Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZXR 750


chelie
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 420
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

honda in sus honda in jos....bag poola in ie do foota dreq

NU mai injura si mai bine ti-ai completa lacunele foarte mari(gen "un miar stok are 176cp la roata" ,ca "raketa" ta are 140cp tot la roata si exemplele pot continua....).O lectura nu strica nimanui ,mai ales ca acolo scriu articole niste foste glorii MONDIALE si nu no-name-uri autohtone care se cred mai buni ca Rossi&co :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU mai injura si mai bine ti-ai completa lacunele foarte mari(gen "un miar stok are 176cp la roata" ,ca "raketa" ta are 140cp tot la roata si exemplele pot continua....).O lectura nu strica nimanui ,mai ales ca acolo scriu articole niste foste glorii MONDIALE si nu no-name-uri autohtone care se cred mai buni ca Rossi&co :baldy:

Silviu Silviu go go

daca intr-o zi as pati ceva?

ce draq ai face?

ai lua pastile te-ai apuca de baute?

:bounce: TE IUBESC Silviu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

adica ninja de la faptul ca nu le vezi-stealth careva?

iar zgomotul ...well comes with the teritory

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buei, A-aaalo !!! :bigstar:

 

Terminati cu prostiile !

 

Auzi, hai sa bag eu o chestie utila cat-de-cat, ca voi somati vad.

Uite ia un forum dedicat exclusiv ZX7-ului, unde mai bagam si eu ochiu cand eram cu Bestia:

http://www.redmonkey.com/7r/

E putin cam antic formatu forumului, insa nu lasati asta sa va sperie; sunt muti care cunosc o gramada p-acolo.

 

Hai, enjoy ! :)

Editat de Gioro_T
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala din stanga imi place mai mult...e verde si are si aripioara pe roata spate....ador aripioarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala din stanga imi place mai mult...e verde si are si aripioara pe roata spate....ador aripioarele

 

Si cel din dreapta are aripa pentru roata spate, doar ca este neagra asa cum a iesit din fabrica si nu e vizibila in poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offence pentru posesorii de kawa, dar nu pot sa ma abtin:

pentru sergiukawa doar: kawa=mult zgomot. Dupa punct vine service-ul....ca de la prea mult zgomot curge... se sparge...etc...ce conteaza ca o repari de 2-3 la 2-3 mii de Km....tot verde ramane :burnout:.

 

Sincer, frumos zgomot la motoarele verzi..dar din pacate au mari lacune la capitolul ergonomie si fiabilitate.

 

Asfalt uscat si multa bafta la toti.

 

PS Scuze pentru offtopic, dar e oarecum legat de parerea formata despre motoarele kawa mai vechi de anul 2000...dupa ce ai citit ceva zeci de forumuri romanesti si nu numai.

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parere proasta...da e normal sa fie asa oricum voi aveti o doctrina foarte bine implantata in cap cum ca hondele sunt foarte fiabile...

cei care stiu cate ceva de motoare stiu ca cele mai fiabile sunt suzuki...

cat despre ergonomia honda aici nu am ce obiecta...asa e

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ai vorbit de slaba fiabilitate kawasaki din ce punct de vedere?

al unui fost detinator?

daca nu inseamna ca ai vorbit din auzite sau a intervenit acel deja celebru instinct superior honda :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din experienta a 3 prieteni buni care au avut, si au schimbat ninja pe altceva. Si din ce am vazut la ninja astea noi (2 din ele cu ochii mei, restul din povestile mecanicilor care le-au reparat) sunt materialele de slaba calitate, chiar si la cadru, unde ar trebui sa fie strong. Se sparg, se crapa, plesnesc, se indoaie la cele mai mici contacte cu solul dar si in regim normal de folosire. Acum nu zic, poate a fost si ghinion, si poate a fost doar la cele 5 pe care le-am vazut eu....dar....lumea vorbeste mult in sensul asta, si toti cam acelasi lucru...or fi ei tampiti si contra la kawa, dar nu cred ca sunt si ipocriti.

