Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

post-65218-0-64838600-1392321091_thumb.jpgMi-am luat Mobra 5 Super.



Porneste, nu are acte, are un burduf crapat, nu are robinetul de benzina si cheia pt cutiile laterale. In rest e OK. Mi ar fi placut sa stiu macar aul de fabricatie. Pe placuta de pe cadru are o serie ce incepe cu 77......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

rulmenti ambielaj 2 buc seria 6303

simeringuri ambielaj 2 buc seria 17x47x8

atat mi-aduc aminte momentan

Doar cate 2 din fiecare? Aveam impresia ca semeringuri sunt mai multe. Mersi de informatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Astia sunt doar la ambielaj. Mai sunt si rulmenti si simeringuri dar nu le mai stiu seria, poate maine am timp sa ma uit la un carter vechi. Mai sunt 2 perechi la roti nu bag mana in foc ,ca ar fi 6204. Verific tot maine daca intre timp nu afli. O seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Astia sunt doar la ambielaj. Mai sunt si rulmenti si simeringuri dar nu le mai stiu seria, poate maine am timp sa ma uit la un carter vechi. Mai sunt 2 perechi la roti nu bag mana in foc ,ca ar fi 6204. Verific tot maine daca intre timp nu afli. O seara buna.

Salut. Ai ceva noutati pentru mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar la ambielaj sunt 2 rulmenti si 2 simeringuri. Eu nu-i mai am in carter pe ceilalti probabil ca au luat calea fierului vechi. Mai este unul in care intra oala de ambreiaj si unul la pinionul de la lant. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut , prieteni pe doua roti!

De curand am intrat in posesia unei bijuterii din '79, Mobra 50S. De la bun inceput, am descoperit ca am o problema cu carburatorul.

Astfel ii rog pe cei ce au disponibil un carburoator pentru asaceva, sa-mi lase un pm.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut motoristi de pretutindeni ,sunt nou pe acest forum dar am citit toate paginele si sunt uimit de toate informatiile si parerile tuturor, si ma apucat dorul de a face o tura cu mobrita .detin o mobra defabricatie 1975 si vereau sa o pun in functiune din pactate nu sunt in tara dar verau sa incerc sa procur piesele de pe aici si daca e cineva cre ma poste ajusta cu ceva date despre cote de piese de care am nevoie ma intereseza cotele pistonului de mobra cota 0 (dimensiuni diametru,diametru bolt,inaltime totala distinta bolt fusta si distanta bolt piña sus) si dimensiunile volantei bosh (exterior si ax) dimensiunile aprinderi bosh (rotundul de aluminio care se prinde in cárter) va multumesc anticipat.......

 

foto cu dimensiuni piston de care am nevoie

 

foto cu dimensiuni piston de care am nevoie

 

post-82485-0-55635300-1393881848_thumb.jpg

 

MULTI cauta aprinderi electrónica am aicci un desen bafta

 

Ce diametru are stutul unde se prinde carburatorul sau carburatorul unde se prinde de stut ca in foto.

post-82485-0-36324700-1393882079_thumb.jpg

post-82485-0-56115000-1393882727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Parerea mea pentru a nu gresi este sa poti primi -cumpara un piston (uzat)complet (pist /segm/bolt/sig/rola cu ace)La fel si o platina veche.Ai ceva sansesa gasesti Eu cred ca te complici.Vino in tara,mergi la un service moto dai cilindrul la ei la alezat ,iti fac piston cu segm...iar aprinderea electronica a ta...Spui ca ai citit forumul .Cind citesti de n-ori ca noi o data pe an schimbam platina o reglam si dupa un an mai umblam...........ambielajul ar fi binevenit (respectind cursa ,diametre ..etc) Ia un stut de carb Minarelli pe care platesti 12-15 euro si te pomenesti ca tine carb inclinat si trebuie sa mergi pe o roata sa fie drept.Vino in tara si te vei descurca ,ca noi toti dealtfel. Te salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de raspuns ,idea mea e nu sa schimb stutul ,sa gasesc un carburator care sa se potriveasca pe stutul de la mobra fara alte modificari .si mai vin cu o intrebare ce filet aré robinetul de benzina pt. Mobra 14/125 12/125sau 10/100 si daca vin in tara imi este mai Greu sa umblu dupa piese si timpul meu e scurt si de aici pot lúa piston c,carburator ,volanta ,aprinderea robinetul benzina dar nu stiu cotele si dimensiuni .va salut

 

Ambielaj am gasit in tara la brasov astept raspunsul sa confirm plata.

