Sari la conținut

Bugatti Vs. R1


insider
 Share

Postări Recomandate

 

Probabil ati vazut filmuletul asta, daca a fost deja postat imi cer scuze, sa-l stearga un moderator...

 

Este vorba despre un R1 care se ia la intrecere cu un Veyron :D ... nu ma bag in seama de obicei cu postatul pe aici, da' clipu asta m-a cam socat :)

 

Clipu' vorbeste de la sine :D

 

Cred ca asta e cea mai a dracului conserva :D :D)

 

Tre' sa fi fost frustrat rau tipu de pe R1 :D

 

In ce fel poate sa accelereze Veyronu ala in comparatie cu R1, care totusi nu e neaparat crema motocicletelor supersport dar e RAPIDA :lol:

 

A trecut pe langa R1 cam cum sunt obisnuiti motociclistii de pe super sport sa treaca pe langa Passat-urile si Golf-urile care circula prin oras cu 50 :ok:)))

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nici eu nu cred ca se poate face comparatie ... ar fi o aberatie ..

Veyron-ul accelereaza pana la suta in 2.5 sec si topspeed 407 deci R1 nu are nici cea mai mica sansa . Poate unul cu turbo si nos sa mai faca ceva figuratie. Conserva peste R1 , am trait s-o vad si p'asta ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tre' sa fi fost frustrat rau tipu de pe R1 :D

Da, ca nu stie sa conduca. Daca nici in linie dreapta nu stie sa ii dea in gat mai bine trece pe cocii tuning. Tot filmuletul sta in treimea inferioara a plajei de turatii, la un moment ii si la 2-3000 cu ea. Ce acceleratii vrei acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu afirmatiile nefondate . Poate sa ii dea si 1800000 ture ca nu are cum sa faca nimic in fata Bestiei . 2,5 sec nu iti zice nimic ? Sunt pe google la video fff multe filme cu masina celebra iar unul dintre ele prezinta acceleratia fulminanta . Te crucesti cu stanga . Ride safe si atentie maxima in oglinzi la 299 :D :lol: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am deschis topicul ca sa va certati, sau sa existe motive de flame intre conservari si motociclisti, si NICI nu faceam comparatie directa intre R1 si Bugatti, cum nu poti compara nici GSR600 cu CBR600 RR....,d-apoi o masina cu un motor...

 

Doar ca mi s-a parut interesant, si cum spunea cineva de aici,putea sa fie si Rossi pe R1 ala ca tot murea in agonie...

Oricum la cat costa Veyron si cat costa R1.......

Veyronu ala e un fel de Desmosedici RR al motocicletelor (la patrat) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am deschis topicul ca sa va certati, sau sa existe motive de flame intre conservari si motociclisti, si NICI nu faceam comparatie directa intre R1 si Bugatti, cum nu poti compara nici GSR600 cu CBR600 RR....,d-apoi o masina cu un motor...

 

Doar ca mi s-a parut interesant, si cum spunea cineva de aici,putea sa fie si Rossi pe R1 ala ca tot murea in agonie...

Oricum la cat costa Veyron si cat costa R1.......

Veyronu ala e un fel de Desmosedici RR al motocicletelor (la patrat) :D

de fapt e un fel de MV Agusta F4 1000CC la patrat ... oricum,batem apa in piua e si normal sa nu poti compara aceste 2 chestii ... veyron 1001 cai si 407 vit maxima + pretul de 1 milion de euro...oricum americanii au raspunsul la aceasta masina, viper venom henessy cu un pret de pana in 180mii de dolari care omoara veyronu la orice liniuta... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fapt e un fel de MV Agusta F4 1000CC la patrat ... oricum,batem apa in piua e si normal sa nu poti compara aceste 2 chestii ... veyron 1001 cai si 407 vit maxima + pretul de 1 milion de euro...oricum americanii au raspunsul la aceasta masina, viper venom henessy cu un pret de pana in 180mii de dolari care omoara veyronu la orice liniuta... :D

 

