Night Ridder Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Saluatre; Am si io o gilera rc 600, si am o problema Nu mere cum trebe, -adica in momentu in care ii dau, da sa se innece, -o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating -daca ii dau turatii treptat, pe liber, nu trece de 4500-5000 Ce poate fi, -carburatia sa fie infundata, poate fi transmisia? Cum se comporta daca sare de pe punct? Poate sari de pe punct? Ma poate ajuta cineva cu ideii? Multam mult, dau de baut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adip Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Saluatre; Am si io o gilera rc 600, si am o problema Nu mere cum trebe, -adica in momentu in care ii dau, da sa se innece, -o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating -daca ii dau turatii treptat, pe liber, nu trece de 4500-5000 Ce poate fi, -carburatia sa fie infundata, poate fi transmisia? Cum se comporta daca sare de pe punct? Poate sari de pe punct? Ma poate ajuta cineva cu ideii? Multam mult, dau de baut. cred ca e ceva in neregula la carburator....probabil benzina cam mult...du-o sa ii faci o carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Night Ridder Postat Martie 23, 2007 Autor Share Postat Martie 23, 2007 Deci nu poate fi sarita de pe punct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 Deci nu poate fi sarita de pe punct? verifica sa nu iti obtureze ceva admisia de aer sau ai filtru de aer infundat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 verifica sa nu iti obtureze ceva admisia de aer sau ai filtru de aer infundat vezi ca ori ai prea putina benzina, ori deloc, ori prea multa... n-are nici o treaba cu "punctul" cand e treaba cu "punctul" ori porneste f.f.f.f. greu, sau deloc... sau daca e sarita de tot iti rupe supapele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating [...] poate fi transmisia? Sigur nu. 99% carburatia, aer sau benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 23, 2007 Share Postat Martie 23, 2007 am mai vazut asa-ceva la un dr 350. Daca nu e carburatia verifica-ti lantul de distributie. Daca e extrem de uzat iti face asta Iti moare pe la 5000-5500 si nu raspunde la acceleratie. Iti da senzatia ca "nu trage" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 24, 2007 Share Postat Martie 24, 2007 Saluatre; Am si io o gilera rc 600, si am o problema Nu mere cum trebe, -adica in momentu in care ii dau, da sa se innece, -o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating -daca ii dau turatii treptat, pe liber, nu trece de 4500-5000 Ce poate fi, -carburatia sa fie infundata, poate fi transmisia? Cum se comporta daca sare de pe punct? Poate sari de pe punct? Ma poate ajuta cineva cu ideii? Multam mult, dau de baut. Deci: poate fi de la carburator!!!s-au dereglat reglajele.... Si tind sa ma gandesc ca mai iute este de la lantul de distributie la supape!!!ex.:un prieten de-al meu tot asa a patit; a avut o honda xl500, si fix aceleasi simtome le avea...in loc sa-l verifice el tot pe el...sidupa 5 km i-a facut praf supapele....(i-a iesit si sigurantele de a supape...va dati seama!!! du-o la un services!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.