are deobicei 2 fire : unul se conecteaza la + prin intermediul intrerupatorului de aprindere iar celalalt notat deobicei cu DF se conecteza la unul din carbuni (la cel care nu este conectat la masa); partea metalica a carcasei releului trebuie sa aiba contact bun cu masa motocicletei ( se razuie vopseaua acolo unde se prinde releul)

Exista si relee cu mai mult fire dar indiferent de releu el vine cu o schema si este simplu de conectat

post-334-1173984234_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...