Si suedezii ii omoara cu CCX ul lor,dar nu mai zic nimic de masini ca ma linseaza astia si ma trimit pe-un forum cu masini dupa aia:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum americanii au raspunsul la aceasta masina, viper venom henessy cu un pret de pana in 180mii de dolari care omoara veyronu la orice liniuta... :D

si la prima curba o tine drept :lol:

Editat de SaV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI. Bugatti face 0-100 in 2.5 secunde. Acel Viper Venom Hennessey o face in 2.9 secunde(http://www.hennesseyperformance.com/hennesseyperformance/ItemDetail.php?Item_ID=238&cart=XGRWLEIl&DoThis=Venom+1000+Twin+Turbo+SRT&ActionReq=Where) iar Koenigsegg CCX realizeaza 0-100 in 3.2 secunde(http://www.koenigsegg.com/thecars/ccx.asp?ccx=3). Din cate stiu eu nu exista masina care sa accelereze de la 0 la 100 mai rapid decat Veyron...pana in prezent. Si despre comparatia dintre Veyron si R1 mi se pare total unfair...trebuia buggati-ul sa isi incerce norocul cu o Hayabusa special preparata...atunci da spectacol:D!

 

...ca sa nu mai amintesc de Y2k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca ala cu R1 mergea la piata... si ca o comparatie cu Haya ar fi fosta mai corecta.

De era Gusti cu Haya lui turbo de 5 sutane de cai cu 0-300 in 9,1 sec... :D si top speed de pana la 450 la ora... :D

 

PS:

Datele pentru Ferrari FXX:

0-100 km/h: 2,1 s

0-160 km/h: 3,8 s

0-200 km/h: 5,7 s

0-300 km/h: 14,5 s

Vmax: peste 350 km/h

Fata de Veyron are "doar" ceva peste 800 de cai insa nu are masa de basculanta si arata a masina.

 

... din pacate in doar 30 exemplare, la peste 2 mil de euri siii... fara omologare rutiera. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu zic ca ala cu R1 mergea la piata... si ca o comparatie cu Haya ar fi fosta mai corecta.

De era Gusti cu Haya lui turbo de 5 sutane de cai cu 0-300 in 9,1 sec... :D si top speed de pana la 450 la ora... :D

 

PS:

Datele pentru Ferrari FXX:

0-100 km/h: 2,1 s

0-160 km/h: 3,8 s

0-200 km/h: 5,7 s

0-300 km/h: 14,5 s

Vmax: peste 350 km/h

Fata de Veyron are "doar" ceva peste 800 de cai insa nu are masa de basculanta si arata a masina.

 

... din pacate in doar 30 exemplare, la peste 2 mil de euri siii... fara omologare rutiera. :lol:

Permite-mi sa fiu putin sceptic si sa-ti spun de ce(ma refer la acele valori ale acceleratiilor):acele valori sunt perfect EGALE cu cele ale masinilor de F1 si ideea e ca ,indiferent cat de tare ai tuna o masina(repet masina si nu dragstare sau alte tampenii) NU o sa ajunga la valorile unei masini de F1 care costa milioane bune de euro si au incorporate cele mai noi tehnologii si tot ce e mai bun.Insusi germanul acela(nu mai stiu numele lui) cu hayabusa turbo de 400cp l-a provocat pe Schumacher cu al sau ferrari la o liniuta si chiar e cu dus si intors acea liniuta ,e pe muche de cutit.Nu contest acele valori ,doar ca pur si simplu NU cred sa existe vreo masina care sa se puna la liniuta cu o masina de F1 ,atata tot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahh...damn...am uitat de FXX!

 

@SILVIU.C...ai dreptate...insa motoarele masinilor de F1 sunt facute sa dureze cam doua curse cu acceleratii fulminate, de la 0-100 in 2.1 sec(deci aprox 100-120 de ture...impicit 150km). Faci asa ceva cu un FXX si dupa 3-4 incercari de 0-100 in 2.1 sec e praf ambreiajul, evacuarea e si ea pe duca...si multe alte componente. Asta e un lucru testat de baietzii de la Top Gear! Asta e motivul pentru care Veyron si FXX costa maxim 2 mil de dolari iar o masina de F1 implica niste costuri de zeci de ori mai ridicate! Plus...din cate stiu Veyron costa cam 5 mil de euro sa fie fabricat si se vinde cu 1 mil si ceva(lucru afirmat de Clarckson intr-un epsiod top gear). Motivul? Veyron a fost facut sa scoata in evidenta capacitatile tehnologice a baietzilor de la VW chiar daca asta inseamna pierderi...VW isi permite o astfel de "reclama"!