 

PS Eu nu cred ca exista un instinct de superioritate al detinatorilor de honda, ci un complex de inferioritate al celor cu kawa (si mai mult la tine, ca stiu multi posesori de kawa care nu au vehementa ta contra marcii honda).

 

Peace brother....indiferent ce motor calaresti, eu cred ca ne uneste pasiunea si NU marca motorului :lol:

 

Bafta si asfalt uscat.

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce coincidenta..aceleasi probleme le-am vazut si eu la prietenii mei ce detin "alte" motoare

 

Hehehe, ce sa zici si tu..:). Chiar nu vrei sa te lasi, deloc. Si te si faci ca nu intelegi. Sunt de acord cu tine ca lucrurile astea se intampla si la alte motoare, dar...procentul este castigat detasat de unele motoare vopsite in verde :lol: ....de ce???? Nu stiu, poate din cauza vopselei, sunt inca ne-coapte...cine stie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

procentul e castigat net la motoarele vopsite in verde....

asta ai pus-o de la tine ca sa iti justifici parerea...asa ca sa iti dai un impuls...

cum s-ar zice sa te impingi singur de la spate...

nu stiu poate la tine in orash lumea are probleme cu motoarele verzi da la mine lumea are probleme cu motoarele cu aripi....

zimi ce probleme generale are kawa(mai bine zis inventeaza unele) si am sa iti dau eu numarul de telefon al unor baieti din oradea care au avut probleme cu motoarele care au vopsite aripi pe rezervor....

la 130 de cai nici nu prea ai pretentia ca motorul sa nu fie fiabil nu-i asa?

:lol:....nda a fost este si va fi mereu cea mai fiabila......cu stiaua nu aveti sloganuri dinastea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

procentul e castigat net la motoarele vopsite in verde....

asta ai pus-o de la tine ca sa iti justifici parerea...asa ca sa iti dai un impuls...

cum s-ar zice sa te impingi singur de la spate...

nu stiu poate la tine in orash lumea are probleme cu motoarele verzi da la mine lumea are probleme cu motoarele cu aripi....

zimi ce probleme generale are kawa(mai bine zis inventeaza unele) si am sa iti dau eu numarul de telefon al unor baieti din oradea care au avut probleme cu motoarele care au vopsite aripi pe rezervor....

la 130 de cai nici nu prea ai pretentia ca motorul sa nu fie fiabil nu-i asa?

:)....nda a fost este si va fi mereu cea mai fiabila......cu stiaua nu aveti sloganuri dinastea?

 

Man, problemele nu le inventez eu, ci din pacate exista si persista....daca tie iti place sa te minti singur, e OK. Daca stai sa cauti in unul din topicurile despre kawa, cineva a postat o istorie a modelului zx6r in care scrie clar ca in primii ani (nu retin exact anii...imi cer scuze pentru asta) au fost rechemate la service foarte multe modele din cauza unor scurgeri pe la anumite furtune, cauzate de proasta calitate a acestora (deh, banuiesc faptul ca incercau sa scoata motoare mai ieftine:P).

Hai sa iti dau si un exemplu mai din zilele noastre, exemplu pe care l-am vazut cu ochii mei. Un prieten tocmai a achizitionat un zx6r din 2007, care a cazut de pe loc pe o parte (cauza din care a cazut nu conteaza, insa a cazut nefiind in miscare). Pagubele??? Manerul de frana rupt, pedala de frana rupta, capatul de ghidon crapat. Si CBR-ul meu a cazut , in acelasi stil, scapat de prietena mea. Ce s-a intamplat? Nimic....capatul de ghidon de pe partea dreapta s-a zgariat. In rest, nimic. Si cu toate astea, al meu este cu vreo 30 de kg mai greu decat ninjaul de 600. Sa zicem ca astea sunt minore...dar alti 2 prieteni ai mei au cazut cu ninjakurile lor (modele 2003 si 2005) si au crapaturi la capacul de la distributie si la cadru...iar cazaturile au fost la viteze mai mici de 60 km/h. Unul a avut un accident minor, iar celalalt a alunecat intr-o curba pe nisip, si nu cred ca avea mai mult de 30 km/h. Repet, nu exclud faptul ca pot fi incidente izolate, dar daca stau sa coroborez cu problemele evidentiate de alti posesori de kawa de pe diverse forumuri, pot sa dau o imagine de ansamblu.

