tdm_mihai Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 salut, imi puteti spune ce ulei ar trebuii sa bag intr-un TDM din '91. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 salut, imi puteti spune ce ulei ar trebuii sa bag intr-un TDM din '91. Repsol 10W40 Motul 5100 10W40 Motul 5100 15W50 Procycle 10W40 Putoline 15W50 si asa mai departe, toate semisintetice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Am postat si pe forumul celalalt dar o sa scriu si aici pentru ca e activitatea mai intensa. Asadar, cumpar pereche completa de amortizoare fata pentru 4TX - 1996. Ma intereseaza sa fie in stare buna, fara rugina si nelovite. Cred ca si cele de pe 3VD se potrivesc fara probleme.Din pacate am ratat o oferta de anul trecut din cauza ca a intervenit ceva neprevazut. Poate insa mai dezmembreaza careva un TDM si-mi da de stire. De data asta am banii pregatiti. nu merg cele de 3vd, decat daca schimbi si jugurile, jambele de la 3vd sunt mai subtiri cu 2mm in diametru 41 fata de 43 cat are 4tx. din pacate nu stiu nici un 4tx la dezmembrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Azi am bagat o tura de 420 de km. Bucuresti-Ploiesti-Patarlagele-Nehoiu-Tarlungeni-Cheia-Ploiesti-Bucuresti. Mi-a placut mult cum a mers motorul. Peisajul - de exceptie. Vremea - perfecta de plimbare. Compania - de clasa. Am facut consumul pe distanta asta si am 5,49 l/100km. N-am mers nici incet, nici prea tare (doar de vreo trei ori am ajuns in a cincea, iar viteza maxima a fost de 160 km/h). Uite si vreo doua -trei poze. Misto 4tx-ul, ma batea si pe mine un gand dupa ce l-au tot laudat atat Stege cat si fratele Iorgu din parohia Stoned Riders. Imi place sunetul de pseudo V2 si din cate am inteles, nici pe viraje nu e rea... Ps: Cristi, inca esti incantat de mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Ps: Cristi, inca esti incantat de mobra? Daca pe mine m-ai intrebat, apoi sa stii ca urmatoarea va fi tot TDM dar una noua. Cand ma gandesc ce rau imi parea dupa Transalp imediat dupa ce l-am vandut, si acum ma buseste rasul. Mesaj completat nu merg cele de 3vd, decat daca schimbi si jugurile, jambele de la 3vd sunt mai subtiri cu 2mm in diametru 41 fata de 43 cat are 4tx. din pacate nu stiu nici un 4tx la dezmembrari. Pe bune? Pai daca e asa atunci am sa-ti dau niste beri in gura. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 nu merg cele de 3vd, decat daca schimbi si jugurile, jambele de la 3vd sunt mai subtiri cu 2mm in diametru 41 fata de 43 cat are 4tx. din pacate nu stiu nici un 4tx la dezmembrari. Parca as zice ca doar TDM900 are telescoape de 43 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Pai cei care au 3VD poate pun si ei mana pe o ruleta, pe un subler.... Nu? Ce zici Korben? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Pai cei care au 3VD poate pun si ei mana pe o ruleta, pe un subler.... Nu? Ce zici Korben? Nu pun mana pt ca stiu sigur ca la 3VD e de 41 mm La Africana am de 43 mm si diferenta e vizibila cu ochiul liber Asa ca sa puna mana sa masoare cei cu 4TX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Nu sunt cu mobra azi ca ma duceam sa masor dar la descrierea care se face in linkul urmator rezulta ca 3VD are 41mm iar 4TX 43mm. http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...tdm850%2096.htm Citez din review ref. la modelul 1996: "This year the front fork tube diameter has gone up 2 mm to 43 mm..." Lucru care ma cam intristeaza pentru ca sansele mele de a gasi furca sh se reduc. Pana cand o sa ma 'nervez si-mi iau una noua. Pai pana cand? Editat Martie 28, 2011 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 stiu sigur de diferenta asta de 2mm intre 3vd si 4tx pt ca nu se potrivesc semeringurile de la unu la altu un pric de incredere in cunostintele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 un pric de incredere in cunostintele mele Nu recunosc nici in fata marii adunari nationale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 furca completa are Noro, o iei de la el cu tot cu juguri si ai schimbat toata smecheria. daca vrei Mesaj completat Nu recunosc nici in fata marii adunari nationale dictatorule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Gixule, una la mana la multi ani - da' ti-am mai zis ! ... doi la mana, uite cum poti sa arunci dihania in viraje : Multzam (again ). Da , se apleaca bestial. Asfalt italian, mobra japoneza si cauciucuri...