 

But again amintest de Y2K...stiu ca s-a mai discutat...insa chiar nu am auzit de o motocicleta mai rapida(daca Y2K poate fi numita motocicleta)!

Editat de Sawyer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa fiu putin sceptic si sa-ti spun de ce(ma refer la acele valori ale acceleratiilor):acele valori sunt perfect EGALE cu cele ale masinilor de F1 si ideea e ca ,indiferent cat de tare ai tuna o masina(repet masina si nu dragstare sau alte tampenii) NU o sa ajunga la valorile unei masini de F1 care costa milioane bune de euro si au incorporate cele mai noi tehnologii si tot ce e mai bun.Insusi germanul acela(nu mai stiu numele lui) cu hayabusa turbo de 400cp l-a provocat pe Schumacher cu al sau ferrari la o liniuta si chiar e cu dus si intors acea liniuta ,e pe muche de cutit.Nu contest acele valori ,doar ca pur si simplu NU cred sa existe vreo masina care sa se puna la liniuta cu o masina de F1 ,atata tot

Silviu ma bufneste rasul tata ... Cum sa nu se poata face mah o masina mai rapida in acceletatie ca cea de F1 ? Afla ca FIA are ceva restrictii ca de ex motor max 2500cc alea alea . Asta uiti ? Pune tu un motor w12 de 8000cc cu turbo alea alea pe o conserva usoara si vei vedea performante imense . Masina de F1 intradevar este varful tehnologiei e adevarat dar e facuta cu restictii imense . Daca ar fi voie cu motoare de 4 5 mii cc iti imaginezi cam cum ar sta treaba ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu ma bufneste rasul tata ... Cum sa nu se poata face mah o masina mai rapida in acceletatie ca cea de F1 ? Afla ca FIA are ceva restrictii ca de ex motor max 2500cc alea alea . Asta uiti ? Pune tu un motor w12 de 8000cc cu turbo alea alea pe o conserva usoara si vei vedea performante imense . Masina de F1 intradevar este varful tehnologiei e adevarat dar e facuta cu restictii imense . Daca ar fi voie cu motoare de 4 5 mii cc iti imaginezi cam cum ar sta treaba ? :D

 

 

Glumesti? Uita-te la anii trecuti...motoarele de F1 erau mai mari...insa performantele?...mai slabe...cu cat motorul e mai mare...cu atat creste masa totala a masinii. Este un echilibru care trebuie atins! Acuma nu contest ca undeva prin lumea asta mare se gaseste un tampitzel care sa puna pe masina un reactor nuclear care sa faca 0-100 in 1 sec...dar asta nu ar mai fi masina! A se vedea masina...err...pardon...chestia aia in care a avut accident Hammond de la Top Gear...dotada cu after-burner si alte tampenii...mai poti numi aia masina? Sau Thrust SSC care in 97 a spart recordul de viteza pe sol(ceva mai mare de Mach 1)? Vorbim aici de masini ce pot fi realizate cu "bun simt"!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silviu ma bufneste rasul tata ... Cum sa nu se poata face mah o masina mai rapida in acceletatie ca cea de F1 ? Afla ca FIA are ceva restrictii ca de ex motor max 2500cc alea alea . Asta uiti ? Pune tu un motor w12 de 8000cc cu turbo alea alea pe o conserva usoara si vei vedea performante imense . Masina de F1 intradevar este varful tehnologiei e adevarat dar e facuta cu restictii imense . Daca ar fi voie cu motoare de 4 5 mii cc iti imaginezi cam cum ar sta treaba ? :lol:

Si tu afla ca motoarele de F1 dezvolta niste turatii la care pot doar sa viseze masinile "civile"(chiar daca sunt masini super-sport ,TOT masini sunt!!!...repet ,NU ma refer la rachetele gen dragstar sau motoare cu reactie si alte tampenii ,strict masini!!!) compensand capacitatea cilindrica mai redusa ,ca sa nu mai vorbim de materialele folosite la constructia acelor motoare de F1 ,greutatea super-redusa ,materialele super-nobile si scumpe la fabricarea intregii masini,testele din tunelele de vant etc etc.

