Sergiu 30 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 honda in sus honda in jos....bag poola in ie do foota dreq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 honda in sus honda in jos....bag poola in ie do foota dreq NU mai injura si mai bine ti-ai completa lacunele foarte mari(gen "un miar stok are 176cp la roata" ,ca "raketa" ta are 140cp tot la roata si exemplele pot continua....).O lectura nu strica nimanui ,mai ales ca acolo scriu articole niste foste glorii MONDIALE si nu no-name-uri autohtone care se cred mai buni ca Rossi&co Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 NU mai injura si mai bine ti-ai completa lacunele foarte mari(gen "un miar stok are 176cp la roata" ,ca "raketa" ta are 140cp tot la roata si exemplele pot continua....).O lectura nu strica nimanui ,mai ales ca acolo scriu articole niste foste glorii MONDIALE si nu no-name-uri autohtone care se cred mai buni ca Rossi&co Silviu Silviu go go daca intr-o zi as pati ceva? ce draq ai face? ai lua pastile te-ai apuca de baute? TE IUBESC Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 astia 2 "e" de coma.. Ce tari sunteti guys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 Atat stiu ele sa faca .....zgomot si viteza. De unde credeti ca vine numele de NINJA? In mod cert nu de la zgomot. Ninja = stealth. Kawa = verde fosforescent + galagie. Eu unul nu vad legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 adica ninja de la faptul ca nu le vezi-stealth careva? iar zgomotul ...well comes with the teritory Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioro_T Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 (editat) Buei, A-aaalo !!! Terminati cu prostiile ! Auzi, hai sa bag eu o chestie utila cat-de-cat, ca voi somati vad. Uite ia un forum dedicat exclusiv ZX7-ului, unde mai bagam si eu ochiu cand eram cu Bestia: http://www.redmonkey.com/7r/ E putin cam antic formatu forumului, insa nu lasati asta sa va sperie; sunt muti care cunosc o gramada p-acolo. Hai, enjoy ! Editat Iulie 27, 2007 de Gioro_T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JVC Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 www.zx7r.de priveam si eu pe aici cand aveam si eu jucaria zx7r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Cele 2 ZXR-uri de 750 din CT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 ala din stanga imi place mai mult...e verde si are si aripioara pe roata spate....ador aripioarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 cei ala dabal babal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 ala din stanga imi place mai mult...e verde si are si aripioara pe roata spate....ador aripioarele Si cel din dreapta are aripa pentru roata spate, doar ca este neagra asa cum a iesit din fabrica si nu e vizibila in poza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 (editat) No offence pentru posesorii de kawa, dar nu pot sa ma abtin: pentru sergiukawa doar: kawa=mult zgomot. Dupa punct vine service-ul....ca de la prea mult zgomot curge... se sparge...etc...ce conteaza ca o repari de 2-3 la 2-3 mii de Km....tot verde ramane . Sincer, frumos zgomot la motoarele verzi..dar din pacate au mari lacune la capitolul ergonomie si fiabilitate. Asfalt uscat si multa bafta la toti. PS Scuze pentru offtopic, dar e oarecum legat de parerea formata despre motoarele kawa mai vechi de anul 2000...dupa ce ai citit ceva zeci de forumuri romanesti si nu numai. Editat August 9, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 (editat) parere proasta...da e normal sa fie asa oricum voi aveti o doctrina foarte bine implantata in cap cum ca hondele sunt foarte fiabile... cei care stiu cate ceva de motoare stiu ca cele mai fiabile sunt suzuki... cat despre ergonomia honda aici nu am ce obiecta...asa e Editat August 9, 2007 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 Nu urmaresti atent scrisul, poate nu intelegi ce zic...sa te lamuresc: Eu m-am referit la kawa, si doar la kawa...nu am zis de Honda nimic...asta ai presupus tu...vazand ca am eu Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 9, 2007 Share Postat August 9, 2007 tu ai vorbit de slaba fiabilitate kawasaki din ce punct de vedere? al unui fost detinator? daca nu inseamna ca ai vorbit din auzite sau a intervenit acel deja celebru instinct superior honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 (editat) Din experienta a 3 prieteni buni care au avut, si au schimbat ninja pe altceva. Si din ce am vazut la ninja astea noi (2 din ele cu ochii mei, restul din povestile mecanicilor care le-au reparat) sunt materialele de slaba calitate, chiar si la cadru, unde ar trebui sa fie strong. Se sparg, se crapa, plesnesc, se indoaie la cele mai mici contacte cu solul dar si in regim normal de folosire. Acum nu zic, poate a fost si ghinion, si poate a fost doar la cele 5 pe care le-am vazut eu....dar....lumea vorbeste mult in sensul asta, si toti cam acelasi lucru...or fi ei tampiti si contra la kawa, dar nu cred ca sunt si ipocriti. PS Eu nu cred ca exista un instinct de superioritate al detinatorilor de honda, ci un complex de inferioritate al celor cu kawa (si mai mult la tine, ca stiu multi posesori de kawa care nu au vehementa ta contra marcii honda). Peace brother....indiferent ce motor calaresti, eu cred ca ne uneste pasiunea si NU marca motorului Bafta si asfalt uscat. Editat August 11, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 ce coincidenta..aceleasi probleme le-am vazut si eu la prietenii mei ce detin "alte" motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 ce coincidenta..aceleasi probleme le-am vazut si eu la prietenii mei ce detin "alte" motoare Hehehe, ce sa zici si tu... Chiar nu vrei sa te lasi, deloc. Si te si faci ca nu intelegi. Sunt de acord cu tine ca lucrurile astea se intampla si la alte motoare, dar...procentul este castigat detasat de unele motoare vopsite in verde ....de ce???? Nu stiu, poate din cauza vopselei, sunt inca ne-coapte...cine stie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remijaru Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 si eu cu "zana maseluta" multumit de ea de mama focului...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Ai cauciucul pe spate aproape slick...ai grija, ca pe urma fara sa vrei ajungi la service cu ea...si o sa moara sergiu de ciuda ca a mai venit un kawa la service, dar de data asta din alte cauze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 procentul e castigat net la motoarele vopsite in verde.... asta ai pus-o de la tine ca sa iti justifici parerea...asa ca sa iti dai un impuls... cum s-ar zice sa te impingi singur de la spate... nu stiu poate la tine in orash lumea are probleme cu motoarele verzi da la mine lumea are probleme cu motoarele cu aripi.... zimi ce probleme generale are kawa(mai bine zis inventeaza unele) si am sa iti dau eu numarul de telefon al unor baieti din oradea care au avut probleme cu motoarele care au vopsite aripi pe rezervor.... la 130 de cai nici nu prea ai pretentia ca motorul sa nu fie fiabil nu-i asa? ....nda a fost este si va fi mereu cea mai fiabila......cu stiaua nu aveti sloganuri dinastea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 (editat) procentul e castigat net la motoarele vopsite in verde.... asta ai pus-o de la tine ca sa iti justifici parerea...asa ca sa iti dai un impuls... cum s-ar zice sa te impingi singur de la spate... nu stiu poate la tine in orash lumea are probleme cu motoarele verzi da la mine lumea are probleme cu motoarele cu aripi.... zimi ce probleme generale are kawa(mai bine zis inventeaza unele) si am sa iti dau eu numarul de telefon al unor baieti din oradea care au avut probleme cu motoarele care au vopsite aripi pe rezervor.... la 130 de cai nici nu prea ai pretentia ca motorul sa nu fie fiabil nu-i asa? ....nda a fost este si va fi mereu cea mai fiabila......cu stiaua nu aveti sloganuri dinastea? Man, problemele nu le inventez eu, ci din pacate exista si persista....daca tie iti place sa te minti singur, e OK. Daca stai sa cauti in unul din topicurile despre kawa, cineva a postat o istorie a modelului zx6r in care scrie clar ca in primii ani (nu retin exact anii...imi cer scuze pentru asta) au fost rechemate la service foarte multe modele din cauza unor scurgeri pe la anumite furtune, cauzate de proasta calitate a acestora (deh, banuiesc faptul ca incercau sa scoata motoare mai ieftine:P). Hai sa iti dau si un exemplu mai din zilele noastre, exemplu pe care l-am vazut cu ochii mei. Un prieten tocmai a achizitionat un zx6r din 2007, care a cazut de pe loc pe o parte (cauza din care a cazut nu conteaza, insa a cazut nefiind in miscare). Pagubele??? Manerul de frana rupt, pedala de frana rupta, capatul de ghidon