 

Eu platina no o schimb ii schimb Doar pastilele si calciiul daca e uzat am pastile pe surub de foarte buna calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti fericit daca iti poti lua ambielaj nou.Gitul carburatorului are 23mm pe minus(22,85) dar o fi uzura iar carburatorul are o bucsa din plastic in care intra gitul.Pistonul are fi-40 mm, iar lungime totala 52 , boltul fi 12 .segmentii grosime 1,6mm ,intre segmenti(pe piston) 3,8 mm.In rest nu pot masura pentru ca ar trebui sa demontez.Cine poate il rog sa completeze.

Editat de mariusyale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Man ,carburatorul fara bucsa de plástic cit masora la interior .am gasit piston de honda dio dar aré segmentul de sus mai subtire si e de forma FL frezat lateral si CEI de mobra sunt FI frezat interior (vezi foto) sunt buni.merg segmentii FL la mobra .si pistonului de honda dio mai aré un inel pentru ce e(inel de sub segmentii din foto)

 

..

post-82485-0-39457600-1394195894_thumb.jpg

post-82485-0-22910000-1394195907_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

segmentii sunt de forma FI ....la mobra originala....... dar tu daca iei piston de honda.segmentii pot fi oricum dar sa nu agate in admisie sau evacuare .Acum vezi de ce spuneam de un piston uzat pe care il ai in mana si il compari cu x modele de x forme.Distantele intre capetele segmentilor variaza in functie de brand .Asa cum ai spus de ambielaj cauta sa gasestisi restul pieselor pe site-uri RO pe care atunci cind vii doar le montezi si nu la adaptezi(n- ai timp).De carburator daca intrebi ca fara bucsa de plastic ..,..esti nebun .. si eu ca am raspuns....Te salut si daca mai ai intrebari posteaza-le. Vedem cine are curaj sa arate desen de piston de mobra sau de carbelitor .



Tot pe aici pe forum am mai citit de piston de honda dio pus pe mobra dar nu stiu ce e cu inelul 3 .Intreaba acolo de unde il cumperi care este rolul inelului. Carburatorul fara bucsa de plastic ar trage aer fals, colierul stringe carburatorul pe bucsa in care este intrat gitul.Cota care te intereseaza este 23mm(fi-ul gitului).Dupa-amiaza voi posta o fotografie cu un carburator japonez adaptat la mobra.

Editat de mariusyale
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul de benzina are filetul M 16 x 1 Bucsa are la capatul de prindere spre rezervor filet normal (sensul acelor de ceasornic pt stringere) iar la celalalt capat deci spre robinet FILET PE STINGA ambele M 16 x 1 .Platoul aprinderii Bosch care vine pe carter masoara 90 mm. Inca nu am aflat nimic de pistonul de honda dio montat pe mobra dar atentie ca sint pe cote iar eu am masurat 40 mm fi-ul pistonului.Pistonul de honda are cotele :39 -39,5 -40 -41 -41,5 -42 .Asteptam sa posteze cineva care a montat la mobra. Poate influenta negativ sau pozitiv gaurile din piston care vin in dreptul canalelor de baleaj sau in dreptul evacuarii in functie de model .Vom vedea .Si acum urc 3 foto cu un carburator Mikuni pt 125 cmc modificat pentru 80 cmc adaptat pe git de hoinar prin anii 1985 cu care am distrus multe motoare care consuma 5 -6 l / 100 km.........

post-82060-0-23630600-1394385519_thumb.jpg

post-82060-0-05119600-1394385535_thumb.jpg

post-82060-0-47801200-1394385552_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul este Metric 16 cu pas de 1mm Deci robinetul de benzina pe care il cumperi sa aibe o bucsa (pt prinderea pe rezervor) M 16 x 1 filet normal adica se infileteaza de rezervor ca orice surub normal adica in sensul acelor de ceasornic .



Filetul este Metric 16 cu pas de 1mm Deci robinetul de benzina pe care il cumperi sa aibe o bucsa (pt prinderea pe rezervor) M 16 x 1 filet normal adica se infileteaza de rezervor ca orice surub normal adica in sensul acelor de ceasornic .

post-82060-0-13735000-1394390059_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...