 

Ps:chiar nu doresc sa pornesc o polemica...ok ,ai dreptate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permite-mi sa fiu putin sceptic si sa-ti spun de ce(ma refer la acele valori ale acceleratiilor):acele valori sunt perfect EGALE cu cele ale masinilor de F1 si ideea e ca ,indiferent cat de tare ai tuna o masina(repet masina si nu dragstare sau alte tampenii) NU o sa ajunga la valorile unei masini de F1 care costa milioane bune de euro si au incorporate cele mai noi tehnologii si tot ce e mai bun.Insusi germanul acela(nu mai stiu numele lui) cu hayabusa turbo de 400cp l-a provocat pe Schumacher cu al sau ferrari la o liniuta si chiar e cu dus si intors acea liniuta ,e pe muche de cutit.Nu contest acele valori ,doar ca pur si simplu NU cred sa existe vreo masina care sa se puna la liniuta cu o masina de F1 ,atata tot

 

Unele F1 (600kg, peste 900 CP totusi) scot 0-100 in sub 2 sec, 200 in sub 5 si 300 in sub 10 sec. Asa ca valorile pe care le am citat pt FXX mi se par rezonabile si posibile. Iar pt a scoate numai 0,7 sec in plus la nivelul acela aka diff de 0,7 intre F1 si Enzo FXX (care diff e defapt mai mare de 0,7 la 0-200) iti trebe o putere suplimentara enorma si kile in minus si aerodinamica etc.. care le are F1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci repet, sa nu traiti cu parerea proasta ca eu am facut vreo comparatie directa, nu eu am facut-o, ci cel care a intitulat filmuletul de pe youtube, mie mi s-a parut doar cat de cat interesant si l-am postat si eu ca tot romanu', am vazut filmulete mai stupide si neinteresante postate aici pe forum decat cel al carui link l-am pus eu ..

 

Spunea cineva ca Bugatti ul ala l-a luat la musteata pe ala cu R1.......NIGGA PLIZ:) n-ai vazut ca se juca cu el cum s-ar fi jucat R1 cu un GS500.....

 

Mai vazusem un Polo sau Lupo parca...cu motor de Gsx R, facea niste piruete...:D

 

In traficul zilnic daca se ia un motociclist la tranta cu un automobilist.....motociclismul isi risca mai mult decat orgoliul....

Nu inteleg ce au de demonstrat...

Ok , poate in prima treapta de viteza, la un semafor etc, dar ca sa continui pana intr-a 3-a 4-a treapta prin oras sa alergi de nebun dupa un M3 sau un 911 mi se pare sinucidere curata..

Ala cu masina de bine de rau mai pune-o frana, se mai tamponeaza, mai un air-bag ceva....in schimb la motociclist e destul un imbecil din trafic sa nu-l vada si s-a zis cu el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele F1 (600kg, peste 900 CP totusi) scot 0-100 in sub 2 sec, 200 in sub 5 si 300 in sub 10 sec. Asa ca valorile pe care le am citat pt FXX mi se par rezonabile si posibile. Iar pt a scoate numai 0,7 sec in plus la nivelul acela aka diff de 0,7 intre F1 si Enzo FXX (care diff e defapt mai mare de 0,7 la 0-200) iti trebe o putere suplimentara enorma si kile in minus si aerodinamica etc.. care le are F1

Intr-un numar din UniversMoto dadeau acceleratiile mai multor vehicole printre care si o masina de F1 care avea 0-200 in 5,8sec iar o motocicleta de GP putin peste 6sec.O fi mintit ei ,va mint si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...