crapat. Si CBR-ul meu a cazut , in acelasi stil, scapat de prietena mea. Ce s-a intamplat? Nimic....capatul de ghidon de pe partea dreapta s-a zgariat. In rest, nimic. Si cu toate astea, al meu este cu vreo 30 de kg mai greu decat ninjaul de 600. Sa zicem ca astea sunt minore...dar alti 2 prieteni ai mei au cazut cu ninjakurile lor (modele 2003 si 2005) si au crapaturi la capacul de la distributie si la cadru...iar cazaturile au fost la viteze mai mici de 60 km/h. Unul a avut un accident minor, iar celalalt a alunecat intr-o curba pe nisip, si nu cred ca avea mai mult de 30 km/h. Repet, nu exclud faptul ca pot fi incidente izolate, dar daca stau sa coroborez cu problemele evidentiate de alti posesori de kawa de pe diverse forumuri, pot sa dau o imagine de ansamblu. Nu zic acum ca Honda nu au problemele lor, sau Yamaha sau Suzy, sau Ducati sau mai stiu eu ce firma...dar parerea generala despre kawa este ca au un sound misto, o curba de putere perversa si ......atat....in rest serviceul rullz . Bafta, si din nou, intelege ca ne uneste pasiunea pentru motociclism, si nu fabricantul acestora. Nu vreau decat sa nu mai blamezi Honda si sa ridici in slavi Kawa, atunci cand nu e cazul. Unde e adevar, nu ai decat sa critici cat poti...dar pana una-alta..nu ai de ce. P.S. Sper ne vedem vreodata la o intalnire prin tara, sa stam de vorba face to face si poate sa faci o tura cu viespea mea...cine stie, poate te si convertesti la Honda. Editat August 15, 2007 de AllexxM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 O explicatie pe care am gasit-o eu la posibila fiabilitate mai proasta la Kawa, este ca sunt apreciate in general de cei care cauta senzatii mai extreme, asa numitii raceri care la dau in gura cat incape si nu tin cont de ce efect ar putea avea acest lucru asupura motorului(sau nu-i intereseaza). Un fel de exemplu recent imi vine in minte, cand am intrebat un amic care a avut un zx6 ca al meu, ce parere i-a lasat si mi-a zis acelasi lucru: fiabilitate varza. Dupa care mi-a povestit ca pe motorul ala a invatat sa faca wheelie si a schimbat disc, lant etc. Acum are un k7 de 750 si la nici 10000 km s-a intamplat la fel, ce sa inteleg ca nici astea nu sunt bune? Eu vad treaba cam asa, desi unii se vor supara: Honda e pt incepatori sau persoane mai cumpatate care nu vor neaparat senzatii extreme, terase, fetite etc, carenata sa fie(mai sunt si exceptii), Kawa este exact opusul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllexxM Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 johnson, noi vorbim acum de motoare super-sport, care, din cate stiu eu, sunt facute pentru turatii mari si mers sportiv, deci...nicidecum schimbat la 4000 de ture... Referitor la wheelie...daca stai sa dai un search pe youtube sau metacafe, ai sa vezi ca preferatele celor care fac stunts sunt gixxerele si blade-urile cam pana la modelul 954RR inclusiv...mai putin kawa sau yamaha...Posibil din cauza faptului ca acestea trag bine pe toata plaja de turatii, nu doar de la 7.000 la 11.000. Acum nu sunt nici stunt-master, nici pilot de motoGP, ci doar un pasionat de motociclism. Din cate am citit eu, lanturile cu O-ringuri au o autonimie de aprox. 15.000 km in regim normal de folosire. Intr-un topic aflat aici pe forum, in care se exemplifica si explica cum sa faci whellie, se mentioneaza faptul ca aceste practici reduc viata lantului, a semeringurilor de la furca, a cauciucului spate, etc. Deci daca l-a tinut lantul la K7 10.000 in regim de whellie si mers ultra-sportiv, eu zic ca e OK. Si da, Honda e pentru incepatori, in sensul ca nu e asa de brutala si perversa in acceleratie ca o yamaha sau un kawasaki. Cel putin viespea mea trage constant si "rotund" de la 3.500 pana la 11.600. Si sincer, imi place asa, nu ca altele care pana la 7000 sunt mielusei si de la 7.000 in sus arunca tot ce poate...Dar poate ca sunt si eu prea pasionat de Honda, si obisnuit cu acceleratia ei.... Nu am mers decat pe un singur ninja, de 600 din 2007, si mi s-a parut super puturos fata de al meu. Adica m-am dat jos de pe al meu si m-am dat o tura cu ninja, i-am dat un pic in goarna...dar nu mi s-a parut asa de fantastic...chiar dimpotriva..intre 10 si 16 mii de ture a fost chiar domoala... Mi-a placut insa cum se apleaca pe curbe..intr-adevar motoarele de 600 sunt mai misto la partea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.