Nu zic acum ca Honda nu au problemele lor, sau Yamaha sau Suzy, sau Ducati sau mai stiu eu ce firma...dar parerea generala despre kawa este ca au un sound misto, o curba de putere perversa si ......atat....in rest serviceul rullz :lol:.

 

Bafta, si din nou, intelege ca ne uneste pasiunea pentru motociclism, si nu fabricantul acestora. Nu vreau decat sa nu mai blamezi Honda si sa ridici in slavi Kawa, atunci cand nu e cazul. Unde e adevar, nu ai decat sa critici cat poti...dar pana una-alta..nu ai de ce.

 

P.S. Sper ne vedem vreodata la o intalnire prin tara, sa stam de vorba face to face si poate sa faci o tura cu viespea mea...cine stie, poate te si convertesti la Honda.

Editat de AllexxM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O explicatie pe care am gasit-o eu la posibila fiabilitate mai proasta la Kawa, este ca sunt apreciate in general de cei care cauta senzatii mai extreme, asa numitii raceri care la dau in gura cat incape si nu tin cont de ce efect ar putea avea acest lucru asupura motorului(sau nu-i intereseaza). Un fel de exemplu recent imi vine in minte, cand am intrebat un amic care a avut un zx6 ca al meu, ce parere i-a lasat si mi-a zis acelasi lucru: fiabilitate varza. Dupa care mi-a povestit ca pe motorul ala a invatat sa faca wheelie si a schimbat disc, lant etc. Acum are un k7 de 750 si la nici 10000 km s-a intamplat la fel, ce sa inteleg ca nici astea nu sunt bune? Eu vad treaba cam asa, desi unii se vor supara: Honda e pt incepatori sau persoane mai cumpatate care nu vor neaparat senzatii extreme, terase, fetite etc, carenata sa fie(mai sunt si exceptii), Kawa este exact opusul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johnson, noi vorbim acum de motoare super-sport, care, din cate stiu eu, sunt facute pentru turatii mari si mers sportiv, deci...nicidecum schimbat la 4000 de ture...

Referitor la wheelie...daca stai sa dai un search pe youtube sau metacafe, ai sa vezi ca preferatele celor care fac stunts sunt gixxerele si blade-urile cam pana la modelul 954RR inclusiv...mai putin kawa sau yamaha...Posibil din cauza faptului ca acestea trag bine pe toata plaja de turatii, nu doar de la 7.000 la 11.000. Acum nu sunt nici stunt-master, nici pilot de motoGP, ci doar un pasionat de motociclism.

 

Din cate am citit eu, lanturile cu O-ringuri au o autonimie de aprox. 15.000 km in regim normal de folosire. Intr-un topic aflat aici pe forum, in care se exemplifica si explica cum sa faci whellie, se mentioneaza faptul ca aceste practici reduc viata lantului, a semeringurilor de la furca, a cauciucului spate, etc. Deci daca l-a tinut lantul la K7 10.000 in regim de whellie si mers ultra-sportiv, eu zic ca e OK.

 

Si da, Honda e pentru incepatori, in sensul ca nu e asa de brutala si perversa in acceleratie ca o yamaha sau un kawasaki. Cel putin viespea mea trage constant si "rotund" de la 3.500 pana la 11.600. Si sincer, imi place asa, nu ca altele care pana la 7000 sunt mielusei si de la 7.000 in sus arunca tot ce poate...Dar poate ca sunt si eu prea pasionat de Honda, si obisnuit cu acceleratia ei.... Nu am mers decat pe un singur ninja, de 600 din 2007, si mi s-a parut super puturos fata de al meu. Adica m-am dat jos de pe al meu si m-am dat o tura cu ninja, i-am dat un pic in goarna...dar nu mi s-a parut asa de fantastic...chiar dimpotriva..intre 10 si 16 mii de ture a fost chiar domoala... Mi-a placut insa cum se apleaca pe curbe..intr-adevar motoarele de 600 sunt mai misto la partea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...