Sari la conținut

Probleme!


Postări Recomandate

Saluatre;

Am si io o gilera rc 600, si am o problema

Nu mere cum trebe, -adica in momentu in care ii dau, da sa se innece,

-o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating

-daca ii dau turatii treptat, pe liber, nu trece de 4500-5000

Ce poate fi, -carburatia sa fie infundata, poate fi transmisia?

Cum se comporta daca sare de pe punct?

Poate sari de pe punct?

Ma poate ajuta cineva cu ideii?

Multam mult, dau de baut. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluatre;

Am si io o gilera rc 600, si am o problema

Nu mere cum trebe, -adica in momentu in care ii dau, da sa se innece,

-o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating

-daca ii dau turatii treptat, pe liber, nu trece de 4500-5000

Ce poate fi, -carburatia sa fie infundata, poate fi transmisia?

Cum se comporta daca sare de pe punct?

Poate sari de pe punct?

Ma poate ajuta cineva cu ideii?

Multam mult, dau de baut. :baldy:

 

cred ca e ceva in neregula la carburator....probabil benzina cam mult...du-o sa ii faci o carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

verifica sa nu iti obtureze ceva admisia de aer sau ai filtru de aer infundat

 

vezi ca ori ai prea putina benzina, ori deloc, ori prea multa...

 

 

 

n-are nici o treaba cu "punctul" cand e treaba cu "punctul" ori porneste f.f.f.f. greu, sau deloc... sau daca e sarita de tot iti rupe supapele :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai vazut asa-ceva la un dr 350. Daca nu e carburatia verifica-ti lantul de distributie. Daca e extrem de uzat iti face asta

Iti moare pe la 5000-5500 si nu raspunde la acceleratie. Iti da senzatia ca "nu trage"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluatre;

Am si io o gilera rc 600, si am o problema

Nu mere cum trebe, -adica in momentu in care ii dau, da sa se innece,

-o las la relanti merge ce merge, si moare fara sa o ating

-daca ii dau turatii treptat, pe liber, nu trece de 4500-5000

Ce poate fi, -carburatia sa fie infundata, poate fi transmisia?

Cum se comporta daca sare de pe punct?

Poate sari de pe punct?

Ma poate ajuta cineva cu ideii?

Multam mult, dau de baut. :baldy:

Deci:

poate fi de la carburator!!!s-au dereglat reglajele....

Si tind sa ma gandesc ca mai iute este de la lantul de distributie la supape!!!ex.:un prieten de-al meu tot asa a patit; a avut o honda xl500, si fix aceleasi simtome le avea...in loc sa-l verifice el tot pe el...sidupa 5 km i-a facut praf supapele....(i-a iesit si sigurantele de a supape...va dati seama!!!

du-o la un services!!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...