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 furca completa are Noro, o iei de la el cu tot cu juguri si ai schimbat toata smecheria. daca vrei Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia. Da' nu ne zici si noua ce are furca 4TX-ului tau? Aripa de la Noro e la mine, nu mi-o mai trebuie, asa ca poti sa faci un buy-back Va fi o aripa care a facut drumul Bucuresti-Arad-Bucuresti fara motocicleta ) Editat Martie 28, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Salut, stie cineva unde pot gasi un colier pentru evacuare sau cu ce il pot inlocui si care sa si reziste. Cel vechi are carnea destul de groasa si tot a pleznit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Multzam (again ). Da , se apleaca bestial. Asfalt italian, mobra japoneza si cauciucuri...? nemtesti ) Mesaj completat Am vorbit cu Noro - cu care vorbisem si anul trecut dealtfel - si din fericire mai are furca. Trebuie sa vad acum daca prinderea jugurilor de cadru e ok, daca se potriveste prinderea etrierului, si cu aripa....vad eu ce fac. Sper sa se potriveasca si aia. iti trebuie juguri de 3vd, in rest toate's la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 nemtesti ) Mesaj completat iti trebuie juguri de 3vd, in rest toate's la fel E ok mobra, pt categoria Fun Bike. Cat ulei consuma la mie, ca idee? Am auzit eu ceva de genu' 500-1000 ml la mia de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 E ok mobra, pt categoria Fun Bike. Cat ulei consuma la mie, ca idee? Am auzit eu ceva de genu' 500-1000 ml la mia de km? Asta e consum de BWM Boxer al meu 3vd din 92 nu papa ulei nu-i place. la 4tx apare problema asta mai des. acum depinde si de grija care a avut-o cel dinainte la 900 nu e cazul pt ca are cilindrii din nicasil si asta reduce frictiunea si consumul de ulei e inexistent PS fun bike/ all around bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 (editat) Asta e consum de BWM Boxer al meu 3vd din 92 nu papa ulei nu-i place. la 4tx apare problema asta mai des. acum depinde si de grija care a avut-o cel dinainte la 900 nu e cazul pt ca are cilindrii din nicasil si asta reduce frictiunea si consumul de ulei e inexistent PS fun bike/ all around bike Parerea mea e ca niciun constructor de masini sau motociclete nu-si doreste realizarea unui motor cu consum de ulei. Uleiul circula intr-un sistem semi-inchis. Singurul loc prin care se poate consuma (daca nu exista scurgeri pe traseu) este pe cilindri, in timpul arderii amestecului carburant. Acest lucru devine posibil doar in cazul in care segmentii au o fanta prea mare sau nu-s bine pozitionati pe piston si, implicit, in clindru (segmenti aliniati). Si, ca sa fac o conexiune cu cele spuse de Cavaleru mai sus, as spune ca anumitele motociclete din gama 4TX care consuma ulei tre' sa aiba o problema de genul celei expuse de mine. De asemenea, se poate ca materialele alese de constructor sa nu fi fost proprii (cilindri sau segmenti prea moi) si sa apara o erodare prematura care duce la consum de ulei. Or mai fi si alte situatii posibile? Editat Martie 28, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. Ma bucur ca se mareste grupul posesoriulor de TDM. Io unu' sunt extrem de multumit de mobra mea. Desi nu-s un reprezentant elocvent al categoriei intrucat am doar 15 zile de cand am intrat in posesia mobrei, recomand cu inima deschisa aceasta motocicleta! @bubba : s-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si s-o plimbi cu grija ca si ea va avea grija de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 my new baby .TDM 850 1991. IN SFARSIT un motor exceptional, am crezut ca e prea greu pt mine (sunt mai la inceput) dar din contra: ma descurc bine. Sa o stapenesti sanatos si fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.